Jump to content

TLG Gold

Moderator: Auto/Moto
  • Content Count

    1614
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

136 Extraordinary

About TLG Gold

  • Rank
    Regulile au fost create pentru a fi încălcate.

Previous Fields

  • RPG2 Nickname
    Gold.eXe
  • RPG4 Nickname
    Gold.eXe

Recent Profile Visitors

1901 profile views
  1. TLG Gold

    Cat de cat
  2. TLG Gold

    E bun
  3. TLG Gold

  4. TLG Gold

    Slab.
  5. Ce-i fa cu numele asta? Ai falimentat KFC-ul si nu mai ai unde manca?

  6. TLG Gold

    Nick:GoldNVmRank:1Ma invoiesc de la(antrenament/sedinta/war):warMotiv: Sunt plecat.Data:21 IunieNumarul de invoiri facute in aceasta saptamana(x/2):2Alte precizari?: -
  7. TLG Gold

    Stai, ce?
  8. TLG Gold

  9. TLG Gold

    NickŞ GoldNVm Rank:1 Data:18-06-2019 Motivul Amenzii:Absent 1/4 Screenshot cu /fdeposit: https://imgur.com/a/kj2xZ7Y Alte precizri: ❤️
  10. TLG Gold

    Nick:GoldNVmRank:1Ma invoiesc de la(antrenament/sedinta/war):warMotiv: PC stricatData:19 IunieNumarul de invoiri facute in aceasta saptamana(x/2):1Alte precizari?: -
  11. TLG Gold

    Nick:GoldNVm   Rank:1 Data:17.06.2019 Motivul Amenzii: Evidenta Screenshot cu /fdeposit : https://imgur.com/a/N5HcKpB Alte precizri:-bafta
  12. Echipajul Toyota #8 (Fernando Alonso, Kazuki Nakajima și Sebastien Buemi) a obținut o victorie nesperată în Cursa de 24 de ore de la Mans după ce echipajul #7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi și Jose Maria Lopez) a suferit o pană cu numai 62 de minute înainte de final. Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail. Toyota a dominat fără drept de apel Cursa de 24 de ore de la Le Mans, în condițiile în care a fost singurul constructor care a concurat la clasa de prototipuri LMP1, în timp ce echipele private nu au avut nicio șansă să țină pasul cu cele două prototipuri japoneze. Echipajul #7 format din Mike Conway, Kamui Kobayashi și Jose Maria Lopez a plecat din pole position și a dominat primele 7 ore, însă echipajul #8 format din Fernando Alonso, Kazuki Nakajima și Sebastien Buemi a trecut la conducere în urma intrării Safety Car-ului pe circuit. Ulterior, au mai avut loc câteva schimbări de lider pe parcursul următoarelor ore, însă în cele din urmă echipajul #7 s-a instalat confortabil la conducere aproape de jumătatea cursei. Cursa părea să se îndrepte spre o victorie facilă pentru echipajul #7, însă cu numai 62 de minute înainte de final senzorii de pneuri au indicat o pană la pneul dreapta-față. Prototipul #7 a intrat la boxe pentru schimbarea pneului, însă inginerii Toyota au constatat ulterior că pana era de fapt la cauciucul dreapta-spate, astfel că prototipul #7 a intrat din nou la boxe. În urma dublei opriri la boxe, echipajul #8 a trecut în frunte și a câștigat Cursa de 24 de ore de la Le Mans. "Ne-am gândit să apelăm la ordine de echipă (n.r - pentru ca echipajul #7 să câștige), dar nu ar fi fost corect. Am vorbit cu piloții și cred că am procedat corect. Le Mans și-a ales din nou câștigătorii", a precizat Rob Leupen, șeful Toyota. Ultima treaptă a podiumului a fost ocupată de echipajul #11 al echipei private SMP Racing BRE-AER BR1, la 6 tururi în urma învingătorilor, cu un prototip al clasei LMP1. Signatech-Alpine a câștigat pentru a treia oară la clasa de prototpiuri LMP2 în ultimii patru ani, în timp ce Ferrari și-a adjudecat trofeul clasei GTE Pro în fata rivalilor de la Corvette, iar Ford a obținut primul loc la clasa GTE Am. Sursa: automarket.ro
  13. Ce fac grasii?

  14. TLG Gold

  15. Nick: AlexanderMahone.  Rank: 1  Motivul absentei: Probleme personale. Data warului: 13.06.2019  Alte precizari?: Mersi mult.  Numarul total de invoiri: 1/2
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.