🚖San Fierro Taxi - Discuții / Discussions✍️

Kelton

După cum cred că știți...în decursul zilei de azi, o legendă a comunității, Vasile Nistor, pe nick-ul său din joc Vinnie, s-a stins din viață în urma unui stop cardiac. A fost un om bun! Dumnezeu să-l ierte, poate o să-ți fie mai bine acolo! :((:(( :((

#RememberVinnieSupervisorBZone

#RestInPeace

Edited by Victory Baoke

ro32.png

Salutare tuturor. In primul rand, vreau sa imi cer scuze ca postez aici, dar vreau sa va informez cu un lucru. Cartea Recordurilor a fost refacuta de catre mine saptamana aceasa. Majoritatea recordurilor au fost resetate deoarece s-au schimbat multe. Asta inseamna o oportunitate pentru de a arata ca sunteti cei mai tari doborand un record. Va astept aici: https://forum.b-zone.ro/topic/369745-cartea-recordurilor-the-records-book/. Verificati ce recorduri pot fi batute si cititi regulamentul. Daca doriti sa imi dati un + pentru munca depusa as fi fericit. O zi buna tuturor!

uk32.png

Hello everyone. First of all, I want to apologize for posting here, but I just want to inform you a thing. The Records Book was rebuilt by me this week. Most of the records have been reseted because a lot of things change. This means an oportunity for all of you to show that you are the best by breaking a record. Check here: https://forum.b-zone.ro/topic/369745-cartea-recordurilor-the-records-book/. Check which records can be break and read the rules. If you want to give me a + for what I did to the topic I would be happy. Have a good day all of you!

@@Burtosul, Salut! Vreau sa te rog sa nu mai postezi aici, atat timp cat nu faci parte din San Fierro Taxi RPG 1, deoarece poti primi report, fiind sanctionat pe forum si chiar in joc. Nu iti spun cu rautate sau ceva, doar ca nu vreau sa fi sanctionat aiurea pe viitor.

Salutare dragi taximetristii, este luni o noua saptamana de raport incepe. Spor la raport.

Edited by Roberte

• WRC changed the title to 🚖San Fierro Taxi - Discuții / Discussions✍️
  • aky9 unpinned this topic