Jump to content

Reksioul

Member
  • Posts

    289
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About Reksioul

  • Birthday 04/05/2008

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bicaz
  • Hobbies
    Frecat menta

Contact Methods

  • Skype
    pepsyamtaisexy
  • Steam ID
    idk
  • Discord
    Masterul#0355
  • Instagram
    claudiu_r28

Previous Fields

  • Real name
    Claudiu
  • RPG1 Nickname
    ReKSiO
  • CS 1.6 Nickname
    nuj

Recent Profile Visitors

1414 profile views

Reksioul's Achievements

Explorer

Explorer (5/14)

31

Reputation

  1. Nickname: RekSio Rank-ul avut: 3 Timpul pe care l-ați petrecut aici?:19 zile Motivul demisiei: nu este activitate si vreau sa incerc ceva nou Cum v-ați simțit în Safe 4 Family?: bine Ce trebuie schimbat: activitatea Alte precizari: o seara buna
  2. Daytime running lights (DRL) sau lumini de zi. Pornesc automat sau șoferul le pornește cu ajutorul unui comutator, manetă sau buton. Dar de ce poate fi periculos să circuli cu DRL-urile pornite? Șoferii trebuie să știe că luminile de zi nu-i ajută să vadă mai bine drumul, ci îi ajută să fie vizibili în trafic. Dar DRL-urile pot deveni periculoase. Conducătorii auto nu beneficiază de un sistem automat de aprindere a luminilor în funcție de luminozitatea exterioară ajung să ruleze, pe timp de noapte, cu DRL-urile aprinse, dar fără să aibă vreo lumină în partea posterioară. Este o practică extrem de riscantă pentru că, mai ales pe autostradă, unde se circulă cu viteză și unde nu există stâlpi de iluminat, ceilalți conducători auto nu îi pot observa din spate din timp. Situația este la fel de riscantă în condiții meteo care reduc vizibilitatea, cum ar fi ploaie, ninsoare sau ceață. În aceste cazuri, luminile de zi nu sunt suficiente. “Aveam bordul aprins, vedeam că farurile fac lumină în fața mea, nu m-am gândit nicio secundă că stopurile nu sunt aprinse”, explică un șofer tras pe dreapta de poliție și amendat pentru că nu folosea corespunzător luminile pe timp de noapte. Ca el sunt mulți. Americanii numesc “mașini fantomă” vehiculele care au farurile aprinse, dar din spate sunt aproape imposibil de observat. Ce pățești dacă circuli cu DRL-urile aprinse pe timp de noapte? În urmă cu mai mulți ani, bordul stins atrăgea atenția asupra faptului că și luminile sunt stinse. Acum, la mașinile noi, bordul se aprinde automat la pornirea motorului. De instrumentarele de bord digitale, nici nu mai vorbim. Astfel, de multe ori, șoferii habar nu au că nu sunt vizibili în trafic. Numărul tot mai mare de coliziuni față-spate pe drumurile publice a determinat schimbarea normelor de siguranță la nivel european. Din 2011, potrivit directivei nr. 89/2008, prezența DRL-urilor este obligatorie la toate mașinile noi care se comercializează în state membre ale Uniunii Europene. Astfel, și noua generație Dacia Logan și Dacia Duster vine cu lumini de zi cu tehnologie LED. Evident, reglementarea nu afectează autoturismele produse înainte de 2011. Posesorii lor nu sunt obligați să-și instaleze sisteme aftermarket. În România, potrivit articolului 108 din OUG 95/2002 prevede că șoferii vor fi penalizați cu 2 puncte pentru folosirea incorectă a luminilor de drum la întâlnirea cu un autovehicul din sens opus. Aceeași sancțiune se aplică în cazul în care conducătorul auto nu respectă obligația de a folosi luminile de întâlnire și pe timpul zilei pe autostrăzi, drumuri expres și drumuri naționale europene. DRL-urile peste hotare În state precum Canada, luminile de zi sunt obligatorii încă din anii ’90. Dar acestea nu sunt obligatorii în SUA nici până acum. De anul acesta, Canda impune rularea cu luminile din spate aprinse și pe timp de zi. Mașinile care se comercializează în Suedia, țara cu reglementări extrem de stricte în ceea ce privește siguranța, sunt echipate toate cu lumini de zi care aprind și luminile pe spate. Șoferii care nu conduc mașini noi, care au deja sistemul implementat, sunt obligați să aprindă luminile chiar și în zilele senine. Modele ca Mercedes-Benz, Audi, BMW și Volvo oferă deja DRL-uri care se aprind atât în față, cât și în spate. Sursa
  3. Reksioul

    Veneam si eu aici dar eram la ora.
  4. Nume: mosul.reksio - Rang: 3 - Data săvârşirii emisiunii/concursului: 8.01.2021 - Tipul emisiunii/concursului: capitale. - Numele celor care au participat la emisiune/concurs: _DeNiS_45, Ryz, Snacyyy.HOTLiNE, .Sherlock. - Dovada (screenshot) pentru tipul concursului/emisiunii [/l]: aici am - Dovada (screenshot) cu [/livemembers]: nu am din pacate - Alte precizări: ryz a dat /q in timpul concursului avand 2 pct,
  5. Reksioul

    https://imgur.com/AQc2eVg Poza cu Turismele.
  6. Reksioul

    Mersi o seara faina.
  7. Reksioul

    we @Reedorf ce parere ai despre semnatura mea?
  8. S-au dus hotii de altadata, care lucrau atent si precis pentru a sparge o masina. Cei de acum arunca un bolovan in parbriz pentru a fura ceva din cabina. S-a intamplat in localitatea Balti din Republica Moldova. Nu mai sunt nici hotii ce-au fost odata. Au apus vremurile in care se chinuiau sa lucreze discret. In localitatea Balti din Republica Moldova, un hot a spart parbrizul unui Ford Fusion cu un bolovan, noteaza autoblog.md. Piatra aruncata de el a ajuns pe locul pasagerului din dreapta. Hotul ar fi incercat initial geamurile laterale, dar acestea s-au dovedit a fi imposibil de spart. Intr-una dintre primele zile ale anului, proprietarul masinii a avut un soc cand a vazut. Autoturismul sau a fost spart, la propriu. Video Cum sa eviti ca masina ta sa fie sparta de hoti? Exista cateva metode prin care poti evita sau poti reduce riscul ca masina ta sa fie tine hotilor. Conducatorii auto trebuie sa evite sa parcheze in zone intunecate in care raufacatorii ar putea lucra fara sa fie observati. Acestia trebuie sa se asigure ca au inchis portierele. Este de preferat ca portierele sa fie blocate si cand soferii se afla in trafic. De asemenea, soferii trebuie sa evite sa lase lucruri la vedere in cabina si niciodata sa nu lase acolo obiecte de valoare sau acte. Hotii pot fi atrasi de orice obiect. Le atrag atentia in mod deosebit, telefoanele, laptop-urile sau portofelele. Daca totusi trebuie sa lasati diverse obiecte in masina, este de preferat sa le ascunde in torpedou sau in portbagaj. Prezenta unei alarme i-ar putea descuraja pe cei aflati in cautarea unei masini vulnerabile. Sursa
  9. Abia a inceput 2021 si avem deja prima nominalizare la premiile "Idiotul Anului". Acest videoclip postat de curand pe Reddit arata o Honda Odyssey care tracteaza o remorca pe autostrada americana. In remorca se afla o canapea, iar ceea ce face ca scena sa fie inspaimantatoare este faptul ca pe canapea se afla culcat un tanar. Toate astea in timp ce masina ruleaza la viteza de autostrada. Clipul a fost filmat de soferul unui pick-up care s-a apropiat de remorca pentru a putea surprinde imaginile cu tanarul aflat pe canapea. Acesta nu pare sa fie preocupat de gravitatea gestului sau, si nu realizeaza ca isi pune viata in pericol. La un moment dat el ii face semn soferului ca si cum totul ar fi in regula. Iata prima nominalizare la "Idiotul Anului" Am vazut destule lucruri stupide petrecute pe sosele, dar aceasta este unul dintre cele mai periculoase de pana acum. Daca tanarul care calarea pe canapea ar fi cazut pe sosea situatie ar fi fost tragica. Mai mult, daca masina care tracta remorca ar fi fost implicata intr-un accident, tanarul de pe canapea ar fi fost grav ranit. ViDeo Sursa
  10. Dacia 1300 este o masina care a marcat istoria romanilor. Este un autoturism de familie fabricat de compania Dacia incepand cu anul 1969. Aceasta a aparut in urma licentei obtinuta de la compania franceza Renault, intrand in productie in august 1969 si avand la baza modelul Renault 12. La acea vreme modelul avea un aspect modern si era considerat o masina foarte economica. Ultima berlina a fost produsa in luna Iulie din 2004. Dupa mai bine de trei decenii de productie, a iesit de pe linia de asamblare a fabricii de la Colibasi exemplarul cu numarul 1.959.730. Cei care vor sa colectioneze aceasta masina au la dispozitie site-urile cu masini rulate. Pe mobile, de am gasit un exemplar bie intretinut care are un pret de 12.940 de euro. Acesta se apropie de pretul unui Logan 2021, nou-nout. Dacia 1300 (din 1975), cu doar 7.900 km se vinde cu 12,490 de euro. Proprietarul mentioneaza in anunt ca masina este la prima mana, ceea ce o face destul de speciala. Aceasta Dacia 1300 a avut un singur proprietar, ea fiind fabricata in 1975. Stire
  11. Reksioul

    E k ti am dat o reacție
  12. Nume: mosul.reksio - Rang: 3 - Data săvârşirii emisiunii/concursului: 5.01.2021 - Tipul emisiunii/concursului: masini - Numele celor care au participat la emisiune/concurs: xJz, _DeNiS_45, Namikaze123 si GiovanniGRASU. - Dovada (screenshot) pentru tipul concursului/emisiunii [/l]: /l - Dovada (screenshot) cu [/livemembers]: membri - Alte precizări: bafta! sall
  13. Reksioul

    Display Name: .ReKSiO Doresc (Avatar/Semnătură/Userbar/Logo/Cover Profil): Avatar Imagine (obligatoriu pentru semnătură): - Tema (Natură, fete, peisaje, apus, răsărit, mașini, vintage, b&w, abstract, texturi, animale, etc.): orice poza ce va vine in cap, dar nu chiar orice in limita bunului simt, ceva cu masini, sau orice nu conteaza. Text(opțional): ReKSiO Dimensiuni (opțional): le stiti voi sau 150x300 cea de avatar forum Alte precizări (opțional): bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.