Jump to content
Sign in to follow this  
CBN AiRJORDAN MIAUMIAU

National Guard - Regulament Intern / Intern Rules

Recommended Posts

wgbc6T9.png

 

 

ro32.png

 

Reguli Generale

 


1.1. Sunteţi obligaţi să ştiţi şi Regulament Jail cat si Regulamentul Departamentelor > click.

1.2. Departamentele trebuie să fie unite. Cei care caută ceartă nu merită să rămână în acestea.

1.3. Membrii Departamentelor nu au voie să ceară unui civil să-i omoare / Nu aveți voie să omorâți un civil dacă acesta vă cere să faceți asta. (Faction Warn)

*Nu aveti voie sa fiti ajutati de civili pentru prinderea suspectilor. (Faction Warn)

1.4. Aveți voie sa participați la evenimente doar Off-Duty, cine merge la event On-Duty (Faction Warn).
1.5. Este strict interzisă folosirea avantajelor de polițist (sub orice forma) când situația nu o cere. (Ban & Demitere)
1.6. Membrii Departamentelor nu vor avea voie să participe la activitatea clanurilor (graffiti) sau sa ajute. (Faction Warn)
1.7. Membrii Departamentelor nu vor avea voie să intervină in clan zones când se dă [/spray] (nu aveţi voie să daţi wanted pentru Civil Attack sau Civil Kill, ori să confiscaţi armele membrilor clanurilor ce-şi adjudecă zona). (Faction Warn)

Puteţi interveni doar dacă mergeţi pe un suspect ce are deja wanted, somându-l să se predea, ori în cazul în care sunteţi atacaţi.

 

1.8. Toți membrii departamentelor de poliție au obligația de a avea comanda [/timestamp] activata. (Avertisment Verbal)

1.9. Spamul pe /r este interzis (3 texte unul după altul), (Avertisment Verbal)

 

 

Reguli legate de wanted şi arestări. 

Cazuri şi excepţii.

 

2.1. Se acordă Wanted 1 pentru [/call 112] aiurea pentru motivele aberante, care nu pot fi considerate crime pe acest server.
2.2. Nu aveţi permisiunea de a intra în business-uri în care au loc un eveniment, doar dacă în acel interior se află un suspect fără drept de predare. (Faction Warn)
 

2.3. În cazul în care un membru de Departament acordă wanted unui civil, acesta are dreptul de a-l aresta, indiferent de wanted level.
2.4. În cazul în care jucătorul aflat pe G are wanted fara drept de predare, şoferul va primi Wanted 6 "Complice", fără somaţii.
2.5. Dacă un jucător are pe G un suspect cu Wanted 1+ care trage în poliţişti, şoferul va primi Wanted 6 "Complice", fără somaţii.
2.6. Dacă un jucător aflat pe G într-o maşină condusă de un suspect cu wanted trage asupra poliţiştilor aflaţi în urmărire va primi Wanted 6 "Complice", fără somaţii.
2.7. Dacă un jucător intervine atunci când un poliţist se află pe jos în urmărirea unui suspect (îl atacă cu pumnii, îl calcă cu maşina în repetate rânduri sau lasă maşina pe poliţist, îl atacă de aproape cu arma - să se vadă clar că acel jucător are intenţia de a ajunta suspectul) va primi Wanted 6 "Complice", fără somaţii. (dovadă video)
 

2.8. Pentru cei care pătrund în Area 51 primesc wanted 2 "Teren Guvernamental" fără somaţii. 

(!) Atenţie: Se acordă wanted pentru ''Teren Guvernamental'' direct fără somaţii doar pentru cei care pătrund în Area 51, dacă intră pe alt Teren Guvernamental (Garaj LSPD, LVPD, SFPD sau FBI) trebuie acţionat conform paragrafului ''Teren Guvernamental'' pe care-l gasiti in Regulamentul Departamentelor.

În momentul în care un jucător intră pe Teren Guvernamental, acesta trebuie somat folosind comanda [/m], somatiile care nu se dau pe [/m] nu sunt luate in considerare şi riscaţi (Faction Warn).

(!) Wanted pentru Teren Guvernamental se acorda dupa 1 minut de la ultima somatie pe [/m] (Faction Warn)

(!) Minimul de somatii este de 3, iar maximul de 5. (Faction Warn)

 

2.9. Jucătorii care muncesc la joburi legale nu trebuie opriți pentru controale de rutină sau alte instanțe similare, deoarece își vor pierde misiunea de la job fără niciun motiv bine întemeiat. Pot fi opriți doar în cazul în care au wanted. (Faction Warn)
3.0. Pentru jucătorii AFK on Wanted, se va anunţa pe chatul Departamentelor numele jucătorului şi minutul de pe ceasul serverului ([Mr]Ovidiu227 AFK :33 ), se va face o poză în care să dovedească că este AFK, iar dacă după 3 minute (180 secunde) pe ceasul serverului acesta nu a revenit se face poză din nou, prin care să se dovedească acest lucru (click pentru exemplu), iar după aceea puteţi să-l omorâţi.
 

3.1. Pentru a-i acorda Wanted 3 cu motivul "Cop Attack" unui jucător, acesta trebuie să vă atace cu pumnii de minim 3 ori sau să tragă cu arma în voi. Pentru a acorda acest tip de wanted, aveti nevoie de dovada video. (Faction Warn)
3.2. Nu aveţi voie să acordaţi Wanted pentru "Cop Attack" jucătorilor care vă atacă în Safe-Zone, în schimb le puteţi confisca armele. În caz că vă atacă un suspect cu Wanted puteţi să-l omorâţi. (Faction Warn)
3.3. Nu aveţi voie să acordaţi wanted pentru "Cop Attack" sau "Cop Kill" jucătorilor care vă atacă în cadrul unui event, atunci când sunteţi prezenţi în acea locaţie pentru a omorî un suspect ce nu are drept de predare. Indicat este să anunţaţi organizatorul acelui event scopul prezenţei voastre în acel loc. (Faction Warn)
 

3.4. Este interzis să confiscați armele unui suspect, dacă acesta nu are drept de predare, sau ale unui mafiot care se află în HQ sau în curtea HQ-ului, dacă acesta nu vă atacă sau nu le folosește pentru a ataca alți jucători. (Faction Warn)
Este permis să confiscați armele unui suspect cu drept de predare, dacă acesta le ține la vedere sau atacă alți jucători.

3.5. Când confiscaţi armele unui jucător, sunteţi obligaţi să-i spuneţi si motivul. Un simplu text cu ''arme la vedere'' este suficient. (Avertisment Verbal)

3.6. Membrii National Guard NU au voie sa confiste niciun fel de licenta.(Faction Warn)

3.7. Pentru a acorda wanted cu motivul "Fugar/ Runner", suspectul trebuie sa fugă cu un vehicul(masina/bicicleta/avion/barca). Daca acesta nu raspunde la cele 3 somatii, va primi wanted 6 "Fugar/ Runner". Pentru a acorda acest tip de wanted, aveti nevoie de dovada video. (Faction Warn)
3.8. Membrii de rank 1 nu au voie să meargă după wanted. (Faction Warn)

3.9. Pentru a acorda wanted sau kill cuiva, trebuie sa aveti o dovada clara in care se observa intentia de deathmatch (acele mesaje informative din partea serverului când ești omorât, dovezi de tip video, dovezi de tip screenshots în care se observă clar DM-ul făcut și așa mai departe). Dovezile in care apare doar DMG Informerul de la server NU se iau in considerare in cazul unei reclamatii. (Faction Warn)

4.0. In interiorul arenelor (paintball, gungame, war arena, racing arena, last car standing) de pe server NU aveti voie sa oferiti „sancțiuni” (wanted, confiscate, ticket, etc.) (Faction Warn)

4.1. Daca sunteti omorati de catre un civil si sunteti off duty, puteți să-i sancționați cu wanted folosind comanda /su după ce va puneti on duty, în primele 5 minute de când a avut loc fapta. (Faction Warn)

 

Reguli legate de vehicule.

 

4.2. Aveți voie să deschideți focul cu Hydra, Hunter și Rustler, doar în cazul în care suspectul fuge cu Avion/Elicopter (Air vs Air).
Cine deschide focul aiurea şi trage după vehiculele sau jucătorii cu wanted aflaţi la sol, riscă 
Rang Down.
4.3. Doar membrii de Rank 3+ pot urmări/aresta suspecţii şi cu maşinile personale. (Faction Warn)

* Membrilor de rang 3+ le este permis să aibă ca pasageri membrii de rang inferior.
4.4. Sunteți obligați să porniți girofarul atunci când plecați într-o misiune de urmărire. (Avertisment Verbal)
Aveți voie să încălcați regulile de circulatie când conduceți o masina de poliţie cu girofarul pornit.

4.5. Membrii National Guard vor putea urmării suspecții și în mașini de civil. În cazul în care merg după suspecți ce au drept de predare trebuie să respecte regulile de circulație, iar în cazul în care suspecții urmăriți nu au drept de predare pot încălca acele reguli, pe baza unei dovezi video cu urmarirea suspectului.
4.6. Nu este permisă folosirea de Hidraulice și NOS, atât pe maşinile de poliţie cât şi pe maşinile personale sau de civili. (Avertisment Verbal)
Puteţi în schimb să vă dotaţi maşinile personale sau cele de poliție cu roți noi sau o altă culoare.

4.7. In intervalul 20:00 - 08:00, sunteti obligati sa aveti farurile de la masini pornite. (Avertisment Verbal)
4.8. Folosirea vehiculelor aeriene pentru civili (exemplu: Dodo) pentru a ataca suspecții aerieni, făcând drive-by (de tip shot/cu arma, de pe geamul vehicului/de pe H) pe ei este interzisă. (Faction Warn prima abatere; demitere la a doua).

4.9. Nu aveti voie sa mergeti pe contra sens cu masina personala sau masini de politie fara girofarurile pornite.(Avertisment Verbal)

 

Reguli legate de şedinţe si antrenamente.

 

Ședințele se vor ţine doar la nevoie, ele fiind anunţate pe forum, în topicul Anunţuri Importante, şi în game prin [/fmotd].
5.1. Cine se prezintă la antrenament fără licențele corespunzătoare (weapons şi flying) este considerat absent.
5.2. În caz că nu puteți ajunge la o ședință/antrenament vă puteți învoii în topicul National Guard - Invoiri şedinţe.
5.3. Dacă ai întârziat la o ședință/antrenament, trebuie să vii în liniște la HQ. Dacă antrenamentul începe la ora 14:00 de exemplu, puteți întârzia 5 minute fără a fi sancționați, dacă veniți în intervalul 14:05 - 14:20 veți fi trecut la membrii întârziați (Avertisment Verbal), după 14:20 sunteți trecuți absenți (Faction Warn). Dacă ședința începe la ora 15:00 de exemplu, puteți întârzia 10 minute fără a fi sancționați, dacă veniți în intervalul 15:10 - 15:30 sunteți trecuți la absenți (Faction Warn).

 

Alte informaţii.

 

6.0. În cazul în care maşina cu care transportaţi un suspect ia foc nu aveţi voie să folosiţi comanda [/uncuff] (Avertisment Verbal), decât după ce focul s-a stins. Dacă muriţi în explozie, anunţaţi pe [/d] faptul că un suspect a rămas cu [/cuff] şi ID-ul său, iar dacă voi, ori un alt coleg, nu puteţi merge după el anunţaţi suspectul prin [/sms] sau [/call] să cheme un admin pentru a-i da [/uncuff], ori să folosească comanda [/q].
6.1. Cei care dețin materiale sau droguri au la dispoziție 24 de ore de la intrarea în facțiune să scape de ele. Dacă veți fi prinși cu ele după cele 24 de ore, le veți avea confiscate. Ca să scăpați de ele rugați pe cineva din afara Departamentelor să vi le țină, contactați un Rank 5+ să vi le confiște sau folosiți [/throw].
6.2. Membrii National Guard ce nu fac parte din echipa de testeri nu au voie să folosească comanda [/ft]. Sancţiunea pentru folosirea nejustificată a acestei comenzi este Faction Warn.
6.3. Toți membrii departamentelor de poliție au obligația de a avea comanda [/timestamp] activata. (Avertisment Verbal)

6.4. Cererea sau apropouri de Rank Up sau FW Clear se sancționează cu Faction Warn.

6.5. Aveţi voie sa deţineţi orice job legal in afară de Lawyer. 

6.6. Costul unui accept lawyer este de minim 4.000$ şi maxim 15.000$. Cine vinde mai scump va fi sancţionat cu Faction Warn. Veți folosi comanda [/lawyer] pentru a putea vinde un mandat de eliberare.

6.7. Membrii Departamentelor nu vor putea pleca din facțiune dacă încă există plângeri la adresa lor.

6.8. Pentru a face parte din National Guard, aveți nevoie de Skill 5 Detectiv si minim level 15.

6.9. Folosirea nejustificată a comenzii [/ftalkpower] de către membrii de rang 5+ poate duce la sancționarea cu Avertisment Verbal.
Această comandă este folosită de către membrii cu rang 5 în cazul unor certuri între colegi sau de membrii cu rang 6+ pentru un anunț important sau de asemenea, o ceartă nebinevenită.

7.0. Membrii National Guard vor avea voie sa foloseasca comanda /frisk atat in jail, cat si inafara acestuia.

*Este permisa folosirea comenzii /frisk pe colegii factiunii doar daca detineti Rank 5+. Este interzisa folosirea comenzii pe lider sau sublider, sanctiune Faction Warn

**Este interzisa folosirea comenzii /frisk pe alti membrii ai departamentelor, sanctiune Faction Warn. Daca credeti ca acestia detin obiecte ilegale, reclamatii printr-un pm la lider.

***Este interzisa folosirea comenzii /frisk pe membri altor factiuni daca acestia sunt in apropierea unui HQ. Exceptie atunci cand jucatorul fuge spre HQ-ul sau si aveti dovada. Sanctiune Faction Warn.

Este permisa folosirea comenzii /frisk pe jucatorii AFK. Totodata, in caz ca acestia detin droguri, este permisa confiscarea lor

7.1. Membrii National Guard de rank mai mare ca 1 pot acum  sa confiste drogurile si in afara Jail-ului.

 

 

 

nKwMIXh.png

 

 

ud1sq7C.png

 

 

 

General Rules:

 

  • You are bound to know the Jail Rules, too.
  • Severe sanctions will be given for those who make negative comments or insult another Department, or other Department members. The Departments must be united. Those who seek fights are not worthy of a department.
  • National Guard members that are reported on RPG website are required to respond with proofs within 24 hours. Besides that, you are required to keep a professional and civilized behavior in all the answers to that complaint. You're not allowed to make unnecessary comments, to use offensive words or phrases, to provoke an argue or to make chat on that complaint. You may risk sanctions according to the gravity of the situation.
  • Departments Members are not allowed to report on RPG site other colleagues from NG/PD/FBI, even if they have evidence from the secondary accounts. To report a Department colleague you have to send the evidence by PM to the Department leader of that colleague.
  • When a suspect is in your custody you must always [/cuff] him.
  • If the car explode when you are carrying a suspect you may not use the [/uncuff] until the fire was extinguished. If you die in the explosion, announce on [/d] that a suspect remained with [/cuff] and its ID, and if you, or another colleague, can't go after it announced the suspect through [/sms] or [/call] to call an admin to give him [/uncuff] or to use [/q].
  • Department members are not allowed to ask for a civilian to kill them and they are also not allowed to kill a civilian, if they are asked.
  • National Guard members are required to display a civilized behavior in relation with other players. Light insults will not be sanctioned if you don't abuse them, especially in public places. Severe insults, vulgar language or serious threats are punishable with dismissal. Swearing your colleagues or on Departments chats ([/r] or [/d]) are punishable with dismissal.
  • You are allowed to participate at events ONLY /off duty.
  • Is strictly forbidden to use the advantages of police (any form) when the situation is not required! This could be punished even with ban.
  • Departments members are not allowed to participate on the newest clan activity (graffiti).
  • Departments members are not allowed to interfere in clan zones when someone use [/spray] (you may not give wanted for "Civil Attack" or "Civil Kill", or to confiscate weapons from the clan members in that area). You can intervene only if you go after a suspect who has already wanted to demand that he surrender, or if you are attacked. (Sanction: Faction Warn)
  • Those who detain materials have 24 hours after entering in National Guard to get rid of them. Who is caught with materials after 24 hours, you will have them confiscated. You can give them in the following ways: Tell someone who is not in Departments to hold it for you, contact a Rank 5+ to confiscate them from you or use [/throw].
  • National Guard members who are not part of the testers team are not allowed to use the [/ft] command. The sanction for unjustified use of this command is Faction Warn.
  • Rank 4+ members are forbidden to change the status of a candidate in rejected/accepted without the leader approval. The change of status without prior leader approval is considered player favoring and is punishable with Faction Warn or dismissal, depending on the case.
  • All members are supposed to have [/timestamp] ON, (Sanction: Verbal Warning)
  • Spam on [/r] is forbidden (3 texts), (Sanction: Verbal Warning)

 

Wanted And Arresting Rules:

 

  • Wanted gives only the person who was attacked, not his mate.
  • Wanted 1 will be given to players who make pranks on [/call 112].
  • Department members aren't allowed to enter in business if there is an active event, except when a suspect without the right to surrender is hiding inside.
  • The officer who gave the wanted has the priority to arrest it.
  • The first member of the Departments who reaches a certain suspect is the one who will process/arrest. Members who come after him have no right to intervene only if requested and if the suspect enter in their car, are forced to hand over the initial member.
  • If the player on G has escaped from jail, the driver will get Wanted 6 "Accomplice" without any warnings.
  • If a player has on G a suspect with Wanted 1+ who is shooting at the policeman, the driver will get Wanted 6 "Accomplice" without any warnings.
  • If a player who is on G in a car driven by a suspect and he shot at police officers will get Wanted 6 "Accomplice" without any warnings.
  • If a player intervene when a policeman is in pursuit of a suspect on foot (attacking him with fists, drive several times or parking his car on top of the policeman, attacks him with a gun from close range - it has to be clearly seen that player has intended to help the suspect) will get Wanted 6 "Accomplice" without any warnings.
  • For those who enter in Area 51, no matter the level, they will get wanted 2 "Trespassing on a Gov. Territory" without any warning.
  • You must use [/m] for those who enter on Government Area (LSPD, LVPD, SFPD, FBi) to get out. If you don't use [/m], then your summos is not available (Sanction: Faction Warn)
  • Players must not stop working at jobs for routine checks or other similar instances because they will lose their mission without a good reason. They can be stopped only when they have wanted. (Sanction: Faction Warn)
  • How to proceed when you found a player AFK on wanted: first you have to announce on /d the name of that player and the time from the server clock (X AFK :33) and take a picture after that as proof ; second, if the player didn't come back in game after 3 minutes (180 seconds also on the server clock) take another picture as proof and you can kill him.
  • A player needs to punch you more than 3 times or to shoot at you for wanted 3 for "Cop Attack".
  • You are not allowed to give wanted for "Cop Attack" or "Cop Kill" to players who attack you in an event when you are present in that location to kill a suspect who have no right to surrender.
  • You are not allowed to confiscate weapons from a player who doesn't have right to surrender, or confiscate weapons from a player who is in HQ and/or in HQ's yard if he's not attacking you or using them to attack other players. (Sanction: Faction Warn)
  • When you confiscate weapons, you are requierd to say the reason. A simple text with "weapons at sight" is enough. (Sanction: Verbal Warning)

Vehicles Rules:

  • You are allowed to start the fire with Hydra, Hunter and Rustler only when the suspects flies with airplane/helicopter (Air vs Air).
  • Only members with Rank 3+ are allowed to go after suspects without right to surrender with the personal car.
  • You are forced to start the emergency lights when you go on in mission!
  • You are allowed to violate the traffic rules when driving a police car with the flashing on.
  • You aren't allowed to use hydraulics and NOS! (Sanction: Verbal Warning)
  • Between 20:00 - 08:00 you must have lights on. (Sanction: Verbal Warning)
  • The use of air vehicles for civilians (eg.: Dodo) to attack air suspects, doing drive-by (shooting/with gun, on the window of vehicle/pressing H) on them it's forbidden. (Punishment: Faction Warn first offence; dismissal second offence).

 

Meetings And Trainings Rules And Info:

  • Meetings will take place only when is necessary and they will be announced on forum, Important Announcements topic, and in game trough [/fmotd].
  • Who are presented at training without proper licenses (weapons and flying), will be considered absent.
  • If you are late at meeting/training you need to come quietly in HQ. If the training begins at 14:00, you can be late 5 minutes without receiving any sanction, if you come between 14:05-14:20 you will be placed on "Late Members" (Verbal Warning - AV), if you come after 14:20 you will be absent (Faction Warn), if the meeting starts at 15:00, you can arrive at it in the frist 10 minutes without being sanctioned, if you arrive in the 15:10 - 15:30 interval, you will be considered absent (Faction Warn).

 

Info:

 

 

  • The cost of an accept lawyer is minimal $4,000, and maximum $15,000. Who will give more expensive, will be punished with Faction Warn.
  • Asking, in any form, for Rank Up or FW Clear will be punished with Faction Warn.
  • A Department member is not allowed to leave the faction if unanswered complaints about that member still exist.
  • To join National Guard you need Skill 5 Detectiv and level 15.
  • You are allowed to take any legal job, without Lawyer.

 

 

 

Edited by eB pixeldix
Adaugata reugula 7.1
  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am adaugat o regula noua / I added a new rule :

 

Cei care au jobul de lawyer vor putea vinda un /accept lawyer cat le permite scriptul, adica intre 2500$ si 7000$.

 

The lawyers are allowed to sell an /accept lawyer how much the script allows. You can sell it between 2500$ and 7000$.

Edited by General FC AirJordan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am modificat pretul unui accept lawyer. Acesta se poate vinde intre 4000$ si 15000$, atat este minumul si maximul scriptului.

 

I modified the price of an accept lawyer. This can be sold between 4000$ and 15000$, this is the minimum and the maximum of the script.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.