Jump to content

Ediția 5 pentru sugestii sa-mp a fost deschisă. Postați sugestiile aici

Recrutăm designeri audio și video. Puteți aplica aici

 

Sir.Bonnie

Member
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

5 Followers

About Sir.Bonnie

  • Rank
    Take away my internet
  • Birthday 09/12/2003

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Hobbies
    Mingicar de meserie

Previous Fields

  • RPG2 Nickname
    Sir.Bonnie

Recent Profile Visitors

840 profile views
  1. Nick:Sir.Bonnie RPG Bar (mic): Nick-ul celorlalti participanti (daca exista) RPG Bar (mic) al celorlalti participanti (daca exista) Link catre ultima cerere de interviu (daca exista in saptamana curenta) Alte precizari:Stima!
  2. Vara continuă cu super promoții din partea Huawei Consumer BG, care în perioada 2 - 22 august vine cu o ofertă ce nu trebuie ratată. În această perioadă dacă vei achiziționa un laptop din familia Huawei ai posibilitatea de a cumpăra alături un ceas Huawei Watch Fit pentru doar 1 leu. De asemenea, până pe data de 8 august cine achiziționează un smartphone P40 Lite 5G, Mate 40 Pro, P40 Lite sau P Smart 2021 va primi și o husă cadou. În funcție de telefon, husele oferite cadou ar fi avut prețuri între 49.99 lei și 199.99 lei. Revenind la oferta cu laptop-uri, aceasta este una de tip bundle ce oferă posibilitatea cumpărării unui ceas Huawei Watch Fit la prețul de 1 leu alături de laptop-ul dorit. Acestea pot fi achiziționate și în rate, iar pe listă avem modele precum MateBook D15 i3 ideal pentru productivitate și învățare online, sau MateBook 13 2021 care se remarcă prin inovație, design-ul elegant, portabilitate și performanțe tehnice. Există promoții și în zona de tablete, acolo unde modelul MatePad T3 10 beneficiază de discount-uri speciale pentru ambele versiuni, fiind disponibil la 499 lei în varianta LTE 2 GB+16GB sau 599 lei în varianta WiFi 3 GB+32GB. De asemenea, cea mai recent lansată tabletă, Huawei MatePad 11 poate fi acum achiziționată cu plata în 3 sau 6 rate fără dobândă dacă ai card BRD Bank, Star BT, Garanti Bank sau Alpha Bank. Continuă și campania de precomandă până la final de săptămână, astfel că la achiziție primești o tastatură magnetică și stylus cadou. Toate ofertele promo pot fi găsite aici! SURSA
  3. Un influencer rus și-a legat iubita de acoperișul mașinii pentru a filma un videoclip. Serghei Kosenko are peste 5 milioane de urmăritori pe Instagram și este cunoscut pentru situațiile periculoase în care se pune pentru a strânge cât mai multe aprecieri online. În noua înregistrare video acesta poate fi văzut conducând un Bentley în timp ce iubita sa este legată cu frânghii de acoperișul mașinii și are gura acoperită cu bandă adezivă, scrie HotNews.ro. Ce nu face un influencer pentru like-uri?! Mâna stângă a lui Kosenko este legată cu o cătușă de mâna dreaptă a femeii. Influencerul a scris în rusă că a făcut deja de 20 de ori „cascadoria”. Kosenko a scris în secțiunea de comentarii că acesta este doar unul dintre numeroasele „teste de încredere” pe care cuplul le-a făcut împreună. Luni, la scurt timp după publicarea înregistrării video, poliția rutieră din Moscova a anunțat într-un comunicat că „investighează” un videoclip apărut în mediul online în care este văzută o fată legată de acoperișul unei mașini în mișcare. Influencerul a scris marți pe Instagram că el și prietena sa își cer scuze pentru incident și că au fost amendați cu 750 de ruble (aproximativ 10 dolari), nefiind însă clar dacă penalizarea a fost singura măsură luată de autoritățile ruse. În luna ianuarie acesta a fost deportat din Indonezia după ce a organizat o petrecere care a încălcat regulile sanitare impuse pentru a preveni răspândirea coronavirusului, iar în decembrie anul trecut acesta a fost ținta unor critici în mediul online după ce a încărcat pe Instagram o înregistrare video în care el și o femeie sunt văzuți conducând o motocicletă în ocean de pe un ponton. SURSA
  4. În această dimineață, începând cu ora 7.00, Poliția Română a declanșat o acțiune de amploare, în sistem integrat, pentru prevenirea accidentelor rutiere și a consecințelor acestora, determinate de nerespectarea regimului legal de viteză, a regulilor privind depășirea, conducerea sub influența băuturilor alcoolice sau ignorarea altor reguli rutiere, precum și pentru menținerea ordinii și siguranței publice. Timp de 2 ore, conducătorii auto au fost verificați alcoolscopic sau dacă au consumat substanțe psihoactive, le-au fost verificate documentele, iar împreună cu specialiști de la RAR, a fost verificată starea tehnică a autovehiculelor. Acțiunile vor fi intensificate și în intervalul orar 17.00 – 19.00 Acțiunile comune, în care sunt angrenați polițiști rutieri, de ordine publică și de la transporturi, vor fi intensificate și în intervalul orar 17.00 – 19.00, în toată țara. Se acționează cu aparate radar tip pistol – TRUCAM și aparate radar montate pe autospeciale, aparate Autovision, precum și aparatele DrugTest și alcooltest. De asemenea, astfel de activități se vor derula și mâine, anunță oamenii legii. Încă de la începutul lunii august, polițiștii efectuează, sub coordonarea Direcţiei Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, acţiunile pe şosele, pentru prevenirea accidentelor rutiere și a consecințelor acestora, determinate de nerespectarea regimului legal de viteză, a regulilor privind depășirea, conducerea sub influența băuturilor alcoolice sau ignorarea altor reguli rutiere. Un val de accidente rutiere i-a determinat pe polițișri să ia măsuri Potrivit Poliției Române, cele mai multe și mai grave accidente rutiere se produc vara, în perioada concediilor, atunci când oamenii ar trebui să aibă mintea mai odihnită. „Anual, viteza neadaptată la condițiile de drum este motivul pentru care se produc, în lunile de vară, îngrijorător de multe accidente rutiere grave. Prin această campanie, încercăm să facem conducătorii auto mai conștienți de riscul la care se expun dacă depășesc limita de viteză impusă, dacă ignoră regulile și dacă au atitudini agresive sau teribiliste în conducerea autovehiculului” spune șeful Poliției Rutiere, comisar-șef Grigore George. SURSA
  5. Volvo Cars a raportat vânzări globale de 56.883 de autoturisme în iulie, în scădere cu 8,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Scăderea a fost în principal rezultatul unui număr mai mic de vânzări în Europa, precum și al unei performanțe neobișnuit de puternice la nivel global în luna iulie a anului trecut, când dealerii au început să deschidă livrările, blocate atunci de Covid-19. Mai mult, volumele au fost afectate de lipsa globală de semiconductori. În primele șapte luni ale anului 2021, compania a vândut 437.640 de mașini la nivel global, în creștere cu 31,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Gama Recharge a modelelor Volvo și-a continuat ritmul puternic de creșete și în iulie, reprezentând 25,5% din toate mașinile vândute. În Europa, peste 43% din toate mașinile vândute în iulie provin din gama Recharge. Vânzările în SUA au atins 11.575 de mașini în luna iulie, în creștere cu 19,4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea a fost condusă de o cerere puternică a clienților, în principal pentru XC60, care a fost cel mai bine vândut model, urmat de XC90. În primele șapte luni, vânzările din SUA au crescut cu 42,3%, până la 75.329 de mașini. Cea mai vândută mașină din China în iulie a fost Volvo XC60, urmată de S90 În China, vânzările au ajuns la 14.550 de mașini, în creștere cu 1% comparativ cu luna iulie a anului trecut. În primele șapte luni ale anului, vânzările au crescut cu 37%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai vândută mașină din China în iulie a fost XC60, urmată de S90. Vânzările Volvo Cars din iulie în Europa au ajuns la 22.408 de mașini, în scădere cu 22% față de aceeași perioadă a anului trecut. Spre deosebire de scăderea generală din Europa, Marea Britanie, una dintre piețele europene de top ale Volvo Cars, a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor în iulie. Cea mai vândută mașină din Europa în iulie a fost XC40, urmată de XC60. Vânzările totale în Europa pentru perioada ianuarie-iulie au ajuns la 189.230 de mașini. Pentru luna iulie, XC60 a fost cel mai vândut model cu vânzări de 19.132 de mașini (2020: 17.861 de unități), urmat de XC40 cu vânzări totale de 15.097 de mașini (2020: 18.726 de unități) și Volvo XC90 cu 9.694 de mașini vândute ( 2020: 8.751 unități). SURSA
  6. Poliția Română a lansat o campanie de conștientizare a riscului vitezei excesive sub denumirea sugestivă de „Vedere din spital”. Nu știm dacă asta îi va determina pe șoferi să meargă cu viteză legală spre destinația de vacanță. Potrivit Poliției Române, cele mai multe și mai grave accidente rutiere se produc vara, în perioada concediilor, atunci când oamenii ar trebui să aibă mintea mai odihnită. Un val catastrofic de accidente rutiere grave produse în ultima vreme din cauza vitezei i-a determinat pe cei de la Poliție să ia măsuri. Ca de obicei, acestea nu sunt cele așteptate, ci vorbim mai degrabă de una din zona idilică – o campanie de conștientizare. „Nu de puține ori, (șoferii – n.r.) optează pentru cazări cu o vedere spectaculoasă la mare sau la munte, pentru a profita din plin de locația aleasă. Însă, ce nu realizează este că atunci când accelerează către destinație, riscă să privească o altă vedere: vederea din spital”, se arată în comunicatul polițiștilor. Noi am spune că riscă să nu mai privească nimic, dar nu putem argumenta că „vedere din spital” nu sună rău. În orice caz, nu așa de rău ca „vedere din cimitir”. Campania „Vedere din spital” se desfășoară la nivel național, în perioada 10 august 2021 – 30 septembrie 2021. În cadrul acesteia, Poliția Rutieră va realiza acțiuni punctuale, astfel încât cetățenii să conștientizeze care sunt riscurile la care se expun atunci când nu păstrează distanța, nu adaptează viteza de deplasare la condițiile de drum și mai ales, nu respectă limita de viteză. Printre acțiuni se numără distribuirea de flyere, difuzarea la nivel național a unui spot radio, postări pe rețele de socializare și plasări de anunțuri „false” pe site-uri de cazare. Vedere din spital – Cum speră polițiștii să reducă numărul de accidente Este vorba de oferte foarte bune care, după accesare, fac trimitere către site-ul www.vederedinspital.ro. Scopul celor din urmă este de a le comunica șoferilor mesajul campaniei chiar înainte să plece la drum, atunci când își caută cazare. Polițiștii își doresc ca șoferii să devină conștienți de faptul că, dacă accelerează spre vacanță, vederea spectaculoasă la mare sau la munte, către care se grăbesc, se va transforma în vederea din spital. „Anual, viteza neadaptată la condițiile de drum este motivul pentru care se produc, în lunile de vară, îngrijorător de multe accidente rutiere grave. Prin această campanie, încercăm să facem conducătorii auto mai conștienți de riscul la care se expun dacă depășesc limita de viteză impusă, dacă ignoră regulile și dacă au atitudini agresive sau teribiliste în conducerea autovehiculului” spune șeful Poliției Rutiere, comisar-șef Grigore George. Poliția Română se întrece în campanii susținute de diverse ONG-uri, fără a face însă nimic concret pentru a stopa carnagiul de pe șosele. SURSA
  7. Xiaomi este o companie care își apreciază utilizatorii și încearcă să ofere smartphone-uri din toate categoriile de preț. Una dintre seriile așteptate în acest an este Xiaomi Mi 11T. Ei bine, aflați că aceasta se află în dezvoltare, iar după ce modelul Mi 11T Pro a primit certificarea SIRIM în Malaezia, varianta de bază, Mi 11T, și-a făcut apariția în baza de date FCC. Avem detalii mai jos. Se pare că Xiaomi Mi 11T ar fi cunoscut după numărul de model 21081111RG. În mod surprinzător, el ar fi primul flagship din portofoliul Xiaomi, dar și din seria “T” cu procesor MediaTek la interior. Nu știm încă ce model se află la interiorul terminalului, dar putem estima că ar fi vorba despre Dimensity 1200, dacă nu cumva MediaTek împreună cu compania chineză pregătesc un nou CPU de top pentru acest lineup. Tot prin intermediul listării în baza de date FCC aflăm că seria Mi 11T va aduce tehnologie UWB (Ultra Wideband), asemeni terminalelor de top precum Galaxy S21 Ultra și iPhone 12. Este o tehnologie importantă, foarte utilă în cazul localizării smartphone-urilor sau a dispozitivelor de urmărire. Aceasta nu necesită conectivitate Bluetooth sau WiFi, folosindu-se de smartphone-urile celorlalți utilizatori pentru localizarea dispozitivelor compatibile UWB. Digital Chat Station susține că noua serie Mi 11T va aduce în acest an, în premieră pentru seria “T”, ecrane AMOLED cu refresh rate ridicat. Totuși, în trecut Xiaomi oferea ecrane LCD pentru terminalele din seria flagship accesibilă “T”. Era modul prin care compania reușea să ofere telefoane de top la un preț excelent. Dacă acest lucru se adeverește, includerea cipseturilor MediaTek pare plauzibilă, fiind CPU-uri mult mai accesibile față de cele comercializate de către Qualcomm. Nu avem încă detalii legate de design-ul noilor smartphone-uri, dar nici alte specificații. Nu știm încă nici când va debuta noua serie Xiaomi Mi 11T. Compania tocmai ce a lansat noul flagship Mi Mix 4 în China - primul terminal cu cameră selfie ascunsă sub display din portofoliu. Având în vedere acest lucru, seria Mi 11T ar putea debuta undeva în toamna acestui an, poate chiar mai târziu. SURSA
  8. Xiaomi a organizat un eveniment important ieri, fiind anunțat primul smartphone cu cameră selfie ascunsă sub ecran din portofoliu - Mi Mix 4, dar și noi tablete din seria Mi Pad 5. După cum era de așteptat, a fost creată o nouă interfață tablete, dar a fost anunțată și o nouă versiune MIUI pentru smartphone-uri menită să îmbunătățească experiența software pentru utilizatori. Mai jos avem toate detaliile. MIUI 12.5 Enhanced Edition După cum îi spune și numele, noua actualizare aduce îmbunătățiri pentru MIUI 12.5, dar nu și funcții noi. Se pune accentul pe rezolvarea bug-urilor și problemelor întâmpinate de utilizatori de-a lungul timpului odată cu actualizarea la MIUI 12.5. Xiaomi susține că au fost rezolvate 160 de probleme legate de zona header și 224 de probleme cauzate de aplicațiile de sistem. Potrivit companiei, noua versiune sosește ca urmare a eforturilor depuse de inginerii software în ultimele 6 luni pentru optimizarea MIUI. Chiar dacă nu avem funcții noi, MIUI 12.5 aduce optimizări pe 4 nivele: Liquid Storage - o soluție dedicată de optimizare a stocării. Permite timpi de citire și scriere rapizi pentru o perioadă îndelungată, performanța fiind îmbunătățită. Atomic Memory - o soluție dedicată pentru optimizarea memoriei RAM. Îmbunătățește performanța și experiența de multitasking, aplicațiile fiind păstrate pentru mai mult timp în background. Focus Calculation - puterea CPU-ului se adaptează în funcție de cerințele utilizatorului. Performanța și autonomia sunt îmbunătățite. Intelligent Balance - o soluție care optimizează performanța în raport cu autonomia. Aduce o experiență de utilizare echilibrată utilizatorului. MIUI 12.5 Enhanced Edition va fi un update disponibil din 13 august în China. Iată și smartphone-urile eligibile pentru noua actualizare: Mi MIX 4 Mi 11 Ultra Mi 11 Pro Mi 11 Mi 10 Ultra Mi 10 Pro Mi 10S Mi 10 Redmi K40 Redmi K40 Pro Redmi K30S Ultra Redmi K30 Pro MIUI for Pad Probabil știți deja, Xiaomi a anunțat ieri și Mi Pad 5 și Mi Pad 5 Pro, primele tablete lansate după o perioadă de trei ani. Pe lângă un hardware high-end și un preț excelent, ele aduc și noua interfață MIUI for Pad. Interfața este bazată pe Android 11 și MIUI 12.5, dar compania a optimizat experiența de utilizare. Multe aplicații nu sunt optimizate pentru tablete, însă Xiaomi susține că noua versiune a sistemului de operare dedicată tabletelor poate rula aplicațiile atât în full-screen, cât și în split-screen. Merită totuși menționat că momentan sunt menționate puțin peste 300 de aplicații mainstream optimizate bine pentru MIUI for Pad. Totuși, compania și-a setat target-ul de a optimiza 2000 de aplicații până la sfârșitul acestui an. De asemenea, Xiaomi solicită ajutor din partea dezvoltatorilor și le pune la dispoziție “Xiaomi Open Platform” pentru optimizarea aplicațiilor Android pe tablete. Una dintre cele mai populare și utile aplicații preinstalate pe telefoanele Xiaomi este Mi Security. Din păcate, compania nu a oferit detalii despre un eventual update pentru aceasta. SURSA
  9. Nu era de ajuns că Xiaomi a ținut un eveniment important cu 24 de ore înainte de cel Samsung, iar Honor are unul la 24 de ore după Unpacked. Acum OnePlus a venit de nicăieri cu un teaser pentru o prezentare a unui telefon ce pare să aibă doua ecrane. Teoretic OnePlus a cam terminat treaba pe anul 2021. A lansat un OnePlus 9 și 9 Pro, avem și OnePlus Nord CE 5G, OnePlus Nord N200 și OnePlus Nord 2 5G. Recent am aflat că OnePlus 9T s-a dus să doarmă pe aceleași pajiști elisiene că și Galaxy Note 21 și alte modele răpuse de lipsa de componente. Singurul telefon "nou" scăpat de OnePlus în ultima vreme e acel OnePlus 9 alb care tot apare online. Ei bine acum avem un teaser video dramatic, pe care îl vedeți mai jos. Evenimentul OnePlus are loc pe 11 august, la ora 17:00, ora României. E fix ora la care începe evenimentul Samsung Unpacked apropo, deci OnePlus e clar chitită să trolleze lansarea rivalului. Simplul fapt că nu am văzut nici urmă de scăpare de pliabil ne duce spre doua teorii: o husă cu ecran secundar pentru OnePlus 9 sau un telefon concept. SURSA
  10. Am trecut deja la numărătoarea inversă de ore până ce începe evenimentul Samsung Unpacked de pe 11 august și vedem anunțate oficial noile telefoane pliabile Galaxy Z Fold 3 și Z Flip 3. Până atunci apar evident și scăpările de ultima ora, pe ultima suta de metri. Cea mai importantă este un video hands on cu ambele terminale, pe care îl vedeți mai jos. Clipul răspunde poate la cea mai importantă întrebare legată de terminale: cât de vizibilă e camera ascunsă sub ecranul lui Galaxy Z Fold 3? Vă reamintesc că în acest an, după 2 ani de zvonuri legate de acest subiect, Samsung a pus în sfârșit o camera selfie sub ecranul noului sau pliabil flagship. E vizibilă cu ecranul pe fundal închis la culoare, iar pe cel deschis la culoare se vede doar te apropii la câțiva centimetri distanța și privești cu atenție. Cam cum am văzut și noi când i-am făcut recenzia lui ZTE Axon 20. Z Flip 3 pare să aibă acum muchiile ecranului principal ceva mai înguste, în vreme ce ecranul exterior a crescut și a fost unificat sub un segment din sticla parcă o idee mai elegant decât al predecesorului. Mi se pare că și Z Fold 3 5G are muchiile ecranului ceva mai subțiri. Apoi avem un clip realizat de YouTuberul Jimmy Is Promo, care ne oferă detalii și impresii după o sesiune hands-on cu telefoanele. Nu ni le arată totuși din cauza unui NDA. Marea noutate a lui Z Fold 3 vă fi pe lângă camera selfie de sub ecran și suportul pentru stylus S-Pen, dar nu aș uita și de certificarea IP. E ceva mai timid totuși la camere și nu vă oferi o camera periscopica. Z Flip 3 are și el certificare IP, dar doar IP și vă cântari 183 de grame. Aparent el vă costa în jur de 1099 de euro, iar Z Fold 3 vă fi cu 20% mai ieftin decât predecesorul. SURSA
  11. Digitalizarea reprezintă viitorul şi în cazul asigurărilor RCA. Tendinţa a început să se manifeste din perioada de debut a pandemiei şi va schimba piaţa de profil, ajutând-o să se mute în online, acolo unde este mai uşor pentru clienţi să obţină o poliţă. Practic, pentru o asigurare auto ieftină va fi necesară consultarea ofertelor de pe site-uri, eliminându-se drumuri şi interacţiuni cu reprezentantii societăţilor. Omniasig a început digitalizarea înainte de pandemie Unii dintre precursorii schimbărilor de acest tip pe piaţa din România sunt cei de la Omniasig – Vienna Insurance Group (VIG) care au inceput schimbările inca dinainte de pandemie, mergând pe premisa că generaţiile mai tinere nu vor mai fi consumatoare de asigurări clasice. Pentru toţi oamenii a fost lansată în acest an o aplicaţie care este transformată intr-o agenţie virtuală. Orice utilizator care se întreabă „se poate calcula preţul unei asigurări RCA” îşi va primi singur răspunsul şi va putea accesa poliţa care i se potriveşte. Constatări online sau offline Acum este practic mai uşor să se obţină o asigurare auto ieftină. Companiile afişează toate detaliile necesare pe site-uri. Datorită îmbunatăţirii constante a procesului de digitalizare, în timp oamenii vor ştii ce asigurări li se potrivesc, în funcţie de istoric, de daune, de diverse alte probleme, totodata putând consulta şi o listă a service-urilor unde îşi pot repara maşinile avariate în caz de accident. Pentru VIG, automatizarea părţii de backoffice a contribuit la o nouă viziune şi în ceea ce priveste interacţiunea cu clienţii. În România, majoritatea oamenilor încă aleg calea clasică de a se prezenta la un birou al societăţii şi de a relaţiona direct cu asiguratorul, dar, conform specialiştilor, pandemia a contribuit şi încă va mai contribui la îndreptarea lor către mediul virtual, de unde îşi pot accesa serviciile dorite fără niciun impediment sau fără griji. În cazul Omniasig, încă dinainte de criză medicală globală au fost puse la dispozitia clienţilor serviciul de inspecţie de risc pentru poliţele auto facultative – CASCO, ce puteau fi accesate electronic. În ceea ce priveste constatările pentru daune şi acestea se pot face online, pentru locuinţe, CASCO, RCA sau sănătate. Acest din urmă sector a cunoscut o creştere semnificativă în ultimul an, din cauza pandemiei, contribuind la creşterea de 5%, până la 1.5 miliarde de lei, a primelor brute subscrise de Omniasig anul trecut. Chiar dacă sistemul funcţionează eficient, în privinta constatărilor, sunt oameni sceptici cărora nu la surâde ideea de a trimite poze sau fotografii în aplicaţie, ci solicita prezenţa unui reprezentant al firmei de asigurări la faţa locului pentru a constata dăuna. Este cazul în special al oamenilor mai în vârstă, care nu sunt familiarizaţi şi nu au încredere în mediul online. Pentru ceilalţi, cu ajutorul unui calculator RCA, pus la dispoziţie online pe site-ul asiguratorului, este mult mai simplu să beneficieze de asigurările auto pe care şi le doresc, în funcţie de necesităţi şi de buget. Sfatul celor de la https://www.romasig.ro este să se profite de această şansă oferită de evoluţia şi de tehnologiile actuale, pentru un confort sporit al tuturor oamenilor. SURSA
  12. Startul producției lui BMW iX3 va avea loc în luna septembrie, urmând ca livrările să aibă loc la finalul primului trimestru al anului viitor. Prețul pentru România va fi de 54.700 Euro fără TVA și 65.039 Euro cu TVA inclus. BMW iX3 complet electric este primul model care este echipat cu cea mai recentă tehnologie BMW eDrive de a cincea generație. Acesta cuprinde un motor electric dezvoltat intern de BMW Group, tehnologie de încărcare avansată şi o baterie de înaltă tensiune. Motorul funcționează conform principiului unui motor sincron AC. Acționarea rotorului nu este indusă de magneții permanenți ficși, ci de o bobină alimentată electric. Sistemul de propulsie generează o putere maximă de 210 kW/286 CP și un cuplu motor de 400 Nm. Noul BMW iX3 accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 180 km/h. BMW iX3 are o autonomie maximă de 460 km măsurată în ciclul WLTP Bateria litiu-ion este alcătuită din 188 de celule prismatice, controlabile individual – fiecare cu propria carcasă din aluminiu -, care sunt grupate în 10 module. Bateria este poziționată în podeaua automobilului ca o componentă integrantă a caroseriei. Autonomia calculată în regim WLTP este de până la 460 de kilometri). FFC (Flexible Fast Charger / FFC) permite alimentarea cu energie electrică cu până la 11 kW şi poate fi conectat la o priză de uz casnic sau – folosind un adaptor (disponibil şi el) – o priză industrială (16A sau 32A) de mare putere printr-un cablu de încărcare de șase metri. Un panou (wallbox) BMW este disponibil ca opțiune pentru încărcarea la domiciliu pentru o putere maximă de încărcare de 11 kW. Nivel ridicat de flexibilitate la stații de încărcare de diferite tipuri Unitatea de încărcare combinată (Combined Charging Unit / CCU) a noului BMW iX3 permite un nivel ridicat de flexibilitate la utilizarea staţiilor de încărcare de diferite tipuri. Atunci când se utilizează terminale de curent alternativ (AC), CCU permite încărcarea monofazată cu până la 7,4 kW şi încărcarea trifazată cu până la 11 kW. Conectarea automobilului la o staţie de încărcare rapidă cu curent continuu (DC) îi o putere de încărcare de maximum 150 kW. Pentru un automobil conectat la Wallbox, bateria de înaltă tensiune a noului BMW iX3 poate fi încărcată de la 0 la 100% în 7,5 ore. În acelaşi timp, o staţie de încărcare rapidă DC poate alimenta bateria de la 10 la 80% din capacitatea maximă în 32 de minute. O încărcare de 10 minute la una dintre aceste staţii oferă suficientă putere pentru a adăuga 100 de kilometri la autonomia în ciclul WLTP. SURSA
  13. Mulți șoferi postează fotografii sau filmulețe în care apar alte mașini, fie pentru că circulă periculos, fie pentru că a parcat neregulamentar. Totuși, nu întotdeauna postarea acestor imagini este permisă. Iată ce poți păți dacă postezi imagini cu mașini pe rețelele de socializare. Există numeroase grupuri de Facebook în care șoferii postează diverse fotografii și filmulețe din trafic. Mulți fac asta fără să se gândească la consecințe, mai ales că legislația a fost înăsprită pentru a proteja dreptul la imagine, dar și datele personale. Este cool (și uneori chiar util) să postezi pe un grup fotografii cu mașini parcate neregulamentar, sau cu mașini care au lovit alte mașini în parcare. Totuși, în multe cazuri legislația pedepsește astfel de demersuri. Mai exact, dacă în imagini apare numărul de înmatriculare al mașinii, potrivit legislației GDPR, cel care postează imaginile (fie că este vorba de fotografii, fie de filmări) poate fi considerat operator de date personale și trebuie să respecte principiile prelucrării datelor. Această concluzie apare în raportul de activitate pe 2020 al Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), document publicat vineri pe site-ul instituției. Postezi imagini cu mașini pe rețelele de socializare? Riști o amendă usturătoare! Potrivit GDPR, prelucrarea este legală numai dacă și în măsura în care persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal sau prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului. Cu siguranță, imaginile cu mașini postate pe grupuri nu se încadrează în niciuna dintre aceste situații. Pentru a face acest lucru și mai clar, ANSPDCP subliniază că monitorizarea respectării regulilor de circulație cade în competența poliției, nu al cetățenilor. Prin urmare, distribuirea unor astfel de date personale pe internet, care pot ajunge în posesia unui număr mare de persoane, fără să existe un control ulterior asupra utilizării lor, poate reprezenta o nerespectare a dreptului la viață privată și a prevederilor privind protecția datelor cu caracter personal. Cei care publică astfel de imagini cu numărul de înmatriculare la vedere riscă amendare, conform legislației GDPR. Nu se cunosc multe cazuri de amenzi pe GDPR aplicate persoanelor fizic, dar acestea există. Cuantumul amenzilor aplicate în aceste cazuri a fost de 200 de euro sau 500 de euro, de la caz la caz. Prin urmare, nu este vorba de sume mici, ci de unele care fac ca amenzile din Codul Rutier să pară mici bacșișuri. Nu este prima oară când ANSPDCP lămurește o astfel de problemă. Anul trecut, Autoritatea clarifica legalitatea filmării traficului folosind camere de bord. SURSA
  14. Șoferul unui BMW a rămas fără maşină în Mamaia. Asta după ce poliţiştii din staţiune i-au ridicat autovehicului din cauza locului în care îl parcase. Totodată, proprietarul a fost amendat şi din cauza numărului de înmatriculare obscen. Bărbatul în vârstă de 45 de ani a primit o amendă în valoare de 435 de lei marţi, 10 august, din partea poliţiştilor din cadrul Biroului Rutier Constanţa. Un șofer de BMW a rămas fără maşină în Mamaia Acestuia i-a fost reţinut şi certificatul de înmatriculare şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare din cauza cuvântului pe care îl reprezenta. Momentele în care maşina a fost ridicată de oamenii legii pentru că bloca o cale de acces în staţiune au fost surpinse de martori care au filmat scenele şi le-au postat pe social media, informează Adevărul.ro. Un caz similar s-a petrecut în luna mai, în Suceava Un șofer din Suceava a reușit să atragă atenția la sfârșitul lunii mai 2021 cu numărul de înmatriculare controversat. Cu toate acestea, el a fost sancționat pentru alte abateri făcute în trafic. El a fost prins de polițiștii rutieri pentru că a depășit limita de viteză și a refuzat să prezinte actele la control. Pentru aceste fapte el s-a ales cu permisul de conducere suspendat și a încasat amenzi de câteva mii de lei. Totul a plecat de la faptul că autovehiculul marca Mercedes, înmatriculat în Germania cu numărul DAU MU3, a fost oprit pe DJ 209C, la Vornicenii Mici, pentru că depășise limita de viteză în localitate. Mai exact, șoferul circula cu 103 km/h, într-o zonă unde limita de viteză era de 50 km/h. Pentru toate abaterile constatat atunci bărbatul a primit amenzi totale în valoare de 6.175 de lei și i s-a suspendat dreptul de conducere pentru 90 zile. SURSA
  15. Potrivit avocaților, polițiștii de la Secția 16 Poliție au fost deconspirați de Google Maps. Semnalul telefoanelor mobile i-a plasat pe câmpul unde s-ar fi produs agresiunea, dar anchetatorii au folosit şi imaginile înregistrate de camerele de supraveghere din zonă. De asemenea, avocații susțin că având telefoanele ascultate şi urmărite, poliţiştii au început să discute între ei pe marginea subiectului după ce au început să primească citaţii, informează Mediafax.ro. Procurorii au dispus trimiterea în judecată a celor 9 agenţi de poliţie de la secţia 16, acuzaţi de lipsire de liberate, tortură, complicitate la tortură, purtare abuzivă şi fals intelectual. În data de 1 septembrie 2020, cei nouă poliţişti făceau parte dintr-un filtru organizat în zona străzii Calea Şerban Vodă din Bucureşti, context în care au fost abordaţi de persoanele vătămate, care le-au adresat reproşuri cu privire la lipsa măştilor de protecţie. Poliţişti din București, acuzaţi că au torturat doi tineri care le-au atras atenția că nu poartă mască Procurorii au stabilit că în scopul pedepsirii uneia dintre persoanele vătămate pentru reproşurile adresate, şase dintre inculpaţi, având asupra lor armament, au lipsit-o de libertate, încătuşând-o şi transportând-o pe un teren viran situat la periferia Sectorului 4. Aici, trei dintre inculpaţi au bătut timp de aproximativ 30 de minute victima cu corpuri contondente în zona superioară a corpului, a capului, a membrelor superioare şi inferioare, dar şi în zona degetelor mâinilor şi a tălpilor. În tot acest timp, trei dintre agenţii de poliţie „au urmărit impasibili agresiunile la care persoana vătămată era supusă de către colegii lor, neintervenind pentru oprirea acestora”. Totodată, unul dintre inculpaţi a supus persoana vătămată unor tratamente degradante. Apoi, victima a fost abandonată pe respectivul teren viran. Alţi doi inculpaţi au încuiat cealaltă victimă într-o autospecială de poliţie, „peste două jante auto depozitate pe bancheta din spate, nu înainte de a pulveriza spray lacrimogen în habitaclul autoturismului”. Ulterior, au transportat-o în sectorul 5, unde au descătuşat-o şi abandonat-o pe o stradă întunecată. „Pentru a crea aparenţa unui comportament violent al victimelor şi a justifica astfel conduita agenţilor de poliţie, unul dintre inculpaţi a aplicat sancţiuni contravenţionale fiecărei persoane vătămate, atestând în mod nereal cu ocazia întocmirii proceselor-verbale de contravenţie că acestea au fost depistate în timp ce tulburau ordinea şi liniştea publică”, se arată în comunicat. Pe parcursul desfăşurării urmăririi penale, un agent de poliţie din cadrul aceleiaşi secţii, acţionând în beneficiul unui agresor, i-a acordat ajutor în mod repetat, în scopul îngreunării cercetărilor. Sursa:
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.