O.D.S.C. - The New Project

axelinho

Salut B-Zone! Vin cu niste idei interesante si captivante.Vreau alaturi de jucatorii acestui comunitati si cu sprijinul adminilor sa creez un nou proiect numit "Oamenii Din Spatele Caracterelor".In ce va consta acest proiect?Activitatea acestui proiect va fi referitoare la intervievarea unor jucatori ( cat de cat cunoscuti ).Acest proiect se va desfasura odata sau de doua ori pe saptamana.Prin aceste interviuri facem referire atat la viata reala a jucatorului cat si la viata virtuala pe B-Zone a acestuia , va fi ceva foarte captivant deoarece dupa realizarea interviului voi mai adauga niste efecte si niste poze acolo unde isi au locul.Orice merita o sansa si sper sa primesc o aprobare.

English

Hello B-Zone!I've comed up with some interesting ideas.I want players with the community and with the support of the administrator to create a new project called "Character people behind."In what will be the project? Activity of this project will be on the interviewing of players (as known how).This project will take place once or twice every week.With these interviews we refer both to the player's real life and virtual life as the B-Zone it will be very exciting because after realizing interview I will add some effects and some pictures.Anything deserves a chance and I hope to receive approval.

PS: Vreau o parere a cuiva din staff , daca proiectul se aproba sau nu iar daca da , de maine intram la treaba.

PS 2:Dupa realizarea unui interviu vreau parerea membrilor comunitatii in legatura cu interviurile :)

Archived