Factions
Department Rules
Limba romana   English

Regulament General Departamente

 

Toți membrii facțiunii sunt obligați să cunoască și să respecte Regulamentul Serverului cât și Regulamentul Liderilor.

1. Comportament și Limbaj

1.1 Exemple de limbaj față de colegi sancționabil cu faction warn:

  • ratat, sugaci, handicapat, tâmpit, idiot, cretin sau alte forme de jigniri ușoare.
  • limbajul suficient de bine cenzurat precum: sugi ****, mă ****, te *** etc.
  • semne obscene (_|_, _()_ etc.).

Notă: Acest limbaj va fi sancționat numai dacă colegul jignit face reclamație.

1.2 Exemple de limbaj față de colegi sau alți jucători sancționabil cu demitere:

  • sugi pula, fmm, morții mă-tii, rasa mă-tii, muie, să-ți moară familia etc.
  • diferitele invenții pentru a modifica înjurăturile precum: pu_la, fememe, mu!e etc.
  • limbaj cenzurat insuficient unde se înțelege foarte bine contextul.
  • insultele cenzurate sau limbajul vulgar cenzurat folosite în mod exagerat.

Notă: Limbajul de acest gen pe chatul facțiunii va fi mereu sancționat indiferent cui este adresat.

1.3 Pe lângă limbaj față de colegi se interzic:

  • certurile (sancțiune: faction warn prima abatere, demitere dacă continuă).
  • miștourile, glumele de prost gust, ironiile, batjocura, comentariile (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).

Notă: Dacă membrul nu încetează nici după primirea celei de-a doua sancțiuni va fi demis.
Pentru cazurile prezentate mai sus se sancționează limbajul folosit indiferent de limbă.

2. Deathmatch (DM) și Drive-by (DB)

2.1 Este interzis DM-ul sau DB-ul fără motiv întemeiat (sancțiune: faction warn).
2.1.1 În cazul în care suspectul se află într-un avion aveți dreptul de a doborî avionul prin drive-by.
2.2 Nu aveți voie să omorâți un civil dacă acesta vă cere să faceți asta sau să cereți să fiți omorât de către unul (sancțiune: faction warn).
2.3 În cazul în care sunteți atacați strângeți mai întâi dovezi, după care vă puteți apăra.

3. Organizarea Facțiunii

3.1 Liderul împreună cu membrii de rank superior au ultimul cuvânt în luarea oricărei decizii.
3.2 Doar membrii cu Rank 4+ pot da teste cu aplicanții facțiunii.
3.3 Doar membrii cu Rank 3+ pot organiza antrenamente și activități.
3.4 Membrii care nu ascultă de cei de rank superior pot fi sancționați (sancțiune: faction warn prima abatere, demitere dacă continuă).
3.5 Membrii cu rank superior (3+) care încalcă regulile de comportament/limbaj (doar cele unde se acordă faction warn) sau nu-și îndeplinesc îndatoririle vor fi sancționați (sancțiune: rank down).

4. Activitate

  • Generalități activitate:

4.1 Membrii care nu aduc suficiente contribuții unei facțiuni și tot ceea ce fac e să țină un loc ocupat vor fi considerați inactivi (sancțiune: demitere).
4.2 Împărțirea contului între membrii aceleiași facțiuni este interzisă (sancțiune: demitere).
4.2.1 În cazul în care jucătorii împart același IP, dar nu sunt aceeași persoană (e.g. frați, cuplu, etc.), trebuie să facă un ticket și să primească permisiunea unui admin 4+ care o să fie martor în joc la faptul că nu aparțin acele 2 conturi la aceeași persoană.

  • Activități obligatorii, ședințe:

4.3 Activitățile obligatorii pot să fie organizate de către lider cu un motiv bine întemeiat și cu aprobarea unui Admin Senior. Având în vedere că o să fie destul de rare, toți membrii trebuie să se prezinte și nu au dreptul la învoire, cu excepția jucătorilor care au cerere de inactivitate pentru săptămână respectivă. O activitate obligatorie este validă cât timp este anunțață cu minim o săptămână înainte (sancțiune: faction warn).

4.3.1 Nu sunt tolerate întârzierile la activitățile obligatorii și ședințele organizate.

  • întârziere de 10 minute sau mai puțin - nimic.
  • întârziere de 10 - 20 de minute - avertisment verbal.
  • întârziere de 20 - 30 minute - avertisment verbal și amendă $50.000.
  • Întârziere de 30+ minute - faction warn.
  • Raport de activitate:

4.4 Fiecare membru de rank 1-5 (excepție Subliderii) are obligația de a efectua raport de activitate.
4.4.1 Adminii și Helperii vor avea un raport de activitate redus față de restul membrilor.
4.5 Fraudarea sau ajutarea unui coleg să fraudeze raportul de activitate este strict interzisă (sancțiune: demitere).
4.6 Favorizarea și discriminarea jucătorilor sunt interzise (sancțiune: faction warn)
4.7 Membrii nu au voie să aibă duty activ pentru activități care nu țin de raportul de activitate (e.g. poker, barbut, jobs, quest, etc.) (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).
4.8 Nu se acceptă învoiri la raport prin PM. Singura modalitate de a fi învoiți e cererea de inactivitate pe RPG.

Notă: Sunt scutiți de efectuarea raportului membrii cu cereri de inactivitate sau membrii nou intrați în facțiune (mai puțin cei care întră la început de săptămână).

  • Ore jucate:

4.9 Fiecare membru cu minim 30 de zile în facțiune trebuie să îndeplinească un număr minim de 15 ore REALE (pe [/goldaward]) jucate în fiecare lună ca să nu fie sancționat.
4.9.1 Pentru un număr de ore reale jucate cuprins între 8 și 15:

  • prima abatere o să fie sancționată cu un faction warn.
  • a doua abatere o să fie sancționată cu rank down.
  • a treia abatere o să fie sancționată cu demitere.

Notă: În cazul în care au trecut cel puțin 6 luni de la sancționarea membrului pentru activitate slabă, abaterile îi vor fi resetate. Exemplu: dacă X a primit prima sancțiune pentru ore jucate în 1 ianuarie 2022, adică un faction warn fiind prima abatere, și până în luna august nu mai are nicio abatere iar atunci va trebui să primească încă o sancțiune că nu are 15 ore reale, acesta va primi din nou un faction warn fiind prima abatere deoarece s-au resetat, 6 luni de la 1 ianuarie considerându-se 1 iulie 2022.

4.9.2 Pentru un număr de ore reale jucate mai mic decât 8 sancțiunea este demitere.
4.10 Jucătorii cu o vechime minimă de un an de zile în facțiune, care au dat dovadă de seriozitate și implicare, beneficiază la cererea lor de a fi excluși de la cerința de acumulare a orelor reale jucate dintr-o anumită lună.
4.10.1 Acest beneficiu poate fi folosit o singură dată pe an și vă va scuti doar de necesitatea orelor jucate, nu și efectuarea rapoartelor de activitate din respectiva lună. Acestea trebuie să le faceți în continuare sau să optați pentru o cerere de inactivitate pentru perioada permisă și să folosiți rapoarte opționale dacă aveți pentru perioada rămasă.

  • Cereri inactivitate:

4.11 Toate cererile de inactivitate se fac numai pe website. Un membru are dreptul la cel mult 14 zile de inactivitate o dată la 45 de zile.

  • membrii de rank 1 nu au dreptul la inactivități.
  • membrii de rank 2 au dreptul la cel mult o săptămână de inactivitate.
  • membrii de rank 3+ au dreptul la cel mult două săptămâni de inactivitate.

Notă: Membrii cu cerere de inactivitate acceptată au voie să se conecteze pe server și să joace. Aceștia vor fi scutiți de raportul de activitate.
​Cererile de inactivitate nu pot fi făcute pentru săptămâna de raport în curs, doar pentru săptămânile următoare.

5. Chatul Departamentelor

  • Chatul comun [/d]:

5.1 Chatul general al departamentelor [/d] se folosește pentru a discuta lucrurile importante ce țin de departamente.
5.2 Nu se permit (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă):

  • întreruperea unui rank superior atunci când acesta vorbește.
  • folosirea emoticoanelor pe [/d] (aici se includ și *smile*, *laugh*, și așa mai departe).
  • miștourile, glumele de prost gust, ironiile, batjocura, comentariile.
  • certurile (sancțiune: faction warn prima abatere, demitere dacă continuă).

5.3 Se poate discuta liber între orele 02:00 AM și 08:00 AM, respectând celelalte restricții (ceartă, emoticoane, spam, etc.).
5.4 Dacă în oricare departament este susținut un test de intrare, se interzice complet să vorbiți liber până la finalizarea lui (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).
5.5 Candidații cu Rank 0 nu au voie să vorbească pe acest chat decât atunci când susțin testul de intrare (sancțiune: test picat).

  • Chatul global [/gov]:

5.6 Folosirea comenzii [/gov] fără un motiv bine înteiemat (e.g. recrutări) nu este permisă (sancțiune: faction warn sau rank down în funcție de caz).

6. Vehiculele Departamentelor

  • Generalități vehicule:

6.1 Nu folosiți vehiculele de facțiune în scopuri personale (sancțiune: faction warn).
6.2 Atunci când găsiți un vehicul de departament sunteți obligați să anunțați că îl luați, exemplu: /d Am găsit un Bullet în zona Bank SF, îl iau.
6.3 Folosirea comenzilor [/fvs] sau [/fvr] într-un mod abuziv (spawnat de vehicule când încă sunt destule sau doar de distracție, pentru a umple garajul, pentru a încurca colegii, a face spam, etc.) nu este permisă (sancțiune: faction warn sau rank down pentru abuzuri grave/abateri multiple).
6.4 Membrul unui departament are obligația ca în cazul în care are mașina parcată la HQ-ul altui departament, să se conformeze rugăminților colegilor săi să-și mute mașina DOAR în cazuri de necesitate reală (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă). Spre exemplu: Mașina este spawnată peste o mașină de departament SAU blochează intrarea într-o încăpere sau locație din HQ.
6.5 Sunt interzise condusul abuziv și deranjarea participanților la trafic în afara unei necesități absolute precum urmărirea unui suspect (sancțiune: faction warn).
6.6 Folosirea abuzivă a vehiculelor dotate cu rachete, minigun sau tun cu apă (trasul cu rachete în zone aglomerate, DM aiurea cu minigun, udatul intenționat și fără motiv al jucătorilor etc.) se va sancționa cu demitere și interdicție în departamente.
6.7 Puteți folosi mașinile de Rank 1 si 2 ale altor departamente fără să întrebați sau anunțați. Pentru mașinile de Rank 3+ trebuie să anunțați pe [/d] atunci când le luați. Dacă departamentul de la care luați un vehicul are o activitate anume și are nevoie de vehicule, au tot dreptul să vă anunțe pe [/d] acest lucru și sunteți obligați să le lăsați vehiculele în această situație (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).

  • Aeronave:

6.8 Când vine vorba de aeronavele departamentelor (elicopterele de poliție, Rustler, Hunter și Hydra) sunteți obligați să cereți acordul unui Rank 4+ din departamentul respectiv înainte să le folosiți (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).
6.8.1 Membrii de Rank 5+ nu trebuie să ceară aprobare, însă trebuie să ofere un motiv pe [/d] înainte de a le folosi (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).
6.9 Vă este permis să folosiți aeronavele din National Guard (Hydra, Hunter, Rustler) pentru suspecții aerieni, pentru suspecții fără drept de predare care se folosesc de biciclete pentru a ajunge pe clădiri înalte sau suspecții fără drept de predare care se află pe o clădire cu spațiu redus, accesibilă doar cu parașuta, exemplu: turnurile înalte din LS și SF (https://imgur.com/a/os4ChB0), balcoanele înalte de la apartamentele de lângă Dealership (https://imgur.com/fQK6mqr), farul din LS (https://imgur.com/wAVY7gZ).

Atenție, locațiile enumerate mai sus servesc doar ca exemplu, ca bază pentru interpretarea regulii de mai sus, însă nu se limitează doar la acele locații (sancțiune: rank down la prima abatere, demitere dacă va continua).

7. Terenul Guvernamental

7.1 Se consideră proprietăți guvernamentale HQ-urile departamentelor [atât exteriorul cât și interiorul acestora] și închisoarea.
7.2 Pe proprietățile guvernamentale au voie doar membrii departamentelor, jucătorii care sunt testați pentru intrarea în departament, suspecții care se predau, avocații care trebuie să elibereze pe cineva (nu cei care își fac reclamă), sau jucătorii care au fost aduși acolo de un rank superior cu un motiv anume.
7.3 Nu este permisă folosirea armelor fără un motiv bine întemeiat în garajul departamentelor, în special în zonele unde se arestează suspecții (sancțiune: faction warn).
7.4 Jucătorii care nu au voie să stea pe terenul guvernamental vor fi somați de minim 3 ori și vor avea la dispoziție un minut de la ultima somație pentru a părăsi zona, în caz contrar vor fi sancționați cu wanted (sancțiune: faction warn).

8. Radarul

  • Generalități radar:

8.1 Pentru a sancționa un jucător aveți nevoie de dovadă foto/video în care apare warningul cu roșu pe ecran pentru încălcarea limitei de viteză (sancțiune: faction warn).
8.2 Folosirea unei alte limite de viteză la radar de către membrii poliției este interzisă (sancțiune: faction warn).
8.3 Radarul trebuie să fie pus după ce ați parcat regulamentar, niciodată din mers (sancțiune: faction warn).
8.4 Amplasarea radarului într-un alt oraș față de HQ-ul vostru se face numai cu aprobare de la departamentul din acel oraș (sancțiune: faction warn).
8.5 Înainte de amplasarea radarului asigurați-vă că nu există un coleg în apropiere, după care anunțați pe /d amplasarea acestuia (sancțiune: avertisment verbal).
8.6 Nu aveți voie să stați AFK cu radarul pornit (sancțiune: avertisment verbal).

  • Limitele de viteză:

8.7 Limita maximă de viteză în oraşe este de 100 km/h.
8.8 Limita maximă de viteză în afara oraşelor este de 130 km/h.
8.9 Limita maximă de viteză pe autostrăzi este de 160 km/h.

  • Încălcarea limitelor de viteză:

8.10 Aplicarea incorectă a sancțiunii se pedepsește (sancțiune: faction warn).
8.10.1 Pentru „Incalcare Limita Viteza (Sub 50km/h)” se aplică doar amendă pentru jucătorii de level 4+.
8.10.2 Pentru „Incalcare Limita Viteza (Peste 50km/h)” se aplică sancțiunea după cum urmează:

  • Jucătorii cu level 1 - 3: vor fi avertizați doar, nu se oferă sancțiuni.
  • Jucătorii cu level 4 - 7: vor avea de ales între amendă sau confiscarea permisului.
  • Jucătorii cu level 8+: vor fi sancționați cu amendă + confiscarea permisului.

​Notă: Dacă jucătorul de level 4 - 7 a ales amendă, a plătit-o, după care a repetat fapta, nu îi veți mai putea acorda altă amendă, așa că i se va suspenda permisul.

9. Somațiile

  • Generalități somații:

9.1 Regulile de mai jos se aplică în cazul jucătorilor AFK (cu sau fără clepsidră).
9.2 Polițistul este obligat ca atunci când somează un suspect să se asigure că a fost suficient de aproape încât suspectul să-i vadă somația.
9.3 Se iau în considerare doar somațiile adresate specific jucătorului care îi sunt și vizibile.
9.4 Este interzisă contactarea de la distanță cu scopul de a convinge sau obliga jucătorul urmărit să coopereze (e.g. [/sms], [/call], [/wt], [/c], [/ac], etc.) (sancțiune: faction warn).
9.5 Somarea jucătorilor, cu wanted și fără wanted, se face folosind comanda [/ms]. Aceasta detectează în mod automat dacă jucătorul are wanted, trimițând un mesaj specific pentru fiecare situație. În cazul în care jucătorul nu are drept de predare sau dacă este prea departe, polițistul va primi un mesaj specific și nu-l va lăsa să dea somația.
9.5.1 În dialogul și în urmărirea pe jos a unui suspect sunt considerate somații valabile inclusiv cele adresate prin [/say], [/s], [/b]. Dacă în situația dată nu se poate interpreta că interacționează cu altcineva, polițistul nu mai are obligația de a menționa numele jucătorului.
9.6 Nu faceți spam când somați un jucător. Un număr de somații mai mare sau egal cu 6 acordate nejustificat unui jucător. Între somații trebuie să existe minim 3 secunde (sancțiune: avertisment verbal).
9.7 Polițistul are obligația de a ceda un suspect altui polițist dacă acesta din urmă l-a somat înainte (sancțiune: faction warn).

  • Abordarea jucătorilor somați:

9.8 Înainte de a sancționa cu wanted un jucător acesta trebuie somat de minim 3 ori (într-un interval de maxim 5 minute de la prima somație), iar în cazul în care jucătorul stă pe loc și nu răspunde (AFK fără clepsidră) se așteaptă minim 30 de secunde înainte de a-l sancționa (sancțiune: faction warn).
9.9 Dacă un jucător refuză să coboare din vehicul pentru control de rutină după ce a fost somat regulamentar de minim 3 ori, acesta o să primească Wanted 2 pentru neconformare ordin. În continuare, dacă suspectul coboară când este somat să se predea, și după ce îi acordați [/frisk] observați că are în posesia sa droguri, aveți dreptul să-i acordați și Wanted 3 pentru posesie droguri (în total Wanted 5). Dacă a primit cuff și trebuie să-i confiscați drogurile, se poate folosi [/eject] și după [/confiscate] în garajul departamentului.
9.10 În cazul în care urmăriți un suspect fără wanted pe jos iar acesta continuă să fugă chiar și după ce a primit 3 somații, aveți dreptul de a-i acorda Wanted 2 pentru neconformare ordin.
9.11 Dacă un jucător este somat de minim 3 ori să coboare dintr-un vehicul și nu o face, îi puteți acorda Wanted 2 neconformare ordin.
9.12 Jucătorii care au ca pasager un jucător fără drept de predare vor fi somați o singură dată să folosească comanda [/eject] pe jucătorul fără drept. Dacă nu se conformează în 15 secunde vor fi sancționați cu Wanted 6 complice.

10. Amenzile și Confiscarea

10.1 Comenzile ticket și confiscate se vor folosi numai asupra jucătorilor care nu sunt AFK sau se pun AFK intenționat înaintea voastră știind că urmează să fie sancționați (sancțiune: faction warn).
10.2 Nu este permisă folosirea comenzilor în interiorul arenelor (paintball, gungame, etc) (sancțiune: faction warn).

  • Generalități amenzi:

10.3 Doar membrii departamentelor de poliție (LSPD, LVPD, SFPD) pot folosi comanda ticket (sancțiune: faction warn).
10.4 Este interzis să acordați bani celor care nu pot plăti amenda, vor să iasă pe cauțiune sau vor să iasă cu ajutorul unui avocat (sancțiune: faction warn).
10.5 Dacă suspectul spune ca nu acceptă amenda, aveți dreptul de a-i acorda Wanted 3 pentru neplată amendă.
10.6 În cazul în care jucătorul trebuie să primească două amenzi și nu le plătește va fi sancționat cu wanted de neplată amendă o singură dată (sancțiune: faction warn).
10.7 Nu este permis să divizați sancțiunea oferită jucătorilor acordând doar o parte din ea, indiferent de situație. Spre exemplu, nu este permis să oferiți unui jucător DOAR amendă, dacă sancțiunea prevăzută este de amendă și suspendarea licenței de condus. (sancțiune: faction warn).

  • Generalități confiscare:

10.8 Nu este permis să confiscați armele, materialele sau drogurile jucătorilor cu wanted fără drept de predare (sancțiune: faction warn).
10.8.1 Nu este permis să confiscați armele jucătorilor fără wanted care atacă polițiștii, aceștia fiind sancționați cu wanted 3 pentru atacare polițist (sancțiune: faction warn).
10.9 Nu sancționați pentru posesie sau folosire droguri fără a avea dovadă cu [/frisk] sau mesajul folosirii drogurilor lângă voi (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).

  • Confiscarea Licenței Auto:
    • depășire viteză legală între 50-100km/h - 1 oră
    • condus neregulamentar, deranj trafic, parcare neregulamentară sau folosire NOS (în mișcare pe un drum public) - 1 oră
    • depășire viteză legală peste 100km/h - 2 ore
    • repetarea unei fapte precizată anterior în timp ce are deja suspend primit (în minutele rămase după suspend) - 3 ore
    • condus cu o alcoolemie de 3.0 - 1 oră
    • folosirea hidraulicelor pe drumuri publice (nu pe câmp, în fața casei, parcări, drumuri de nisip, pădure, etc.) - 1 oră

10.10 Regulile pentru confiscarea licenței auto pentru depășirea limitei de viteză sunt aplicate conform secțiunii Radar a regulamentului.
10.11 Dacă un jucător este somat să tragă pe dreapta, polițistul are obligația să-l îndrume să parcheze corespunzător pe partea dreaptă, unde are loc și nu încurcă ceilalți participanți la trafic (e.g. pe trotuar, pe partea dreaptă a autostrăzii, pe partea dreaptă a tunelului etc.). Dacă jucătorul refuză să parcheze regulamentar, atunci polițistul are dreptul să-l sancționeze.

  • Confiscarea Licenței de Materiale și Materialelor:

10.12 Un polițist are dreptul să confiște materialele, licența de materiale și să sancționeze cu amendă jucătorii atunci cand aceștia le folosesc pentru crearea sau vinderea diferitelor arme langa ei. În cazul în care un civil folosește materiale lângă ei, polițistul are următoarele obligații:

  • pentru jucătorii de level 1 - 3 nu se va acorda nicio sancțiune.
  • pentru jucătorii de level 4 - 19 li se vor confisca materialele.
  • pentru jucătorii de level 20+ li se vor confisca atât licența de materiale cât și materialele.

10.13 În cazul în care jucătorul în cauză abuzează (vinde/creează arme de cel puțin 3 ori de față cu polițistul), licența se poate confisca indiferent de nivelul jucătorului.
10.14 În cazul în care un jucător deține materiale, dar nu și licența de materiale, acesta va fi sancționat cu o amendă și îi vor fi confiscate materialele.

  • Confiscarea Licenței de Arme și Armelor:

10.15 Licența de Arme se confiscă atunci când armele sunt folosite în apropierea unui polițist cu scopul de a ataca fără motiv un alt jucător.
10.16 Armele se confiscă atunci când acestea sunt ținute la vedere în apropierea unui membru al departamentelor. [excepție evenimente, antrenamente].
10.17 Nu aveți voie să confiscați armele jucătorilor aflați pe un clan turf. Excepție doar dacă există suspecți cu wanted cu drept de predare pe acel clan turf. Regula se aplică doar în cazul jucătorilor care fac parte dintr-un clan (sancțiune: faction warn).
10.18 Nu confiscați arme albe sau obiecte sexuale. Singura excepție sunt fumigenele de la 24/7 doar dacă sunt folosite pentru a crea haos sau lag (sancțiune: faction warn).
10.19 Este permis sa confiscați armele unui suspect cu drept de predare, dacă acesta le ține la vedere sau atacă alți jucători.
10.20 Armele pot fi confiscate de membrii oricărui departament.

  • Confiscarea Drogurilor:

10.21 Se confiscă atunci când se găsește un jucător care să le aibă în posesia sa.
10.22 Pot fi confiscate de membrii oricărui departament.

  • Confiscarea Licențelor de Zbor, Pescuit, Navigat:

10.23 De obicei nu există motiv pentru confiscarea acestor licențe, însă se pot confisca dacă polițistul găsește un motiv suficient de bun pentru a face asta.

11. Friskingul

11.1 Nu e permisă folosirea comenzii pe colegii din departamente fără aprobarea acestora, excepție Rank 5+ (sancțiune: avertisment verbal).
11.2 Spre deosebire de cei din PD-uri, membrii FBI și National Guard vor folosi această comandă mai puțin (vedeți regulamentele interne).
11.3 Este interzis să acordați [/frisk] respectiv [/su] oricărui jucător atunci când acesta este într-un meci de poker. Când jucătorul nu joacă la masa de poker, puteți să-i acordați [/frisk] respectiv [/su]. În cazul în care un jucător fuge după [/frisk] la masa de poker în meci, îl puteți reclama pe RPG pentru comportament NON-RP (sancțiune: faction warn).
11.4 Nu este permisă folosirea comenzii în interiorul arenelor (paintball, gungame, etc) (sancțiune: faction warn).

12. Tazering

12.1 Comanda poate fi folosită pe suspecții cu sau fără wanted atunci când nu cooperează sau pun în pericol alți jucători (sancțiune: avertisment verbal).
12.2 În cazul suspecților fără drept de predare se folosește când sunteți în inferioritate numerică sau 1 vs 1 (sancțiune: faction warn).
12.3 Comanda poate fi folosită de maxim 5 ori pe același suspect (sancțiune: faction warn).
12.4 Se folosește pentru identificarea unui agent Hitman atunci când acesta are arme la vedere, nu părăsește Teritoriul Guvernamental sau când pune în pericol viața unui jucător (sancțiune: faction warn).
12.5 În cazul în care urmăriți un jucător pe jos iar acesta nu cooperează când îl somați să stea pe loc, aveți tot dreptul de a utiliza electroșocul din dotare [/tazer].

13. Acordarea Wantedului

  • Generalități wanted:

13.1 Nu este permisă acordarea de wanted în arene (paintball, gungame, etc) (sancțiune: faction warn).
13.2 Nu aveți voie să acordați wanted jucătorilor aflați AFK, excepție atunci când aceștia dețin droguri ori se pun AFK în fața voastră imediat ce au comis o infracțiune (sancțiune: faction warn).
13.3 Nu aveți voie să acordați wanted pentru atacare polițist dacă atacați un bunker pentru aprovizionare și proprietarul încearcă să-l apere. În același timp, dacă bunkerul unui polițist este atacat, are voie să-l apere. Atacul și apărarea trebuie făcute fără ca membrii departamentelor să aibă duty activ (sancțiune: faction warn).
13.4 Nu aveți voie să acordați Wanted 3 pentru atacare polițist peste alt wanted, indiferent de situație. Dacă un suspect vă atacă, acesta își pierde dreptul de predare și poate să fie omorât pe loc în legitimă apărare (sancțiune: faction warn).
13.5 Nu aveți voie să acordați Wanted 3 pentru atacare polițist jucatorilor care vă atacă în safe zone, ci le puteți confisca armele. În cazul în care vă aflați într-un vehicul în safe zone și sunteți atacați, atunci puteți sancționa civilul cu Wanted 3 pentru atacare polițist.
13.6 Wantedul poate fi acordat numai pe baza propriilor dovezi sau ale colegilor de departamente (sancțiune: faction warn).
13.7 Un polițist are voie să acorde wanted atunci când un suspect atacă un alt polițist în situația în care polițistul atacat nu poate sau nu reușește să facă dovada faptei.
13.8 Orice wanted se va acorda în maxim 5 minute din momentul în care suspectul a săvârșit o infracțiune sancționabilă cu wanted.
13.9 Când cineva vă atacă și sunteți off-duty, puteți să luați duty și să le dați wanted în primele 5 minute de la săvârșirea faptei.
13.10 Suspecții cu wanted care atacă polițiștii își pierd automat dreptul de predare și vor fi omorâți.
13.11 Dacă un jucător calcă un polițist care se află pe jos, iar acesta pierde din viața, jucătorul o să primească wanted pentru atacare polițist. În schimb, dacă polițistul se află într-un vehicul și jucătorul îl lovește cu un vehicul de mai multe ori, o să primească wanted pentru Drive-by (sancțiune: faction warn).
13.12 Pentru a acorda wanted 1 pentru "furt" unui jucător, acesta trebuie să vă fure mașina personală, indiferent că sunteți în misiune sau nu. Dacă mașina vă este furată de către suspectul vostru (pleacă cu e a), acesta o sa primească Wanted 6 runner fără alte somații (sancțiune: faction warn).
13.13 Pentru a acorda wanted 3 „atacare polițist”, jucătorul trebuie să vă atace cu pumnii/picioarele de minim 4 ori sau o dată cu o armă. Asigurați-vă că aveți VIDEO sau POZE MULTIPLE, altfel riscați să fiți sancționați pentru dovezi insuficiente (sancțiune: faction warn).
13.14 Dacă sunteți atacați sau omorâți și nu aveți duty, puteți să vă luați duty și să oferiți Wanted 3 pentru atacare polițist jucătorului în maxim 5 minute de la săvârșirea faptei, cu condiția să folosiți [/mdc] înainte și să vă asigurați că jucătorul nu deține deja wanted. În cazul în care jucătorul deține deja wanted (indiferent de motiv) atunci când vă atacă, acesta poate fi omorât de către polițist pe loc în scop de auto-apărare. În cazul membrilor ce fac parte din echipa rutieră, aceștia NU au voie să plece în urmărirea suspecților, ci doar să-i omoare în legitimă apărare, în momentul în care sunt atacați (sancțiune: faction warn).
13.15 Jucătorii care folosesc [/pickpocket] pe voi și nu reușesc să fure bani de la voi nu vor fi sancționați cu wanted. Puteți să le acordați wanted-ul specific doar dacă au reușit să vă ia banii (sancțiune: faction warn).
13.16 Înaintea acordării de wanted pentru apel nefondat, sunteți obligați să anunțați pe [/d] acest lucru, sub forma: nefondat ID/nume (sancțiune: avertisment verbal).

  • Acordarea de complice:

13.17 Dacă un jucător cu wanted (cu drept de predare) este pasager într-un vehicul, va fi somat corespunzător, iar dacă șoferul nu îi dă [/eject], atunci șoferul va fi sancționat cu wanted 6 „complice” fără alte somații. ATENȚIE! Pasagerul cu wanted NU își pierde dreptul de predare (sancțiune: faction warn).
13.18 În cazul în care un jucător evadat din închisoare este pasager într-o mașină, șoferul va primi Wanted 6 complice fără somații.
13.19 În cazul în care un jucător are ca pasager un suspect cu wanted care trage în polițiști, acesta va primi Wanted 6 complice fără somații.
13.20 În cazul în care un suspect cu wanted are ca pasager un civil care trage în polițiști, atacatorul va primi Wanted 6 complice fără somații.
13.21 Dacă un jucător intervine atunci când un polițist se află pe jos în urmărirea unui suspect (îl atacă cu pumnii, îl calcă cu mașina în repetate rânduri sau lasă mașina pe polițist, îl atacă de aproape cu arma - să se vadă clar că acel jucător are intenția de a ajuta suspectul) va primi Wanted 6 complice fără somații.

14. Tratarea Suspecților

  • Generalități suspecți:

14.1 Membrii nu au voie voie să ceară ajutorul civililor în urmărirea suspecților cu sau fără wanted. Dacă au nevoie de ajutor, pot să-l solicite celorlalte departamente, nicidecum civililor (sancțiune: faction warn).
14.2 Suspecții cu wanted aflați în custodia voastră trebuie să primească /cuff (sancțiune: avertisment verbal).
14.3 Odată preluat un suspect, aveți obligația de a-l transporta imediat la cel mai apropiat sediu de poliție. Cine îl plimbă inutil, se oprește degeaba sau conduce extraordinar de încet pentru a-și bate joc de el va fi sancționat. Suspecții preluați lângă sau în Jail pot fi arestați direct acolo (sancțiune: faction warn).

  • Procesare suspecți:

14.4 Înainte de a omorî un jucător cu wanted care are drept de predare acesta trebuie să fie somat de minim 3 ori să se predea (într-un interval de maxim 5 minute de la prima somație), iar în cazul în care jucătorul stă pe loc se așteaptă minim 30 de secunde înainte de a-l omorî (sancțiune: faction warn).
14.5 Dacă un suspect (cu drept de predare) este AFK on wanted (pe ESC), îl somați, anunțați pe [/d] că este AFK precizând ora exactă, incluzând secundele, iar după 3 minute (180 secunde) îl puteți omorî.
14.6 Dacă suspectul stă nemișcat atunci când este întrebat dacă se predă, polițistul trebuie să aștepte 30 de secunde, după care are dreptul să-l omoare.
14.7 Dacă suspectul spune că nu se preda, atunci polițistul are dreptul să-l omoare.
14.8 Dacă suspectul spune că se preda iar apoi fuge pe jos de polițist, atunci polițistul are dreptul să-l omoare.
14.9 Dacă suspectul spune în primă fază că nu se predă sau fuge pe jos de polițist, iar mai apoi se răzgândește și dorește să se predea, polițistul are dreptul să-l omoare.
14.10 Dacă suspectul spune că se predă, iar apoi atacă polițistul, atunci polițistul are dreptul să-l omoare.
14.11 Dacă suspectul fuge cu un vehicul, independent de răspunsul pe care l-a dat anterior polițistului, poate fi sancționat cu Wanted 6 runner.
14.12 În cazul în care sunteți în urmărirea unui suspect pentru arestare folosind orice tip de motocicletă, iar suspectul susține că nu poate urca, sunteți obligați să descuiați vehiculul pentru a-i acorda șansa să urce pe locul de pasager. Dacă suspectul a folosit această scuză pentru a vă fura motocicleta, aveți dreptul să îi acordați Wanted 6 runner fără somații.

15. Promovarea în Rank

15.1 Promovarea în rank poate fi făcută manual de către lider atunci când acesta consideră că meritați sau automat de către server după cum e precizat aici.
15.2 Cererile de rank-up sunt permise, însă NU într-un mod abuziv, spamând liderul (sancțiune: faction warn).

Notă: În cazul în care sunteți degradat de la Sublider, veți primi rankul în funcție de vechimea totală în facțiune. Pentru următoarea promovare va începe numărătoarea din momentul în care ați rămas fără Sublider.

16. Transferuri

16.1 Un membru de departament poate să facă transfer între departamente urmând următorii pași:

  • membrul trebuie să facă un PM cu liderul departamentului din care face parte și liderul departamentului unde vrea să se transfere.
  • liderii trebuie să fie de acord amândoi ca membrul să fie transferat între departamente.
  • dacă transferul a fost acceptat, membrul trebuie să își pună demisia și să aplice în departamentul unde dorește să se transfere.
  • dacă transferul este între departamente de poliție, nu se vor susține teste și membrul primește imediat Rank 1.
  • dacă transferul este între departament de poliție și National Guard sau FBI, a tunci membrul va susține un test ales de către liderul departamentului în care dorește să se transfere.
  • dacă membrul trece testul oferit de către lider, acesta poate să primească Rank 1 și transferul este finalizat.
  • dacă membrul pică testul, acesta va deveni civil.
  • dacă membrul are aplicația copiată sau făcută în batjocură, acesta va fi respins.

16.2 Un membru de departament care se transferă cu succes în alt departament o să primească Rank 1, indiferent de ce rank avea în vechiul său departament.
16.3 Membrul trebuie să aibă minim 14 zile în departamentul din care face parte pentru a face cerere de transfer într-un alt departament.

17. Reclamații Website

  • Raportarea colegilor/liderului:

17.1 Este interzisă raportarea colegilor sau a liderului direct pe website chiar și de pe conturi secundare, excepție pentru afaceri ilegale, spargeri de conturi, coduri, moduri interzise, bug abuse, reclamă, înșelătorii (sancțiune: faction warn prima abatere, demitere dacă continuă).
17.2 Colegii pot fi raportați liderului printr-un PM pe forum. Liderul poate fi raportat adminilor responsabili de facțiuni printr-un PM pe forum.
17.3 Se consideră colegi membrii tuturor departamentelor (PD, FBI, NG).

  • Dovezi:

17.4 Toate dovezile de pe server trebuie să includă marcajele serverului cu data, ora, numele jucătorului și al serverului (dovezi invalide).
17.5 În cazul membrului facțiunii reclamat comanda [/timestamp] trebuie să fie mereu activată (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).
17.6 O dovadă este valabilă cel mult 3 zile (dovezi invalide). Aveți la dispoziție 24 de ore să aduceți dovezi în apărarea voastră, excepție atunci când aveți cerere de inactivitate. În acest caz aveți la dispoziție 24 de ore după expirarea inactivității să prezentați dovezile.
17.7 În cazul dovezilor de pe browser se acceptă numai videouri în care să se dea minim un refresh la pagină să se vadă că dovada nu e falsificată (dovezi invalide).
17.8 Dovezile unui polițist pot fi folosite în apărarea altui polițist în cazul unei reclamații.
17.9 Odată făcută o reclamație unui jucător la facțiune, liderul trebuie să răspundă la ea în maxim 48 de ore iar reclamatul poate aduce (alte) dovezi în maxim 24 de ore (sancțiune: faction warn).

  • Limbajul și martorii:

17.10 Este interzis să insulți grav, să vorbești vulgar în reclamații (sancțiune: demitere).
17.11 Comentariile aiurea în reclamație, diverse ofense prin intermediul dovezilor, instigarea la ceartă, fără a aduce dovezi valide pentru problema reclamată și fără a fi implicați în acțiunile care au dus la problema reclamată, va fi sancționată astfel:

  • pentru martorii adăugați de RECLAMANT cât și pentru acesta (cel care deschide reclamația): reclamația va fi ignorată, fără dreptul de-a mai reface reclamația.
  • pentru martorii adăugați de RECLAMAT cât și pentru acesta (membrul facțiunii care este reclamat): va fi sancționat cu Avertisment Verbal pentru lucruri minore sau Faction Warn pentru lucruri mai serioase, pe lângă sancțiunea pe care trebuie s-o primească pentru reclamație dacă a fost vinovat cu ceva.

Lucruri minore: miștouri ușoare, linkuri cu melodii soft, glume ușoare, ironii, etc.
Lucruri mai serioase: bătaie de joc, jigniri, linkuri cu melodii jignitoare/vulgare, etc.

17.12 Regulile de mai sus se aplică inclusiv comentariilor șterse, martorilor adăugați cât și dovezilor postate în reclamații.

18. Înlăturare Sancțiuni

18.1 Sancțiunile de tip avertisment verbal și faction warn pot fi înlăturate manual de către lider atunci când acesta consideră că meritați sau automat de către server după cum e precizat aici.

19. Demitere

  • Faction Punish 0/60

19.1 Se acordă uninvite fără Faction Punish membrilor care au cel puțin 2 săptămâni și își depun cererea de demisie fără a avea reclamații la activ.

  • Faction Punish 10/60

19.2 Orice membru care acumulează 3/3 Faction Warns va fi demis cu Faction Punish 10.

  • singura excepție fiind cei care au sub 2 săptămâni în facțiune.
  • se va acorda 3/3 Faction Warns tuturor membrilor care trebuiesc demiși fără Faction Punish 60 sau Faction Punish 0.
  • se va acorda 3/3 Faction Warns membrilor care au minim 2 săptămâni în facțiune și au primit ban 3 sau mai multe zile.
  • Faction Punish 60/60

19.3 Orice membru care nu are minim 2 săptămâni în facțiune va fi demis cu Faction Punish 60.
19.3.1 Pot exista anumite excepții în care jucătorii pot ieși fără Faction Punish; aceste excepții fiind stabilite de către admini.
19.3.2 În cazuri speciale se poate acorda Faction Punish 60 și membrilor care au peste 2 săptămâni în facțiune.

  • membrii banați pentru coduri sau moduri grave interzise a căror durată e de 30 de zile, vor fi demiși întotdeauna cu FP 60/60.
  • membrii cu interdicție care reușesc cumva să intre într-o facțiune vor fi demiși întotdeauna cu FP 60/60.
  • membrii care abuzează de funcție (acordă multiple wanteduri fără dovezi, acordă multiple amenzi fără dovezi, omoară aiurea multipli suspecți cu wanted, confiscă aiurea multiple licențe, trage aiurea cu aeronavele de la NG, etc.) vor fi demiși întotdeauna cu FP 60/60 cât și banați 14 zile pentru acest lucru.

Notă: În cazul în care ați primit ban 3 sau mai multe zile veți putea rămâne în facțiune doar dacă sunteți debanați printr-o cerere de unban, nu și dacă vă cumpărați unban cu gold.

20. Regulament Blacklist

20.1 Se vor putea adăuga pe blacklist jucători de minim level 7, indiferent că fac parte dintr-o facțiune sau sunt civili.
20.2 Adăugarea unui jucător pe blacklist se va face de către membrii de rank 4+ și numai pe baza unei dovezi clare care va fi postată pe forum în topicul cu evidența dovezilor pentru blacklist. (sancțiuni: faction warn prima abatere, rank down dacă continuă)
20.3 Înlăturarea unui jucător de pe blacklist se va face de către membrii de rank 4+ în cazul în care un jucător a fost adăugat greșit, înlăturarea jucătorilor fără motiv fiind sancționată. (sancțiuni: faction warn prima abatere, rank down dacă continuă)
20.4 Jucătorii aflați pe blacklist nu pot fi omorâți sau atacați de membrii departamentelor.

  • Avertismente blacklist:
    • 1 avertisment: jigniri grave, în exces, care tind spre limbaj vulgar sau luat la mișto membrul sau facțiunea, încurcarea membrului să-și facă datoria, kamikaze, /q on tie.
    • 2 avertismente: limbaj vulgar, deranj excesiv a membrului când și face datoria sau la activități, fraudarea testelor de intrare alături de o interdicție de 3 luni.

20.5 Nu se va acorda blacklist la departamente pentru lucruri care se pot sancționa cu wanted.
20.6 Se va acorda câte un avertisment pentru fiecare abatere.

  • Plătirea blacklistului:

20.7 Jucătorii cu facțiune aflați pe blacklist au la dispoziție 72 de ore dacă nu au cerere de inactivitate să plătească blacklistul, în caz contrar vor fi sancționați inițial cu Avertisment Verbal, iar dacă plata blacklistului nu e făcută nici în următoarele 24 de ore membrul va fi demis.
20.8 Plata blacklistului se face pe website sau direct în joc prin comenzile specifice, fără a acorda respectivii bani unui membru din acea facțiune.
20.9 Odată ce plata a fost efectuată jucătorul va fi înlăturat automat de pe blacklist.
20.10 Este interzis pentru membrii de facțiune să ceară sau să accepte bani pentru blacklist în loc să informeze jucătorul să folosească comenzile aferente (sancțiune: demitere).

21. Altele

  • Joburi:

21.1 Se poate deține orice tip de job legal, mai puțin Lawyer (sancțiune: avertisment verbal la prima abatere, faction warn dacă continuă).
21.2 Liderul are dreptul de a forța membrii să folosească un anumit job pentru o durată determinată de timp în scopul realizării muncii din facțiune (sancțiune: faction warn).

  • Ramming:

21.3 Se va folosi în urmărirea unui suspect cu sau fără wanted aflat într-un interior, pentru a vă lua heal atunci când urmăriți un suspect sau pentru percheziții HQ-uri când e vorba de mandate (sancțiune: avertisment verbal).

  • Clearing:

21.4 Se va acorda clear numai persoanelor sancționate greșit, nu și persoanelor pe care le-ați pus să vă omoare (sancțiune: faction warn).
21.5 Nu aveți voie sub nicio forma sa dați clear la Wanted 5 pentru omorâre polițist (sancțiune: faction warn).
21.6 Este interzis să dați [/clear] cuiva fără să anunțați pe [/d] un motiv bine întemeiat (sancțiune: faction warn).

  • Skinuri:

21.7 Purtarea unui alt skin în afară de cel corespunzător rankului/jobului vostru fără aprobarea liderului se sancționează (sancțiune: avertisment verbal prima abatere, faction warn dacă continuă).

  • Clan Zones:

21.8 Membrii departamentelor care fac parte din clanuri oficiale nu au voie să atace membrii altor clanuri oficiale în interiorul sau apropierea zonelor de clan.
21.9 Membrii departamentelor nu vor avea voie să intervină în clan zones când se face spray (sancțiune: faction warn). Excepții de la regulă:

  • dacă jucătorul are deja wanted, somându-l să se predea, ori în cazul în care sunteţi atacaţi.
  • când un membru atacă un membru dintr-un clan ce nu are treabă cu acel clan turf (faceți dovadă cu numele clanului de pe perete).
  • când un jucător are wanted și trebuie arestat.
  • când un membru de clan face DM pe alți jucători ce nu fac parte dintr-un clan.
  • atunci când este atacat polițistul intenționat (trebuie să existe video demonstrativ că ați fost atacați intenționat).
  • dacă jucătorul încalcă orice regulă de circulație.
  • HQ-urile Gangurilor:

21.10 Nu aveți voie să stați la HQ-urile mafiilor (inclusiv curtea HQ-urilor) fără un scop anume (DM in HQ, suspect în HQ) și să confiscați obiecte sau să dați [/frisk] jucătorilor (sancțiune: faction warn).
21.11 Este interzis să confiscați armele unui jucător care se află în HQ sau în curtea HQ-ului, dacă acesta nu vă atacă sau le folosește pentru a ataca alți jucători (sancțiune: faction warn).

  • Evenimente:

21.12 Puteți participa la orice tip de eveniment. În schimb, dacă participați la curse ilegale și conduceți abuziv, veți fi penalizați conform regulamentului.
21.13 Puteți participa la evenimentele violente DOAR dacă sunteți OFF DUTY. Dacă sunteți prinși ON DUTY la aceste evenimente, riscați să fiți sancționați. Când mergeți la un eveniment violent sunteți obligați să faceți o poză în care să vă apară textul care confirmă că nu sunteți la datorie'. (sancțiune: faction warn).

22. Excepții

22.1 Ne rezervăm dreptul de a avea excepții de la aceste reguli. În anumite cazuri sancțiunile pot fi diferite.
22.2 Aceste excepții pot fi făcute numai cu permisiunea unui General Manager sau RPG Administrator.

Department General Rules

 

All faction members are obligated to know and respect the Server Rules as well as Leader Rules.

1. Behavior and Language

1.1 Example of language towards colleagues punishable with faction warn:

  • asshole, loser, jackass, idiot, or other forms of light offences.
  • language that is sufficiently well censored: suck ****, eat ****, *** etc.
  • obscene signs (_|_, _()_ etc.).

Note: This language will be punished only if the offended colleague reports you.

1.2 Example of language towards colleagues or other players punishable with dismissal:

  • suck my dick, fmm, cocksucker, fuck you etc.
  • different inventions to modify cursing like: di_ck, fememe, fuc y0u etc.
  • language insufficiently censored where the context can be well understood.
  • censored insults or censored vulgar language used in an exagerated manner.

Note: Such language on the faction chat will always be punished no matter who you address it to.

1.3 Besides language towards colleagues we forbid:

  • arguments (punishment: faction warn for the first offence, dismissal if continued).
  • mocking, bad jokes, being ironic, criticizing (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).

Note: If the member doesn't stop even after receiving the second punishment he will get dismissed.
For the cases above we punish language no matter of the used language.

2. Deathmatch (DM) and Drive-by (DB)

2.1 It is forbidden to DM or DB without a proper reason (punishment: faction warn).
2.1.1 If the suspect is in an aircraft you are allowed to shoot it down using drive-by.
2.2 You are not allowed to kill a civilian if they ask you to do so or to ask a civilian to kill you (punishment: faction warn).
2.3 If you are attacked gather first evidence, after which you can defend yourselves.

3. Faction Organization

3.1 The leader together with higher rank members have the last say in any decision.
3.2 Only Rank 4+ members can take tests with faction candidates.
3.3 Only Rank 3+ members can organize trainings and activities.
3.4 Members that do not listen to their superior ranks can be punished (punishment: faction warn for the first offence, dismissal if continued).
3.5 Higher ranked members (3+) that break behavior/language rules (just the ones where they receive faction warns) or do not fulfill their duties will get punished (punishment: rank down).

4. Activity

  • Activity overview:

4.1 Members that do not bring sufficient contributions to the faction and keep an occupied slot for nothing will be considered inactive (punishment: dismissal).
4.2 Sharing your account with other members of your own faction is forbidden (punishmentdismissal).
4.2.1 In case players share the same IP address but are not the same person (e.g., siblings, a couple, etc.), they need to create a ticket and obtain permission from an admin 4+, who will act as a witness in-game to confirm that these two accounts do not belong to the same individual.

  • Mandatory activities, meetings:

4.3 Mandatory activities can be organized by the leader with a well-founded reason and the approval of a Senior Admin. Given that these occurrences will be quite rare, all members must attend and do not have the right to be excused, except for players who have submitted an inactivity request for that particular week. A mandatory activity is valid as long as it is announced at least one week in advance (punishment: faction warn).

4.3.1 Being late is not tolerated at mandatory activities and organized meetings.

  • being late 10 minutes or less - nothing.
  • being late between 10 - 20 minutes - verbal warning.
  • being late between 20 - 30 minutes - verbal warning and a $50.000 fine.
  • being late 30+ minutes - faction warn.
  • Activity report:

4.4 Each rank 1-5 member (excepting Subleaders) are obligated to fulfill their activity report.
4.4.1 Admins and Helpers will have a reduced activity report.
4.5 Frauding or helping a colleague to fraud the activity report is strictly forbidden (punishment: dismissal).
4.6 Favoritism and discrimination of players are prohibited (punishment: faction warn)
4.7 Members are not allowed to have active duty for activities unrelated to the activity report (e.g. poker, dice games, jobs, quests, etc.) (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
4.8 Permission for absence requests will not be accepted through private messages. The only way to request absence is through the RPG's inactivity request system.

Note: Members that have an inactivity request or new faction members (except those who join the faction at the beginning of th week) are free from fulfilling their activity report.

  • Hours played:

4.9 Every member with a minimum of 30 days in the faction must fulfill a minimum of 15 REAL hours (on [/goldaward]) played each month to avoid sanctions.
4.9.1 For a number of real hours played between 8 and 15:

  • first offence will be punished with faction warn.
  • second offence will be punished with rank down.
  • third offence will be punished with dismissal.

Note: In case at least 6 months have passed since a member's sanction for low activity, their infractions will be reset. For example, if X received their first sanction for hours played on January 1, 2022, which was a faction warn as their first offense, and by August they have no further infractions but still fail to have 15 real hours, they will receive another faction warn as their first offense because the infractions have reset, considering July 1, 2022, as the 6-month mark from January 1.

4.9.2 For a number of real hours played smaller than 8 the punishment is dismissal.
4.10 Players with a minimum time of one year within the faction, who have shown seriousness and commitment, can, upon their request, be exempted from the requirement of accumulating real hours played in a specific month.
4.10.1 This benefit can be used only once a year and will exempt you solely from the need for the played hours, not from completing activity reports for that month. You must continue to complete those as usual or choose to request inactivity for the permissible period and use optional reports if you have any remaining period.

  • Inactivity requests:

4.11 All inactivity requests are to be made only on the website. A member is allowed to have maximum 14 days of inactivity once every 45 days.

  • rank 1 members are not allowed inactivities.
  • rank 2 members are allowed only one week of inactivity.
  • rank 3+ members are allowed only two weeks of inactivity.

Note: Members with accepted inactivity requests are allowed to connect to the server and play. They will be exempt from the activity report.
Inactivity requests cannot be made for the current report week, only for the following ones.

5. Department Chat

  • Common chat [/d]:

5.1 The general department chat [/d] is used to discuss important matters related to the departments.
5.2 It is forbiden to (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued):

  • interrupting a superior rank when they are speaking.
  • using emoticons on [/d] (including *smile*, *laugh*, and so on).
  • mockery, tasteless jokes, sarcasm, ridicule, comments.
  • arguments (punishment: faction warn for the first offence, dismissal if continued).

5.3 Free conversation is allowed between 02:00 AM and 08:00 AM, while still adhering to other restrictions (arguing, emoticons, spam, etc.).
5.4 If any department is conducting an entrance test, speaking freely is completely prohibited until its completion (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
5.5 Candidates with Rank 0 are not allowed to speak in this chat except when taking the entrance test (punishment: failed test).

  • Global chat [/gov]:

5.6 Using the [/gov] command without a valid reason (e.g., recruitments) is not allowed (punishment: faction warn or rank down depending on the case).

6. Department Vehicles

  • Vehicles overview:

6.1 Do not use faction vehicles for personal purposes (punishment: faction warn).
6.2 When you find a department vehicle, you are obligated to announce that you are taking it, for example: /d I found a Bullet in the SF Bank area, taking it.
6.3 Abusing the [/fvs] or [/fvr] commands (spawning vehicles when there are enough, or solely for fun, to fill the garage, to disrupt colleagues, spamming, etc.) is not allowed (punishment: faction warn or rank down for multiple abuses/severe abuses).
6.4 A member of one department is obligated to comply with the requests of their colleagues to move their vehicle parked at another department's HQ ONLY in cases of genuine necessity (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued). For example: the vehicle is spawned on top of a department vehicle OR it blocks the entrance to a room or location in the HQ.
6.5 Reckless driving and disrupting traffic participants without an absolute necessity such as pursuing a suspect are prohibited (sancțiune: faction warn).
6.6 Abusive use of vehicles equipped with rockets, miniguns, or water cannons (firing rockets in crowded areas, random DM with minigun, intentionally and without reason spraying players with water, etc.) will result in dismissal and interdiction in departments.
6.7 You may use Rank 1 and 2 vehicles from other departments without asking or notifying. For Rank 3+ vehicles, you must announce on [/d] when you take them. If the department from which you take a vehicle has a specific activity and needs vehicles, they have every right to inform you on [/d], and you are obliged to leave the vehicles in this situation (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).

  • Aircrafts:

6.8  When it comes to department aircrafts (police helicopters, Rustler, Hunter, and Hydra) you are required to obtain approval from a Rank 4+ member of that department before using them (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
6.8.1 Members of Rank 5+ do not need to seek approval but must provide a reason on [/d] before using them (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
6.9 You are allowed to use National Guard aircraft (Hydra, Hunter, Rustler) for aerial suspects, suspects without surrender rights who use bicycles to reach tall buildings, or suspects without surrender rights located on a confined building only accessible by parachute, for example: tall towers in LS and SF (https://imgur.com/a/os4ChB0), balconies on high-rise apartments near Dealership (https://imgur.com/fQK6mqr), and the LS lighthouse (https://imgur.com/wAVY7gZ).

Attention, the locations listed above serve as examples and as a basis for interpreting the rule mentioned earlier, but they are not limited to just those locations (punishment: rank down for the first offence, dismissal if continued).

7. Government Territory

7.1 Government properties include department HQs [both exterior and interior] and the prison.
7.2 Only department members, players being tested for department entry, surrendering suspects, lawyers required to release someone (not those advertising themselves), or players brought there by a higher rank with a specific reason are allowed on government properties.
7.3 Using weapons without a valid reason in department garages, especially in areas where suspects are arrested, is not permitted (punishment: faction warn).
7.4 Players who are not allowed to be on government property will be summoned a minimum of 3 times and will have one minute from the last summoning to leave the area; otherwise, they will be sanctioned with wanted (punishment: faction warn).

8. Radar

  • Radar overview:

8.1 To sanction a player, you need photo/video evidence showing the red warning on the screen for speeding violations (punishment: faction warn).
8.2 Using a different speed limit on the radar by police members is prohibited (punishment: faction warn).
8.3 The radar must be placed after you have parked properly, never while driving (punishment: faction warn).
8.4 Placing the radar in a different city from your department HQ is only allowed with approval from the department in that city (punishment: faction warn).
8.5 Before placing the radar, make sure there is no colleague nearby, then announce its placement on /d (punishment: verbal warning).
8.6 You are not allowed to be AFK with the radar on (punishment: verbal warning).

  • Speed limits:

8.7 Maximum speed limit in cities is 100 km/h.
8.8 Maximum speed limit outside cities is 130 km/h.
8.9 Highway maximum speed limit is 160 km/h.

  • Speeding violations:

8.10 Incorrectly applying the penalty is punishable (punishment: faction warn).
8.10.1 For "Speeding Violation (Under 50km/h)," only a fine is applied for players with level 4+.
8.10.2 For "Speeding Violation (Over 50km/h)," the punishment is applied as follows:

  • Players with level 1 - 3: will only be warned, no punishment is given.
  • Players with level 4 - 7: will have to choose between a fine or confiscating the driving license.
  • Players with level 8+: will get punished both with a fine + confiscating the driving license.

​Note: If a player between levels 4 and 7 has chosen a fine, paid it, and then repeated the offense, you will not be able to impose another fine, so their license will be suspended.

9. Summons

  • Summons overview:

9.1 The rules below apply in the case of AFK players (with or without an hourglass).
9.2 The police officer is obligated to ensure that when summoning a suspect, they were close enough for the suspect to see the summons.
9.3 Only summons addressed specifically to the player and visible to them are taken into consideration.
9.4 Contacting a player from a distance with the aim of convincing or compelling them to cooperate (e.g., [/sms], [/call], [/wt], [/c], [/ac], etc.) is prohibited (punishment: faction warn).
9.5 Summoning players, both with and without a wanted level, is done using the [/ms] command. This command automatically detects if the player has a wanted level and sends a specific message for each situation. If the player has no surrender rights or is too far away, the police officer will receive a specific message and should not proceed with the summons.
9.5.1 In dialogues and on-foot pursuits of a suspect, valid summonses also include those made through [/say], [/s], and [/b]. If, in a given situation, it cannot be interpreted that they are interacting with someone else, the police officer no longer has an obligation to mention the player's name.
9.6 Do not spam when summoning a player. Issuing six or more unjustified summons to a player is considered spamming. There must be a minimum of 3 seconds between summons (punishment: verbal warning).
9.7 The police officer is obligated to yield a suspect to another police officer if the latter has summoned them earlier (punishment: faction warn).

  • Approaching summoned players:

9.8 Before issuing a wanted level to a player, they must be summoned a minimum of 3 times (within a maximum of 5 minutes from the first summons). If the player remains stationary and does not respond (AFK without an hourglass), wait a minimum of 30 seconds before applying the wanted level (punishment: faction warn).
9.9 If a player refuses to exit their vehicle for a routine check after being summoned properly at least 3 times, they will receive Wanted 2 for non-compliance with orders. Furthermore, if the suspect complies when summoned to surrender and after conducting [/frisk], you observe that they possess drugs, you have the right to issue Wanted 3 for drug possession (total Wanted 5). If they have been cuffed and you need to confiscate their drugs, you can use [/eject] followed by [/confiscate] in the department's garage.
9.10 In the event you are pursuing a suspect on foot without a wanted level, and they continue to flee even after receiving 3 summonses, you have the right to issue Wanted 2 for non-compliance with orders.
9.11 If a player is summoned a minimum of 3 times to exit a vehicle and does not comply, you may issue Wanted 2 for non-compliance with orders.
9.12 Players who have a player without surrender rights as a passenger will be summoned once to use the [/eject] command on the player without surrender rights. If they do not comply within 15 seconds, they will be penalized with Wanted 6 as an accomplice.

10. Tickets and Confiscating

10.1 The ticket and confiscate commands shall only be used on players who are not AFK or intentionally go AFK in front of you, knowing they are about to be penalized (punishment: faction warn).
10.2 Using commands inside arenas (paintball, gungame, etc.) is not allowed (punishment: faction warn).

  • Tickets overview:

10.3 Only police department members (LSPD, LVPD, SFPD) may se the ticket command (punishment: faction warn).
10.4 it is forbidden to give out money to players who cannot pay the ticket, want to get out using bail or using a lawyer (punishment: faction warn).
10.5 If the suspect stats they don't want to pay the ticket, you have the right to give them Wanted 3 for not paying the ticket.
10.6 If the player must receive two tickets and does not pay them, the player will only be punished with wanted for not paying the ticket only once (punishment: faction warn).
10.7 You are not allowed to divide the punishment given to players by offering only a part of it, no matter the situation. For example, you are not allowed to offer a player JUST the ticket, if the punishment is for ticket and driving license suspension. (punishment: faction warn).

  • Confiscating overview:

10.8 You are not allowed to confiscate weapons, materials or drugs of players with wanted without the right to surrender (punishment: faction warn).
10.8.1 It is not allowed to confiscate weapons from players without wanted who attack police officers, these being sanctioned with wanted 3 for attacking a police officer (punishment: faction warn).
10.9 Do not punish for drug possession or use without having a [/frisk] proof or the drugs usage message near you (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).

  • Confiscating the Driving License:
    • exceeding the legal speed limit by 50-100 km/h - 1 hour
    • reckless driving, obstructing traffic, illegal parking, or using NOS (while in motion on a public road) - 1 hour
    • exceeding the legal speed limit by over 100 km/h - 2 hours
    • repeating an offense previously specified while already under suspension (within the remaining minutes of the suspension) - 3 hours
    • driving with a blood alcohol content of 3.0 - 1 hour
    • using hydraulics on public roads (excluding fields, in front of houses, parking lots, dirt roads, forests, etc.) - 1 hour

10.10 The rules for confiscating the driving license for exceeding the speed limit will be applied following the Radar section of the rules.
10.11 If the player is summoned to pull over, the officer has the obligation to guide the player to park correctly on the right side of the road, where they have space and do not interfere with other traffic participants (e.x. on the sidewalk, on the right side of the highway, on the right side of a tunnel etc.). If the player reuses to park correctly, then the officer has the right to punish them.

  • Confiscating the Materials and Materials License:

10.12 A police officer has the right to confiscate materials, the material license, and impose fines on players when they use them for creating or selling various weapons near them. In the case of a civilian using materials nearby, the police officer has the following obligations:

  • for players at levels 1 - 3, no sanctions will be imposed.
  • for players at levels 4 - 19, materials will be confiscated.
  • for players at level 20 and above, both the material license and materials will be confiscated.

10.13 If the player in question abuses (sells/creates weapons at least 3 times in the presence of the police officer), the license can be confiscated regardless of the player's level.
10.14 If a player possesses materials but does not have a material license, they will be fined, and the materials will be confiscated.

  • Confiscating the Weapons and Weapons License:

10.15 The Weapons License is confiscated when weapons are used near an officer with the purpose of attacking without a reason another player.
10.16 Weapons are confiscated when they are held in sight near a department member. [excepting events, trainings].
10.17 You are not allowed to confiscate weapons from players on a turf clan unless there are suspects with a surrender right on that turf clan. This rule applies only to players who are part of a clan (punishment: faction warn).
10.18 Do not confiscate melee weapons or sexual items. The only exception is 24/7 smoke grenades if they are used to create chaos or lag (punishment: faction warn).
10.19 It is permitted to confiscate the weapons of a suspect with a surrender right if they openly carry them or attack other players.
10.20 Weapons can be confiscated by members of any department.

  • Confiscating Drugs:

10.21 Are confiscated when a player has them in their posession.
10.22 Can be confiscated by members of any department.

  • Confiscating the Flying, Fishing, Sailing Licenses:

10.23 Usually there is no reason to confiscate these licenses, but they can be confiscated if the officer finds a good enough reaon to do so.

11. Frisking

11.1 The use of the command on colleagues from other departments without their approval is not allowed, except for Rank 5+ (punishment: verbal warning).
11.2 Unlike those in PDs, FBI and National Guard members will use this command less frequently (see internal rules).
11.3 It is forbidden to use [/frisk] or [/su] on any player while they are in a poker match. You can only use [/frisk] or [/su] on a player when they are not actively playing at the poker table. If a player attempts to escape after being frisked during a poker match, you can report them to RPG for non-RP behavior (punishment: faction warn).
11.4 Using the command inside arenas (paintball, gungame, etc.) is not allowed (punishment: faction warn).

12. Tazering

12.1 The command can be used on suspects with or without a wanted level when they are uncooperative or endangering other players (punishment: verbal warning).
12.2 In the case of suspects without the option to surrender, it should be used when you are outnumbered or in a 1 vs 1 situation (punishment: faction warn).
12.3 The command can be used a maximum of 5 times on the same suspect (punishment: faction warn).
12.4 It is used to identify a Hitman agent when they have visible weapons, do not leave the Government Territory, or pose a threat to the life of a player (punishment: faction warn).
12.5 If you are pursuing a player on foot and they do not cooperate when ordered to stop, you have the right to use the equipped stun gun [/tazer].

13. Giving Wanted

  • Wanted overview:

13.1 It is not allowed to give wanted levels in arenas (paintball, gungame, etc.) (punishment: faction warn).
13.2 You are not allowed to give wanted to AFK players, except when they possess drugs or go AFK in front of you immediately after committing a crime (punishment: faction warn).
13.3 You are not allowed to give wanted for attacking a police officer if you are attacking a bunker for supplies and the owner is trying to defend it. Similarly, if a police officer's bunker is attacked, they are allowed to defend it. The attack and defense must be carried out without active duty for department members (punishment: faction warn).
13.4 You are not allowed to give Wanted Level 3 for attacking a police officer on top of another wanted level, regardless of the situation. If a suspect attacks you, they forfeit their right to surrender and can be killed on the spot in self-defense (punishment: faction warn).
13.5 You are not allowed to give Wanted Level 3 for attacking a police officer to players who attack you in a safe zone, but you can confiscate their weapons. However, if you are in a vehicle in a safe zone and you are attacked, then you can sanction the civilian with Wanted Level 3 for attacking a police officer.
13.6 Wanted levels can only be given based on your own evidence or the evidence provided by your department colleagues (punishment: faction warn).
13.7 A police officer is allowed to give wanted when a suspect attacks another police officer in a situation where the attacked officer cannot or fails to provide evidence of the incident.
13.8 Any wanted level should be given within a maximum of 5 minutes from the moment the suspect has committed a punishable offense with a wanted level.
13.9 When someone attacks you and you are off-duty, you can activate duty and give them wanted within the first 5 minutes of the incident.
13.10 Suspects with wanted levels who attack police officers automatically forfeit their right to surrender and will be killed.
13.11 If a player runs over a police officer who is on foot, causing the officer to lose health, the player will receive a wanted level for attacking a police officer. However, if the officer is in a vehicle and the player repeatedly hits them with a vehicle, the player will receive a wanted level for Drive-by (punishment: faction warn).
13.12 To give a wanted level 1 for "stealing a vehicle" to a player, they must steal your personal vehicle, whether you are on a mission or not. If the suspect steals your vehicle (drives away with it), they will receive a Wanted Level 6 runner without any warnings (punishment: faction warn).
13.13 To give a wanted level 3 for "attacking a police officer," the player must attack you with punches/kicks at least 4 times or once with a weapon. Make sure you have MULTIPLE VIDEOS or PHOTOS as evidence; otherwise, you risk being penalized for insufficient evidence (punishment: faction warn).
13.14 If you are attacked or killed and you are not on duty, you can activate duty and give a wanted level 3 for attacking a police officer to the player within a maximum of 5 minutes from the incident, provided that you use [/mdc] beforehand and make sure the player doesn't already have a wanted level. If the player already has a wanted level (regardless of the reason) when they attack you, they can be killed by the police officer on the spot in self-defense. For members of the traffic team, they are NOT allowed to engage in pursuits of suspects but only to kill them in self-defense when attacked (punishment: faction warn).
13.15 Players who use [/pickpocket] on you and fail to steal money from you will not be penalized with a wanted level. You can only give them a specific wanted level if they successfully take money from you (punishment: faction warn).
13.16 Before giving a wanted level for false reporting, you are required to announce it on [/d] in the format: false report ID/name (punishment: verbal warning).

  • Accomplice wanted:

13.17 If a player with a wanted level (with the right to surrender) is a passenger in a vehicle, they will be properly summoned, and if the driver does not [/eject] them, then the driver will be punished with a wanted level 6 "accomplice" without any further warnings. NOTE: The passenger with the wanted level does NOT lose their right to surrender (punishment: faction warn).
13.18 If an escaped player from prison is a passenger in a car, the driver will receive a wanted level 6 "accomplice" without any summons.
13.19 If a player has a passenger who is a wanted suspect and that passenger shoots at police officers, the player will receive a wanted level 6 "accomplice" without any summons.
13.20 If a wanted suspect has a civilian passenger who shoots at police officers, the attacker will receive a wanted level 6 "accomplice" without any summons.
13.21 If a player intervenes when a police officer is on foot, pursuing a suspect (attacking the officer with punches, repeatedly running them over with a vehicle, leaving the vehicle on the officer, close-range weapon attack - clearly showing the player's intention to assist the suspect), they will receive a wanted level 6 "accomplice" without any summons.

14. Treating Suspects

  • Suspects overview:

14.1 Members are not allowed to request assistance from civilians in pursuing suspects, whether they have a wanted level or not. If they need assistance, they can request it from other departments, but not from civilians (punishment: faction warn).
14.2 Suspects with a wanted level who are in your custody must get cuffed using [/cuff] (punishment: verbal warning).
14.3 Once a suspect is taken into custody, you have the obligation to immediately transport them to the nearest police station. Anyone who unnecessarily prolongs the transportation, stops unnecessarily, or drives extremely slowly to mock the suspect will be penalized. Suspects taken into custody near or at the Jail can be arrested directly there (punishment: faction warn).

  • Suspects processing:

14.4  Before killing a player with a wanted level who has the right to surrender, they must be summoned to surrender at least 3 times (within a maximum of 5 minutes from the first warning), and if the player remains stationary, a minimum of 30 seconds should be waited before killing them (punishment: faction warn).
14.5 If a suspect (with the right to surrender) is AFK on wanted (on the ESC screen), you should summon them, announce on [/d] that they are AFK, stating the exact time, including the seconds, and after 3 minutes (180 seconds), you can kill them.
14.6 If the suspect remains motionless when asked to surrender, the police officer must wait for 30 seconds before having the right to kill them.
14.7 If the suspect states that they will not surrender, then the police officer has the right to kill them.
14.8 If the suspect initially states that they will surrender but then flees on foot from the police officer, then the police officer has the right to kill them.
14.9 If the suspect initially states that they will not surrender or flees on foot from the police officer, and then changes their mind and wishes to surrender, the police officer has the right to kill them.
14.10 If the suspect states that they will surrender and then attacks the police officer, then the police officer has the right to kill them.
14.11 If the suspect flees in a vehicle, regardless of their previous response to the police officer, they can be penalized with Wanted 6 runner.
14.12 In the case where you are pursuing a suspect for arrest using any type of motorcycle, and the suspect claims that they cannot get on, you are obliged to unlock the vehicle to give them the chance to get on as a passenger. If the suspect used this excuse to steal your motorcycle, you have the right to give them Wanted 6 runner without summons.

15. Promoting in Rank

15.1 Promotion to a higher rank can be done manually by the leader when they believe you deserve it, or automatically by the server as specified here.
15.2 Requests for rank-up are allowed, but not in an abusive manner by spamming the leader (punishment: faction warn).

Note: If you are demoted from the Subleader position, you will receive a rank based on your total time spent in the faction. For the next promotion, the counting will start from the moment you no longer hold the Subleader position.

16. Transfers

16.1 A department member can get transfered between departments following these steps:

  • the member must send a private message (PM) to both the leader of their current department and the leader of the department they want to transfer to.
  • both leaders must agree for the member to be transferred between departments.
  • if the transfer is accepted, the member must submit their resignation and apply to the department they wish to transfer to.
  • if the transfer is between police departments, no tests will be required, and the member will immediately receive Rank 1.
  • if the transfer is between the police department and the National Guard or FBI, the member will undergo a test selected by the leader of the department they want to transfer to.
  • if the member passes the test given by the leader, they can receive Rank 1, and the transfer is finalized.
  • If the member fails the test, they will become a civilian.
  • if the member is found to have copied or made a mockery of their application, it will be rejected.

16.2 A department member who successfully transfers to another department will receive Rank 1, regardless of their previous rank in their old department.
16.3 The member must have a minimum of 14 days in their current department before applying for a transfer to another department.

17. Website Complaints

  • Reporting colleagues/the leader:

17.1 It is forbidden to report your colleagues or the leader directly on the website even from secondary accounts, excep for illegal business, account hacking, cheats, forbidden mods, bug abuse, advertising or scams (punishment: faction warn for the first offence, dismissal if continued).
17.2 Colleagues can be reported to the leader via a forum PM. The leader can be reported to faction responsible admins via a forum PM.
17.3 Colleagues are considered members of all departments (PD, FBI, NG).

  • Proofs:

17.4 All server proofs must include the server markings with the date, hours, name of the player and name of the server (invalid proofs).
17.5 In the case of a faction member being reported, the command [/timestamp] must always be activated (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
17.6 A proof is valid for 3 days max (invalid proofs). You have 24 hours to bring proofs to defend yourself, except when you have an inactivity request. In this case you have 24 hours after your inactivity request expires to bring the proofs.
17.7 For browser proofs we accept only videos where there is a minimum of one refresh to the page to prove that there is nothing falsified (invalid proofs).
17.8 The evidence provided by one police officer can be used in defense of another police officer in the case of a complaint.
17.9 Once a player submits a complaint to the faction, the leader must respond within 48 hours, and the accused individual can present additional evidence within 24 hours (punishment: faction warn).

  • Language and witnesses:

17.10 It is forbidden to heavy insult, use vulgar language in complaints (punishment: dismissal).
17.11 Random comments in a complaint, any offenses brought through proofs, instigation to argue, without providing valid evidence for the reported problem and without being involved in the actions that led to the reported problem, will be sanctioned as follows:

  • for witnesses added by the COMPLAINANT as well as for the complainant (the person who opened the complaint): the complaint will be ignored, without the right to reopen the complaint.
  • for witnesses added by the DEFENDANT as well as for the defendant (the member of the faction that is being reported): they will be sanctioned with a Verbal Warning for minor things or a Faction Warn for more serious things, in addition to the sanction they must receive for the complaint if they were guilty of something.

Minor things: light teasing, links to soft songs, light jokes, irony, etc.
More serious things: ridicule, insults, links to insulting/vulgar songs, etc.

17.12 The rules above apply also to deleted comments, withdrawn complaints, added witnesses as well as proofs posted in complaints.

18. Removing Punishments

18.1 Punishments such as verbal warnings or faction warns can be removed manually by the leader when he thinks you deserve it or automatically as it is written here.

19. Dismissal

  • Faction Punish 0/60

19.1 Members can get uninvited without Faction Punish if they have at least 2 weeks in the faction and make a resignation request without having active complaints.

  • Faction Punish 10/60

19.2 Any member that gathers 3/3 Faction Warns will be dismissed with Faction Punish 10.

  • the only exception being those who have spent under 2 weeks in the faction.
  • all members that have to be dismissed without Faction Punish 60 or Faction Punish 0 will get 3/3 Faction Warns.
  • all members that do not have at least 2 weeks in the faction and get a 3 days or more ban will get 3/3 Faction Warns.
  • Faction Punish 60/60

19.3 Any member that doesn't have a minimum of 2 weeks spent in the faction will be dismissed with Faction Punish 60.
19.3.1 There can exist certain exceptions in which players can get dismissed without Faction Punish these exceptions are established by the admins.
19.3.2 In some special cases Faction Punish 60 can also be given to members that have over 2 weeks spent in factions.

  • members banned for cheats or severe mods that are forbidden and have the duration of 30 days, will always be uninvited with FP 60/60.
  • members with interdiction that somehow manage to get in the faction will always be uninvited with FP 60/60.
  • members that abuse their function (give multiple want without proofs, give multiple tickets without proofs, kill multiple wanted suspects for no reason, confiscate multiple licenses for no reason, shoots with the NG spacecrafts for no reason, etc.) will always get dissmissed with FP 60/60 as well as banned 14 days for such things.

Note: If you have received a 3 days ban or more you can stay in the faction only if you are unbanned via an unban request, not if you buy unban with gold.

20. Blacklist Rules

20.1 The blacklist will contain players with a minimum level of 7, no matter if they are faction members or civilians.
20.2 Adding a player on the blacklist can be done by rank 4+ members based on proofs that will be posted on the forum in the appropriate topic for the blacklist (punishment: faction warn for the first offence, rank down if continued)
20.3 Removing a player from the blacklist can be done by rank 4+ members when the player was wrongly added, removing a player without proper reason will be punished (punishment: faction warn for the first offence, rank down if continued)
20.4 Players on the blacklist cannot get killed or attacked by department members.

  • Blacklist warnings:
    • 1 warning: serious, excessive insults that tend to vulgar or mocking the member or the faction, disturbing the member when doing his duty, kamikaze, /q on tie.
    • 2 warnings: vulgar language, excessively disturbing the member when doing his duty or at activities, fraud the entrance tests along with a 3 months interdiction.

20.5 Department blacklist will not be given for things that can be punished with wanted.
20.6 Players will receive a warning for each offence.

  • Paying the blacklist:

20.7 Faction members on the blacklist have 72 hours if they don't have an inactivity request to pay the blacklist, otherwise they will initially be punished with a Verbal Warning, and if the blacklist isn't paid in the next 24 hours the member will get dismissed.
20.8 Paying the blacklist can be done on the website or directly in game with the correct commands, without having to pay a member of that faction.
20.9 Once the payment has been made the player will automatically get removed from the blacklist.
20.10 It is forbidden for faction members that ask or accept money for the blacklist instead of informing the player to use the correct commands (punishment: dismissal).

21. Others

  • Jobs:

21.1 You can get any kind of legal job, except Lawyer (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).
21.2 The leader has the right to force members to use a certain job during a certain time period in order to do faction work (punishment: faction warn).

  • Ramming:

21.3 This command will be used when following a suspect with or without wanted in an interior, to heal yourself when following a suspect or for checking HQs when you have a warrant (punishment: verbal warning).

  • Clearing:

21.4 You will only clear players that got wrongly punished, not players you told to kill you (punishment: faction warn).
21.5 Under no circumstances are you allowed to clear a Wanted 5 for killing a police officer (punishment: faction warn).
21.6  It is forbidden to use the command [/clear] on someone without providing a well-founded reason on the faction chat [/d] (punishment: faction warn).

  • Skins:

21.7 Wearing a skin other than that for your rank/job without the leader's approval will be punished (punishment: verbal warning for the first offence, faction warn if continued).

  • Clan Zones:

21.8 Members of departments that are part of official clans are not allowed to attack members of other official clans inside or near clan zones.
21.9 Members of departments are not allowed to intervene in clan zones during spray (punishment: faction warn). Exceptions to the rule:

  • if a player already has a wanted level, summoning them to surrender, or in case you are being attacked.
  • when a clan member attacks another clan member from a clan that has no connection to that turf (provide evidence with the clan name on the wall).
  • when a player has wanted and needs to be arrested. 
  • when a clan member engages in DM against other players who are not part of a clan.
  • when a police officer is intentionally attacked (there must be demonstrative video evidence that you were intentionally attacked).
  • if a player violates any traffic rules.
  • Gang HQs:

21.10 You are not allowed to stay at gang HQs (including the courtyard of HQs) without a specific purpose (DM in HQ, suspect in HQ), and confiscate items or use [/frisk] on players (punishment: faction warn).
21.11 It is forbidden to confiscate weapons from a player who is inside an HQ or in the courtyard of an HQ, unless they are attacking you or using the weapons to attack other players (punishment: faction warn).

  • Events:

21.12 You can participate in any type of event. However, if you participate in illegal races and drive recklessly, you will be penalized according to the regulations.
21.13 You can only participate in violent events if you are OFF DUTY. If you are caught ON DUTY at these events, you risk being sanctioned. When attending a violent event, you are required to take a picture showing the text confirming that you are not on duty (punishment: faction warn).

22. Exceptions

22.1 We reserve our right to have exceptions for these rules. In certain cases the punishments may be different.
22.2 These exceptions can be made only with the permission of a General Manager or RPG Administrator.

Edited by Kelton on 07.02.2024 10:11
Edited by Kelton on 07.02.2024 10:11