Jump to content

Toyota Supra de 1100 cp - Perfectiunea are forma


Sylvyu  Google
 Share

Recommended Posts

Una dintre ultimele prezentari StanceNation este cea despre o masina speciala. Un exemplar de Toyota Supra modificat, care ascunde sub capota nu mai putin de 1100 cp. Un autoturism care exprima perfectiune: tractiune spate, putere din plin si forme care nu mor niciodata.


PhjF9FE.jpg


Cine nu a visat vreodata la un Nissan Skyline GT-R R34 sau la o Toyota Supra, vesnicele rivale japoneze din filmele cu drifturi si curse de viteza? Fara indoiala, Toyota Supra, o masina sportiva care se chinuie sa revina in atentia pasionatilor cu o generatie noua, a fost si va ramane o emblema in lumea driftului sau a curselor de accelerare. Si asta pentru ca Paul Walker a condus o Toyota Supra in prima parte a seriei Fast & Furious, la fel cum a facut in partea a doua cu modelul Skyline R34. Indiferent de motive, cert este ca Supra este inca o masina la care viseaza multi. Iata ca pentru unii, visele din adolescenta au devenit realitate. E si cazul lui Tyler Pflanz, care conduce astazi masina la care visa de cand era copil.


UMpdjj0.jpg


Mai mult, a avut ocazia sa-i aduca o serie de imbunatatiri care ar face gelos orice pasionat si orice impatimit de tuning si performanta. E vorba de o Toyota Supra 3.4L 2JZ-GE care are o putere de mai mult de 1100 cp cu benzina de curse sau "doar" 650 cp cu benzina de la pompa.


Exemplarul prezentat aici este de fapt a doua masina pe care o are Tyler. Si asta pentru ca, intr-un accident nefericit de acum cativa ani, el a mai avut o Supra care a sfarsit intr-un incendiu. Insa ce a renascut din cenusa, a devenit monstrul de acum care ne face sa visam cu ochii deschisi. O masina noua, realizata de la zero, cu niste bijuterii sub capota la care pana si cei mai impatimiti ingineri si iubitori de tehnologie ravnesc.


eyPgyHv.jpg


Dupa ce a cumparat o masina noua, evident, tot o Toyota Supra, primul lucru pe care l-a facut proprietarul a fost sa-i schimbe motorul. Motorul care original era aspirat a fost inlocuit cu unul turbo, dotat cu un intercooler HKS si un compresor SP81. Asta, pe langa alte modificari majore, care i-au adus un total de 650 de cai putere cu carburant normal, la o presiune de 17 psi. Cu benzina Sunoco de curse, lucrurile stau putin diferit... Adica peste 1100 cp.


uR6Jb8S.jpg


Si daca tot am ajuns la sistemul audio, aceste e compus din unitate centrala JVC kw-xg700 Double-Din, difuzoare JBL GTO in portiere, difuzoare Alpine Type R in spate, amplificatoare Rockford Fosgate Punch 200a si Rockford Fosgate Power 200a, capacitor Rockford Fosgate RFC1D de 1 Farad, doua subwoofere JL Audio 10w1v2.8, ecrane Sony I-Frame, App-Tronics Stealth, Interceptor... ce or insemna astea. Oricum am da-o, e clar ca discutam de o masina modificata in care s-au investit foarte multi bani. In jur de 100.000 de dolari. Pe langa costul masinii initial. Insa pasiunea nu cunoaste limite, iar atunci cand iti permiti, e bine sa faci ce iti place. Ca, pana la urma, o viata avem de trait, nu?



Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.