Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/19 in all areas

  1. (Dacă ţi-a plăcut acest meme, dă-mi o reacţie)
    15 points
  2. (Dacă ţi-a plăcut acest meme, dă-mi o reacţie)
    11 points
  3. In data de 23.02.2019 de la ora 19:00 puteti licita pentru Poker Casino. Licitatia incepe de la suma de 80,000,000$. Suma minima pentru a licita este de 1,000,000$. On 23.02.2019 at 19:00 ( Romania time ) you can bid for the Poker Casino. The auction starts at 80,000,000$. The minimum amount to bid is 1,000,000$.
    2 points
  4. În acest topic, liderul/subliderul va posta in fiecare saptamână (daca este cazul) cate o misiune sau un concurs. Cel care termină primul, al doilea sau al treilea (depinde de organizator) misiunea / concursul și postează în acest topic, exact după următorul model, caștigă un premiu special. Model postare: Nume: Rank: Dovada: Alte informații: Premiile constau în scutirea de la raport, înjumătățirea acestuia pentru săptămâna respectivă sau bunuri, și multe altele. Aceste misiuni sunt opționale, adică nu sunteți obligați să le îndepliniți. *Cu acordul liderului pot posta si organiza o misiune/concurs si alti membrii de r3+.
    1 point
  5. După zeci de ani în care șoferii și specialiștii au condus/construit mașini cu motoare pe motorină, acum situația este clară, iar pentru prelungirea vieții motorului și implicit a mașinii, există anumite sfaturi de care trebuie să asculți. 1. Cum pornesti masina diesel? Daca la o masina pe benzina poti sa dai cheie si sa pornesti imediat cum te-ai urcat, la o masina diesel e bine sa atepti cateva secunde. Mai ales cand e frig si bujiile incandescente trebuie sa incalzeasca camera de ardere. Regula e simpla: te urci, bagi cheia in contact si dai la automat numai cand se sting martorii de bord. Daca te grabesti, s-ar putea sa uzezi motorul prematur, deoarece il fortezi sa se invarta fara sa porneasca. Iarna e recomandat sa pui contactul de mai multe ori, astfel incat sa se incalzeasca mai mult camera de ardere, iar atunci cand vei da la automat sa porneasca din prima. 2. Nu aștepta pe loc să se încălzească Motorul diesel se incalzeste numai in sarcina, iar ca sa lucreze la randament maxim si sa aiba cel mai bun consum, trebuie sa se incalzeasca. Si, spre deosebire de motorul pe benzina, temperatura de functionare este mai mare la diesel. Asadar, nu astepta pe loc sa incalzesti motorul. 3. Nu lasa rezervorul sa se goleasca Motorina are un punct de inghet relativ mic, nu degeaba, cand temperatura ajunge iarna la -20 de grade, multe automobile incep sa aiba probleme cu pornirea. Important este sa nu lasam in rezervor putina motorina, pe fund, pana se aprinde becul. Deoarece se formeaza condens si cum motorina e mai usoara ca apa, o sa ne trezim cu apa in pompa care ingheata facand dop. Mai mult, nu trebuie sa lasam pompa de motorina descoperita, deoarece se poate supraincalzi. Asadar, lasa mereu minimum un sfert de rezervor plin. Oricum, la cat de putin consuma un diesel, poti avea mereu plinul facut. 4. Scoate-o la drum intins Din cauza ca majoritatea posesorilor de masini diesel le folosesc exclusiv in oras, apar si o multime de probleme la motoarele pe motorina. De exemplu, injectoare infundate, filtre de particule infundate si tot felul de senzori si sonde EGR acoperite de calamina. Daca mergem cel putin o data pe luna la drum intins, aceste probleme nu vor aparea. Sau daca folosim masina si in excursii, sau undeva sa iesim pe autostrada cu ea, toate aceste piese se vor curata de la turatia mare si nu vom mai avea probleme in timp. Asa ca nu te sfii sa iti scoti dieselul la drum intins si sa mergi tare cu el. 5. Baga motorina buna Apropo de piese stricate: principala cauza care duce la injectoare stricate este motorina de o calitate proasta. In Romania gasim la pompa motorina destul de proasta, nefiltrata suficient, care face depuneri in sistemul de alimentare al masinii. Asa ca, daca vrei sa te bucuri multi ani de dieselul tau, nu ai ce sa faci decat sa investesti mereu in motorina mai scumpa, aparent mai de calitate. Adica o motorina mai aditivata care iti va pastra internele curate. Asta nu inseamna ca, din cand in cand, nu trebuie sa scoti masina si sa-i dai putin jar sa manance, ca sa faci o curatare mecanica. 6. Nu opri motorul daca stationezi putin In caz ca nu stiai, motorul diesel are cel mai mare consum si cea mai mare uzura la pornire. Se pare ca o pornire a unui motor diesel consuma circa 20 de ml de motorina. Cu aceeasi cantitate poti lasa motorul sa functioneze la ralanti in jur de 25 de minute. In plus, uzura la pornire este mare, din cauza ca piesele unui motor diesel sunt grele si ungerea este proasta cand motorul e la primele turatii. Recomandat este, daca stationezi undeva pentru 3-5 minute, sa lasi motorul sa mearga in loc sa-l opresti si sa-l repornesti repede. Vorbim aici, evident, de o uzura in timp, nu care apare dupa cateva porniri rapide. 7. Cand ai cel mai bun consum? Chiar daca toti posesorii de masini diesel au impresia ca masina lor e cea mai buna si mai economica, exista o regula scrisa pe care o putem urma daca vrem sa avem parte de cel mai bun consum. Mai ales daca avem o masina noua pe care nu o cunoastem asa de bine. Este de retinut ca o masina diesel are cel mai bun consum la inceputul cuplului maxim. Asa ca ne uitam frumos in cartea masinii si vedem cand are masina noastra cu motorul nostru cuplul maxim. Sa zicem ca are pe la 1800 rpm. Astfel stim ca noi trebuie sa mergem mai mereu, indiferent de treapta cutiei in care ne aflam, pe la aceasta turatie, +/- 200 rpm. 8. Foloseste cel mai bun filtru de motorina Tot din ciclul "foloseste cea mai buna motorina" este si acest aspect. Adica sa folosim cel mai bun filtru de motorina pe care il putem gasi pe piata. Asta putem sa stabilim dupa pret, deoarece in cazul filtrelor, cele mai scumpe sunt si cele mai bune. Pentru ca sunt de la firme cunoscute, care au un control drastic al calitatii si folosesc materiale bune. Un filtru de motorina bun este obligatoriu daca vrem sa nu ne batem joc de injectoarele masinii, mai ales ca motorina este... cum este la pompele romanesti. Un alt sfat legat de filtru ar fi sa-l inlocuim mai des decat ne spune cartea de service, pentru ca acea carte de service este aceeasi si daca avem benzina, si daca avem motorina. Chiar daca e mai scump la diesel, merita fiecare investitie intr-un filtru nou si bun. 9. Asteapta sa se raceasca motorul Un alt sfat este legat de oprirea motorului la o masina diesel. Daca am venit de la drum intins, adica daca am mers in regim de autostrada sau chiar si prin oras, dar cu viteza mare si pe canicula, inainte sa oprim motorul de tot e bine sa-l lasam putin sa sa raceasca. De fapt, nu sa se raceasca ci sa-si egaleze temperaturile pieselor. De exemplu, sa-si egaleze temperatura turbinei (ca toate masinile sunt acum turbo-diesel) cu cea a motorului. 1-2 minute de functionare la ralanti face ca uleiul si antigelul sa circule in motor si sa preia toata energia termica, reducand putin temperatura. Daca nu sunt diferente intre piesele masinii vom evita dilatarile suplimentare si uzura prematura a semeringurilor si a diverselor garnituri. 10. Evita subturatia In general, nu este bine sa mergem subturat cu nicio masina. Pentru ca o sa chinuim motorul, iar acesta are grija sa ne spuna ca e chinuit, vibrand si tremurand din toate incheieturile. In cazul unui motor diesel este mai grav daca circulam cu masina subturata. Deoarece piesele motorului diesel sunt grele, inclusiv volanta, pe care daca o chinuim ne va uza discul de ambreiaj si rulmentul. In plus, daca mergem subturat in repetate randuri, vom rupe suportii motorului care sunt si asa suprasolicitati din cauza vibratiilor specifice unui motor diesel. Deci, chiar daca avem masina noua, dupa cateva zile de condus o sa invatam care este turatia ce-i place cel mai mult masinii noastre si vom evita subturatiile. Sursa: http://www.reporterntv.ro/stire/sfaturi-pentru-soferi-cum-se-porneste-si-se-conduce-corect-o-masina-pe-motorina, implicit 4tuning.ro
    1 point
  6. Gerhard Schmitz este un belgian care a venit cu ideea si proiectul unui motor cu 5 timpi, insa astfel de motoare nu au fost ulterior fabricate decat in numar mic, doar pentru a demonstra eficienta acestui ansamblu. Din pacate, pana acum, aceste propulsoare care prezinta o serie de avantaje fata de motoarele conventionale nu au fost primite cu bratele deschise si nici nu si-au gasit locul in piata. Cum functioneaza un motor cu 5 timp? Daca un motor cu 4 timpi are exact 4 timpi (cicluri) de functionare, e clar ca unul cu 5 timpi are unul in plus. In cazul motorului 4T, acesti timpi sunt ADMISIE, COMPRESIE, APRINDERE si EVACUARE. In cazul unui motor 5T, mai apare un timp numit APRINDERE EXTINSA. Proiectul unui motor cu 5 timpi prezinta un motor cu 3 pistoane: doua pistoane mici obisnuite de presiune mare si un piston mare de presiune joasa. In cele doua pistoane de presiune mare au loc cei 4 timpi obisnuiti, ca la un motor normal. Insa gazele, in loc sa iasa ulterior prin evacuare, trec in cilindrul mare central, unde mai sunt comprimate ca intr-un motor diesel, dupa care scoase definitiv pe esapament. Hibrid intre diesel si benzina Un motor cu 5 timpi putem spune ca are doua pistoane care merg ca la un motor pe benzina si un piston care merge pe compresie, ca la diesel. Scopul este sa eficientizeze arderea si sa aiba emisii cat mai mici, lucru reusit de faptul ca gazele de evacuare mai sunt comprimate o data si arse inainte sa iasa. De aici reiese un consum foarte mic de combustibil si un motor ecologic. Avantajele unui motor in 5 timpi In prezent exista o singura companie, numita Ilmor Engineering din Anglia, care promoveaza acest motor. Si motorul 5T se promoveaza cu ajutorul catorva avantaje: consum redus, emisii scazute, putere mare, cuplu mare, capacitate cilindrica mica, spatiu compact prin constructie, greutate redusa. Dezavantajele unui motor cu 5 timpi Dar nu degeaba motoarele in 5 timpi nu au prins, inca, la public. Pentru ca au si cateva dezavantaje. E vorba, in primul rand, de costul mare de productie. Urmeaza faptul ca motorul nu este cel mai echilibrat si este supus la vibratii. Este si un motor zgomotos, din cauza ultimului ciclu care se comporta ca o camera de compresie suplimentara. Si un alt neajuns este faptul ca vorbim de motor care lucreaza la temperaturi foarte inalte, ceea ce presupune un sistem de racire sofisticat. Oricum, istoria ne-a invatat multe lucruri. Au fost motoare cu 2 timpi, au fost motoare rotative si inca se dezvolta motoare fara axe cu came si tot felul de nebunii. Au fost motoare in 5 timpi sau chiar in 6 timpi, insa se pare ca motorul termic modern ramane, in continuare, cel in 4 timpi. Suntem curiosi ce ne rezerva viitorul, dar nu strica sa mai aflam, din cand in cand, si cateva lucruri noi. Sursa: https://www.4tuning.ro/ghidul-soferului/asa-arata-viitorul-oare-motorul-in-5-timpi-cum-functioneaza-si-de-ce-este-mai-bun-32854.html
    1 point
  7. Soluţia perfectă pentru dominare mondială, în valoare mondială. Acesta este motto-ul noului laptop, ASUS ROG G752VS-BA193T. Modelul G752VM reprezinta expresia perfecta a evolutiei marcii, impresionand printr-un design revolutionar cu un nou finisaj Armor Titanium si schema de culori Plasma Copper. Fiind echipat cu cele mai recente solutii video din seria NVIDIA® GeForce® GTX™ 10, Windows 10 Pro, un procesor Intel® Skylake Core™ i7 de Generatia a 6-a si pana la 64GB de memorie RAM DDR4, ROG G752VM ofera o performanta exceptionala, pentru dominatie totala in jocuri. Este de asemenea echipat cu o tastatura iluminata cu sistem de detectie a apasarilor accidentale (anti-ghosting) ce suporta pana la 30 de taste, pentru comenzi si control foarte precise in bataliile virtuale. ROG G752VM va ofera o performanta de neegalat datorita procesorului Intel® Core™ i7 de a 6-a Generatie si al celor mai recente solutii grafice NVIDIA® GeForce® GTX™ 1060 cu arhitectura Pascal ce ofera inovatii extraordinare, inclusiv Realitate Virtuala de ultima generatie si cea mai buna eficienta energetica. Placile video cu Suport VR NVIDIA® GeForce® GTX™ 1060 accelereaza puterea si eficienta energetica pentru a atinge performante excelente in aplicatii de Realitate Virtuala. Bucurati-va de experiente de realitatea virtuala foarte cursive, cu latente reduse si fara tremur al imaginilor. ROG G752VM dispune de un design unic al sistemului de racire, ce directioneaza praful catre un tunel special pentru eliberarea prafului, pentru a-l tine la distanta de componentele interne. Astfel, durata de viata a componentelor este extinsa iar stabilitatea laptop-ului este imbunatatita prin prevenirea acumularii prafului pe radiator si reducerea eficientei de racire. ROG G752VM dispune de module de racire dedicate pentru CPU si GPU, permitand astfel o racire eficienta a componentelor respective. Aerul cald este administrat eficient si eliminat prin intermediul orificiilor special concepute plasate pe partea din spate, pentru a-ti oferi sesiuni de gaming cat mai confortabile. Tastele cu sistem de prevenire a inregistrarii apasarilor accidentale asigura faptul ca toate comenzile tale sunt interpretate instantaneu si corect – chiar daca apasati pana la 30 de taste simultan. In plus, beneficiind si de 5 taste macro, combinatiile complexe pot fi programate si efectuate fara efort. ROG G752VM dispune de taste cu un design foarte ergonomic, cu o cursa de doar 2.5mm. Acestea ofera un timp excelent de raspuns la tastare sau introducerea de comenzi – astfel incat vei putea domina cu usurinta campul de lupta virtual. Tastatura iluminata va permite sa tastati cu usurinta chiar si in conditii de iluminare reduse sau pe intuneric, in timp ce tastele directionale izolate ofera o experienta similara desktop-urilor in jocuri. ROG G752VM este echipat cu un ecran cu unghiuri largi de vizualizare si foarte rapid, de 120Hz, ce ofera o calitate superba a imaginilor si contrast de exceptie, chiar si atunci cand este urmarit din unghiuri extreme. Cursivitatea jocurilor este imbunatatita datorita tehnologiei de afisare NVIDIA® G-SYNC™, ce are rolul de a sincroniza ratele de reimprospatare ale ecranului cu cele ale solutiei grafice NVIDIA® GTX™ pentru imagini deosebit de cursive. G-SYNC™ ajuta la evitarea intarzierilor la afisare, minimalizeaza tremurul de imagine si elimina artefactele vizuale. Aceasta tehnologie elimina problemele intalnite de utilizatori in cazul tehnologiei V-Sync: 1. Tremurul de imagine cauzat de GPU-l ce poate randa cadre la alte viteze decat 1/60 sec 2. Viteza de raspuns la intrarea de continut video este limitata la 1/60 sec Tehnologia G-SYNC™ iti permite sa te bucuri de cea mai rapida si fluida experienta video in jocuri – fara a afecta in vreun fel performantele sistemului! ROG G752VM este echipata cu patru conectori DDR4, suportand pana la 64GB de memorie RAM. Modulele DDR4 ofera o latime de banda cu 20% mai ridicata si eficienta energetica crescuta cu 30%, comparativ cu variantele DDR3. Modulele RAM DDR4 din ROG G752VM functioneaza la o frecventa de 2400MHz, cu 12.5% mai ridicate decat vitezele DDR4 standard. ROG HyperDrive utilizeaza module MLC (Multi-Level Cell) NAND, ce ofera performante superioare la scriere si o rezistenta superioara chiar si in sarcini de utilizare intense. ROG G752VM utilizeaza cea mai recenta tehnologie SSD NVM Express (NVMe) pentru a va oferi viteze de citire si scriere a datelor extraordinar de ridicate. In comparatie cu interfata AHCI (Advanced Host Controller Interface), NVMe nu doar maximizeaza vitezele de citire si scriere secventiale, dar in acelasi timp minimizeaza vitezele de citire aleatorie si latentele la scriere. G752VM vine de asemenea echipat cu 2 interfete de conectivitate M.2, permitand-va sa adaugati cu usurinta unitati SSD noi sau sa le imbunatatiti pe cele existente. Acesta este un laptop pentru GAMING, acesta costă 13.219 Lei la acest moment. Sursa: emag.ro
    1 point
  8. Nick: Irina Rank: Consigliere (6) Membrul sanctionat: [x]FireBlade[x]Motiv: Absent 1/4 warsSanctiune: amenda 5.000 Dovada: Evidenta. Alte precizari: Salut! Nick: Irina Rank: Consigliere (6) Membrul sanctionat: [D0x].exeMotiv: Absent 1/4 wars Sanctiune: amenda $5.000 Dovada: Evidenta. Alte precizari: Salut! Nick: Irina Rank: Consigliere (6) Membrul sanctionat: enzoreludolareluMotiv: Absent 1/4 wars Sanctiune: amenda $5.000 Dovada: Evidenta. Alte precizari: Salut! Nick: Irina Rank: Consigliere (6) Membrul sanctionat: [CosminT.jrMotiv: Absent 1/4 wars Sanctiune: amenda $5.000 Dovada: Evidenta. Alte precizari: Salut! Nick: Irina Rank: Consigliere (6) Membrul sanctionat: ConstantinMotiv: Absent 1/4 wars Sanctiune: amenda $5.000 Dovada: Evidenta. Alte precizari: Salut!
    1 point
  9. Evidenta 21.02.2019 Absent la 1/4 - amendă 5.000$. Absent la 2/4 - avertisment verbal. Absent la 3/4 - avertisment verbal + amendă 10.000$. Absent la 4/4 - faction warn. Scor mai mic de -15 la war: se va sancționa direct cu Faction Warn. Aveti la dispozitie 24h sa va platiti amenzile. Membrii invoiti: .Anne. , remove , Newlife Membrii sanctionati cu FW: Membrii sanctionati cu AV:
    1 point
  10. Ti-am dat si eu PM pe fb ti-am dat. Ia vezi..
    1 point
  11. *Nume: [uN]MBJRagnar *Rang: ** (3) Supervisory Special Agent *Dovezi: *Alte specificatii: :)))))))))
    1 point
  12. @South RaduAici am dat fara tp https://imgur.com/a/JgAb6Hy
    1 point
  13. Nick: Styler Rank: Boss A fost sancţionat membrul: Tony.Montana L-am sancţionat cu: Demitere Motiv: Reclamatie RPG Dovezi: RPG Alte preczări: -
    1 point
  14. 1 point
  15. Nickname: AnnaMaria Data testului: 21/02/2019 Rank: Leader Candidat: Eminescu Punctaj (x/3): 0/3 Alte precizări: Felicitari!
    1 point
  16. Nick: Gh0stR1d3r. Rank: 5 Am dat test cu: AmazE. Data testului: 21.02.2019 Admis / Respins: Admis Rezultatul la proba teoretica: 0,5/3 Rezultatul la proba contractului: 5/5 Alte precizări: Contractul efectuat cu sniperul de la distanta de 267.4 (https://imgur.com/a/W14ZxMK)
    1 point
  17. Dau cu pace pentru frații de la malu mării?
    1 point
  18. 9. O postare trebuie să conțină minim 900 caractere și maxim 4400 caractere. Pentru numărarea acestora sugerăm Syms.Ro. Nerespectarea acestei reguli se sanctioneaza cu 1 avertisment verbal. De această dată nu vei fi sancţionat, ai grijă pe viitor.
    1 point
  19. » Nickname: []RovaZabar]» Rank-ul detinut: Chief (Leader) » Nick-ul membrului sanctionat: .Sp1ke » Data sanctionarii: 21.02.2019 14:28 » Motivul: Reclamare coleg pe site. » Sanctionat cu ( Avertisment / FactionWarn / Rank Down / FP) : FW » Dovada (optional, dupa caz): La mine / Pe website. » Alte precizari: A raportat Liderul LVPD direct pe site.
    1 point
  20. RO:  Duminica, 24 februarie, la ora 20:00 vom organiza un antrenament. Prezenta este obligatorie. Vom accepta invoiti pe motive foarte bune.  ENG:
    1 point
  21. Felicitări @Pikovit, baftă cu funcția
    1 point
  22. 1 point
  23. Factiunea trebuie sa fie activa din toate punctele de vedere ??
    1 point
  24. Felicitări Armysa pentru lucrările acestea
    1 point
  25. Merge cât de cât, gg.
    1 point
  26. Pune-ți rezoluția pe 32 biti, asta e rezolvarea.
    1 point
  27. Care emotii frate. Nu mai e deschis nici un subiect de rautati pe aici si de aia e asa liniste Bai n-am crezut ca a ajuns in asa hal joculetu asta ..
    1 point
  28. Nume: Tylenol Rank: LSPD Captain (5) Data testului: 03.02.2019 Am dat test cu: Xinax[ToV]. Rezultatul la proba de arme ( x/9 ) : 4/5 Rezultat final ( Admis / Respins ) :Admis Alte precizari: Welcome to SWAT!
    1 point
  29. @Pikovit Felicitari. Salutare, ce mai faceti ?
    1 point
  30. Dragi mecanici, asteptarea a luat sfarsit, misiunile saptamanale au revenit din nou cu premii pe cinste! Verificati topicul Misiuni/Missions -> Click! Tocmai ce am postat misiunea pe saptamana aceasta, respectati cerintele si modelul de postare! Succes tuturor, conquistadorilor! Va urez o saptamana linistita!
    1 point
  31. Hai ca am facut level 5, hai si-om da si noi un live frumusel. La lvl 15 imi deschizi app sa intru sublider, ms <3.
    1 point
  32. Ti-am dat eu cumva voie sa te uiti pe profilul meu?
    1 point
  33. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.