Jump to content

ViceSTG

Member
  • Posts

    758
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Contact Methods

  • Discord
    Vice#0925

Recent Profile Visitors

3283 profile views

ViceSTG's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

42

Reputation

  1. ViceSTG

    Cea mai smechera parcare.
  2. ViceSTG

    Nume Real (nu trebuie tot numele, te cheamă Gigel Marian pui doar Marian): Vicentiu-Alexandru Stinga (este alegerea mea sa imi scriu numele si prenumele). Numele din joc (link website): Obob (https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Obob). Vârstă: 15 ani. O scurtă descriere a ta: Sunt un baiat cu cei 7 ani de acasa, sunt o fire puternica si nu cedez usor. Stiu sa lucrez in echipa foarte bine, sunt o persoana sincera, cinstita si sociabila. Imi plac persoanele cu care pot sa am o discutie calma. Nu-mi place minciuna, prostia si persoanele care se dau mai importante decat restul lumii. De obicei ma acomodez repede intr-un grup nou. Imi place sa fiu punctual si corect cu toti cei din jur, pun suflet in tot ceea ce fac. De obicei, cand mi se acorda sanse nu o dau in bara. Link poză: https://imgur.com/a/ic7Ciq5 (Bausem putin inainte sa fac poza)
  3. ViceSTG

    Bun venit!
  4. ViceSTG

    Nu crezi ca esti cam nesimtit/a? Vii cu o gluma de cacao aici, care nici macar nu are legatura cu SA-MP-ul, iti cere cineva sa o explici, pentru ca nu o intelege, si tu ii raspunzi in nas. In momentul in care ai postat meme-ul ala, daca se poate numi asa, trebuia sa iti asumi faptul ca o sa-l inteleaga 3 persoane si ca restul vor intreba care e gluma.
  5. ViceSTG

    Si de ce postezi glume despre Ludo intr-o comunitate care se bazeaza pe SA-MP?
  6. ViceSTG

    Nu va recomand sa va reclamati liderul. Adminii nu pot percepe asa ceva si o sa aveti de pierdut. O spun din propria experienta.
  7. Display Name: Nonesk Doresc (Avatar/Semnatura/Userbar/Logo/Cover Profil): Avatar si semnatura Link către ultima cerere făcută (obligatoriu): Asta este prima, din cate imi aduc aminte Imagine (obligatoriu pentru semnătură): Tema (În caz că nu există o imagine): Grand Theft Auto: San Andreas Text: Nonesk Dimensiuni: 150x300 Alte precizări: Prefer GIF-urile
  8. ViceSTG

    Defence of the Ancients (DotA) este un scenariu pentru jocul de strategie Warcraft III: Reign of Chaos și pachetul de expansiune, Warcraft III: The Frozen Throne, bazat pe harta de StarCraft "Aeon of Strife". Obiectivul Scenariului pentru fiecare echipă este să distrugă Anticul adversarului, structuri foarte bine apărate în fiecare colț al hărții. Jucătorii folosesc unități puternice cunoscute ca eroi, și sunt ajutați de eroii aliați și de luptători controlați de Inteligentul Artificial, numiți "creeps". La fel ca în RPG-uri (Role Playing Games, Joc video de rol pentru calculator) jucătorii avansează în level cu eroii lor și folosesc gold (aur) pentru a cumpăra artefacte (itemi/echipament) în timpul misiunii. Scenariul a fost creat cu ajutorul World Editor-lui din Warcraft III: Reign of Chaos, și a fost updatat odată cu apariția pachetului de expansiune, The Frozen Throne. Au fost multe variații de la versiunea originală; cel mai popular fiind DotA Allstars, care a fost simplificat la DotA cu publicarea versiunii 6.68. Acest scenariu a fost păstrat de mai mulți autori în timpul creației lui, iar în prezent developer-ul anonim cunoscut sub numele de "IceFrog" se ocupă de joc din 2005. De la apariția originală, DotA a devenit o categorie la mai multe competiții la nivel mondial, inclusiv BlizzCon (Blizzard Entertainment), Asian World Cyber Games, precum și Cyberathlete Amateur și CyberEvolution leagues. Gamasutra a declarat că DotA este probabil cel mai popular joc gratuit din lume. Corporația Valve a lansat Dota 2 gratuit pe steam.
  9. ViceSTG

    The Elder Scrolls V: Skyrim este un action role playing game dezvoltat de Bethesda Game Studios și publicat de Bethesda Softworks. Este al cincilea joc din seria The Elder Scrolls fiind precedat de The Elder Scrolls IV: Oblivion. Data de lansare a jocului a fost 11 noiembrie 2011, fiind publicat pe platformele Microsoft Windows, Play Station 3 și Xbox 360. Skyrim a primit trei expansiuni (DLC-uri) -Dawnguard, Hearthfire, și Dragonborn- ce au fost reîmpachetate în The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition lansat în data de 4 iunie 2013. Povestea principală gravitează în jurul lui Dragonborn (sau Dovahkiin în limba dragonilor) și a eforturilor sale de a-l înfrânge pe Alduin Devoratorul de Lumi, lider al dragonilor , zeu al distrugerii și fiu al lui Akatosh. Acțiunea jocului se desfășoară la 200 de ani distanță față de evenimentele din Oblivion și este plasată în provicia fictivă Skyrim. Jocul continuă tradiția open world a predecesorilor acestuia prin permiterea jucătorului de a călători oriunde în lumea jocului în orice moment și având posibilitatea de a ignora complet sau de a amâna povestea principală în favoara misiunilor și a lanțurilor de misiuni secundare. Adițional, asemenea jocurilor precedente, creatorii au permis instalarea modificărilor create de cominitate pentru ca jucătorii să se bucure de o experiență mult mai vastă și mai personală. The Elder Scrolls V: Skyrim a fost bine primit de critici care l-au numit drept unul dintre cele mai bune jocuri video din toate timpurile. Jocul a fost expediat în peste șapte milioane de exemplare către magazinele retail în prima săptămâna de la lansare și a fost vândut până acum în peste 20 de milioane de exemplare pe toate cele trei platforme.
  10. ViceSTG

    Borderlands este un joc video, mai exact un shooter, având de asemenea și câteva caracteristici de RPG, creat de Gearbox Software, și publicat de 2K Games. A fost anunțat pentru prima oară în numărul din Septembrie 2007 al revistei Game Informer. Versiunile pe consolă au fost lansate pe 20 Octombrie 2009, în America de Nord, iar în restul lumii, pe 23 Octombrie. Pe piața japoneză a intrat destul de târziu, pe 10 Februarie 2010. Versiunea pe Windows a fost lansată internațional pe 29 octombrie 2009. Continuarea acestui joc, Borderlands 2, a fost lansată în întreaga lume pe 21 septembrie 2012. Gameplay La începutul jocului, jucătorii își aleg unul din patru caractere, fiecare având câte o abilitate unică, și diferite avantaje pentru anumite arme. Cele patru caractere sunt: Roland (Soldier), Mordecai (Hunter), Lilith (Siren), și Brick (Berserker).
  11. ViceSTG

    Sniper Elite III este un joc video tactical shooter, dezvoltat de Rebellion Developments și publicat de 505 Games pentru platformele Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 și Xbox One. Jocul este un prequel al lui Sniper Elite V2 (2012) și este cel de-al treilea titlu din seria Sniper Elite. Acțiunea din Sniper Elite III are loc cu câțiva ani în urmă față de V2, avându-l în prim-plan pe ofițerul Karl Fairburne, de la Office of Strategic Services. El participă la conflictul Nord-African din timpul celui de-al Doilea Război Mondial, unde află de construirea unei arme minune de către ofițerii naziști. Gameplay Jocul păstrează mecanicile jocului Sniper Elite V2. Jucătorul călătorește prin câmpurile de luptă din Africa de Nord. Luneta este arma principală a jucătorului, iar armele adiționale includ mitraliera și pistoalele, cu sau fără amortizor. Pe lângă grenade, jucătorul poate amplasa bombe, mine și dinamită. Binoclul poate fi folosit pentru a depista inamicii din câmpul vizual, dezvăluindu-le poziția și mișcările. Jucătorul-personaj trebuie să-și țină respirația pentru a trage în linie dreaptă. O iconiță roșie va apărea prin lentilă, marcând punctul de impact. Pe tot parcursul jocului, se află părți de arme; acestea pot fi găsite prin prădarea morților, și pot fi folosite în meniul dinaintea începerii unei misiuni; meniul îți permite și să îți alegi echipamentul. Mecanicile de stealth au fost refăcute. O iconiță cu un ochi se închide sau se deschide pentru a arăta nivelul de detecție al jucătorului. Soldații inamici vor avea și un cerc deasupra capetelor pentru a indica starea de alertă. Jucătorii sunt forțați să se mute pentru a preveni detecția, iar o imagine cu o fantomă albă va marca ultima poziție în care a fost văzut personajul, inamicul fiind nevoit să caute o zonă mai vastă. Ca și în jocul anterior, zgomotele puternice pot fi folosite pentru a masca tragerile cu luneta. Un sistem cu puncte a fost implementat pentru asasinările stealth sau cu luneta, iar acumularea de puncte va duce la avansarea în grad. Jucătorii pot cerceta harta pentru a colecta diferite iteme speciale, precum carduri de colectori, sau pentru a debloca cuiburi pentru lunetiști. Paginile de jurnal furnizează informații despre evenimentele poveștii jocului. Sistemul bullet cam cu raze X al lui V2 a fost păstrat și el. Noul joc arată și restul sistemelor muscular, scheletic și cardiovascular, pe când jocul anterior arăta doar structura internă a organismului. Jucătorul poate trage în continuare în vehicule, iar acum poate avea șansa de a ținti motorul și, în acest fel, să distrugă vehiculul respectiv. Modul multiplayer Modul multiplayer al lui Sniper Elite III le permite jucătorilor să intre în luptă cu alți jucători. Există 5 tipuri de bătălii: Team deathmatch, Deathmatch, Distance King, No Cross și Capture the flag. Jucătorul poate alege dintr-o gamă largă de hărți cu medii deschise.
  12. ViceSTG

    Mad Max este un joc video de acțiune-aventură, a cărui acțiune are loc într-un mediu open world și care este bazat pe universul seriei Mad Max. Dezvoltat de Avalanche Studios și publicat de Warner Bros. Interactive Entertainment, a fost lansat pentru Microsoft Windows, PlayStation 4 și Xbox One în septembrie 2015. Feral Interactive a publicat versiunile pentru OS X și Linux. Are loc într-un ținut postapocaliptic, ce constă în deșerturi, canioane și peșteri. Jucătorii îl controlează pe Max Rockatansky prin ținut în timp ce acesta caută răzbunare împotriva unui grup de raideri, conduși de Scabrous Scrotus, care i-a furat lucrurile, și împreună cu ajutorul său, Chumbucket, dorește să construiască mașina supremă: Magnum Opus. Jocul pune accent pe lupta între vehicule, în care jucătorii se folosesc de armură și arme pentru a se lupta cu inamicii, pe lângă tehnicile de wrestling și box ce pot fi folosite în afara mașinii. Jocul conține și un ținut numit „The Big Nothing”, ținut teoretic nesfârșit, pe care jucătorul îl poate explora. Alte două jocuri Mad Max, dezvoltate de Cory Barlog și Interplay Entertainment respectiv, erau în stadiul de producție înainte de anunțarea acestui joc, dar niciunul nu a fost lansat. Cu toate că Mad Max nu are la bază filmele seriei, se inspiră din universul acestora, iar creatorul francizei, George Miller, a fost consultat în timpul pre-producției jocului. Avalanche Studios a găsit dezvoltarea unui joc cu lupte între vehicule o provocare, din cauza lipsei de experiență în domeniul jocurilor de acest fel. Anunțat la Electronic Entertainment Expo 2013, jocul a fost refăcut în timpul dezvoltării, iar versiunile pentru PlayStation 3 și Xbox 360 au fost anulate din cauza limitărilor hardware. Lansarea sa a fost programată inițial pentru anul 2014, însă a fost amânată pentru septembrie 2015, la câteva luni după lansarea filmului Mad Max: Fury Road, al patrulea film din serie. Mad Max a primit recenzii mixte spre pozitive din partea criticilor. Laudele au fost adresate cadrului și mediului jocului, graficii, dar și luptelor între vehicule, în timp ce criticile au fost îndreptate spre designul obiectivelor jocului și poveste. Jocul a devenit al optulea cel mai vândut joc din SUA în luna septembrie 2015.
  13. ViceSTG

    Risk of Rain 2 is an upcoming third-person shooter roguelike video game being developed by Hopoo Games. It is a sequel to Risk of Rain, and is being supported by Gearbox Publishing. The game was released in an early access version in March 2019, with Hopoo Games anticipating about a year of work before they push a final release. Gameplay Risk of Rain 2 follows a similar approach as the first title, in which one to four players must progress through ten levels while avoiding attacks from alien creatures. On each level the goal is to locate a teleporter, randomly located on the level; once activated, the players must defend themselves from an onslaught of aliens, including boss characters until the teleporter is fully active. Killing aliens gains experience and currency; the currency can be used to purchase various upgrades from automated stations on the level. Upgrades offer a wide range of boosts to the players carrying them, and provide both synergistic effects and the potential to stack to if multiple copies of the same upgrades are acquired. However, the strength, difficulty, and numbers of aliens increase every five minutes, thus making the game harder the longer the players stay on any level. In the metagame, players unlock access to new playable characters, upgrades, and game modifiers by completing certain in-game achievements; once unlocked, new characters or modifiers are available to select from at the start of the game, or the new upgrades can start appearing randomly in-game. Risk of Rain 2 features most of the same creatures and items from the first game, but transitions the game from a 2D platformer to a 3D environment. Sistem requirements Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 7 or newer, 64-bit Processor: Intel Core i3-6100/AMD FX-8350 Memory: 4 GB Ram Graphics: GTX 580/AMD HD 7870 DirextX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Storage: 4 GB available space
  14. ViceSTG

    Multumim pentru o noua sansa de a ne mari averea!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.