Jump to content

BerceaM17

Member
  • Posts

    394
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About BerceaM17

  • Birthday 05/15/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Real name
    Banal
  • RPG1 Nickname
    Bercea17

Recent Profile Visitors

1170 profile views

BerceaM17's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

41

Reputation

  1. Admin RPG4 - 25.01.2016 . Multumesc pentru sansa acordata.

    1. Lowley

      Lowley

      Mult noroc cu functia man.

       

    2. BerceaM17

      BerceaM17

      Multumesc frumos ! :*

       

    3. xDrag0sh

      xDrag0sh

      Mult succes cu functia Mondialule! :*

  2. NicK: [oT]BerCea17 Rank: 2 Actiuni namecoverhttp : http://imgur.com/a/JHgg3 Numarul de actiuni namecover: x6 posesie/folosire de droguri Alte precizari:
  3. BerceaM17

    Nick: [oT]Bercea17 Rank: 1 Suma : 5,000$ Motiv: -5 la war. ScreenShot: http://imgur.com/lYUO4Q5 Alte precizari: DOUD, imi vreau banii inapoi.
  4. BerceaM17

    Nick: [oT]Bercea17 Reported Player: [GoT]TeoStef4an Reason: Death match Proofs: http://imgur.com/a/APbW0 RPG Bar: Other Specifications: -
  5. Tunerul SD Auto Group ştie cum să scoată în evidenţă agresivitatea unei maşini fără a interveni prea mult asupra ei, iar acest Lamborghini Aventador modificat uşor şi pus pe roţi PUR este un exemplu perfect! Acest Lamborghini Aventador de la SR Auto Group e tot ce doream pe ziua de luni. Galerie FOTO Canadienii de la SR Auto Group sunt recunoscuţi pentru faptul că modifică subtil supermaşini, cu efecte cât se poate de bune şi cuprinzătoare, pe principiul „mai puţin înseamnă, de fapt, mai mult”. Jantele PUR RS05 Bespoke Matte Mag Blue sunt, pur şi simplu, din altă lume! Luaţi exemplul de mai jos: un Lamborghini Aventador căruia i-au fost schimbate spoilerele, i-au fost montate roţi PUR şi i-a fost aplicat un colant care să-i sporească imaginea de maşină sport (nu suntem prea siguri cu privire la colantare, însă). Colantarea poate nu e pe gustul tuturor, dar dă bine... Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/tuning-auto/acest-lamborghini-aventador-de-la-sr-auto-group-e-tot-ce-doream-pe-ziua-de-luni.-galerie-foto-14670317
  6. Faptul că atunci când am aflat anunţul Toyota ne-am dus cu gândul la C-HR nu este o concidenţă... Toyota anunţă un nou crossover pentru 2016. Va fi inspirat din conceptul acesta Acum aproape un an în urmă, Toyota a adus - la Salonul Auto de la Paris 2014 - un concept de crossover cu linii îndrăzneţe. Ba nu, radicale. Ideea este că designul lui C-HR îţi rămâne înfipt în memorie - şi te face să te gândeşti că n-o să-l vezi niciodată în realitate. Apoi Toyota anunţă că în 2016 va veni pe piaţă cu un concurent pentru Nissan Qashqai, printre altele. Doar că va fi mai încăpător (reamintim că Nissan Qashqai este deja încăpător) decât omologul său conaţional, şi va avea un design inspirat de C-HR. Acum... deja ştim chinurile la care este supus un producător în timpul procesului de tranziţie - a unui produs - de la concept la versiune de serie. Nu va arăta aşa, însă va purta limbajul de design pe care îl prefigurează C-HR. Una dintre marile schimbări va fi, în schimb, adoptarea platformei modulare TNGA, care se va regăsi pe majoritatea modelelor Toyota până în 2020 şi care va debuta odată cu viitoarea generaţie Prius. Întrebat de cei de la Autocar detalii despre lansarea viitorului crossover, preşedintele Toyota UK Paul van der Burgh a evitat un răspuns clar, menţionând doar că „creşterea vânzărilor acestui tip de vehicul este bună pentru noi. Conceptul (n. red. C-HR) a fost excelent, iar stilizarea a ieşit în evidenţă în mod deosebit. Dacă vom lansa un astfel de produs, sunt încrezător că ar putea fi un bestseller.” Toyota îşi propune să vină şi cu soluţii stilizate în gamă - până şi Aygo e plin de caracter - pentry clienţii care doresc maşini lifestyle. Totodată, producătorul japonez şi-a propus creşterea nivelului de calitate şi practicitate al interioarelor prin reconfigurarea elementelor de la interior şi prin adoptarea unor materiale mai bune. Noul crossover va debuta la Salonul Auto de la Geneva din primăvara lui 2016. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/toyota-anunta-un-nou-crossover-pentru-2016.-va-fi-inspirat-din-conceptul-acesta-14671772
  7. Hyundai Vision G e un concept de coupe care spune lumii întregi că producătorul auto coreean e pregătit să intre în hora mărcilor premium. Cu conceptul Vision G, Hyundai ne spune că e pregătit să fie premium Acesta este conceptul Hyundai Vision G, un coupe premium elegant care subliniază intenţia producătorului auto coreean de a intra în lumea mărcilor scumpe, alături de BMW, Mercedes-Benz şi Audi, printre altele. Conceptul a fost prezentat la Muzeul de Artă din Los Angeles, după care îşi va face apariţia la prestigiosul concurs de eleganţă Pebble Beach California. Potrivit informaţiilor oficiale, Vision G oferă patru locuri şi reprezintă viziunea celor de la Hyundai pentru „familia de produse premium viitoare”. Cu alte cuvinte, dacă lucrurile vor merge după cum vor coreenii, în următorii ani vom vedea modele Hyundai care vor semăna cu acest coupe desenat după ideea că „nu trebuie să ţipi ca să fii remarcat”. Uşile se deschid automat, invitând, parcă, pasagerii să intre înăuntru, iar habitaclul e un melanj elegant de lemn, aluminiu, crom şi piele. E o abordare pe care au ales-o şi cei de la Volvo cu noul XC90, iar nouă ne place. Sub capotă, conceptul Hyundai Vision G are un V8 de 5,0 litri cu 420 CP. Cu alte cuvinte, e un propulsor destul de convenţional, care ar trebui să-şi facă treaba fără să transpire prea repede. Noi credem că prototipul coreenilor arată exact aşa cum ar trebui. Dar chiar dacă nu ar arăta aşa, un lucru e cât se poate de clar: Hyundai a avansat foarte mult în ultimele decenii, îndepărtându-se de modelele îndoielnice ale anilor 1990-2000 şi ajungând la un nivel de calitate ce poate fi comparat cu mărcile de volum germane. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/cu-conceptul-vision-g-hyundai-ne-spune-ca-e-pregatit-sa-fie-premium-14672773
  8. Nu avem prea multe detalii despre maşină, dar ştim sigur că ne place. Aruncă o privire în galeria foto şi spune-ne ce părere ai. Un ucrainean a făcut singur, în garaj, un facelift excelent pentru Lada Niva58 Deşi are aproape 40 de ani de când e construită fără modificări majore, Lada Niva are un loc rezervat pe lista maşinilor pe care trebuie să le conduc în viaţa asta. Are un farmec aparte, de utilaj care poate să meargă oriunde şi, dacă ai ghinionul să se strice ceva, o poţi repara cu un patent şi o bucată de sârmă. Pe lângă tehnica învechită, Niva a rămas aproape neschimbată şi în ceea ce priveşte designul, dar un tip din Ucraina a rezolvat, se pare, problema asta. Într-o postare de pe site-ul rusesc Drive2.ru, Alexander Yanov din Kiev le-a cerut colegilor de forum să-şi spună opiniile despre creaţia sa, însă nu a dat nici un detaliu despre maşină. Dacă mă întrebi pe mine, Niva lui Yanov arată cât se poate de bine, deşi are rădăcinile ancorate bine în anii 1970. Tu ce zici? Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/tuning-auto/un-ucrainean-a-facut-singur-in-garaj-un-facelift-excelent-pentru-lada-niva-14672970
  9. În cazul în care ţi se pare o absurditate, gândeşte-te că priveşti cel mai practic Porsche [nu-i putem spune numele aici]. Recunoşti acest model Porsche? Da, am zis bine, Porsche Da, ai nimerit răspunsul - este vorba despre un 911. Completând informaţia, spunem că este şi un 997 din 2008, un Carrera S. Exemplarul din imagine are sub capotă (sub cea din spate, evident) un boxer cu şase cilindri, de 3,8 litri, care livrează punţii spate 360 de cai-putere prin intermediul unei cutii manuale cu şase trepte. După spusele proprietarului, „livrează o experienţă de condus ca nicio alta”. Asta pentru că are scaun situat central, fix ca un McLaren F1. Şi, în mod paradoxal, prin eliminarea unui scaun poţi să cari încă două persoane, lăudându-te cu cel mai practic 911 văzut vreodată. În cazul în care te întrebi de ce 911 este un coupé 2+2, asta ne-am întrebat şi noi dintotdeauna. Pe locurile din spate nu va putea sta nimeni altcineva decât un copil contorsionist. Dar acesta... acesta este aur. Şi vine la un preţ să-i-zicem-decent: între 85.000 şi 115.000 de dolari americani. Dacă ai bani pe card, intră pe Mecum Auctions pentru detalii privind licitaţia. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/recunosti-acest-model-porsche-da-am-zis-bine-porsche-14672445
  10. Acesta este conceptul BMW M4 GTS. Adică un BMW M4 care se laudă cu un eleron din fibră de carbon, jante speciale cu detalii portocalii şi stopuri cu OLED. Dar asta nu e tot, fiindcă surpriza cea mai mare e sub capotă. BMW Concept M4 GTS este unul dintre prototipurile prezentate de marca bavareză la concursul de eleganţă Pebble Beach California, alături de futuristul 3.0 CSL Hommage R. Spre deosebire de acesta din urmă, M4 GTS este mult mai aproape de un model de serie şi, dacă ne încrucişăm un pic degetele de la mâini, o să-l vedem pe drumurile publice într-un viitor nu foarte îndepărtat. Aşa cum probabil ţi-ai dat seama deja, avem de-a face cu un BMW M4 care are ceva special, aşa cum a fost cazul cu M3 GTS din 2010, M3 CSL din 2003 şi M3 Evolution din 1988. Păi, pentru început, conceptul M4 GTS are sub capotă acelaşi sistem de injecţie cu apă ca safety car-ul din MotoGP de anul acesta. Conform bavarezilor, acest sistem pulverizează apă în galeria de admisie pentru a micşora temperatura aerului care intră în motor şi, astfel, valorile puterii şi cuplului au parte de creşteri „notabile”. Motorul biturbo de 3,0 litri cu şase cilindri în linie de pe un M4 obişnuit dezvoltă 431 CP şi 550 Nm, aşa că suntem foarte curioşi ce înseamnă <<creşteri „notabile”>> în cazul GTS-ului. Dar bunătăţile nu se rezumă la sistemul de injecţie cu apă, fiindcă germanii au făcut conceptul ăsta cu gândul la circuit, aşa că avem de-a face cu un spoiler faţă şi un eleron spate ajustabile (ambele din fibră de carbon), precum şi cu o capotă din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Jantele din aluminiu sunt garnisite cu detalii din portocaliu şi vin în două dimensiuni – 9.5 J x 19 pe faţă şi 10.5 J x 20 pe spate – în vreme ce anvelopele Michelin Sport Cup 2 asigură aderenţa. În spate, stopurile sunt luminate de OLED-uri, adică LED-uri organice care pot produce o lumină constantă şi uniformă, spre deosebire de LED-urile clasice care sunt limitate la un singur punct per unitate. Nu e prima dată când BMW ne arată stopuri cu OLED, bavarezii lăudându-se la CES cu conceptul M4 Iconic Lights în ianuarie. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/bmw-prezinta-conceptul-m4-gts-si-insinueaza-ca-va-deveni-un-model-de-serie-14674883
  11. Acesta este conceptul BMW M4 GTS. Adică un BMW M4 care se laudă cu un eleron din fibră de carbon, jante speciale cu detalii portocalii şi stopuri cu OLED. Dar asta nu e tot, fiindcă surpriza cea mai mare e sub capotă. BMW Concept M4 GTS este unul dintre prototipurile prezentate de marca bavareză la concursul de eleganţă Pebble Beach California, alături de futuristul 3.0 CSL Hommage R. Spre deosebire de acesta din urmă, M4 GTS este mult mai aproape de un model de serie şi, dacă ne încrucişăm un pic degetele de la mâini, o să-l vedem pe drumurile publice într-un viitor nu foarte îndepărtat. Aşa cum probabil ţi-ai dat seama deja, avem de-a face cu un BMW M4 care are ceva special, aşa cum a fost cazul cu M3 GTS din 2010, M3 CSL din 2003 şi M3 Evolution din 1988. Păi, pentru început, conceptul M4 GTS are sub capotă acelaşi sistem de injecţie cu apă ca safety car-ul din MotoGP de anul acesta. Conform bavarezilor, acest sistem pulverizează apă în galeria de admisie pentru a micşora temperatura aerului care intră în motor şi, astfel, valorile puterii şi cuplului au parte de creşteri „notabile”. Motorul biturbo de 3,0 litri cu şase cilindri în linie de pe un M4 obişnuit dezvoltă 431 CP şi 550 Nm, aşa că suntem foarte curioşi ce înseamnă <<creşteri „notabile”>> în cazul GTS-ului. Dar bunătăţile nu se rezumă la sistemul de injecţie cu apă, fiindcă germanii au făcut conceptul ăsta cu gândul la circuit, aşa că avem de-a face cu un spoiler faţă şi un eleron spate ajustabile (ambele din fibră de carbon), precum şi cu o capotă din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP). Jantele din aluminiu sunt garnisite cu detalii din portocaliu şi vin în două dimensiuni – 9.5 J x 19 pe faţă şi 10.5 J x 20 pe spate – în vreme ce anvelopele Michelin Sport Cup 2 asigură aderenţa. În spate, stopurile sunt luminate de OLED-uri, adică LED-uri organice care pot produce o lumină constantă şi uniformă, spre deosebire de LED-urile clasice care sunt limitate la un singur punct per unitate. Nu e prima dată când BMW ne arată stopuri cu OLED, bavarezii lăudându-se la CES cu conceptul M4 Iconic Lights în ianuarie. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/bmw-prezinta-conceptul-m4-gts-si-insinueaza-ca-va-deveni-un-model-de-serie-14674883
  12. Ungurul Támas Jakus a avut un vis: să construiască un supercar electric. După mai bine de şapte ani, s-a ajuns aici. Aşa va arăta primul supercar electric unguresc, Jakusa Triango Într-o frumoasă zi (nu ştim sigur, doar bănuim) din anul 2008, Támas Jakus a desenat pe o bucată de hârtie o maşină care amintea de liniile maşinilor-pană din a doua jumătate a secolului trecut. Şapte ani mai târziu, Maruska este din ce în ce mai aproape de forma sa finală. Mai trebuie făcute retuşuri ici-colo, însă munca lui Tair Lablayev (tipul din Kazakhstan care s-a însărcinat cu construcţia maşinii) s-a materializat cât se poate de vizibil. Din câte poţi vedea în imaginile de aici (şi de pe Enhance), caroseria este aşezată pe o structură tubulară, iar pe puntea faţă sunt aşezate baterii. Un supercar electric, care să-şi arunce „coada” în lături mulţumită distribuţiei maselor pe punţi care încurajează asta? Hei, de ce nu! Însă până când o vom vedea terminată, cu toate detaliile de performanţă, nu putem decât să ne dăm cu părerea în ceea ce priveşte designul. Cu tot respectul pentru munca depusă de oamenii ăştia... noi zicem că-i urâtă. Să ne întoarcem la un articol mai vechi, atunci, şi să ne clătim ochii şi sufletul cu poveşti din Kyrgystan. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/asa-va-arata-primul-supercar-electric-unguresc-jakusa-triango-14672454
  13. Ca poster, fireşte, fiindcă arată demenţial. E colorat, e futurist, e ce trebuie. Numai să nu-ţi faci prea multe speranţe că o să-l vezi prea curând pe drumurile publice, fiindcă nemţii de la BMW nu au planuri să producă în serie prea curând conceptul 3.0 CSL Hommage R. BMW 3.0 CSL Hommage R este cel de-al doilea concept prezentat de marca bavareză la concursul de eleganţă Pebble Beach California, alături de M4 GTS. Şi, aşa cum probabil ţi-ai dat seama deja, nu e altceva decât o variantă mai colorată şi mai sportivă a prototipului 3.0 CSL Hommage dezvăluit la Villa d’Este în luna mai. Dar nu e vorba doar despre o maşină drăguţă, fiindcă noul concept al nemţilor are o însemnătate ceva mai importantă, el fiind făcut pentru a sărbători 40 de ani de prezenţă BMW în America de Nord şi, totodată, 40 de ani de la succesul obţinut de strămoşul său, BMW 3.0 CSL, în lumea curselor americane din 1975. Partea interesantă este că, deşi a fost numit concept, în pozele oficiale se vede, totuşi, un motor, aşa că eu cred că maşina asta e cât se poate de funcţională, spre deosebire de alte prototipuri care sunt făcute doar pentru show. În interior, germanii au pus accentul pe minimalism, planşa de bord fiind reprezentată de o fâşie care imită lemnul şi pe care sunt afişate diferite informaţii despre maşină. Dar asta nu e tot, fiindcă viziera căştii şoferului a primit rolul de head-up display, unde pilotul poate vedea cele mai importante date, care ar fi afişate de obicei pe cadranele de bord – viteză, treapta selectată, turaţie şi altele. Totodată, costumul de curse (făcut în colaborare cu Puma) are benzi iluminate pe mâneci, care „transportă” vizual informaţia de la volan către head-up displayul din cască – de exemplu, momentul când trebuie să schimbe treapta de viteză. În ceea ce priveşte caroseria, BMW 3.0 CSL Hommage R are parte de un roll cage din fibră de carbon integrat în acoperiş, iar baza scaunelor, făcută tot din fibră de carbon, face parte din structura maşinii. Sub capotă există un motor – nu se ştie ce motor, dar e clar că există unul. Mai mult, nemţii vorbesc şi despre un sistem eBoost, care acumulează energie şi augmentează propulsorul termic la accelerări, ceea ce face din 3.0 CSL Hommage R un hibrid. Nouă ne place conceptul germanilor de la BMW şi credem că merită un loc pe peretele tău cu postere. Tu ce zici? Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/conceptul-bmw-3.0-csl-hommage-r-e-genul-de-masina-care-merita-un-loc-de-cinste-pe-peretele-tau-14675499
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.