Jump to content

Cele mai noi detalii de dupa fuziune aici

NorberT

VIP
  • Content Count

    1850
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

114 Extraordinary

1 Follower

About NorberT

  • Rank
    The 7th
  • Birthday 05/24/1992

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Skype
    norby_samp

Previous Fields

  • Real name
    Norbert Mark
  • RPG1 Nickname
    NorbY

Recent Profile Visitors

11659 profile views
  1. Nick: kalleN. Rank: 6 Culoarea săptămânii aleasă: Negru / Black Perioada: 13.11.2017- 19.10.2017 Alte precizări: Enjoy!
  2. Nick: kalleN, Rank: 6 Am dat test cu: AndY Rezultat test teoretic: 0/3 Rezultat test practic: 1/5 Verdict: TRECUT. Alte Precizari: Felicitari. Nick: kalleN, Rank: 6 Am dat test cu: Andrei.v3 Rezultat test teoretic: 1,5/3 Rezultat test practic: 0/5 Verdict: TRECUT. Alte Precizari: Felicitari.
  3. 1 2 3 4 5 6 Casa de tuning Je Design a pregătit un pachet estetic și un kit de performanță pentru Seat Leon Cupra 300. Puterea motorului de 2.0 litri crește până la 380 de cai, iar viteza maximă ajunge acum la 285 km/h. La finalul anului trecut, SEAT lansa versiunea Leon Cupra 300.Acum, modelul constructorului iberic a intrat în atenția casei Je Design. Tunerul propune atât un pachet de performanță, cât și un kit exterior, ambele proiectate pentru a oferi și mai multă sportivitate. Pachetul exterior a fost gândit pentru versiunea cu cinci uși a lui Leon Cupra 300. Acesta include praguri laterale îmbunătățite, un eleron a cărui poziție poate fi ajustată și un set de jante de 20 de inch încălțate cu pneuri Hankook S1-Evo. Alături de aceste modificări, Je Design propune și o caroserie presărată cu elemente de culoare galbenă. Casa de tuning spune că versiunea îmbunătățită a lui Seat Leon Cupra 300 are o gardă la sol mai mică cu 20 de mm. În plus, clienții pot opta pentru un set de suspensii semnate de KW. Acestea din urmă scad garda la sol cu până la 45 de milimetri. Sub capota lui Seat Leon Cupra 300 se află motorul de 2.0 litri TSI care produce 300 de cai putere și un cuplu de 380 Nm, disponibil între 1.800 și 5.500 rpm. Casa de tuning Je Design oferă un kit de performanță în două versiuni. Prima crește puterea motorului la 360 de cai putere, iar cuplul primește un spor de 70 Nm. În același timp, viteza maximă ajunge la 265 km/h. Cea de-a doua versiune a pachetului de performanță crește puterea motorului de 2.0 litri la 380 de cai putere. Cuplul motor ajunge la 470 Nm, iar viteza maximă se oprește la 285 km/h. Sursa
  4. Toyota va introduce funcții autonome pe modelele sale doar după acestea își vor demonstra fiabilitatea, întrucât în caz contrar riscă să-și piardă credibilitatea în fața clienților. Constructorii auto dezvoltă în prezent numeroase funcții autonome care vor conduce în cele din urmă la apariția mașinilor complet autonome. În acest stadiu, diverse funcții autonome încep să-și facă apariția inclusiv pe modele de serie accesibile ca preț, însă Toyota evită să urmeze o strategie similară. Oficialii constructorului japonez nu vor să-și asume riscul ca anumite funcții autonome să înregistreze erori, motiv pentru care vor amâna introducerea acestora până când vor deveni sigure. "Nu vrem să fim primii, nu ne putem asuma riscul. Când oamenii cumpără mașinile noastre, ei vor să fie extrem de sigure. Dacă tehnologia nu este sigură, atunci consecințele pentru reputația brandului ar putea fi teribile", spune Didier Leroy, vice-președinte executiv al Toyota. Oficialul producătorului japonez oferă și un exemplu concret pentru o tehnologie autonomă despre care se spune că va reduce accidentele, întrucât va elimina eroarea umană. "Să presupunem că dezvoltăm o mașină fără volan și vă spun că tehnologia aceasta poate reduce de 5 ori numărul de accidente mortale, dar că vor fi în continuare accidente mortale ca urmare a defecțiunilor sistemului. Ai urca în mașina respectivă?", întreabă Leroy. Sursa
  5. Nick: kalleN. Rank: 6 Nick jucator testat: Mono Rezultat test teoretic: 1/3 Rezultat test practic: 2/5 Verdict: Admis Alte Precizari: Felicitari.
  6. Un start-up din Suedia vrea să intre pe piața auto cu o mașină electrică de doar 450 de kilograme, construită din fibră de carbon și materiale bio, cu o autonomie de 300 de kilometri și un preț de 20.000 de euro. Modelul va fi prezentat pe data de 7 decembrie. Uniti este o firmă suedeză înființată în 2016 de Lewis Horne, un antreprenor născut în Australia care și-a dorit să producă mașini electrice pentru “generația milenială”. Primul model electric al suedezilor este construit din fibră de carbon și materiale bio, drept pentru care greutatea este de doar 450 de kilometri. Autonomia ajunge până la 300 de kilometri, iar prețul este estimat la 20.000 de euro. Mașina care va fi prezentată pe 7 decembrie poate veni în două variante, cu două sau patru locuri. Dezvoltarea mașinii a fost posibilă după ce firma a lansat o campanie de strângere de fonduri în urma căreia a obținut peste 20 de milioane de euro de la circa 1.000 de investitori. Banii au fost folosiți și pentru deschiderea unei fabrici în orașul Landskrona, din sudul Suediei, acolo unde va avea loc prezentarea de pe 7 decembrie. Uniti a primit deja 915 de comenzi pentru micuța mașină electrică. Vânzările și livrările sunt programate să înceapă în 2019. Sursa
  7. Grupul Volkswagen ar putea să listeze la bursă divizia de camioane Scania și MAN ca parte din planul său să devină un “campion global”. În luna iulie, Volkswagen anunța că o listare la bursă a diviziei sale de camioane (Scania și MAN) nu era o prioritate la momentul respectiv, subliniind că se concentrează pe “crearea de sinergii” între cele două branduri. Acum, nemții iau din nou în calcul această variantă și spun că listarea la bursă ar fi o cale prin care să ajungă la obiectivul de a deveni “campioni globali”. Anunțul a fost făcut într-un interviu acordat de Andreas Renschler, șeful Volkswagen Truck & Bus, care a precizat însă că VW nu a luat o decizie fermă în acest sens. În plus, oficialul german a spus că Volkswagen se gândește la alte mutări strategice, precum extinderea în Rusia și sud-estul Asiei. Cei de la Volkswagen nu sunt primii care iau în calcul să “scape” de divizia de camioane. Grupul Daimler a anunțat și el că vrea să se împartă în trei divizii independente, pentru a oferi mai multă independență diviziei de camioane și autobuze. Sursa
  8. Ben Sullins, un proprietar de Model S din Statele Unite, a reușit să convingă 55 de oameni să-și cumpere o Tesla și va primi cadou viitoarea generație Tesla Roadster, ca bonus al programului de recomandare inițiat de companie. Programul Tesla de răsplătire a celor care le aduc clienți noi are din nou rezultate. Acum doi ani, norvegianul Bjorn Nyland, unul dintre primii clienți ai lui Model S din țara nordică, a reușit să convingă zece oameni să cumpere un Tesla Model S nou și a fost răsplătit cu o Tesla Model X din seria limitată Founder’s Edition. Performanța nordicului a fost depășită acum de Ben Sullins, un proprietar de Model S din Statele Unite care a reușit să convingă 55 de clienți să cumpere o Tesla. Prin urmare, compania îl va răsplăti cu viitoarea generație Tesla Roadster, așa cum prevede programul de recomandări al companiei. Americanul este cunoscut pentru clipurile de pe canalul său de Youtube unde postează informații săptămânale referitoare la mașinile Tesla. Este același loc unde a reușit să convingă cei 55 de clienți să cumpere Tesla Model S sau Model X. Înainte ca viitoarea Tesla Roadster să ajungă la el, compania trebuie să verifice dacă mașinile sale electrice ajung la cei 55 de clienți recomandați de american. Sursa
  9. Sistemul hibrid de propulsie al monoposturilor de Forula 1 din sezonul 2021 va fi alcătuit dintr-un motor turbo V6 de 1.6 litri cu turație mai mare și un sistem mai puternic de recuperare a energiei la frânare. . Formula 1 intenționează să introducă din sezonul 2021 un sistem de propulsie simplificat, care să reducă costurile de dezvoltare, să limiteze posibilitățile de îmbunătățire pe parcursul anului și să atragă noi constructori în Marele Circ. La capătul unei întâlniri cu reprezentanții echipelor, FIA a dezvăluit marți primele detalii despre noul sistem de propulsie, care va fi însă în mare parte similar cu cel din prezent. Astfel, actualul motor turbo V6 de 1.6 litri va fi păstrat, însă turația maximă va fi cu 3.000 de rotații pe minut mai mare pentru a îmbunătăți sunetul acestuia. De asemenea, sistemul de recuperare a enegiei (MGU-K, cunoscut anterior drept KERS) va fi mai puternic și va fi acționat manual de către pilot, așa cum s-a întâmplat și la debutul tehnologiei în 2009. Astfel, piloții vor putea stoca energia recuperată pe mai multe tururi pentru a o activa în momente cruciale, cum ar fi în cazul depășirilor. În schimb, unitatea de stocare a energiei va deveni componentă standard pentru toate echipele, iar sistemul de transformare a căldurii degajate de sistemul de evacuare în energie va fi eliminat. În plus, vor fi introduși anumiți parametri pentru designul componentelor cu scopul de a restricționa costurile de dezvoltare și de a descuraja utilizarea unor designuri agresive. "Am ascultat cu atenție ce vor fanii pentru a defini un set de reguli care va oferi un tren de rulare simplu, mai ieftin și cu un nivel de zgomot mai ridicat pentru a impulsiona noi constructori să intre în Formula 1 ca furnizori de motoare", spune Ross Brawn, directorul sportiv al Formulei 1. Specificațiile concrete ale noilor motoare vor fi stabilite pe parcursul următoarelor 12 luni. Sursa
  10. NorberT

    Bai, voi va ganditi ca daca ar fii acceptat propunerea voi dupa 2 saptamani v-ati lasa de joc? Ganditi-va eu iau lider, imi aduc doar prietenii in factiune ca sublider, aia din factiune ce fac? Normal ca se oftica nu? Adica frate unu din factiune are 100+ zile, si eu aduc un "neauzit" in factiunea respectiva, adica de fiecare data imi pun un prieten sublider? Asta se numeste adevarat #PILLE, gandeste-te inainte sa spui ceva, sunt de acord ca nu prea e ok nici cum e acuma, insa daca ar fii acceptat propunerea asta, ar creea mai multe probleme, sunt CONTRA. #Sigur toti si-ar aduce prietenii in factiune, si aia din factiune iau mumu !
  11. Ce faci romanuri dragi

  12. Ferrari va dezvălui sportiva de curse FXX K Evo în cadrul evenimentului anual Finali Mondiali care va avea loc la sfârșitul acestei săptămâni pe circuitul de la Mugello. La finalul fiecărui sezon competițional, Ferrari găzduiește un eveniment special Finali Mondiali cu diverse demonstrații pentru fani. În acest an, Finali Mondiali va avea loc în perioada 26-29 octombrie pe circuitul de la casă de la Mugello, iar fanii vor avea parte de câteva surprize. Printre ele se numără și dezvăluirea lui Ferrari FXX K Evo, un urmaș direct al sportivei FXX K (foto) prezentată cu ocazia evenimentului Finali Mondiali din 2014 pe circuitul de la Abu Dhabi.Ferrari nu a furnizat niciun fel de alte detalii cu privire la noua sportivă, însă este de așteptat ca aceasta să aducă o serie de îmbunătățiri comparativ cu predecesorul său. Vă reamintim că FXX K este echipat cu un sistem hibrid format dintr-un motor V12 de 860 de cai putere la 9200 rpm și un motor electric care generează echivalentul a 190 de cai putere. În total, sistemul de propulsie oferă 1050 de cai putere și este de așteptat ca versiunea Evo să aducă câteva zeci de cai putere în plus. Performanțele suplimentare vor veni și datorită unor modificări realizate la nivelul aripii spate, a spoilerului față și a difuzorului care vor permite îmbunatățiri aerodinamice. Cel mai probabil, Ferrari FXX K Evo va fi dezvoltat într-o ediție foarte limitată, mai ales ca predecesorul său a avut doar 40 de unități. Sursa
  13. BMW a sărbătorit de curând producerea modelului i3 cu numărul 100.000 în cadrul fabricii germane din Leipzig. Fabrica BMW din Leipzig a atins o bornă importantă în istoria ei. Nemții au anunțat producerea modelului i3 cu numărul 100.000, dar, pe lângă asta, și un nou sistem de stocare a energiei folosind baterii electrice de la același BMW i3. “Suntem mândri de această reușită a lui i3. Acum ne concentrăm pe un alt membru al familie BMW i, respectiv i8 Roadster, pentru a ne extinde prezența pe segmentul de e-mobility. În 2025, vom oferi clienților noștri un număr de 25 de modele electrificate”, a spus Harald Krüger, CEO-ul BMW. Fabrica din Leipzig produce zilnic undeva la 120 de modele i3, producția anuală din 2016 fiind de 26.631 de astfel de unități. În plus, aceeași fabrică a produs și 2.783 de modele BMW i8 în 2016. Pe lângă sărbătoarea i3, BMW a prezentat și “BMW Battery Storage Farm Leipzig”, în cadrul unui program prin care bateriile vechi ale modelelor i3 sunt folosite într-un sistem de stocare a energiei. Sistemul care poate fi conectat la rețeaua locală de electricitate, în caz de nevoie, cuprinde 500 de baterii electrice instalate și conectate, cu posibilitatea extinderii până la 700 de baterii. Sursa
  14. Nissan IMx este conceptul unui SUV cu două motoare electrice care furnizează în total 435 de cai putere, iar autonomia ajunge la 600 de kilometri. Acesta va intra în producție de serie pe aceeași platformă ca noul Nissan Leaf. După un prim teaser publicat cu numai o săptămână în urmă, Nissan a dezvăluit la Salonul Auto de la Tokyo conceptul din care va dezvolta în următorii ani un SUV electric de serie pe aceeași platformă ca noul Nissan Leaf. Noul concept iese în evidență prin puterea motorului, autonomia ridicată și funcțiile autonome, dar și prin interiorul minimalist. Nissan IMx Concept: date esențiale: ● Nissan IMx Concept preia o serie de trăsături estetice caracteristice ultimelor modele ale japonezilor, inclusiv de la noul Leaf, cum ar fi grila în formă literei V, în timp ce părțile laterale beneficiază de linii stilistice care oferă senzația unei caroserii în straturi; ● interiorul este unul minimalist, iar japonezii justifică această alegere prin faptul că beneficiază de funcții autonome care reduc aportul șoferului. Bordul este realizat aproape integral din lemn, iar instrumentarul de bord beneficiază de ecrane generoase OLED care oferă în background o priveliște a mediului înconjurător; ● Nissan afirmă că interiorul este conceput după spațiile interioare ale caselor japoneze; ● acest design interior a fost ales ca urmare a faptului că sistemul Pro Pilot dezvoltat de Nissan apare într-o versiune complet nouă care asigură autonomie completă. Atunci când mașina rulează în mod autonom, volanul se retractează pentru a oferi un spațiu și mai generos pentru șofer și pasager, în timp ce scaunele se înclină pe spate pentru a oferi un grad sporit de relaxare; ● platforma tehnică este alcătuită din două motoare electrice care asigură tracțiune integrală și generează 320 kW, echivalentul a 435 de cai putere, în timp ce cuplul ajunge la 700 Nm; ● Nissan nu a dezvăluit capacitatea acumulatorului, însă menționează că acesta va oferi o autonomie de până la 600 de kilometri; ● Nissan afirmă că versiunea de serie, așteptată peste câțiva ani, va revoluționa segmentul SUV-urilor ca urmare a amplasării bateriilor sub podea, ceea ce va conduce la o scădere majoră a centrului de greutate pentru a oferi o dinamică mai bună în timpul șofatului. Sursa
  15. Honda a expus Sports EV Concept în cadrul Salonului Auto de la Tokyo. Prototipul folosește un sistem de propulsie electric, integrează o serie de tehnologii inteligente și mizează pe un look retro. Honda a prezentat conceptul Urban EV în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Prototipul lansat în luna septembrie a stârnit numeroase aprecieri datorită designului retro adoptat, iar o versiune de serie ar urma să ajungă pe piață în 2019. Honda continuă această strategie și lansează Sports EV Concept în cadrul Salonului Auto de la Tokyo. Până în acest moment, japonezii au fost extrem de zgârciți cu detaliile oferite. Știm că noul prototip are dimensiuni compacte, mizează pe un sistem de propulsie electric și integrează o serie de tehnologii inteligente de ultimă generație. Din punct de vedere estetic, Honda Sports EV Concept preia o mare parte dintre liniile retro pe care le-am putut admira pe Urban EV Concept. Momentan, japonezii nu vin nici cu imagini cu interiorul lui Sports EV Concept, însă ne așteptăm ca habitaclul să fie dominat de aceleași linii simple și de aceleași ecrane generoase pe care le-am observat în premieră pe conceptului prezentat în Frankfurt. Sursa
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.