Jump to content

Miss & Mister B-Zone Editia 11 a început. Înscrierile se fac aici

Recrutăm designeri audio și video. Aplicați aici

Recrutăm designeri grafici. Aplicați aici

 

CrAzY17

SF Police Department - Aplică în SWAT / Apply to SWAT

Recommended Posts

Nick:Dan23RIPGabi
 * Rank:2
* Motiv:să le dau faii la rob.
* Alte precizari:Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Dan23 said:

Nick:Dan23RIPGabi
 * Rank:2
* Motiv:să le dau faii la rob.
* Alte precizari:Multumesc.

Respins, nu ai 100 puncte roads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick: Radu.AGENTU
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa dau fail-uri la rob.
* Alte precizari: O zi faina !

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Stef Radu said:

* Nick: Radu.AGENTU
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa dau fail-uri la rob.
* Alte precizari: O zi faina !

acceptat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick: DonLuce.
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa dau fail-uri la rob.
* Alte precizari: Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nume: Nick._.Daniels
* Rank:2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT
* Alte precizari:-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, RW Luce said:

* Nick: DonLuce.
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa dau fail-uri la rob.
* Alte precizari: Multumesc!

 

1 hour ago, Diani said:

* Nume: Nick._.Daniels
* Rank:2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT
* Alte precizari:-

Acceptati! Contacteaza un Rank 6+ !

Edited by oC Spx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nume: ..Cobra
* Rank:2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari:-

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, AlexOlteanu said:

Nume: ..Cobra
* Rank:2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari:-

Acceptat! Contacteaza un Rank 6+ !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nume: Flax
* Rank:3
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari:-

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Soferpeglont said:

Nume: Flax
* Rank:3
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari:-

Acceptat, o sa-ti dau functia pe joc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick:YuukiKING
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa ajut in prinderea si omorarea celor cu wanted.
* Alte precizari:Multuimesc de intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, TLG YuukiKING said:

* Nick:YuukiKING
* Rank:2
* Motiv:Vreau sa ajut in prinderea si omorarea celor cu wanted.
* Alte precizari:Multuimesc de intelegere.

Acceptat, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick: Kinoto
* Rank: Detective (2)
* Motiv: Sa dau fail la rob.
* Alte precizari: Va pup >:D< 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, eS Kinoto said:

* Nick: Kinoto
* Rank: Detective (2)
* Motiv: Sa dau fail la rob.
* Alte precizari: Va pup >:D< 

Acceptat, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/19/2013 at 10:17 PM, CrAzY17 said:

* Nick: Berowne
* Rank: 2
* Motiv: As dori sa devin un membru SWAT pentru ca imi place mai mult actiunea decat sa stau la radar.
* Alte precizari: Nimic.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, CosminEGIPTEANU said:

 

@CosminEGIPTEANUAcceptat, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick: TigerMoon
* Rank: Detective (2)
* Motiv: Sa dau fail la rob.
* Alte precizari: Va pup >:D< 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, TigerMoon said:

* Nick: TigerMoon
* Rank: Detective (2)
* Motiv: Sa dau fail la rob.
* Alte precizari: Va pup >:D< 

Acceptat, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nume: AdeIina.
* Rank: 2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari: Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Adelina.Cristiana said:

Nume: AdeIina.
* Rank: 2
* Motiv: Este mai multa actiune in SWAT 
* Alte precizari: Multumesc!

Acceptata, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nick: twins.
 * Rank:2
* Motiv:să le dau faii la rob.
* Alte precizari:Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, oC twins. said:

Nick: twins.
 * Rank:2
* Motiv:să le dau faii la rob.
* Alte precizari:Multumesc.

Acceptat, contacteaza un rank 6+

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Nick:AssaS1NFTW
* Rank:2
* Motiv:Mi-e jale de sarmanii jucatori sa-i las fara permis.
* Alte precizari:Adio radar!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, stanislav123 said:

* Nick:AssaS1NFTW
* Rank:2
* Motiv:Mi-e jale de sarmanii jucatori sa-i las fara permis.
* Alte precizari:Adio radar!

Acceptat, contacteaza un rank 6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.