Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/19 in all areas

  1. Salutare, Avand in vedere perioada incarcata din viata personala, doar acum am avut timp sa va arat schimbarile aduse agentiei: Forum: Regulament: Rapoarte: Pe perioada 5 august - 8 septembrie, am scazut numarul de contracte/rank, pentru a va da o mana de ajutor, stiu ca este ultima luna din vara si multi doriti sa petreceti mai mult timp afara, poate mergeti la mare sau in diferite locuri, urmand ca din 9 septembrie raportul sa se mareasca substantial. Raport 5 august - 8 septembrie: Raport din 9 sptembrie: Sper sa va placa aceste schimbari, astept +1. Multumesc!
    8 points
  2. Salut vreau sa fac niste schimbari in raport. Acesta este cel actual ROADS Rank 1 - amenzi 13, licente 0, wanted 0, altele 7 Rank 2 - amenzi 15, licente 0, wanted 0, altele 10 Rank 3 - amenzi 15, licente 0, wanted 0, altele 15 Rank 4 - amenzi 0, licente 0, wanted 0, altele 20 Rank 5 - amenzi 0, licente 0, wanted 0, altele 15 SWAT Rank 2 - arrest/kill 15, confiscate 0, wanted 0, altele 10 Rank 3 - arrest/kill 15, confiscate 0, wanted 0, altele 15 Rank 4 - arrest/kill 0, confiscate 0, wanted 0, altele 20 Rank 5 - arrest/kill 0, confiscate 0, wanted 0, altele 15 Acesta este prima varianta. ROADS Rank 1 - amenzi 20, licente 0, wanted 0, altele 0 Rank 2 - amenzi 25, licente 0, wanted 0, altele 0 Rank 3 - amenzi 30, licente 0, wanted 0, altele 0 Rank 4 - amenzi 20, licente 0, wanted 0, altele 0 Rank 5 - amenzi 15, licente 0, wanted 0, altele 0 SWAT Rank 2 - arrest/kill 25, confiscate 0, wanted 0, altele 0 Rank 3 - arrest/kill 30, confiscate 0, wanted 0, altele 0 Rank 4 - arrest/kill 20, confiscate 0, wanted 0, altele 0 Rank 5 - arrest/kill 15, confiscate 0, wanted 0, altele 0 Aceasta este a 2-a varianta. ROADS Rank 1 - amenzi 17, licente 0, wanted 0, altele 3 Rank 2 - amenzi 20, licente 0, wanted 0, altele 5 Rank 3 - amenzi 23, licente 0, wanted 0, altele 7 Rank 4 - amenzi 15, licente 0, wanted 0, altele 5 Rank 5 - amenzi 13, licente 0, wanted 0, altele 2 SWAT Rank 2 - arrest/kill 20 confiscate 0, wanted 0, altele 5 Rank 3 - arrest/kill 23, confiscate 0, wanted 0, altele 7 Rank 4 - arrest/kill 15 confiscate 0, wanted 0, altele 5 Rank 5 - arrest/kill 13, confiscate 0, wanted 0, altele 2 Veti vota astfel - pentru Varianta 1. Varianta 2 va fii votata prin
    4 points
  3. 3 points
  4. @JackusNu te supară faci meditații la cum se trage cu arma? Întreb pentru un prieten. @TLG RatonWOOF
    2 points
  5. Statistica rapoartelor de activitate din săptămâna 29 iulie 2019 - 4 august 2019 Întrucât Cigarette a părăsit recent departamentul, îl voi desemna pe Kenan.A „Ofițerul Săptămânii”, așadar în săptămâna curentă (5 august 2019 - 11 august 2019), acesta beneficiază de RAPORT OPȚIONAL. En: @Kenan ToV, because Cigarette left the Las Venturas Police Department recently, you are the new Officer of the Week, so your activity report will be set to Optional for this week (5th August 2019 - 11th August 2019). Congratulations! Totodată, orice greșeală descoperită rog să-mi fie raportată imediat pe Forum/ Discord/ WhatsApp pentru a o corecta. Mulțumesc anticipat!
    2 points
  6. Merg si eu pe Opinia cu 2 lideri cum spune si Flavius până când unul din lideri pune demisia si se ajunge la un regim normal cu un singur lider.
    2 points
  7. ~ Nickname: ORLLaNDDD ~ Rank:1 ~ Dovada: https://imgur.com/a/6RBFF1t ~ Alte precizari:
    1 point
  8. Multumesc frate, frumos si asta, mai astept
    1 point
  9. Felicitari @St1m, ai raport optional saptamana aceasta! Urmatorul castigator mai are timp la dispozitie pana maine la ora 15:30! Succes!
    1 point
  10. 1 point
  11. E exact ca asta: On: Am dat de topicul asta în pauza de masa m-a bușit un ras, holy
    1 point
  12. @Clanin3eu zic sa te apuci si tu de facut d-astea ca tu in sine esti un meme :))) ON: e mai buna decat ce-as putea sa fac eu vreodata
    1 point
  13. Ne iubim cum vezi numai in filmeeee
    1 point
  14. 1 point
  15. - Nume: [AIM]Ailime - Anunt: Dupa opt saptamani de asteptat, Heisenberg62 a fost promovat intr-un final la rangul de Network Editor. Iti urez mult succes cu functia, ca ai plans cam mult dupa ea, dar ai grija, nu visa la rank 6 ca ne suparam. - Primul rand: Dupa opt saptamani de asteptat, Heisenberg62 a fost promovat intr-un final la rangul de Network Editor. Iti - Al doilea rand: urez mult succes cu functia, ca ai plans cam mult dupa ea, dar ai grija, nu visa la rank 6 ca ne suparam. - Dovadă: click - Data publicării: - Tema anunţului: promovare - Bara RPG a jucatorului: - Alte precizări: Anuntul meu este corect. Bravo @Victory Heisenberg.
    1 point
  16. stai ca e prea mare meme-ul, trb sa dau scroll sa inteleg ceva.
    1 point
  17. Nick: M1ra Data: 06/08/2019 Rank: 5 Am fost sanctionat de (Nickname sau bara rpg): [LGD]Bogdi. Am fost sanctionat pentru: - Dovada cu [/fdeposit]: https://imgur.com/a/kCerWtK Alte precizari: Politia de la Caracal, mai usor cu permisele.
    1 point
  18. Înainte cereau și ei 10-15k, acum la sute direct
    1 point
  19. Parlamentul European a anunțat, săptămâna trecută, că este necesară o revizuire a normelor UE în domeniul azilului și, în special, a sistemului Dublin, pentru a spori pregătirea pentru primirea emigranților și a solicitanților de azil și pentru a asigura o mai mare solidaritate și o repartizare mai echitabilă a responsabilității între țările UE, potrivit unui comunicat. La 6 noiembrie 2017, Parlamentul European a confirmat un mandat pentru negocieri interinstituționale cu guvernele UE privind revizuirea regulilor de la Dublin. Propunerile Parlamentului privind un nou regulament de la Dublin includ: – țara în care un solicitant de azil ajunge prima dată nu va mai fi în mod automat responsabilă pentru procesarea cererii de azil, solicitanții de azil care au o „legătură veritabilă” cu o anumită țară UE ar trebui transferați acolo, – cei care nu au o veritabilă legătură cu o țară a UE trebuie împărțiți echitabil între toate statele membre. Țările care refuză să participe la transferul solicitanților de azil ar putea pierde fonduri UE, – măsurile de securitate ar trebui intensificate și toți solicitanții de azil trebuie să fie înregistrați la sosire cu amprentele lor verificate în bazelor de date relevante ale UE, – dispozițiile privind minorii ar trebui consolidate și procedurile de reunificare a familiei accelerate. www.lexcafe.ro
    1 point
  20. Nume în joc: Hitman Contract https://imgur.com/8QVRfRv
    1 point
  21. Nume: Andra Facțiune: Paramedics Mesajul transmis: Congrats, well done!
    1 point
  22. Nickname: .AndraRank-ul: LiderNickname-ul castigatorului: Narcispro. @narcisprd Rank-ul castigatorului: 1Numarul de [/heal]-uri acordate: 233Dovezi: websiteDovada acordarii premiului: income log + faction reports-urile lui pe websiteAlte precizari: Felicitari! Tine-o tot asa!
    1 point
  23. 1 point
  24. Salutare dragi membrii ai factiunii San Fierro Taxi! Maine, 06.08.2019 Aveti sansa de a va arata maiestria si indemanarea la trasul cu arma, mai precis duele deagle. Mai pe scurt o sa fie o activitate NEOBLIGATORIE de tip: Duels (duele deagle). Premii: Locul 1 : 100.000$ Locul 2: 50.000$ Locul 3: 25.000$ Datorita posturilor in numar mare care s-au acumulat in ultimele zile am decis sa fac si o activitate de tip " FERESTE-TE DE POST-URI " unde sa va explic niste lucruri esentiale, care sunt precizate si in regulament, (regulamentul pe care se presupune ca l-ati invatat pentru testele de intrare si ca nu l-ati uitat asa usor.). Prima activitate o sa inceapa intre ora 20:00-20:30 deoarece este posibil sa intarzii, iar a dou activitate in continuarea acesteia. Toata lumea este rugata sa participe, chiar daca este neobligatorie, cel putin la a doua activitate deoarece este foarte important sa nu luam FWuri aiurea.
    1 point
  25. asta ar fi mers mai bine.
    1 point
  26. Și neuronii mor, dacă știi cum zic. Dacă ție nu-ți place sa-mpul nu înseamnă că încă nu mai există jucători cărora le face plăcere să joace acest joc. Că moare, că nu moare, lumea încă îl joacă. Dacă tu nu-l joci, caută-ți altceva mai bun de făcut decât să arunci cu hate la adresa mea sau a comunității. În același mod poți să-ți deschizi și singur server de GTA 5 și să nu mai comentezi, dacă tot te plictisești așa tare
    1 point
  27. Nume: Terrasre Rang: 6 (Assistant Director) Premiul a fost acordat membrului: InfernalGuess Suma acordata: $150.000 Dovada [/fwithdraw]: https://imgur.com/H1PmREP https://imgur.com/H1PmREP https://imgur.com/H1PmREP Dovada [/transfer]: https://imgur.com/N0o0SSJ Alte precizari: Agentul lunii Iulie (rank 3)
    1 point
  28. We're desperately waiting for new things on Bzone servers.
    1 point
  29. Nume: Nephilym Rang: 6 (Assistant Director) Premiul a fost acordat membrului: Dudu18 Suma acordata: $150.000 Dovada [/fwithdraw]: https://imgur.com/a/4eLWzCA Dovada [/transfer]: https://imgur.com/a/tDRYldh Alte precizari: Best raport (tester)
    1 point
  30. - Nick: CorneliusAurelus- Rank: Captain (5)- Am dat test cu: Alessandro -Data: 30/07/2019- Rezultat proba teoretica: 2/3- Rezultat proba practica: 10/10- Rezultat total (Admis/Respins) : Admis- Alte menţiuni: welcome bak
    1 point
  31. În ultima luna am lansat în rândul jucătorilor niste zvonuri legate despre o posibilă fuziune a serverelor B-Zone. Am dorit sa oferim zvonuri pentru ca asa cu siguranta vestea a circulat mai repede si fiecare jucator s-a gandit in felul lui cum va fi aceasta fuziune. Avand in vedere numarul scazut de jucatori de pe RPG3 si RPG4, in special, suntem constransi pentru a face ceva in aceasta privinta. Fuziunea a fost ultima varianta pe care noi am tot evitat-o inca de anul trecut. Am dorit pe cat posibil sa o amanam, insa amanarea ei a fost dusa la maxim. Este momentul sa facem fuziune! Ne dorim ca aceasta fuziune sa fie facuta cat mai bine, asa ca avem nevoie de voi ca sa gasim variantele cele mai bune pentru probleme care pot aparea. Acest topic este o discutie deschisa pentru a va afirma cu cele mai bune ganduri. Chiar daca am filmat un episod cu Bobo cu toate detaliile despre fuziune asa cum noi ne-am gandit, am simtit ca ar fi mai bine sa va intrebam pe voi ce va doriti astfel incat sa luam decizii bune impreuna. Vreau sa dati dovada de intelegere, compasiune, bunavointa; cu siguranta lucrurile nu vor mai fi la fel, suntem constienti. Totusi, suntem o comunitate, iar asta inseamna ca putem trece impreuna la bine si la greu. Mai jos am trecut motivele fuziunii, avantajele si cateva rezolvari pentru problemele care pot aparea. Daca voi vedeti alte probleme sau rezolvari va rog sa dati un reply cu cat mai multe detalii si in cel mai civilizat mod. Pe baza propunerile voastre vom face mai apoi sondaje ca sa votam cele mai bune optiuni. DE CE FACEM FUZIUNE? Încă din vara anului trecut a fost adusă în temă discuția fuziunii de către jucători și am purtat o discuție pe plan intern legată de aceasta să vedem dacă ar trebui sau nu făcută pe comunitatea B-Zone. La momentul respectiv am luat decizia de-a încerca să creștem numărul de jucători făcând update-uri pe servere, încercând să oferim jucătorilor cât mai multe lucruri interesante de făcut, ușurându-le munca cu anumite lucruri și așa mai departe. Am avut parte de update-uri majore precum implementarea sistemului automatizat de rapoarte și noul sistem de clanuri, update-uri medii precum implementarea conceptului de Maraton, implementarea sistemului de poker, implementarea unui nou tip de Quest cât și diferite update-uri micuțe dar ajutătoare. Aceste lucruri nu au fost suficiente pentru a crește semnificativ numărul de jucători de pe cele 4 servere pe care le deținem în acest moment. Am ajuns într-un final la următoarele concluzii: - jocul în sine nu mai este la fel de popular precum era în anii trecuți în rândul noilor jucători, astfel că se apucă tot mai puțini jucători de acest joc. - jucătorii vechi au deja o vârstă la care se lasă încet de jocuri și se bazează pe viața lor personală. - sunt prea multe servere de sa-mp în comunitatea românească comparativ cu numărul de jucători români activi; din acest motiv jucătorii se împart pe multiple servere și nu se mai reușeste să se mențină umplute serverele. - fiind puțini jucători pe anumite servere apare monotonia deoarece nu ai cu cine să interacționezi, nu ai cu cine să fii într-o competiție adevărată, nu ai cu cine să te distrezi. - tot datorită numărului mic de jucători apar probleme la umplerea sloturilor facțiunilor deoarece sunt prea multe facțiuni, liderii trebuind să scadă standardele de acceptare și să simplifice absolut tot, astfel jocul devenind plictisitor din cauza lipsei de competitivitate. - apar probleme la efectuarea rapoartelor la facțiuni pentru că jucătorii din facțiuni nu au cu cine să-și facă punctele, liderii fiind obligați să reducă constant rapoartele lucru care duce la o activitate foarte slabă în cadrul facțiunilor. - am putea continua cu o listă destul de lungă de motive pentru care apar probleme când numărul de jucători este mic. Jocurile de tip multiplayer mereu au fost mult mai interesante când ai cu cine să le joci. Sa-Mp cu atât mai mult pentru că e un joc cu totul bazat pe un ecosistem format din sute de jucători. Dacă scad jucătorii apar probleme de o grămadă de tipuri, intervine monotonia. Practic pe un server cu puțini jucători pe care nu ai cu cine să interacționezi nici nu îți mai vine să intri cu același drag pe care l-ai avea pe un server cu mulți jucători și pe care ai mereu câte ceva de făcut. Așadar în momentul de față cel mai bun lucru pentru servere, pentru comunitate cât și pentru voi ca jucători este să facem acest pas și să fuzionăm din servere. AVANTAJE FUZIUNE Pentru jucătorul de rând avantajul principal ar trebui să fie destul de clar: dacă numărul de jucători e mai ridicat, are automat mai multe lucruri de făcut pe joc. Iată o listă cu o parte din avantajele unei fuziuni: - mai mulți jucători per total pe server, așadar mai multe persoane cu care poți interacționa și cu care te poți distra. - umplerea facțiunilor și creșterea competitivității în acestea. - creșterea staffului administrativ pe server, lucru care ar trebui să ducă la soluționarea mai rapidă a problemelor avute de jucători. - posibilitatea de realizare a raportului de activitate mai eficientă. - jucătorii vor beneficia mult mai rapid de serviciile anumitor facțiuni. - eficientizarea staffului administrativ, e mai ușor să avem grijă de 2 servere față de 4. - creșterea activității și standardelor per total. Lista ar putea continua cu o grămadă de motive. Jucătorii mai vechi care au prins momentele în care aveam 1000 de jucători pe un server știu cel mai bine de diferența dintre dragul de-a juca atunci și monotonia instaurată când numărul de jucători e redus. CE SERVERE FUZIONĂM? Momentan nu am luat o hotărâre finală asupra serverelor care urmează să fuzioneze, însă știm că dorim să rămânem cu 2 din 4 servere. Vom deschide un sondaj pe această temă să aflăm inclusiv părerea voastră. Așadar variantele ar fi: RPG1 cu RPG3 RPG2 cu RPG4 - practic am fuziona cele mai vechi server cu număr mare de jucători și cel mai vechi server cu număr mic de jucători. RPG1 cu RPG4 RPG2 cu RPG3 - aici ar fi vorba de mai două lucruri: 1. Am fuziona serverul cu cei mai mulți jucători cu serverul cu cei mai puțini jucători iar celelalte servere cu jucătorii medii între ele. Astfel încercând ca în urma fuziunii numărul de pe cele două servere rămase să fie aproximativ echilibrat. 2. Mulți dintre jucătorii care s-au apucat de RPG3 sunt foști jucători de pe RPG2 și s-ar putea să mai aibă prieteni pe acolo care joacă, astfel fiind mai bine pentru aceștia. DETALII TEHNICE SI SOLUTII Sunt mai multe probleme tehnice care există atunci când vrei să fuzionezi două servere între ele cât și probleme de altă natură care pot apărea. Mai jos veți avea o listă cu lucrurile mai problematice pe care le-am descoperit și posibilele soluții pentru acestea. De reținut faptul că soluțiile nu sunt încă finale și pot apărea modificări cât și faptul că pot exista alte probleme la care încă nu ne-am gândit (dacă știți și de alte probleme puteți lăsa un reply în acest topic). Dacă ați citit topicul în întregime atunci știți deja că am scris mai sus că dorim să găsim cele mai optime soluții. Asta înseamnă că acolo unde e cazul vom sta la discuții cu persoanele implicate sau vom face sondaje de opinie. 1. STAFFUL DE ADMINI SI HELPERI Pentru a ajunge în staff, în special la anumite grade superioare ale staffului, un jucător trebuie să muncească o grămadă ca să demonstreze în primul rând că merită o șansă de-a face parte din staff (asta fiind partea oarecum mai ușoară), iar în al doilea rând că merită să și rămână acolo (asta e partea dificilă). Cei dintre voi care nu ați deținut vreodată o funcție în stafful B-Zone poate vi se pare că nu e cine știe ce. Te plimbi cu fly și dai ban cui te enervează, nu? În realitate lucrurile stau total altfel. Ca să ajungi Helper trebuie în primul rând să ai un istoric cât mai bun al contului și să demonstrezi că te poți ridica ca și jucător la standardele de-a face parte din staff. După ce reușești într-un final să fii acceptat și primești acest grad ai de muncit în mod constant, deci trebuie să fii activ în joc, ai de efectuat un raport de activitate, ai de dat dovadă de un comportament adecvat, trebuie să lucrezi în echipă, trebuie să te adaptezi schimbărilor care pot să apară cât și cerințelor pentru ceea ce ar trebui să faci. Mai departe, după ce ai reușit timp de multiple luni de zile să fii activ, să-ți faci treaba, să dai dovadă că meriți o nouă promovare, reușești să ajungi la gradul de Admin. Vorbesc aici la modul general. Evident că vor exista anumite situații în care unii sunt hiperactivi, avem nevoie de admini noi și promovează mai repede. Deja la gradul de admin lucrurile sunt mai complicate. Trebuie să cunoști practic toate regulile existente pe comunitate. Trebuie să iei constant decizii corecte, obiective. Trebuie să înveți să analizezi sutele de tipuri de dovezi care pot exista pentru toate lucrurile care se pot întâmpla pe servere. Trebuie să îți efectuezi un raport suficient de bun a activității tale ca să rămâi în staff. Ei bine, un admin trebuie să facă treabă în mod constant pentru luni sau ani de zile ca să ajungă spre exemplu la nivelul superior de admin. Așadar dacă credeați până acum că totul e ușor sperăm să vă gândiți de două ori de acum încolo. Evident că din exterior totul pare ușor. Acestea fiind spuse, purtăm un respect deosebit tuturor persoanelor din staff care au muncit să ajungă unde sunt acum și nu dorim ca munca lor să fie tratată cu indiferență. Din acest motiv în ceea ce privește helperii și adminii, dorim ca toată lumea să-și păstreze gradul pe care-l are pe noul server pe care urmează să se mute. Poate că o să pară mare stafful pe un server fuzionat însă în timp lucrurile tind să se echilibreze singure. Partea bună pentru jucătorii de rând este că problemele voastre ar trebui să fie soluționate mai rapid, fiind mai mulți jucători în staff. 2. LIDERII În cazul liderilor din păcate lucrurile sunt ceva mai complicate. Sistemul la modul în care sunteți cu toții obișnuiți este să existe un singur lider în cadrul unei facțiuni. Încercăm să găsim cele mai eficiente soluții încât să existe cât mai puține persoane supărate. 1. Rămân doi jucători cu gradul de lider până când unul dintre aceștia va renunța, iar apoi se va reveni la regimul normal de un singur lider. E o soluție care s-ar putea să funcționeze și totul depinde foarte mult de cât de bine ar reuși două persoane în rol de conducător să se înțeleagă. 2. Liderii cu vechimea cea mai mare în cadrul facțiunii (inclusiv ca membru) și cu activitatea cea mai bună să-și păstreze gradul de lider iar ceilalți vor rămâne cu rank 5 în facțiune. Aceasta ar fi oarecum cea mai logică soluție în cazul în care se hotărăște să rămânem doar pe un singur lider per facțiune. 3. Liderii de pe serverele principale (cele cu mai mulți jucători) își păstrează gradul de lider iar ceilalți vor rămâne cu rank 5 în facțiune. Dacă aveți și alte variante așteptăm un comentariu. 3. MEMBRII FACȚIUNILOR Considerăm că cea mai eficientă abordare este ca toată lumea să fie transferată în aceeași facțiune, cu același rank, FH, sancțiuni, etc. Vom implementa inclusiv o opțiune de-a opta pentru părăsirea facțiunii fără Faction Punish pentru jucătorii care din diverse motive nu doresc să rămână în facțiune. În cazul subliderilor din nou lucrurile nu sunt finale deoarece depinde și de modul în care se decide să păstrăm liderii. Așadar ar fi și aici câteva variante: 1. Dacă rămân doi lideri vor trebui să-și aleagă fiecare dintre ei câte un singur sublider dintre cei 4 existenți, astfel că în final vor rămâne doar 2 sublideri. 2. Dacă rămâne un singur lider atunci subliderii vor rămâne cei de pe serverul de pe care a rămas liderul în conducere. 4. CASE ȘI BIZURI Din păcate aici nu avem încotro și va trebui ca anumiți jucători să rămână fără casă sau biz deoarece poate exista un singur proprietar. Soluția la care ne-am gândit este să evaluăm prețurile caselor și bizurilor de pe serverele mai mici (deoarece și acolo economia este mai mică datorită numărului scăzut de jucători) și să rambursăm contravaloarea proprietății proprietarului. Dacă aveți și alte sugestii despre cum am putea proceda aici lăsați un reply. Cert este că aici indiferent cum vom proceda vor exista jucători nemulțumiți. Apelăm însă la bunăvoința și cooperarea voastră ca să găsim o cale de mijloc pe cât posibil și să existe cât mai puțini jucători nemulțumiți. Trebuie să înțelegeți cu toții că nu pot exista doi proprietari pe o casă sau biz și că cineva va trebui să fie despăgubit cu contravaloarea corectă pentru proprietatea pierdută. Nu încercați să întindeți coarda și să obțineți pe proprietate mai mult decât ar valora ea de fapt și țineți cont și de faptul că proprietățile își pierd efectiv valoarea dacă numărul de jucători de pe server e în scădere. 5. CLANURILE În situația în care nu există deja un clan cu același tag atunci nu va exista nicio problemă. Clanul va fi transferat așa cum e el: cu tag, nume, level, etc. În situația în care există deja un alt clan cu același tag atunci avem următoarele variante: 1. Clanul cu vechimea și mărimea cea mai mare își va păstra tagul, iar celălalt va primi un Free Name Change cu care își va putea schimba numele și tagul. Aceasta ar fi varianta cea mai logică și corectă. 2. Clanul de pe serverul principal își păstrează tagul, cel de pe serverul secundar va primi un Free Name Change cu care își va putea schimba numele și tagul. 3. Existența unei opțiuni de cashback prin care proprietarii clanurilor pot să renunțe la clan și să primească contravaloarea pentru zilele de valabilitate rămase ale clanului. Turfurile clanurilor ar fi resetate pentru a oferi șanse egale tuturor. HQ-urile de clanuri pot fi suplinite dacă există prea multe clanuri care pot dobândi HQ-uri. 6. CONTURILE Conturile vor fi transferate cu toate datele importante care țin de ele: nivel, bani, ore jucate, rp-uri, toate punctele, etc. Nu vom transfera lucruri neimportante precum notificări de pe website, prietenii, cei de pe ignore, event blacklist, faction blacklist, faction followers. În cazul în care jucătorul care se transferă de pe serverul secundar nu are numele folosit pe serverul principal va putea păstra același nume. În cazul în care jucătorul care se transferă de pe serverul secundar are numele folosit pe serverul principal va putea să-și aleagă în mod gratuit un alt nume. Ca să mai eliberăm din nume vom șterge toate conturile de level 1-5 care sunt inactive de cel puțin jumătate de an. 7. SANCȚIUNILE Toate sancțiunile importante se păstrează. Vom șterge doar banurile pe IP și kick logurile. 8. CONTURILE BANATE Timp de o lună de zile de la momentul fuzionării va exista o reducere de 75% la opțiunile de account unban. Jucătorii care vor să se reapuce de servere vor trebui să își cumpere unban pentru a da dovadă că vor cu adevărat să joace corect și că nu vor mai cauza probleme. Dacă am da unban gratuit tuturor am da frâu liber jucătorilor care folosesc coduri cât și jucătorilor care vor să facă afaceri ilegale cu conturile lor. 9. TURFURILE GANGURILOR Deoarece ar exista o grămadă de noi membri în gangurile serverului fuzionat vom reseta turfurile pentru a oferi o șansă egală tuturor și totodată motiv de activitate pentru toată lumea. CÂND VOM FACE FUZIUNEA? Nu avem o dată fixă pentru aceasta deoarece s-ar putea să se tot schimbe datorită problemelor tehnice care pot să apară. Vom încerca să vedem dacă reușim să ne încadrăm s-o finalizăm pe la finalul acestei luni sau începutul lunii August. Nu dorim sa ne grabim pentru ca ne dorim sa iasa o treaba buna. Vă vom anunța cu o săptămână înainte de-a face fuziunea. În mare cam acestea sunt informațiile pentru moment. Urmează să purtăm în continuare discuții, să citim părerile voastre, să efectuăm sondaje și să ajungem la niște soluții finale. Vom încerca să facem un topic de tip FAQ (întrebări și răspunsuri) pentru întrebările pe care le aveți și nu le-am discutat deja în acest anunț, astfel încât toată lumea să fie lămurită cu ceea ce urmează să se întâmple și să existe cât mai puțini jucători nemulțumiți sau nedumeriți. Cred ca am repetat de o suta de ori, dar mai zic o data. Daca aveti intrebari sau sugestii puteti sa le scrieti mai jos. Multumesc!
    1 point
  32. Vom închide momentan acest topic pentru a sorta printre posturi. Am văzut că de pe la jumătate încoace mai mult sunt posturi de +1 decât posturi utile. De asemenea am închis topicul ca să vedeți mai bine această postare. Am deschis primul sondaj în ceea ce privește fuziunea, și anume selectarea serverelor care ați vrea voi să fuzioneze între ele. Sondajele sunt făcute pe websiteurile RPG și le găsiți aici: RPG1 - https://www.rpg.b-zone.ro/players/poll/343 RPG2 - https://www.rpg2.b-zone.ro/players/poll/380 RPG3 - https://www.rpg3.b-zone.ro/players/poll/484 RPG4 - https://www.rpg4.b-zone.ro/players/poll/449 We have closed for the time being this topic to sort out through posts. I have seen that from half many posts were just for +1. Also we have closed this topic to better see this post. We have opened the first poll regarding the fusion, respectively selecting the servers you want to merge together. The polls are made on the RPG websites and can be found here: RPG1 - https://www.rpg.b-zone.ro/players/poll/343 RPG2 - https://www.rpg2.b-zone.ro/players/poll/380 RPG3 - https://www.rpg3.b-zone.ro/players/poll/484 RPG4 - https://www.rpg4.b-zone.ro/players/poll/449
    1 point
  33. Lăsa-ți jocul și haidaț pe afară s-a încheiat smecheria asta de GTA SA.
    1 point
  34. Haide cu fuziunea!!!
    1 point
  35. Parerea mea e ca o o sa fie neintelegeri. Fiecare are o opinie diferita. Doi lideri intr-o factiune ar insemna o cearta imensa pe locurile de sublideri, plus faptul ca unul vrea sa-l promoveze la r5 , unul nu. Ar interveni prea multe certuri si nu e ok. Despre functii nu stiu ce sa spun. Majoritatea adminilor de pe RPG3 sunt incapabil, consider ca aducerea unui nou supervisor ar fi cel mai bine. In cativa ani de RPG3 mi-am dat seama ca .Daniel nu prea e in stare de nimic, asta e parerea mea. Functiile trebuie impartite dupa experienta adminilor si capacitatile lor. Nu se compara un admin de pe rpg1 cu Swift razgaiatul de pe RPG3 care habar nu are cate bate rifle si el da unban cu smooth-ul 50%. Adminii cu activitate mare in ban-uri de aim si etc trebuie sa ramana. Nu toti care filmeaza si freaca menta pe server sa ramana. Daca se aplica chestiile de mai sus consider ca jucatorii de pe RPG3 cat si cei de pe RPG1 ar fi multumiti. #PowerSartor!
    1 point
  36. astia de pe rpg3 ziceti toti cu 2 lideri ca sa nu il pierdeti :))))))
    1 point
  37. Da, mai bine cu 2 lideri adica eu zic ca o sa ne intelegem,
    1 point
  38. Salut, eu cred că cel mai bine ar fi prima soluție în cazul liderilor, să fie 2 lideri simultan.
    1 point
  39. Optiunea cu doi lideri este super, eu as opta pentru ea sincer sa fiu, e o idee buna. Amandoi liderii au muncit enorm sa ajunga acolo si nu ar trebui sa isi piarda functia fara motiv.
    1 point
  40. In the past month there have been rumors regarding a possible fusion of the B-Zone servers. We wanted to give our rumors because this is certainly the quickest way the news spreads and each player has time to think about this topic. Having in mind the low player count of RPG3 and RPG4, especially, we are confined to do something about it. The fusion has been the last option we have been avoiding even since last year. We wanted as much as possible to postpone it, but to no avail. It is time do fuse! We want this fusion to be done as best as possible, so we need your help to find the best possible solutions to the problems that occur. This topic is intended for an open discussion to give out the best solutions. Even if I've recorded an episode with Bobo about all the details about the fusion the way we thought about them, we felt it is best to ask you what you want and decide together. We want you to show understanding, compassion, good will; certainly things will not remain the same, we are aware of this. Still, we are a community and this means we can get through it together for better and worse. Below we have written the reasons for the fusion, advantages and a few solutions for the problems that might exist. If you see other problems or solutions please leave a reply as descriptive and as civil as possible. Based on your suggestions we will make polls to vote for the best solutions. WHY ARE WE FUSING? Even since last summer we have received such a suggestion from players and we have been internally discussing it if we should do it or not for the B-Zone community. At that time we have decided to try and grow the number of players by making updates on the servers, trying to offer players interesting things to do, making their work easier and so on. We have made major updates like the automated report system and the new clans system, medium updates like implementing the concept of the Marathon, the poker system, a new type of Quest as well as smaller but helpful updates. These things were insufficient to exponentially grow the number of players on all 4 servers we currently have. So we have reached the following conclusions: - the game itself is not as popular as it used to be in previous years to new players, to players that start to play this game are fewer and fewer. - older players have grown up and are slowly starting to focus more on their personal lives than on games. - there are way too many Romanian sa-mp communities with servers as regards to the active player base; for this reasons players scatter on multiple servers and none of them manage to keep themselves full. - since there are few players on some servers boredom settles in because you can't interact with others, you can't be in a real competition, you can't truly have fun. - also because of the low number of players there are problems with filling faction slots since there are too many factions, leaders need to lower their standards and simplify everything, thus the game becomes boring and lacks competition. - there are problems to completing activity reports because faction members don't have enough players to do their reports, leaders being obligated to constantly lower reports which then results in a very week activity in factions. - we could continue with a long list of reasons for the problems that happen when the player count is low enough. Multiplayer games have always been meant to be played with several people. Sa-Mp itself is based on an ecosystem formed of hundreds of players. If the player count is low then there are a lot of problems and you eventually get bored. Practically on a server with few players you can't truly interact and you almost don't even want to join the server because of this, as opposed to a server full of active players where you know you have something to do. So at this point in time the best thing for the servers, for the community as well as for you players is to take this step and fuse the servers. FUSION ADVANTAGES For the average player the main advantage should be clear enough: if there are more players, you automatically have more things to do in the game. Here is a list with some of the advantages: - more players on the same server overall, so more players you can interact with and have fun. - filling up factions grows competition in them. - growth of the administrative staff, which leads to a faster solving of player problems. - the possibility of more efficiently doing your activity report. - payers will benefit faster from services provided by some factions. - better staff management, it is easier to take care of 2 servers than 4. - growing activity and standards as a whole. The list could go on. Older players that have played when there were 1000 players on a single server know the difference and the mood you have when seeing that you can play with that many people. WHAT SERVERS ARE WE FUSING? At this time we did not take a final decision, but we know that we want to remain with 2 servers instead of 4. We will make a poll about this and find out your opinions. So the options would be: RPG1 with RPG3 RPG2 with RPG4 - basically we would join the oldest of the servers with the higher player count and lower player count. RPG1 with RPG4 RPG2 with RPG3 - here there are two reasons: 1. We would join the server with most online players with the one with the fewest online players and the other servers with medium players between them. So we would be trying to establish somewhat of a balance between them. 2. Many players that joined RPG3 are former players of RPG2 and might still have friends that player there. TECHNICAL DETAILS AND SOLUTIONS There are a lot of technical issues that exist when joining two servers. Below you have a list of the most problematic things we have discovered and possible solutions for them. Keep in mind that the solutions are not yet final and changes might take place or there might be other problems we didn't think about yet (if you know about other problems leave a reply in this topic). If you have fully read the topic up until now you already know that we are trying to find the best solutions. This means that we will discuss or make polls regarding some decisions. 1. THE ADMINS AND HELPERS STAFF In order to become a staff member, especially a higher ranked one, a player needs to work a lot to firstly prove they deserve a chance to be part of the staff (this is somewhat the easy part), and then prove they deserve to stay there (this is the more difficult part). Those of you who never had a function in our staff might think it is no big deal. You spend all day flying and ban players that annoy you, right? In reality things are very different. To become a Helper you first need to have a good history of the account and prove you can rise to the standards of being a staff member. After you finally manage to get accepted you have to work constantly, so you must be active in game, you need to complete an activity report, you need to show decent behavior, you need to work as a team, you need to adapt to the changes that take place. After that, after managing to be active for severals months, doing your job, proving you deserve to get promoted, you finally manage to become an Admin. I am speaking in general terms. Obviously there are certain exceptions where some players are hiperactive, we need new admins and they get promoted sooner. For admins things are more complicated. You basically need to know all of the community rules. You have to constantly make correct and objective decisions. You need to learn to analyze the hundreds of types of proofs there exist for all things that can happen on the server. You need to complete an activity report good enough to stay in the staff. An admin needs to be continuously active for several months before he can reach a higher level. So if you thought everything was easy peasy then you might think again from now on. Everything seems easier from the outside. These being said, we have great respect for the people on our staff that have worked to get to where they are now and we don't want their work to be treated with indifference. For this reason we want all helpers and admins to keep their functions and get transferred with them on the new server. Maybe the staff will seem large on a fused server but in time things tend to balance out. The good part is that players will receive quicker help from the staff since it is bigger 2. LEADERS For leaders unfortunately things get complicated. The current system we are all used to is formed of a single leader per faction. We are trying to find the best solutions so that there are fewer players unhappy 1. We keep two leaders until one of them resigns, then we will get back in a normal fashion when there is only one leader left. This is a solution that might work and it depends very much on how well the two leaders would get along. 2. The oldest leaders in the faction (including as a member) and with the highest activity get to keep the function and the other one remains with rank 5 in the faction. This would be the most logical solution if we decide to keep a single leader per faction. 3. The leaders from the main servers (the ones with more players) keep their function and the others receive rank 5 in the faction. If you have other solutions leave a reply. 3. FACTION MEMBERS We think that the most efficient approach is for everyone to get transferred in the same faction, with the same FH, punishments, etc. We will also be adding an option to be able to leave the faction without FP if for some reason players decide so. For subleaders things again are not final and depends on how we decide to keep leaders. So here are our options: 1. If there are two leaders each of them will choose one subleader of the 4, so a total of 2 subleaders. 2. If there is one leader then the subleaders of that leader will keep their function. 4. HOUSES AND BUSINESSES Unfortunately we have no option and tell you that some players will be left without a house or biz.. The solution we have thought about is to evaluate the prices of houses and businesses from the smaller servers (because the economy is lower there because of the fewer player count) and refund the value of the property. If you have other suggestions leave a reply. No matter how we do it there will be players unhappy. We expect common sense and cooperation from you to find the middle ground and be as we unhappy players as possible. You need to understand that there cannot be two owners for a house or biz and someone needs to get refunded for the lost property. Don't try to abuse and obtain much more than the property is actually worth and keep in mind that properties lose value when the player count is low. 5. CLANS If there is no other clan with the same tag then there is no problem. The clan gets transferred as it is: tag, name, level, etc. If there is a clan with the same tag then we have the following solutions: 1. The oldest and biggest clan will get to keep the tag, the other one will receive a Free Name Change to change the name and tag. This would be the most logical approach. 2. The clan from the main server keeps the tag, the one from the secondary server changes the name/tag for free. 3. The option to cashback the equivalent of the available days left for the clan. Clan turfs will be reset to offer equal chances to everyone. Clans HQ might be added if there are too many clans that can get HQs. 6. ACCOUNTS Accounts will get transferred with all important data: level, money, hours played, rp-s, all points, etc. We will not transfer unimportant data such as website notifications, friends, ignore list, event blacklist, faction blacklist, faction followers. If there is no account registered with the same name, then the player that gets transferred gets to keep the same name. If there is an account registered with the same name, then the player that gets transferred will get to freely choose a new nickname. To free up some names we will delete all level 1-5 accounts inactive for at least half a year. 7. PUNISHMENTS All important punishments will be kept. We will only delete IP bans and kick logs. 8. BANNED ACCOUNTS For a month after we have fused there will be a 75% discount for unban options. Players that intend to start playing again on the server will have to buy unban to prove that they truly want to play and not continue to cause problems. If we freely unban everyone then we will have more problems with cheaters, players that to illegal business and so on. 9. GANG TURFS Because there will be a lot of new gang members in the fused servers we will reset the turfs to offer equal chances to everyone and also give reasons for them to be active. WHEN WILL WE FUSE? We do not have a fixed date because things might change depending on technical problems that might take place. We will see if we manage to do it at the end of this month or the beginning of August. We don't want to rush because we want to make the best job possible. We will let you know one week ahead of making the fusion. This should be all info at this time. We will keep discussing, reading opinions, making polls and finding final solutions. We will try and make a FAQ topic for questions you have that were not written in here already, so that everyone knows what is happening. I believe I have repeated over and over again, but I will say it once more. If you have questions or suggestions leave a reply here. Thank you!
    1 point
  41. Regulament Intern / Internal rules 1. Chatul facţiunii (/f) 1.1 Nu aveţi voie să faceţi SPAM sau să folosiţi CAPS. Cine încalcă regula va primi amenda 30,000$ 1.2 Puteti intreba de rank up, insa nu intr-un mod abuziv. Cine încalcă regula va primi Faction Warn. 1.3 Nu aveţi voie să daţi /tog la chatul facţiunii, pedeapsă: Faction Warn. Excepţie făcând membrii rank 4+ care dau test log. 2. Chatul comun (/sx) 2.1 Limbaj vulgar pe [/sx] - demitere (Dacă nu aveţi minim 2 săptămâni în facţiune primiţi Faction Punish 60/60). 2.2 Cearta pe [/sx] - Faction Warn sau demitere (în functie de caz). 2.3 Vă este permis să utilizaţi chatul [/sx] într-o manieră deschisă, anume free-chat doar între orele 20:00-08:00. (nerespectarea intervalului duce la Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn a doua abatere.) 2.4 Nu aveţi voie să faceţi SPAM sau să folosiţi CAPS. Cine încalcă regula va primi amenda 30,000$ 3. Skinurile 3.1 Skinurile trebuie respectate şi purtate conform rankului deţinut. Cine poartă skin de rank mai mare primeşte AV prima abatere, FW a doua abatere. 3.2 Cei cu rank mai mare au voie să poarte skinuri de rank mai mic. 3.3 Veţi purta skinurile în funcţie de imaginea de mai jos. 4. Licenţele 4.1 Nu aveţi voie să daţi licenţe fără testele corespunzătoare (excepţie făcând la jucătorii de level mai mare de 50)! Cine încalcă această regulă va fi demis (Dacă nu aveţi minim 2 săptămâni în facţiune primiţi Faction Punish 60/60). 4.2 Comanda [/startlesson] îi permite jucătorului să conducă un vehicul fără ca acesta să deţină licenţa Driving, iar această comandă se va folosi numai la testele pentru licențe doar daca deţine licenta Driving (necesită dovadă la /requestlicenses că avea Driving License). Cei care lasă jucătorii să conducă vehiculele facţiunii fără a da licenţe cu acestea vor fi demişi cu 3/3 Faction Warn (Faction Punish 60/60 în cazul în care nu aveţi 2 săptămâni în facţiune). 4.3 Este strict interzis să oferiţi licenţe cuiva fără testele complete (sau să oferiţi licenţe cu teste date incorect) sau fără bani, sau pentru o sumă mai mare sau mai mică, indiferent de oferte sau persoane. În caz că veţi fi prins, riscaţi Faction Warn la prima abatere, a doua demitere (în cazul în care vă aflati în primele două săptămâni si sunteti la a doua abatere, demitere cu 60/60 Faction Punish). 4.4 Este strict interzis sa oferiti licente conturilor voastre secundare. Daca aveti nevoie de licente pe acestea, luati legatura cu un coleg. Sanctiunea este demitere daca sunteti prinsi. 4.5 Când luaţi o persoană pentru testare, puteți să anunţaţi pe /f playerul cu care daţi test, ID-ul său şi licenţa pentru care îl testaţi. Nu mai sunteți obligați să o faceți, dar dacă v-ați învățat așa, o puteți face. 4.6 Licenţele se reînnoiesc doar dacă clientul are sub 50 de ore la ele. 4.7 Nu aveţi voie să folosiţi comanda /repair în timpul testelor, mai ales în timpul testelor pentru licenţele flying şi sailing. Pedeapsă: Faction Warn. 4.8 Nu aveţi voie să daţi 2 sau mai multe teste în acelaşi timp. Pedeapsă: Faction Warn. 4.9 Doar cei de rank 2+ le pot acorda licente celor de level 50+. În cazul în care un rank 1 (Trainee) acordă licenţele unui level 50+ acesta va fi pedepsit cu Faction Warn. 4.9.1 În cazul în care aţi luat un client şi acesta nu are suficienţi bani pentru a plăti licenţa, nu aveţi voie sa îi daţi bani. Il duceti la ATM, iar daca nu are bani puteti pleca. Nu aveţi voie nici sa înapoiaţi banii clienţiilor după terminarea testului. Pedeapsă: Faction Warn. 4.9.2. Nu vă este permis să acordați licențe pe mai mult de 2 conturi ale unui jucător. Sancțiune: Faction Warn la prima abatere, Demitere dacă continua. 4.9.3. Nu aveți voie să acordați licențe dacă clientul are orice nivel de Wanted. Nu aveți voie să acordați licențe dacă voi aveți orice nivel de Wanted. Sancțiune: Avertisment Verbal la prima abatere, Demitere dacă continuă. 5. Clienţii 5.1 Atunci când luaţi un client pentru licenţe sunteţi OBLIGAŢI să anunţaţi în felul următor: 21scuze dacă(ID) la mine pentru x license/ x,y licenses/ licenta de x,y sau toate licenţele. Numele licentelor trebuie anuntate mereu in limba engleza si complet! Cine nu respectă regula va primi Faction Warn. Exemplu: 21scuze (ID) la mine pentru Weapon License. Andy.WR (ID) la mine pentru toate licenţele. 21scuze (ID) la mine pentru Weapon, Sailing Licenses. 5.2 Atunci când aţi terminat un test pentru o licenţă, puteti să anunţaţi în felul următor: Andy.WR (ID) a trecut testul pentru x license. ATENȚIE: Aceste tipuri de anunțuri NU mai sunt obligatorii, însă le puteți folosi. 5.3 Cu cei de level 50+ procedaţi in acest fel: tastați /requestlicenses, îi întrebaţi ce licenţe vor, apoi anunţaţi că este la voi [ex: 21scuze (ID) la mine pentru toate licentele/X,Y license (level 50+)]. După ce aţi anunţat ce licenţe doreşte acesta, îi le puteţi acorda direct, fără a mai anunţa ceva pe [/f]. Dacă nu respectaţi acestea primiţi Faction Warn. 5.4 Nu stresaţi clienţii. Dacă greşeşte le explicaţi unde au greşit. Nu vă "vărsaţi" nervii pe ei. Cine nu respectă regula va primi Faction Warn. 5.5 Nu aveţi voie să folosiţi [/cancel needlicense] fără a avea un motiv întemeiat care necesită dovezi. Pedeapsă: Faction Warn. 5.6 În cazul în care aţi luat un client şi nu mai puteţi să daţi test cu el, ÎL DAŢI ALTUI COLEG, nu daţi /q sau îi spuneţi că trebuie să plecaţi. Cine nu respectă regula va primi Faction Warn. 5.7 Dacă clientul vostru trece/pică testul asiguraţi-vă că aveţi dovezi că a trecut/picat testul, altfel vă treziţi cu Faction Warn. 5.8 Aveti obligatia de a face dovezi la toate testele pentru licentele pe care le acordati. Toate dovezile de la teste sunt valabile 72 de ore. Cine incalca aceasta regula si este prins fara dovezi la testele de licenta date atunci cand vi se cer va fi sanctionat cu Faction Warn. 5.9 Când un membru al LVSI ia un client care nu a dat [/needlicense], membrul trebuie să întrebe pe [/SX] dacă playerul a fost acceptat de altcineva. Dacă nu răspunde nimeni în 5 secunde, faceți o poză și continuați să dați testele cu clientul respectiv. Exemplu: "L-a acceptat cineva pe 21scuze (0) ?". Această regulă va reduce problema furtului clienților și reducerea spamului pe [/SX]. Cine încalcă regula va fi sancționat cu Faction Warn. 5.9.1 Nu aveţi voie să vorbiţi la telefon în timpul testelor pentru licenţe. Puteţi vorbi prin SMS. Pedeapsă: AV, daca se continuă primiți Faction Warn. 5.9.2 Membrii de rank 2+ care sunt la datorie (ON DUTY) au obligatia de a NU refuza clientii care le solicita acordarea de licente, in caz contrar vor primi Faction Warn. Se sanctioneaza inclusiv faptul daca, cand primiti mesajul se demonstreaza ca erati la datorie, si dupa iesiti intentionat. Nu se sanctioneaza faptul ca primiti mesaje si refuzati daca sunteti OFF Duty 5.9.3 Dacă elevul vostru pică testul trebuie să îi explicaţi unde a greşit si ii oferiti raspunsul corect pentru intrebarea la care a picat. 5.9.4 Nu aveti voie sa sustineti mai mult de 2 teste in aceiasi zi cu aceiasi persoana pentru aceiasi licenta in care ai picat testul precedent. Cine incalca aceasta regula va primi Faction Warn. 5.9.5 În cazul în care aţi luat un client şi nu mai puteţi să daţi test cu el, ÎL DAŢI ALTUI COLEG, nu daţi [/Q] sau îi spuneţi că trebuie să plec. Cine nu respectă regula va primi Faction Warn. 6. Şedinţe 6.1 Activitățile obligatorii pot să fie organizate de către lider cu un motiv bine întemeiat și cu aprobarea unui Admin Senior. Având în vedere că o să fie destul de rare, toți membrii trebuie să se prezinte și nu au dreptul la învoire, cu excepția jucătorilor care au cerere de inactivitate pentru săptămână respectivă. O activitate obligatorie este validă cât timp este anunțață cu minim o săptămână înainte. (sancțiune: Faction Warn). 6.2 Membrii care intarzie la ședință sau la o activitate obligatorie vor fi sancționați în modul următor: Întârziere de 10 minute SAU mai puțin - nimic Întârziere de 10-20 de minute - Avertisment Verbal Întârziere de 20-30 minute - Avertisment Verbal + amendă 50.000$ Întârziere de 30+ minute - Faction Warn 6.3 În timpul şedinţei doar liderul/subliderul vorbesc. Dacă aveţi o întrebare/completare la subiectul discutat în acel moment, ridicaţi mâna (/wave). Restul întrebărilor le adresaţi la sfârşitul şedinţei! (Pedeapsă: Avertisment Verbal sau Faction Warn). 6.4 Nu aveţi voie să vorbiţi neîntrebaţi. (Pedeapsă: Avertisment Verbal sau Faction Warn). 6.5 Nu staţi AFK în timpul şedinţei. (Pedeapsă: Faction Warn). 6.6 Cine este absent la o activitate / sedinta primeşte Faction Warn. 7. Vehiculele de la HQ și candidații 7.1 Meritul si Sultanul se pot folosi atunci când aveţi de dat licenţe cu cineva sau ca mijloc de transport până la altă maşină. Trebuie să le respawnati şi să aveţi grijă de ele. Cine se plimbă cu el în scopuri personale primeşte Faction Warn. 7.2 Elicopterele şi bărcile se folosesc doar pentru testele de Flying/Sailing. Cine se plimbă cu ele în scopuri personale primeşte Faction Warn. 7.3 Membrii ce dispun de maşini personale sunt rugaţi (nu e obligatoriu) să circule, ba chiar să încerce să vândă licenţe cu masiniile lor personale, deoarece facţiunea nu dispune de prea multe maşini pentru toţi membrii. 7.4 Este permisă vopsirea maşinilor doar în: roşu, albastru şi alb. Cine vopseşte în alte culori va primi Faction Warn. 7.5 Sunt strict interzise NoS/Hidraulice pe maşinile facţiunii. (Pedeapsă: Faction Warn). 7.6 Membrii de rank 5+ sunt obligaţi sa anunte că dau [/fvr] cu aproximativ 5-10 secunde inainte (Sancţiune: AV, dacă se continuă Faction Warn). 7.7 Candidații (rank 0) Candidații nu au voie să folosească vehiculele facțiunii Candidații nu au voie să folosească chat-ul comun al instructorilor (/sx). Candidații nu au voie să vândă licențe. Candidații nu au voie să accepte needlicense-ul unui jucător. Candidații sunt obligați să asculte de cei cu rank superior si să evite orice certuri cu membrii facțiunii. Candidații prinși că încalcă orice regulă vor fi sancționati prin picarea testelor. 8. Evenimente, Rob și alte activități 8.1 Puteți merge la orice eveniment fără a avea nevoie de acord indiferent de tipul acestuia (violent/non-violent). 8.2 Aveţi voie să daţi Rob oricând, cu condiţia să nu daţi rob înainte de începerea unui eveniment/ședințe din cadrul facţiunii. 8.3 La [/Rob] puteţi lua orice arma, dar să nu faceţi Death-Match pe civili, chair dacă aţi dat [/Rob]. Cine încalcă regula va primi Faction Warn. 8.4 Va este permis sa intrebati de rob oricand pe chatul comun [/sx]. 8.5 Se poate intra în Training Room oricând, fără aprobarea vreunui membru. 9. Raportul de activitate 9.1 Numărul minim de licențe acordate pentru a vă efectua raportul de activitate e următorul: Rank 1 = LV Trainee - 10 licenţe [ Sub Nivel 50 ] Rank 2 = LV Instructor - 20 licenţe din care 10 [ Sub Nivel 50 ] si 10 pentru [ Nivel 50+ ] Rank 3 = LV Senior Instructor - 25 licenţe din care 10 [ Sub Nivel 50 ] si 15 pentru [ Nivel 50+ ] Rank 4 = LV Supervisor - 15 licenţe pentru jucătorii cu [ Nivel 50+ ] Rank 5 = LV Manager - 10 licenţe pentru jucătorii cu [ Nivel 50+ ] Rank 6 = LV Under Boss - Fără raport de activitate. 9.2 Un membru de facțiune care are de finalizat un raport de activitate cu X puncte, nu reușește să acumuleze toate punctele necesare: Jucătorul va intra la raportul de săptămâna viitoare în modul de recuperare. Acest lucru înseamnă că nu va fi sancționat momentan, însă pentru a scăpa de sancțiune, la raportul de activitate de pe săptămâna următoare va trebui să recupereze mai întai punctele neacumulate pentru raportul vechi (cele rămase), iar abia apoi va putea să acumuleze puncte în vederea finalizării raportului de activitate curent. Dacă jucătorul are un raport de activitate restant (nefinalizat), iar la următorul raport de activitate fie nu reușește să-l recupereze pe cel trecut, fie nu reușește să-l completeze pe cel curent, atunci jucătorul va fi sancționat automat în felul următor: **Dacă are Rank 2: Jucătorul va fi demis din facțiune cu 10/60 FPunish. **Dacă are Rank 3 sau mai mare: Jucătorul va primi Rank Down. 9.3 **Dacă jucătorul are Rank 1, nu poate beneficia de modul de recuperare menţionat mai sus, deci nefinalizarea unui singur raport de activitate va duce la Demiterea acestuia din facțiune cu 60/60 FPunish. 9.4 Sunt scutiți de efectuarea raportului membrii cu cereri de inactivitate (mai puțin cei cu cereri făcute vineri, sâmbătă, duminică) sau membrii nou intrați în facțiune (mai puțin cei care întră la început de săptămână). 10. Promovarea în rank şi înlăturarea sancţiunilor Rank 0 (LV Candidate): Este momentul când sunteţi în facţiune dar nu faceţi parte din facţiune până când nu aţi absolvit toate testele impuse. Rank 1 (LV Trainee): E acordat atunci când aţi absolvit testele teoretice. Rank 2 (LV Instructor): Îl veţi primi după minim 14 zile în facțiune. Rank 3 (Senior Instructor): Îl veţi primi după minim 14 zile de la ultima promovare. Rank 4 (Supervisor): Îl veţi primi după minim 21 de zile de la ultima promovare. Rank 5 (Manager): Îl veţi primi după minim 30 de zile de la ultima promovare. Rank 6 (Under Boss): Sunt mâna dreapta, ajutorul leader-ului. Sunt aleşi de leader pentru al ajuta în munca legată de facţiune. În cazul în care aveţi rank 2+ puteţi să primiţi şi rank-down în cazul în care încălcaţi una dintre regulile de mai sus. IMPORTANT: Orice Faction Warn primit adaugă 14 zile în plus de așteptare pentru rank up. Orice alt Faction Warn adaugă încă 14 zile. Dacă primești 2 Faction Warns vei avea de așteptat 28 de zile în plus pentru rank up. 11. Activitate lunara Fiecare membru al factiunii este tinut sa aiba minim 15 ore jucate lunare reale (pe /goldaward) pentru a nu fi sanctionat. La prima abatere se primeste Faction Warn, la a 2 a abatere vor primi Rank Down, iar la a 3 a abatere vor primi Demitere. Cei care au sub 8 ore reale (pe /goldaward) vor primi Demitere direct. Doar membri, ce au cel putin 30 de zile in factiune, pot fi sanctionati pentru activitate lunara slaba. Pentru a nu se ajunge in situații de genul: X a avut prima abatere in 2020 si a doua abatere in 2022, rezultând in Rank Down, abaterile de acum se reseteaza mereu la 6 luni de la ultima sanctiune acordata pentru lipsa orelor. Ca un exemplu: Daca X a primit prima sanctiune pentru ore jucate in 1 ianuarie 2022, adica un Faction Warn fiind prima abatere, si pana in luna august nu mai are nicio abatere iar atunci va trebui sa primeasca inca o sanctiune ca nu are 15 ore reale, acesta va primi din nou un Faction Warn fiind prima abatere deoarece s-au resetat, 6 luni de la 1 ianuarie considerandu-se 1 iulie 2022. 12. Inactivitate Cererile de inactivitate vor fi in legătură cu raportul de activitate, astfel jucătorul va fi învoit pentru efectuarea raportului pe săptămâna în care are cererea de inactivitate acceptată. Un membru de facţiune va putea să creeze o inactivitate doar pe săptămânile ce urmează (NU PE SĂPTĂMÂNA ÎN CURS) şi doar dacă nu are deja o cerere acceptată pentru săptămâna care va urma astfel: **Rank 0/1: Nu vor putea pune cereri de inactivitate; **Rank 2: Vor putea pune inactivitate doar pentru săptămâna ce urmează; **Rank 3+: Vor putea pune inactivitate pentru săptămâna ce urmează sau pentru următoarele două saptamani ce urmeaza; 13. Alte reguli 13.1 Consecințe Post-Hunter: - in cazul in care vorbim despre colegi de facțiune, membrul va fi avertizat in prealabil de către lider sa înceteze cu PM-urile si acestea vor fi ignorate, următoarele abateri urmând sa fie sancționate cu Faction Warn sau Demitere (daca este cazul) 13.2 Las Venturas School Instructors nu este protejată de nici un gang. 13.3 Las Venturas School Instructors nu are parteneriat activ cu altă facțiune. 13.4 Jucatorilor de factiuni nu li se permite detinerea a mai multor conturi simultan in aceeasi factiune sau acelasi tip de factiune. In cazul in care impartiti contul cu alti membrii din factiune urmeaza sa fiti demisi in urma mai multor loguri comune. 13.5 In cazul in care jucatorii impartasesc acelasi IP, dar nu sunt aceeasi persoana (ex: 2 frati, un cuplu) trebuie sa faceti un ticket ca sa primiti permisiunea de la un admin 4+ care o sa fie martor in joc ca nu va apartin cele 2 conturi la aceeasi persoana. 13.6 Orice jucător care a fost acceptat pentru a susține testele trebuie sa se comporte decent. Dacă acesta jignește sau are un comportament neadecvat fata de un membrul al facțiunii acesta este automat respins fără a mai avea dreptul de a susține testele de intrare in facțiune. Candidații care încearcă să fraudeze testele vor fi sancționați (sancțiune: test picat + blacklist 3 luni + 2 x AV pe blacklist).
    1 point
  42. Faction chat [/f] and common instructor chat [/sx] You are not allowed to spam or use caps-lock. (Punishment: AV first time and if it continues Faction Warn) Don't ask about rank-up or suggest the leader about rank-up(game or forum). (Punishment Faction Warn) You are not allowed to tog the faction's chat. (Punishment: Faction Warn. Exception rank 4+ when in test-log) Swearing on [/sx] - uninvite (If you do not have atleast 2 weeks in the faction you will get Faction Punish 60/60) Businesses on [/sx] - Faction Warn Fightning on [/sx] - Faction Warn or uninvite (depending on the case). Don't talk about licenses on [/sx] - Faction Warn. You are allowed to use the [/sx] chat in an open manner such as [/f] only between 20:00-08:00. Who breaks the rule will get an AV first time and if it continues Faction Warn. Skins Skins should be respected and worn according to the rank you have. Who wears a skin for a higher rank that you haven't achieved will get an AV and if it continues Faction Warn. Higher rank members can use lower rank skins. You will use the skins according to the image bellow: Licenses It’s forbidden to give licenses without tests (exception for level 50+ players) Who breaks the rule gets uninvite (If you do not have 2 weeks in the faction you will get Faction Punish 60/60). The command /startlesson allows the player to drive any vehicle without the driving license. This command can be used just for tests and only if he has the Driving license(requires proof to /requestlicenses that it has the Driving license). It’s forbidden to let the players to use faction vehicles without giving license. Who breaks the rule will be kicked with 3/3 Faction Warn. (Faction Punish 60/60 if you do not have 2 weeks in faction. It’s forbidden to offer licenses to someone without the complete tests (or incorrect tests) or without money or for a bigger / lower price. If you break the rule you risk Faction Warn or uninvite (if they do not have 2 weeks in School Instructors they will get 60/60 Faction Punish). It is strictly forbidden as a member of Las Venturas School Instructors, to request licenses from a colleague on secondary accounts. Only the member who took licenses from the secondary account is penalized. If you break this rule you will receive a Faction Warn. When you get a customer you have to announce on /f the one you are testing and for what license. (this rule has to be respected by rank1-rank4 members. If you break this rule you will get Faction Warn. The renewal of the licenses will be made only if the customer has bellow 50h left. It’s forbidden to use /repair in the middle of a test like Flying / Sailing license. Punishment: Faction Warn. It’s forbidden to do 2 ore more tests in the same time. Punishment: Faction Warn. Only rank 2+ are allowed to sell licenses to level 50+ players. Who breaks the rule gets Faction Warn. It's absolutely forbidden for the members of LV School Instructors to pay clients to take the licenses tests with them. If the client doesn’t have enough money to pay, the instructor has the right to take him/her to an ATM or to the Bank in order to withdraw the necessary sum. If the client doesn't have money in the bank, the instructor must announce that he failed the test. Punishment: Faction Warn. Clients When you take a client for testing you are OBLIGATED to announce like this: Name, ID: (xx) at me for X License/ X, Y licenses/ all licenses. Example: 21scuze ID: (xx) at me for Weapon License. 21scuze ID: (xx) at me for all licenses. 21scuze ID: (xx) at me for Weapon, Sailing Licenses. 21scuze ID: (xx) postpones the test for Weapon License - reason. 21scuze ID: (xx) postpones the tests for all licenses - reason. When you finished a test for a license, you must announce like this: Name, ID: (xx) passed/failed the test for x License. Be careful, every license has to be announced one at a time. Who breaks the rule gets Faction Warn. With level 50+ you will proceed like this: use /requestlicenses, ask what licenses they want, then announce that he is with you[ex: Styler, ID: (xx) at me for all licenses/X, Y licenses (level 50+)]. After you announced what licenses the client wants, you can give them directly without announcing anything else on [/f]. Who breaks those rules will get Faction Warn. If your client passes/fails the test make sure you have proofs that he passed/failed, otherwise you might find yourself with Faction Warn. It's forbidden to steal clients. Ex: X announces on [/f] that he's testing ID 4 for licenses and Y calls or texts ID, Y will get Faction Warn. I'll only punish with clear proofs. Announce licenses with their full and correct name: Fishing, Sailing, Flying, Weapon, Materials. Don't shorten them, don't write them in romanian. Who breaks this rule will get Faction Warn. It is forbidden to talk during tests for licenses. You can talk through texts. Punishment: AV and Faction Warn if it continues. Rank 2+ instructors who refuse to give licenses + to take tests with players below level 50 (telling them on the sms that they don't want or by other methods, etc.) they will be sanctioned with Faction Warn " Under no circumstances may you refuse or grant licenses to those who have accepted a license application. Anyone who violates this rule will receive Faction Warn. You are not allowed to sustain more than 2 tests on the same day with the same person for the same license in which you failed the previous test. Whoever violates this rule will receive Faction Warn. At the start of the test for Flying and Sailing Licenses you must announce like this(Under level 50) Flying Styler, ID: (xx) starts the lesson for Flying License - [x HP]. Styler, ID: (xx) passed/failed the test for Flying License - [x HP]. Sailing Styler, ID: (xx) starts the lesson for Sailing License - [x HP]. Styler, ID: (xx) passed/failed the test for Sailing License - [x HP]. Meetings Mandatory activities may be organized by the leader with good reason and with the approval of a Senior Admin. As they will be quite rare, all members must attend and are not allowed to leave except for players who have a request for inactivity for that week. A mandatory activity is valid as long as it is announced at least one week in advance (sanction: Faction Warn). Meeting will take place only when the leader has something to say. Members who are late for the meeting or a mandatory activity will be punished accordingly: Less than 10 minutes late - nothing 10-20 minutes late - AV 20-30 minutes late - AV + 50.000$ ticket More than 30 minutes late - Faction Warn During the meeting only the leader/subliders talk. If you have a question/addition towards the subject that's being discussed, raise your hand (/wave). You will address the other questions at the end of the meeting. (Punishment: AV or Faction Warn) You are not allowed to talk unasked. (Punishment: Faction Warn) You are not allowed to be AFK during the meeting. (Punishment: Faction Warn) Meetings will take place in the HQ. Events You can go to any event without asking for permission regardless of the type of the event (violent/non-violent). Faction vehicles An instructor has the obligation to announce on /f when he gets a car from HQ. Who does not announce when taking a car will get FW. (exception rank 5+). An instructor has the obligation to respawn the Merit and the Sultan after they finished their job with them and then announce on /f accordingly: "Merit/Sultan RR". Who does not respawn the car and does not announce will get Faction Warn. (exception rank 5+). Planes, helicopters and boats will only be used for Flying/Sailing tests. Who uses them for personal purposes will get Faction Warn. Members that own a personal car are asked (not mandatory) to use and sell licenses with their personal car since out faction does not have enough cars for all members. When you take a car, write the REASON. Example: Merit/Sultan at me - looking for clients. Who does not follow the rule will get Faction Warn. You can only paint the cars in: red, blue or white. Who is painting the cars in other colours will get Faction Warn. NoS and hydraulics are strictly forbidden on faction cars. (Punishment: Faction Warn) Vehicles of the others S.I. factions Rank 1-3 will have to get permission from rank 4+ to the current city. (Model: LSSI/SFSI/LVSI Can I take Maverick/Speeder? - Client) If after 3x requests for agreement no one will answer, in that case the 4th time you can use Mave / Speeder for tests anyway. Rank 4-5 will be able to use other S.I. cars without permissions (Model: Maverick/speeder of LS/LV/SF with me) Rank 6+ don’t need to announce. If there is not rank 4+ online, the highest rank online (1-3) can give you permission. NOTE: You can use other School Instructors vehicles only for license tests. Anyone who breaks the rule will be punished with Faction Warn. Rob Members of Las Venturas School Instructors are allowed to rob whenever they want. Candidates (rank 0) Candidates are not allowed to use faction vehicles. Candidates are not allowed to use the common instructors chat (/sx) Candidates are not allowed to sell licenses. Candidates are not allowed to accept a player's needlicense. Candidates are allowed to obey a higher rank and avoid any fightning with faction members. Candidates who are caught breaking any rules will be punished by failing the test. Other rules A faction member who has failed to complete an activity report with X points: The player will enter the next week in recovery mode. This means that it will not be punished at the moment, but to get rid of the penalty, the next week's activity report will have to recover the non-accumulated points for the old report (the remaining ones) first, and then will be able to accumulate points to complete the current activity report. If the player has an outstanding (unfinished) activity report, and the next activity report either fails to recover the past activity report, or fails to complete the current one, then the player will automatically be punished as follows: If he has Rank 2: The player will be kicked out from the faction with 10/60 FP. If he has Rank 3 or higher: The Player will receive Rank Down. If the player has a Rank 1, he can not benefit from the above mentioned recovery mode, so failure to complete a single activity report will result in his demise from the faction with 60/60 FP. Each member of the faction is required to have at least 15 real hours played [on /goldaward] per month in order not to be sanctioned. The sanctions are as follows: at the first deviation the member will be sanctioned with Faction Warn, on the 2nd deviation he will receive Rank Down, and on the 3rd offense he will be Removed. Those with less 8 real hours will be dismissed from first offense. Members who don't have 15 monthly real hours played will be considered inactive and will be punished according to the rules. To avoid situations like the following: X was first punished in 2020 and then again in 2022, meaning Rank Down this time, the punishments will now be reset every 6 months from the last punishment for low activity. As an example: If X received his first punishment for low activity on 1 January 2022, meaning a Faction Warn, and then until August he didn't have to be punished again for this, if it happens again after this point, then the punishment will be a Faction Warn again, because there were 6 months since the last punishment for low activity. Post-Hunter consequences: If we are talking about faction colleagues, the member will be warned first time by the leader to stop the PMs and these will be ignored, the following violations will be sanctioned with Faction Warn or even remove (if it is case). You have the obligation to have proofs for all the tests for the licenses you grant, whoever violates this rule and is caught without proofs for the license tests given when we asked will be sanctioned with Faction Warn. Minimum weekly activity report points needed depending on the rank: **Rank 1 - 15 licenses under level 50. **Rank 2 - 15 licenses any level and 5 licenses under lv 50. **Rank 3 - 15 licenses any level and 10 licenses under lv 50. **Rank 4 - 20 licenses any level. **Rank 5 - 10 licenses any level. Inactivity requests will only be made regarding weekly activity report, thus the player will be covenanted from the activity report on the week he has an inactivity request accepted. A member from the faction can create an inactivity request only on the following weeks (NOT THE CURRENT WEEK) and only if he does not have an already accepted request as follows: **Rank 0/1: Can't create inactivity requests; **Rank 2: Can only create inactivity request for the following week; **Rank 3+: Can only create an inactivity request for the following week or the next 2 weeks; It's strictly forbidden to use vehicles from another School Instructors faction (you can only use those from Las Venturas School Instructors), those who break the rule will get a Faction Warn. Rank 5+ members are obligated to announce when they [/fvr] with aproximative 5-10 seconds before. (Punishment: AV, if it continues Faction Warn) You are not allowed to use [/cancel needlicense] without a valid reason and proofs. (Punishment: Faction Warn) Rank 1 members are not allowed to accept the [/needlicense] from a 50+ player. (Punishment AV, Faction Warn if it continues) Faction players are not allowed to share multiple accounts simultaneously in one faction. If you share the account with other members of the faction, you will be kicked from the faction based on continuous logins from the same IP. Is strictly forbiden to give licenses to you’r secondary accounts. If you’re cought, you get dismissal. In cases where the players share the same ip, but are not the same player (eg: 2 brothers, a couple) they need to make a ticket in order to get the permission from an admin 4+ who will witness in game that their accounts don’t belong to the same person. Any player that was accepted for faction tests must have a good behavior. If he insults or has a poor behavior towards any faction member, he will automatically fail the test without being allowed the right to take it in the first place.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.