Jump to content

South Nubidubi

Moderator: Vehicles
  • Posts

    458
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

South Nubidubi last won the day on February 16

South Nubidubi had the most liked content!

2 Followers

About South Nubidubi

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila

Previous Fields

  • Real name
    Cosmin
  • RPG Nickname
    Nubidubi

Recent Profile Visitors

1454 profile views

South Nubidubi's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • 200 Topics Rare
  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 300 Posts Rare
  • 100 Topics Rare
  • 50 Topics Rare

Recent Badges

17

Reputation

  1. Opel Grandland a fost reinventat pentru o a doua generație, adoptând un look proaspăt, un interior complet revizuit și opțiunea de propulsie electrică pentru prima dată, deoarece se mută pe o nouă platformă. Stellantis STLA Medium BEV-nativ – Datorită noii arhitecturi, a noului pachet de baterii plate de până la 98 kWh, a motorului electric de generație nouă și a funcțiilor de conservare a energiei, cum ar fi pompa de căldură, noul Grandland Electric va putea oferi o autonomie electrică WLTP fără emisii locale de până la 700 de kilometri. O sursă de încărcare de 160 kW îi permite să ajungă de la 0-80% din capacitate în aproximativ 26 de minute. Noua structură de bază le-a oferit designerilor mai multă libertate, iar poziția noului Grandland devine evidentă încă de la prima privire. Datorită lungimii suplimentare de 173 mm, înălțimii suplimentare de 19 mm și lățimii suplimentare de 64 mm față de predecesorul său, noul venit transmite încredere (Lungime: 4650 mm; lățime: 1905 mm; înălțime: 1660 mm). Pe acest model se vede noua interpretare a grilei caracteristică mărcii Opel: 3D Vizor. Acest element este combinat cu logo-ul Opel Blitz iluminat, care devine și mai proeminent cu ajutorul tehnologiei Edge Light. Interior spațios, cu ecran central de 16 inch și scaune AGR La interior amenajarea accentuează tema orizontală, cu linii care traversează planșa de bord până la portiere, sporind senzația de lățime și spațiu, în timp ce ecranul central de 16 inch ușor orientat spre șofer și consola centrală înaltă generează o senzație de sportivitate. În spatele volanului există un panou de bord complet digital și un head-up display-ul Intelli-HUD. Orificiile laterale de ventilație sunt integrate în portiere. Secțiunea mediană a planșei de bord este îmbrăcată în material textil și se continuă vizual pe panoul portierelor. Scaunele ergonomice AGR de la Opel se bucură de o reputație premiată, iar noul Grandland continuă această tradiție de lungă durată. Certificat de „Aktion Gesunder Rücken e. V.“ („Campania pentru un spate sănătos“), acestea introduc o nouă caracteristică de confort de proximitate: perne de sprijin acționate electric. Această funcție îmbunătățește foarte mult reglarea confortului lateral datorită celor două buzunare pneumatice amplasate în pernele laterale ale spătarului. Scaunele oferă, de asemenea, ventilație și masaj pentru șofer. Între timp, pasagerii din spate se bucură de un spațiu suplimentar pentru picioare de 20 mm față de modelul Grandland anterior. Noul Opel Grandland are propulsoare alternative Opel nu a confirmat încă foarte clar motorizările cu care vor fi echipate versiunile Grandland cu sisteme de propulsie convenționale. Ni se comunică totuși că acei clienții care preferă alte sisteme de propulsie în locul unei opțiuni pur electrice vor găsi, de asemenea, ceea ce își doresc în portofoliul de propulsoare complet electrificate. Noul Grandland Plug-in Hybrid cu o autonomie de până la 85 km fără emisii locale (WLTP) și Grandland Hybrid cu tehnologie de 48 de volți oferă alte soluții interesante care sporesc plăcerea de a conduce, reducând în același timp consumul și emisiile de CO2. În timp ce Grandland reduce emisiile, oferă în continuare o plăcere de condus dinamică și confortabilă. Acest lucru este posibil datorită suspensiei cu tehnologie de amortizare selectivă în funcție de frecvență, care este utilizată pe șasiu. Această tehnologie creează un al doilea circuit hidraulic în camera amortizorului pentru adaptarea mecanică a forței de amortizare în funcție de frecvență. În funcție de situație, de starea suprafeței drumului și de stilul de condus, permite caracteristici de amortizare diferite pentru o cursă confortabilă de alunecare la frecvențe înalte – adică la șocuri scurte, cum ar fi pe pavele sau pe un capac de canal – precum și pentru un stil de condus sportiv, prin contact mai direct cu drumul, la frecvențe joase. Grandland reacționează mai prompt la orice comandă din partea șoferului și rămâne stabil la frânare, în viraje și la viteze mari pe autostradă. SURSA
  2. Ford Pro a dezvăluit o nouă versiune cu autonomie extinsă pentru E-Transit. Asta înseamnă o capacitate utilizabilă a bateriei de 89 kWh – o autonomie de până la 402 km, precum și performanțe mai rapide de încărcare AC și DC. E-Transit 2 cu autonomie extinsă este complet integrat cu platforma Ford Pro pentru a ajuta clienții să optimizeze gestionarea bateriei, să eficientizeze lucrările din service și să minimizeze timpul de nefuncționare al mașinii și costul de proprietate. Versiunea cu autonomie extinsă E-Transit este concepută pentru a atrage în special clienții care operează în regiuni rurale, climă mai rece sau pe rute de autostradă. Clienții vor putea comanda noul model în cursul acestui an, livrările inițiale fiind așteptate în 2025. Ford E-Transit are o autonomie de până la 402 km Opțiunea de autonomie extinsă pentru E-Transit crește capacitatea utilizabilă a bateriei la 89 kWh, ceea ce permite o autonomie de până la 402 km – cu 28% mai mult decât modelul standard. Pompa de căldură cu injecție de vapori este standard pentru versiunea cu autonomie extinsă, având rolul de a încălzi cabina mai eficient la temperaturi scăzute. Sistemul este similar cu cel de pe E-Transit Custom – primul vehicul electric care utilizează această tehnologie – și este conceput pentru a îmbunătăți eficiența energetică și pentru a optimiza autonomia pe vreme mai rece. Puterea maximă de încărcare AC a fost mărită de la 11 kW la 22 kW, ceea ce înseamnă că o încărcare completă peste noapte va dura mai puțin de șase ore. Puterea de încărcare pentru DC a fost mărită de la 115 kW la 180 kW, astfel încât o încărcare de 10 minute poate adăuga până la 116 km de autonomie, iar o încărcare de 10-80% durează aproximativ 28 de minute. Ford E-Transit este disponibil într-o gamă cuprinzătoare E-Transit este oferit într-o gamă de 19 variante, inclusiv lungimi L3 și L4, van, cabină dublă în furgonetă și versiuni de caroserie cu șasiu unic, cu GVM-uri de la 3.500 kg la 4.250 kg. Sarcina utilă maximă este de până la 1.460 kg pentru furgonete și 1.814 kg pentru variantele de șasiu cu cabină, cu o greutate remorcabilă de până la 750 kg pentru modelele cu GVM de 3.500 kg. Pro Power Onboard este disponibil pentru a furniza 2,3 kW putere din bateria vehiculului pentru a putea alimenta diferite scule, echipamente și conversii. Din momentul lansării din iunie 2022, E-Transit a fost cel mai bine vândut furgon electric de două tone din Europa, atingând o cotă de piață de peste 55% în 2023. SURSA
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.