Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Southern Pimps - Discuţii/Discussions

Alexander

Bagati si voi aici un +1 si comentarii ca sunteti de acord, ca e o propunere buna pentru toti, mai ales pentru mafioti si daca facem galagie poate modifica astia drq.

Hello!

in this topic you can post passrequests to wars / meeting / trainings etc: https://forum.b-zone.ro/topic/34077-southern-pimps-învoiri-activităţiactivities-consent/

• Nick:
  • I want to get agreement from:
  • Date of activites:
  • Reason:
  • Number of pass request this week:
  • Numarul total de invoiri:
  • Other specifications:

In the last period from the implementation of the rule with a day delay to rank up if you have a war invoice, I see that more and more people do not understand how the total number of invoices works. I will clarify the situation here and in the future you have the obligation to post according to the regulations.

ImpacT member. has rank 1 with 14 days but has 2 bids, this means that the total number of bids he had from rank 1 to the minimum period of rank 2 is 2, so you will pass to the total number of bids 2. Impact member. received rank 2 at 16 days so at the next invitation you put at rank 2 the total number of invitations is reset, ie if at rank 1 you had 2, after you received rank 2 it is reset at the first invitation number total bids will be 1.

In conclusion, the number of invitations you have in the rank up panel is reset after you have advanced in the rank, given that I will manually check your submissions, I would ask you to respect what I said above so that I do not have to edit me.

Starting from today, start counting your Total number of pass requests!

Salut!

În acest topic vă veti putea învoi de la andrenamente/şedinte/waruri: https://forum.b-zone.ro/topic/34077-southern-pimps-învoiri-activităţiactivities-consent/
Vă veţi putea î
nvoi după modelul următor: 

• Nick:
  • Mă învoiesc de la:
  • Data activităţii:
  • Motivul:
  • A câta învoire pe această săptămână este?:
  • Numarul total de invoiri:
  • Alte precizări:

In ultima perioada de la implementarea regulei cu o zi intarziere la rank up daca ai invoire la war vad ca tot mai multi nu intelegeti cum functioneaza numarul total de invoiri. O sa clarific aici situatia si pe viitor aveti obligatia de a posta conform regulamentului.

Membrul ImpacT. are rank 1 cu 14 zile insa are 2 invoiri, asta inseamna ca numarul total de invoiri pe care l-a avut de la rank 1 pana la perioada minima de rank 2 este 2, asadar la numarul total de invoiri o sa treceti 2. Membrul impact. a primit rank 2 la 16 zile asadar la urmatoarea invoire pe care vi-o puneti la rank 2 numarul total de invoiri se reseteaza, adica daca la rank 1 ati avut 2, dupa ce ati primiti rank 2 acesta se reseteaza asadar la prima invoire numarul total de invoiri o sa fie 1.

In concluzie, numarul de invoiri pe care-l aveti panala rank up se reseteaza dupa ce ati avansat in rank, avand in vedere ca va verific manual invoirile v-as ruga sa respectati ce am zis mai sus ca sa nu mai fiu nevoit sa le editez eu.

Începând de astăzi, începeti sa va numarati Numarul total de invoiri!