Jump to content

Hitmen Agency - Regulament intern | Internal rules


Alexander
 Share

Recommended Posts

 

internalrules.png

 

 

1. Limbaj și comportament:
 
  • Limbajul vulgar nu este acceptat în Agenție.
  • Agenția pune accent pe seriozitate, pricepere, disciplină, bun simț.
  • Membrii Agenției au obligația de a scrie corect din punct de vedere gramatical.
  • Glumele de prost gust sunt interzise.
  • Încălcarea acestor reguli va duce la sancționarea voastră, de la avertisment până la demitere.
  • Agenția vrea să iasă în evidență prin maturitate, seriozitate și pricepere.
 
 
2. Efectuarea contractelor:
 
  • Fiecare contract trebuie efectuat în mod Silent (silențios).
  • Modul Silent (silențios) reprezintă efectuarea unui contract de la mare distanță, dintr-un loc în care nu poți fi văzut de nimeni, cu Sniper.
  • Armele cu care puteți efectua un contract sunt: Sniper, SD Pistol si Knife (cuțit).
  • Puteți efectua un contract folosind Knife sau SD Pistol doar atunci când ținta se află în casa/HQ-ul unei facțiuni/HQ-ul unui clan/ biz/ Garaj PD sau primărie. Nu aveți voie să faceți contracte în Poker sau orice fel de arenă (Paintball, Gungame, Pubg, Race Arena etc.). Cine este prins că face contracte într-unu dintre aceste biz-uri va fi demis.
  • In cazul in care tinta dumneavoastra se afla intr-o casa cu spatele la perete sau este in miscare, neputand finaliza contractul cu Knife, aveti permisiunea de a folosi SD PISTOL. Cine este prins ca abuzeaza de aceasta arma o sa fie sanctionat cu FW la prima abatere si demitere cu 60 FP daca se repeta.
  • Atunci când casa în care se află ținta este încuiată, puteți folosi comanda [/ram] pentru a intra prin efracție.
  • Finalizarea contractelor cu alte arme decât cele menționate mai sus, ori folosirea armelor SD Pistol si Knife când ținta nu este în casă/HQ-ul unei facțiuni/HQ-ul unui clan/ biz / Garaj PD sau primărie va duce la demiterea voastră cu 60/60FP.
  • In cazul tintelor aflate in HQ/Training Room, aveti posibilitatea de a efectua contractul in felul urmator: dati [/ram] daca tinta voastra se afla in HQ sau [/enter] daca tinta se afla in Training Room si efectuati contractul. In cazul in care este sedință/antrenament, parasiti zona complet, asigurati-va ca nu va vede nimeni si dati leavehit.
  • In cazul tintelor aflate in Bunker, aveti posibilitatea de a efectua contractul in 2 moduri:
        1. Asteptati pana tinta iese din Bunker si efectuati contractul;
        2. Se poate folosi comanda „leavehit” si sa luati alt contract.
  • Agentilor le este strict interzis efectuarea contractelor in Jail. In caz contrar veti fi demisi.
  • Nu se pot efectua contracte pe tintele care sunt pe [/sleep]. 
  • Un agent nu are voie sa-si dezvaluie identitatea cat timp are UNDERCOVER ON

 

  • Cazuri in care agentul este sanctionat daca isi dezvaluie identitatea:

    1. Folosirea comenzii [/emergency] in cazul in care sunteti atacati ( sanctiune: Faction Warn )

    2. Folosirea comenzii [/q] sau [/quit] cand sunteti UNDERCOVER ON si in preajma altor jucatori ( sanctiune: Faction Warn )

 

  •  Caz in care agentul NU isi dezvaluie identitatea:

               - Folosirea comenzii [/eject] cand un jucator se urca neinvitat in vehiculul factiunii cu care efectuati contractul.   
   

  • Caz in care agentul isi dezvaluie identitatea, dar NU este sancționat:

                - Atunci când un jucator folosește comanda [/tazer] & [/confiscate] pe el.

  • Notă: În acest caz, agentul este obligat să plece cât mai repede posibil. Dacă se interacționează cu acesta pe orice chat, se va aplica sancțiunea pentru "Interacționare cu jucătorii în timpul contractului" (sancționabilă cu Faction Warn)

 

  • Efectuarea contractelor la evenimente importante organizate de admini este strict interzisă. În caz contrar veți fi demiși.    
  • Atunci când aveți un contract nu aveți voie să fiți însoțiți de persoane care nu fac parte din Agenție.                                                                     
  • Contractele efecutate cu Sniper de la o distanță mai mică de 150 metri vor fi sancționate cu Faction Warn.
  • Este strict interzisă interacționarea de orice fel cu ținta (mesaje/telefoane/comunicare) sau să divulgați date despre contract victimei sau oricărei alte persoane, daca sunteti prinsi ca faceti asta, veti fi demiși cu 3/3 Faction Warns.
  • Este strict interzisă interacționarea cu orice alt jucător în timpul unui contract. In caz contrar, veti fi sanctionati cu Faction Warn.
  • Un agent nu are voie să-și dezvăluie identitatea cât timp are UNDERCOVER ON.
  • Fraudarea sau ajutarea unui coleg să fraudeze raportul de activitate este strict interzisă (sancțiune: demitere)
  • La sfârșitul fiecărei săptămâni fiecare agent are obligația să aibă minimul de contracte impus, în funcție de rank-ul acestuia.

                             *Notă: Sunt scutiți de efectuarea raportului membrii cu cereri de inactivitate sau membrii nou intrați în facțiune (mai puțin cei care întră la început de săptămână).

 

 

3. Numărul de contracte ce trebuiesc îndeplinite în funcție de rank:
 
  • Rank 1: 30 contracte
  • Rank 2: 25 contracte
  • Rank 3: 25 contracte
  • Rank 4: 20 contracte
  • Rank 5: 15 contracte
  • Liderul are raportul opțional
  • Adminii si helperii din factiune au obligatia de a face jumatate din raportul unui agent normal, in functie de rank. 
 
 
4. Leavehit și Gethit:
 
  • Fiecare agent își poate procura un contract folosind comanda "[/portable] - gethit".
  • După efectuarea unui contract trebuie să așteptați o perioada de timp (această perioadă depinde de distanța și de modul cum a fost efectuat contractul) până puteți lua alt contract. Aceste perioade și moduri de efectuare sunt:

- Pentru contractul efectuat între 150.0m și 199.9m , timpul de așteptare este de 15 minute;

- Pentru contractul efectuat între 200.0m și 249.9m, timpul de așteptare este de 10 minute;

- Pentru contractul efectuat între 250.0m și 299.9m sau în cazul în care ținta se sinucide (de la 150.0m până la 299.9m), timpul de așteptare este de 5 minute.

  • Daca contractul a fost efectuat de la o distanta mai mare de 300m sau cu Knife/SD Pistol, agentul poate sa ia automat un alt contract.

 

Leavehit:

 
  • Un agent are posibilitatea să folosească comanda leavehit când dorește, cu un cooldown de 5 minute între fiecare leavehit.
  • In urma utilizarii comenzii leavehit, undercover-ul devine OFF. Prin urmare, inainte sa folositi aceasta comanda, asigurati-va ca nu este nimeni in jurul vostru care sa nu faca parte din agentie.
 
Gethit:
 
  • Un agent are posibilitatea să folosească comanda gethit când dorește să-și facă raportul, nicidecum ca să profite de undercover.
 
 
5. Undercover:
 
- Când un agent are contract, el are obligația să se asigure că este sub acoperire (UNDERCOVER ON).
- Undercover-ul dispare la un minut după efectuarea unui contract.
- Agenții nu au voie să abuzeze de Undercover.
  • Comanda "undercover", in urma preluarii unui contract cu "gethit", se va tasta doar cand sunteti siguri ca nu exista alti jucatori care nu fac parte din agentie in apropierea voastra care sa va vada. Desigur, in urma efectuarii contractului, de asemenea, nu trebuie ca cineva sa fie in preajma cand undercover-ul devine OFF. In caz contrar, veti fi sanctionati cu Faction Warn.

 

Exemple de abuz și neabuz:
 
  • Abuz:
- Atunci când îți pui noss/hydra pe mașină și mergi intenționat la un polițist și încerci să îl enervezi/stresezi băgându-te în el având UNDERCOVER ON.

- Atunci cand, folosind un vehicul cu roti, treci repetitiv si abuziv prin radarul unui politist fara motiv avand undercover.

 

  • Neabuz:
- Atunci când mergi după țintă, ești somat de polițist și nu răspunzi la somația acestuia, nebăgându-l în seamă.
- Atunci când un polițist îți spune să scoți Undercover-ul, și alegi să nu o faci, fugind și riscând wanted.
- Atunci cand folosesti un vehicul cu roti pentru efectuarea contractului si treci prin radar iar politistul te someaza sa  iti dea amenda si nu il bagi in seama
 
 
6. Conflicte:
 
- Orice conflict cu orice membru rămâne în interiorul facțiunii și va fi rezolvat de către lider sau sublider.
- Pentru o rezolvare corectă sunteți obligați să faceți poze care să cuprindă toată situația.
- Daca un membru comenteaza liderului sau subliderului, acesta va fi sanctionat cu Faction Warn.
 
 
7. Reclamații:
 
- Membrii raportați pe rpg.b-zone.ro panel au posibilitatea să se apere, aducand explicatii.
- În cazul membrilor atacati sau înjurați, există topicul "Blacklist" unde aveți posibilitatea să-i raportați pe cei care v-au produs neplăceri vouă sau facțiunii.
 
 
8. Vehiculele facțiunii:
 
- Agenția dispune de urmatoarele vehicule:
 
  • Sparrow - aceste vehicule pot fi folosite de la rank 1.
  • Buffalo - aceste vehicule pot fi folosite de la rank 1.
  • FCR-900 - aceste vehicule pot fi folosite de la rank 2.
  • Sultan - acest vehicul poate fi folosit de la rank 3.
  • Maverick - acest vehicul poate fi folosit de la rank 4.
 
 
9. Reguli pe forum:
 
- Spam-ul este strict interzis în topicul "Agents Discussions".
- Posturile aiurea de genul "salutare"; "ce faceți?"; "back de afară", etc, sunt interzise.
- Încălcarea acestor reguli va duce la sancționarea voastră atât pe forum de către persoanele abilitate cât și pe RPG.
 
 
10. Activitate & Alte reguli:
 
  • Membrii care nu acumulează într-o lună de zile minim 15 ore reale jucate vor fi considerați inactivi [sancțiuni: prima abatere este Faction Warn, a doua abatere este Rank Down si a treia abatere este Demitere (acestea sunt sanctiunile in cazul in care membrul are intre 8 si 15 ore reale). Daca membrul are sub 8 ore reale, sanctiunea este Demitere, direct de la prima abatere]. 

                            *Nota: Indiferent daca au avut sau nu cerere de inactivitate.

 

  • ATENTIE1: Abaterile de acum se reseteaza mereu la 6 luni de la ultima sanctiune acorda pentru lipsa orelor.

  • ATENTIE2: Ca un membru sa fie sanctionat in urma intocmirii evidentei lunare pentru ore, membrul respectiv trebuie sa aiba cel putin 30 de zile in factiune.

     

    Exemplu: Daca X a primit prima sanctiune pentru ore pe data de 1 Ianuarie 2022, insemnand un Faction Warn, si pana in luna August nu mai are nici o abatere iar atunci va trebui sa primeasca inca o sanctiune deoarece nu are 15 ore reale, acesta va primi din nou un Faction Warn, fiind din nou la prima abatere, 6 luni de la 1 Ianuarie considerandu-se 1 Iulie.

 

  • Un membru de factiune care are de finalizat un raport de activitate cu X puncte si nu reuseste sa acumuleze toate punctele necesare:

    -->Jucatorul va intra la raportul de saptamana viitoare in modul de recuperare. Acest lucru inseamna ca nu va fi sanctionat momentan, insa pentru a scapa de sanctiune, la raportul de activitate de pe saptamana viitoare va trebui sa recupereze mai intai punctele neacumulate pentru raportul vechi(cele ramase), iar abia apoi va putea sa acumuleze puncte in vederea finalizarii raportului de activitate curent.

  • -->Daca jucatorul are un raport de activitate restant(nefinalizat), iar la urmatorul raport de activitate fie nu reuseste sa-l recupereze pe cel trecut, fie nu reuseste sa-l completeze pe cel curent, atunci jucatorul va fi sanctionat automat in felul urmator:

  • Daca are Rank 2: jucatorul va fi demis din factiune cu 10/60 FP.

  • Daca are Rank 3 sau mai mare: jucatorul va primi Rank Down.

  •  -->Daca jucatorul are Rank 1, nu poate beneficia de modul de recuperare, deci nefinalizarea unui singur raport de activitate va duce la demiterea acestuia din factiune cu 60/60 FP.

  • Membrii care intra in factiune in zilele de miercuri/joi/vineri/sambata/duminica vor avea raport optional pe saptamana curenta.

 

 

- Activitățile obligatorii pot să fie organizate de către lider cu un motiv bine întemeiat și cu aprobarea unui Admin Senior. Având în vedere că o să fie destul de rare, toți membrii trebuie să se prezinte și nu au dreptul la învoire, cu excepția jucătorilor care au cerere de inactivitate pentru săptămână respectivă.

- O activitate obligatorie este validă cât timp este anunțață cu minim o săptămână înainte. (sancțiune: faction warn).

- Activitatile vor fi anunte pe forum in topicul "Activitati si sedinte" si pe joc prin [/fmotd].

 

- Aveti permisiunea de a avea ce job doriti, raportul saptamanal e obligatia voastra, voi stiti cum sa va impartiti timpul pentru a avea timp si de raport si de job.
- Atunci când un agent are Wanted 6 (fără drept de predare), aceste are obligația de a nu sta în HQ deoarece există posibilitatea de a fi și alte victime.
- Recomand ca agenții sa faca poză la fiecare contract îndeplinit pentru a nu se crea conflicte, sau in cazul in care vor fi reclamati.
- Folosirea armelor silent, Sniper și Knife pentru auto-apărare (pe COPS)  va fi sancționată cu demitere cu FP.
- Cele două arme vor fi folosite doar pentru efectuarea contractelor și nu pentru propria distracție.
- Cererile de rank-up sunt permise, însă nu într-un mod abuziv, spamând liderul. Cine încalcă regula va putea primi Faction Warn.
 

- Jucatorilor de factiuni nu li se permite detinerea a mai multor conturi simultan in aceeasi factiune. In cazul in care impartiti contul cu alti membrii din factiune urmeaza sa fiti demisi in urma mai multor loguri comune.

- In cazul in care jucatorii impartasesc acelasi ip, dar nu sunt aceeasi persoana (ex: 2 frati, un cuplu) trebuie sa faceti un ticket ca sa primiti permisiunea de la un admin 4+ care o sa fie martor in joc ca nu va apartin cele 2 conturi la aceeasi persoana.

 

- În legatura cu cei care detin rank 4/5 se aplica regula cu neaducere de contributii necesare in factiune pentru ca tot timpul fac doar minimul de raport/ore. In cazul in care exista anumiti membrii inactivi, acestia vor fi sanctionati pe baza dovezilor.

 

- Orice jucător care a fost acceptat pentru a susține testele trebuie sa se comporte decent. Dacă acesta jignește sau are un comportament neadecvat fata de un membrul al factiunii acesta este automat respins fără a mai avea dreptul de a susține testele de intrare in facțiune.

 

 
11. Sanctiuni:

 

- Absentarea de la activitati sau sedinţă fără învoire va fi sancţionată cu Faction WarnIntarzierea la activitati sau sedinte se sanctioneaza in felul urmator:

-> Intarziere de 10 minute SAU mai putin - nimic

-> Intarziere de 10-20 de minute =  Avertisment verbal (AV) 

-> Intarziere de 20-30 minute = Avertisment verbal (AV) + 50.000$ amenda 

-> Intarziere de 30+ minute = Faction Warn (FW)

 

- Deathmatch-ul fară a avea contract va fi sancţionat cu Faction Warn

 

- Abuzul de comanda undercover va fi sancţionată astfel:

Prima abatere: Faction Warn

A doua abatere: Uninvite

 

- Contractele facute intentionat cu /turn on sau altceva, pentru a fi efectuat de la distante pentru poze, gen 69.0m vor fi sanctionate cu Faction Warn

- Certurile între membrii agenţiei se vor sancţiona cu Faction Warn la prima abatere, Demitere daca continua.

- Folosirea unui limbaj vulgar sau cu influenţe pornografice se va sancţiona cu Faction Warn

- Descoperirea identităţii agenţilor de către membrii comunităţii dupa îndeplinirea contractului va fi sancţionată cu Faction Warn, DOAR în acel moment în care agentul îşi scoate undercover-ul sau foloseşte [leavehit] în fața unui player. (FOARTE IMPORTANT ! )

- Acumularea a 3 FactionWarn-uri va duce la DEMITEREA agentului din facţiune.

- Acumularea a 2 Avertismente verbale va duce la dobândirea unui Faction Warn

- Neconformarea la indicaţiile liderului/subliderului va fi sancţionată cu Faction Warn

- Un tester daca nu va sustine testele va fi sanctionat dupa cum urmeaza:

Prima abatere: Faction Warn

A doua abatere: Rank down

- Impartirea contului cu o alta persoana din factiune se va sanctiona cu DEMITERE.

- Amenzile se platesc de acum pe server. Dacă jucătorul nu plătește amenda în 48 de ore va figura cu amenda neplătită, moment în care va fi sanctionat cu Faction Warn

- Neparticiparea sau postarea gresita in cadrul concursului saptamanal The Silent One se sanctioneaza astfel:

Prima abatere: Avertisment verbal

Urmatoarele abateri: Faction Warn

- Folosirea unui skin atribuit unui rank mai mare decat cel pe care il detineti se sanctioneaza astfel:

Prima abatere: Avertisment verbal

Urmatoarele abateri: Faction Warn

 

 

12. Amenzi:

 

- AFK HQ (Interior / exterior) in “ i “ daca blocheaza accesul jucatorilor - 25.000$
- Spam pe /f - 30.000$
- Caps pe /f – 30.000$
- Întârziere ședința / Antrenament / Activitate anunțată - 30.000$
- Vorbit neîntrebat în timpul Ședinței / Antrenamentului - 25.000$
- AFK în timpul unei activități - 35.000$
- Parcarea mașinilor în curtea HQ-ului astfel încât să deranjeze circulația vehiculelor facțiunii. - $50.000 , a doua abatere Avertisment Verbal  + amenda 50.000$
- FVR neanunțat - $50.000 + Avertisment Verbal sau Faction Warn in functie de gravitate, intamplari (prima data AV dupa FW)

  Nota: Daca se dovedeste ca s-a dat /fvr special pentru a incurcat membrul, se aplica sanctiunea pentru abuz de /fvr din Mixt Rules.
- FVR cand a anuntat alt coleg rank 5+ : 50.000$

Edited by Zolomon ToV
Adaugare regula.
Link to comment
Share on other sites

1. Language and behaviour:
 
  • Vulgar language isn't allowed in the Agency.
  • The Agency emphasises seriosity, skill, and discipline.
  • The Agency's members are obliged to write grammatically correct.
  • Bad jokes aren't allowed on the faction's chat.
  • The violation of these rules will result in the punishing with a warning going going all the way to dismissal.
 
 
2. The fullfillment of contracts:
 
  • Every contract must be fullfilled in the Silent Mode.
  • The Silent Mode represents the fullfillment of the contract from a long distance, in a place where no one can spot you, with a sniper.
  • The weapons with which you can fullfill a contract are: Sniper, SD Pistol and Knife.
  • You can fullfill the contract using a Knife or a SD Pistol only when the target is located in a house/in the HQ of a faction or in the HQ of a clan/ business/ pd garage or the city hall. You are not allowed to make contracts in Poker or any kind of arena (Paintball, Gungame, PUBG, Race Arena, etc.). Anyone caught making contracts in one of these businesses will be dismissed.
  • If your target is locacted in a house with his back against the wall or he is moving, making it impossible to be killed with the knife, you can use the SD Pistol. Who is caught abusing the use of this weapon will be punished with FW in the first place and 60/60 FP if he'll make it again.
  • If the house in which your target is located is locked, you can use /ram to enter it.
  • The fullfillment of contracts with another weapon from the ones mentioned above, or using the SD Pistol and the Knife outside a house/in the HQ of a faction or in the HQ of a clan/ business/ pd garage or the city hall will result in your dissmissal with 60/60FP.
  • In the case of targets located in HQ/Training Room, you have the possibility to execute the contract in the following way: type [/ram] if your target is in HQ or [/enter] if the target is in Training Room and execute the contract. In case of a meeting/training, leave the area completely, make sure no one sees you and type leavehit.
  • In the case of targets located in Bunker, you have the possibility to execute the contract in 2 ways:

        1. Wait for the target to come out of the Bunker and execute the contract;
        2. Use the command "leavehit" and take another contract.

  •  Agents are strictly forbidden from executing contracts in Jail. Otherwise, you will be dismissed.
  • Contracts cannot be executed on targets who are on [/sleep].

  • An agent is not allowed to reveal their identity while UNDERCOVER ON.

 

  • Cases in which the agent is sanctioned if they reveal their identity:
  •     1. Using the command [/emergency] when you are attacked, sanction: Faction Warn
  •     2. Using the command [/q] or [/quit] when you are UNDERCOVER ON and in the vicinity of other players, sanction: Faction Warn.
     

           Case where the agent does NOT reveal his identity:

  •     Using the command [/eject] when a player gets into the faction vehicle without permission.   

    Case where the agent reveals their identity, but is 
    NOT sanctioned:                                              
  •      When a player uses the command [/tazer] & [/confiscate] on themselves.

                Note: In this case, the agent is obliged to leave as soon as possible. If there is any interaction with the agent in any chat, the sanction for "Interacting with players during a contract" will be applied (punishable with a Faction Warn).

 

  • The fullfillment of contracts at important events organized by admins is strictly forbidden.
  • When you are fullfilling a contract, you aren't allowed to be accompanied by a person outside the Agency.                                                               
  • Contracts fullfilled with a Sniper from a distance shorter than 150m will be punished with a Faction Warn.
  • It is strictly forbidden to interact with your target or to divulge information about the contract to the target or to any other person, if you are caught doing this you will be dissmissed with 3/3 Faction Warns.
  • An agent isn't allowed to reaveal his identity as long as he has UNDERCOVER ON.
  • The fraud of the activity report is strictly forbidden (punishment; dismissal).
  • At the end of each week, every agent is obliged to have the minimum number of contracts, depending on his rank.

                             *Note: The members with inactivity requests and the members who have joined the faction at the end of the week don't have to fullfill the activity report.

 

 

3. Activity reports:
 
  • Rank 1: 30 contracts
  • Rank 2: 25 contracts
  • Rank 3: 25 contracts
  • Rank 4: 20 contracts
  • Rank 5: 15 contracts
  • The leader dont have an activity report.
  • Admins and helpers have to fullfill half of the normal activity report.
 
 
4. Leavehit and Gethit:
 
  • Every agent can procure a contract using the command /portable - gethit.
  • After fulfilling a contract you have to wait a period of time (this period depends on the distance and the way the contract has been fulfilled) before procuring another contract. These distances and ways of fulfilling are:

- For contracts fulfilled between 150.0m and 199.9m , the waiting time is 15 minutes;

- For contracts fulfilled between 200.0m and 249.9m, the waiting time is 10 minutes;

- For contracts fulfilled between 250.0m and 299.9m or if the target suicides (150.0m to 299.9m), the waiting time is 5 minutes.

  • If the contract has been fulfilled from a distance greater than 300m or with Knife/SD Pistol, the agent can procure another contract immediately.

 

Leavehit:

 
  • Agent can always use leavehit whenever they wish to leave a contract. There is a 5 minute cooldown between leavehit usages.
  • After using the leavehit command, the undercover mode is turned OFF. Therefore, before using this command, make sure there is no one around you who is not part of the agency.
     
Gethit:
 
  • Agents can always use gethit to fulfill their activity report. Using gethit to take advantage of undercover is not allowed.
 
 
5. Undercover:
 
- When an agent is fullfilling a contract, he has to make sure that he has UNDERCOVER ON.
- Undercover disappears one minute after completing a contract.
- Agents aren't allowed to abuse Undercover.
  • The "undercover" command will be used only when you are sure that there aren't any players outside the Agency near you who can spot you. After the fullfillment of the contract there has to be no one near you to see it becoming OFF, or you will be punished with a Faction Warn

 

Examples of abuse and non-abuse:
  • Abuse:
- When you tune your car with noss/hydra and go to a police member to try to annoy him, having UNDERCOVER ON.
- When using a ground vehicle, you get in a police member's radar repeatedly without any sense and without any reason, just to annoy him.
  • Non-abuse:
- When you go after your target, you are called by a cop and you dont answer to him, ignoring him.
- When a police member asks you to remove your Undercover, and you choose to run, risking wanted.
- When using a ground vehicle while making a contract, you ran in a police member's radar and he comes after you telling you to pay the ticket and you ignore him.
 
 
6. Conflicts:
 
- Any conflict with a member remains inside the faction and will be solved by the leader or the sub-leader.
- For solving a conflict you are obliged to screenshot the whole situation.
- If a member comments something to the leader or the sub-leaders he will receive a Faction Warn.
 
 
7. Complaints:
 
- Members reported on the rpg.b-zone.ro panel can defend themselves, bringing evidence or explications.
- For attacked or insulted members, there is the Blacklist topic, where you can report the ones who insulted you/attacked you.
 
 
8. Faction's vehicles:
 
- The Agency has the following vehicles:
 
  • Sparrow - these vehicles can be used from rank 1.
  • Buffalo - these vehicles can be used from rank 1.
  • FCR-900 - these vehicles can be used from rank 2.
  • Sultan - these vehicles can be used from rank 3.
  • Maverick - these vehicles can be used from rank 4.
 
 
9. Forum rules:
 
- Spam is forbidden in the topic "Agents Discussions".
- Unnecessary posts like "How are you doing" "Back from outside" "Hello" are forbidden.
- Violating these rules will result in punishing on the forum, as well as on RPG.
 
 
10. Activity and other rules:
 
  • The members who don't have 15 real hours at the end of a month will be considered inactive [(sanctions: the first offense is Faction Warn,  the second offense is Rank Down and the third offense is Dismissal (these are the punishments if the member has between 8 and 15 real hours). If the member has under 8 real hours at the end of the month, the punishment is Dismissal at the first offence]
  • *Note: No matter they had or had not any inactivity request.

    ATTENTION1: The punishments will now be reset every 6 months from the last punishment for low activity.

    ATTENTION2: A member will be punished for having a weak activity at the end of the month (Monthly hours evidence) only if that member has 30 days or more in the faction.

    Example: If X received his first punishment for low activity on the 1st of January 2022, meaning a Faction Warn, and then until August he didn't have to be punished again for this, if it happens again after this point, then the punishment will be Faction Warn again, because there were 6 months since the first punishment for low activity.


    A member who has to finish his raport with X points and cannot get the necessary points will:
     -->Enter his next week's activity raport in the recovery mode. This means that he will not be sanctioned now but he will have to recover the missing points from the earlier week and the starting the normal activity report for that week

     -->If the player has some recovery points needed to be done from the next week, he is fulfilling them but his normal activity during the present week will not be done, he will be sanctioned as followed:

     *If he has Rank 2: the player will be ejected from the faction with 10/60 FP.

    *If he has rank 3 or more: the player will receive Rank Down.

     -->if the player has rank 1 he cannot benefit of the recovery mode for his activity report, so if he doesn'f finish ona activity report he will be ejected from the faction with 60/60 FP.

  • Players who join the agency on Wednesday, Thursday, Friday, Saturday or Sunday will have theri raport activity optional in that week

- Mandatory activities may be organized by the leader with good reason and with the approval of a Senior Admin. Given that they will be quite rare, all members must show up and are not entitled to leave, except for players who have an inactivity request for that week. 

- A mandatory activity is valid as long as it is announced at least one week in advance. (sanction: faction warn).

- The activities will be announced on the forum in the "Activities & meetings" topic, and on the game through [/fmotd].

NOTE:

  • In the case of the subleaders, the leader will decide if the subleaders absence will be punished or not (absence without consent request or inactivity)
  • In the case of the admins with admin level 1-3, their presence will be optional ONLY if the activity is during the wars and only if they make their admin duties. If during the activity there are no wars, their presence will be mandatory.
- You can have any job you want.
-When an agent has wanted 6 (without the right to surrender), he must not spend time in HQ because it's possible that there will be other victims.
- It is recommended to screenshot all the contracts you fullfill to have an evidence in the case of reports.
-The use of the silent weapons, Sniper and Knife, for self-defense (on cops) will be sanctionned with dismissal with FP.
- Rank-up requests are allowed, but not in an abusive manner by spamming the leader. Anyone who violates this rule may receive a Faction Warn.
 

- Faction players are not allowed to share multiple accounts simultaneously in one faction. If you share the account with other members of the faction, you will be kicked from the faction based on continuous logins from the same IP.

- In cases where the players share the same ip, but are not the same player (eg: 2 brothers, a couple) they need to make a ticket in order to get the permission from an admin 4+ who will witness in game that their accounts don’t belong to the same person

-Regarding those who hold rank 4/5, the rule is applied with non-contribution of necessary faction contributions because they always make only the minimum raport / hours. If there are certain inactive members, they will be sanctioned on the basis of evidence.

 

- Any player who has been accepted and has to sustain the entry tests has to have a decent behavior. If the player insults or has inappropiate behavior towards any member from within the faction, the player is automatically rejected and he loses the right to sustain the entry tests for the faction.

 

 
11. Punishments:

 

- Not being present at an activity or at a meeting without a consent request is punished with Faction Warn. The late arrival at activities or meetings is sanctioned as following:

- 10 minutes delay or less - nothing

-10-20 Minutes = Verbal warning (AV)

-Delay 20-30 minutes = Verbal warning (AV) + $ 50,000 fine

-Delay 30 + minutes = Faction Warn (FW)

- DM outside of contracts is punished with Faction Warn

-Asking for rank in any form is punished with Faction Warn

- Abusing the Undercover command will be punished as follows:

Fist time: Faction Warn

Second time: Uninvite

- Contracts fullfilled with /turn on for taking screenshots with contracts like "69.0m" will be punished with Faction Warn

- Fights in the factions members will be punished with Faction Warn on the first offense, Dismissal if continued.

- Using vulgar language will be punished with Faction Warn

- Revealing their identity to other players is punished with Faction Warn, only when the agent removes undercover or uses leavehit in front of a player.

- Inactivity longer than 3 consecutive days will result in the Dismissal of the agent from the faction.

- Getting 3 Faction Warns will result in the Dismissal of the agent from the faction.

- Getting 2 verbal warnings will result in getting a Faction Warn

- Spam on /f will be punished as follows:

First time: Verbal warning

Second time: Faction Warn

- Ignoring the leaders/sub-leaders will result in a Faction Warn

- A tester (Rank 4+) if he doesn't fullfill the test will be punished as follows:

First time:Faction Warn

Second time: Rank down

Sharing your account with another member will be sanctioned with dismissal

-The fines are paid now on the server. If the player doesn't pay the fine in 48 hours it will show up as unpaid, moment in which the player will be sanctionned with a Faction Warn

- Not posting or posting without respecting the model on the weekly contest The Silent One is sanctionned as follows:

First time: Verbal warning

Second time: Faction Warn

- Using a skin from a higher rank than the one you have:

First time: Verbal warning

Second time: Faction Warn

 

 

12. Fines:

 

- AFK at HQ (interior/exterior) if blocking player access - 25.000$
- Spam on /f - 30.000$
- Caps on /f - 30.000$
- Late for a meeting/training/announced activity - 30.000$
- Speaking without permission during a meeting/training - 25.000$
- AFK during an activity - 35.000$
- Parking vehicles in the HQ yard in a way that disrupts faction traffic - 50.000$, second offense: Verbal Warning + 50.000$ fine
- Unannounced FVR (Faction Vehicle Request) -
50.000$ + Verbal Warning or Faction Warn depending on severity, incidents (first Verbal Warning followed by Faction Warn)

Note: If it is proven that an /fvr was given specifically to confuse the member, the sanction for abuse of /fvr from the Mixt Rules applies.
- FVR when announcing another colleague of rank 5+ - 
50.000$

 

Edited by Zolomon ToV
Adaugare regula.
Link to comment
Share on other sites

  • Bagwell changed the title to Hitmen Agency - Regulament intern | Internal rules
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.