[MAYOR] - Anunţuri importante / Important announcements

Skipper

Începând de sâmbătă, 20.06.2015, Primăria intră în perioada estivală. Aici aveţi o listă cu modificările aduse la desfăşurarea activităţii primarului:

• Programul oficial nu va mai putea fi respectat temporal, însă toate activităţile vor fi desfăşurate în continuare, însă spontan. Orele desfăşurării activităţilor vor fi în cea mai mare parte a timpului 10-16 şi 22-00;
  • Se vor face minim 3 evenimente pe zi, de la cele minim 2 din trecut;
  • Taxa va fi împărţită de minim 2 ori pe zi, faţă de minim o dată din trecut, dublând şi evenimentele TRIVIA pentru jucătorii de nivel 3-7;
  • Suma minimă pentru donaţiile anunţate pe /gov este de 50.000$, prin transfer. Suntem nevoiţi să facem acest lucru deoarece banii pentru eventuri se împuţinează pe zi ce trece iar Sponsorii oficiali sunt din ce în ce mai puţini. Gândiţi-vă că o donaţie de 50.000$ înseamnă un eveniment organizat.

Vă mulţumim pentru înţelegere!

Starting with Saturday, 20.06.2015, the Mayor enters the summertime. Here you have a list of the new things in the Mayor's activity:

• The Official programme enters the summertime. It can't be respected temporally, but all the activities will be held, spontaneously. The period of the activities will be mostly 10-16 and 22-00;
  • There will be at least 3 events per day, instead of the minimum 2 events per day in the past;
  • The tax will be shared at least 2 times per day, instead of the minimum one time per day in the past. The TRIVIA event for the level 3-7 will also be two times per day;
  • The minimum amount of money for the /gov-announced donations will be 50.000$, with /transfer. We have to do this because we're running out of money for the events and the Official sponsors are donationg less and less. Imagine that 50.000$ means one event.

Thanks for understanding!

Edited by South OldNab

Sâmbătă, 03.07.2015, voi fi plecat din oraş şi nu voi avea acces la Internet decât spre seara târziu. Activităţile din cadrul zilei de sâmbătă se vor amâna.

Saturday, 25.04.2015 I'll be away from home and I won't have access to the Internet until evening. Activities that should have place Saturday will be postponed .

Primăria oferă de astăzi anunţuri plătite pe [/gov], la preţul de 30.000$ / rând. Pentru un anunţ îl contactaţi pe primar.

The Mayor puts from now on paid ads on [/gov], at the price of 30.000$ / row. For an ad contact the mayor.

Sâmbăta aceasta voi fi plecat din localitate, prin urmare activităţile din această zi vor fi făcute cu o zi înainte, adică vineri. Vă mulţumesc pentru înţelegere!

This Saturday I'll be away from my hometown, therefore the activities from that day will be done a day before, that is Friday. Thank you for understanding!

Sâmbăta aceasta voi fi plecat din localitate, prin urmare activităţile din această zi vor fi făcute cu o zi înainte şi cu o zi după, adică astăzi şi duminică. Vă mulţumesc pentru înţelegere!

This Saturday I'll be away from my hometown, therefore the activities from that day will be done the day before and the day after, which are Friday and Sunday. Thanks for understanding!

Edited by OG OldNab

Sâmbătă, 28.01.2017, ora 20:00, va fi un târg special la care vor participa facţiunile paşnice şi departamentele, la aeroportul părăsit. Toate facţiunile paşnice participante vă vor oferi servicii gratuite pe durata târgului.

Saturday, 28.01.2017, at 20:00 there will be a special fair where peaceful factions and departments will participate, at the abandoned airport. All the participating peaceful factions will offer you their services for free during the fair.

Cifre aproximative din mandatul meu / Approximate numbers from my term:

Numărul de bani obţinuţi / investiţi în activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of money gained / spent in activities (charity, events, helps etc.): ~65.000.000$;

Numărul de ore investite în activităţi / Number of hours invested in activities: ~100;

Numărul de activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of activities (charity, events, helps etc.): ~200;

Doar cu ajutorul vostru am reuşit să am aceste cifre! Se stabilesc noi recorduri iar tu nu eşti doar o cifră din numerele de mai sus, tu eşti o parte din ceea ce înseamnă aceste recorduri! Vă mulţumesc tuturor celor care sprijină jucătorii care au nevoie prin orice metodă, respectul meu şi al tuturor jucătorilor!

Dacă voi fi ales, voi încerca din răsputeri să îmbunătăţesc aceste cifre, oricum am dat tot ce am putut în acest mandat, şi aşa voi face întotdeauna dacă voi fi ales. Aceste numere pot fi dovedite, cine doreşte să afle cum am calculat aceste cifre îmi poate da un PM.

With your help only I could achieve those numbers! We've set up new records and you aren't just a number from the ones from above, you are a part of those records! A very big "thank you" to all of you who helped players who needed that help by any ways, you've got my respect and the other players' respect!

If I will be elected, I will try hard to improve those statistics, I gave anything I had anyway, and that's how I'll do it if I will be elected. Those numbers can be proved, if you have any doubts PM me and I will explain you how I calculated them.

Puterea e a voastră! The power is yours!

fist-png-2.png

Edited by OG OldNab

Cifre aproximative din mandatul meu / Approximate numbers from my term:

Numărul de bani investiţi în activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of money spent in activities (charity, events, helps etc.): ~20.000.000$ + 1400 gold din banii proprii.

Numărul de ore investite în activităţi / Number of hours invested in activities: ~117

Numărul de participanţi la activităţi / Number of participants to the activities: ~5.000

Numărul de donatori (nu unici) / Number of donnors (not unique): ~2.000.

Doar cu ajutorul vostru am reuşit să-mi îmbunătăţesc aceste cifre, faţă de cele din mandatul precedent! Se stabilesc noi recorduri iar tu nu eşti doar o cifră din numerele de mai sus, tu eşti o parte din ceea ce înseamnă aceste recorduri! Vă mulţumesc tuturor celor care sprijină jucătorii care au nevoie prin orice metodă, respectul meu şi al tuturor jucătorilor!

With your help only I could make those numbers bigger, in comparison with the ones from my ex. term! We've set up new records and you aren't just a number from the ones from above, you are a part of those records! A very big "thank you" to all of you who helped players who needed that help by any ways, you've got my respect and the other players' respect!

Deagle Master Of November 2k17

Date: 11.11

Ora/Time: 20:00(Server Time)

Prize: +1 Luna Clan | Hotring A/B/C | Big House Interior

Organized entirely by Tig3r in partnership with Mayor & Ultras South & Staff RPG1 

Edited by Robica

Deagle Master of April 2018.

Date: 14.04.2018

Ora/Time: 20:00 (Server Time)

Prize: Necunoscut / Unknown

Organized entirely by Tig3r in partnership with Mayor & Staff RPG1

A fost modificat topicul "Sponsofi oficiali / Official sponsors"

Edited by Done ToV

Primaria organizeaza Sambata, 25 Iunie 2022 o serie de evenimente din campania "5 for 5". 

Timp de o zi, vor fi organizate la diferite ore o serie de evenimente cu premiu de $1.000.000, acesta insemnand, un total de $5.000.000 la finalul celor 5 evenimente.

Programul este dupa cum urmeaza:

Ora 12:00 - Last Man Standing, premiu $1.000.000

Ora 14:00 - Last Car Standing, premiu $1.000.000

Ora 18:00 - Duele Deagle, premiu $1.000.000

Ora 21:00 - Race, premiu $1.000.000

Ora 22:00 - Slenderman, premiu $1.000.000

BONUS

In orice interval orar al zilei de 25 Iunie 2022 vor fi organizate mai multe evenimente SMS cu premiul de $50.000.

Nu uitati sa va insemnati datele in calendar! Spor la joc.

EN:

Spoiler

The City Hall organizes on Saturday, June 25, 2022 a series of events from the "5 for 5" campaign.

For a day, a series of events with a prize of $1,000,000 will be organized at different times, which means a total of $5,000,000 at the end of the 5 events.

The event timelines are as follow:

12 PM - Last Man Standing, prize $1.000.000

2 PM - Last Car Standing, prize $1.000.000

6 PM - Deagle Duels, prize $1.000.000

9 PM - Race, prize $1.000.000

22 PM - Slenderman, prize $1.000.000

BONUS

Several $50,000 SMS events will be held at any time on June 25, 2022.

Don't forget to mark your dates in the calendar! Good luck with the game.

Edited by VISA

image.png.03878623cd9f80c69904edec6e34b2ef.png

The City Hall organizes special events every weekend during all the month of August. The events will contain special prizes (vehicles / Gold / big ammount of Money)

Starting from this weekend ( Saturday 06/08/2022 and Sunday 07/08/2022) the events will be as follow:

Saturday - Special event prize : NRG-500 + $500.000

Sunday - Special event prize : Infernus + $500.000

Also several $50,000 / $100.000 events will be held at any time this weekend

image.png.b18a9fbc70b395019706bace70e74683.png

Primaria orasului organizeaza evenimente speciale in fiecare weekend toata luna August. Evenimentele o sa contina premii speciale (masini / Gold / foarte multi bani)

Incepand de saptamana aceasta (Sambata 06/08/2022 si Duminica 07/08/2022) evenimentele o sa fie urmatoarele:

Sambata - Premiul evenimentului special : NRG-500 + $500.000.

Duminica - Premiul evenimentului special : Infernus + $500.000.

De asemenea multe evenimente cu premii $50.000 / $100.00 vor fi facute in acest weekend.

Nu uitati sa va notati datele in calendar ! Succes cu jocul.

The City Hall organizes special events every weekend during all the month of August. The events will contain special prizes (vehicles / Gold / big ammount of Money)

this weekend ( Saturday 13/08/2022 and Sunday 14/08/2022) the events will be as follow:

Saturday - Special event prize : 200 GOLD + $500.000

Saturday - Special event prize :  $1.000.000

Sunday - Special event prize : 200 GOLD + $1.000.000

Primaria orasului organizeaza evenimente speciale in fiecare weekend toata luna August. Evenimentele o sa contina premii speciale (masini / Gold / foarte multi bani)

saptamana aceasta (Sambata 13/08/2022 si Duminica 14/08/2022) evenimentele o sa fie urmatoarele:

Sambata - Premiul evenimentului special : 200 GOLD + $500.000.

Sambata - Premiul evenimentului special : $1.000.000.

Duminica - Premiul evenimentului special : 200 GOLD + $1.000.000.

Edited by AIM Mezen

The City Hall organizes special events every weekend during all the month of August. The events will contain special prizes (vehicles / Gold / big ammount of Money)

this weekend ( Saturday 20/08/2022 and Sunday 21/08/2022) the events will be as follow:

Saturday - Special event prize : 200 GOLD + $1.000.000

Sunday - Special event prize :  $2.000.000

Primaria orasului organizeaza evenimente speciale in fiecare weekend toata luna August. Evenimentele o sa contina premii speciale (masini / Gold / foarte multi bani)

saptamana aceasta (Sambata 20/08/2022 si Duminica 21/08/2022) evenimentele o sa fie urmatoarele:

Sambata - Premiul evenimentului special : 200 GOLD + $1.000.000

Duminica - Premiul evenimentului special :  $2.000.000.

07/10/2022

- The Gold Events blacklist + rules topic was added and refined with rules regarding how you can and cannot win 200+ gold from the current Mayor: cowS / KillerKitten at the time of this announcement. For any problems regarding this, please PM @ cowS

O zi buna!

Cifre aproximative din mandatul meu / Approximate numbers from my term:

Numărul de bani investiţi în activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of money spent in activities (charity, events, helps etc.): ~25.000.000$ + 1200 gold din banii proprii.

Numărul de ore investite în activităţi / Number of hours invested in activities: ~100

Numărul de participanţi la activităţi / Number of participants to the activities: ~1.500

Numărul de donatori (nu unici) / Number of donnors (not unique): ~1.000.

Doar cu ajutorul vostru am reuşit să dobândesc aceste cifre. Se stabilesc noi recorduri iar tu nu eşti doar o cifră din numerele de mai sus, tu eşti o parte din ceea ce înseamnă aceste recorduri! Vă mulţumesc tuturor celor care sprijină jucătorii care au nevoie prin orice metodă, respectul meu şi al tuturor jucătorilor!

Dacă voi fi ales, voi încerca din răsputeri să îmbunătăţesc aceste cifre, oricum am dat tot ce am putut în acest mandat, şi aşa voi face întotdeauna dacă voi fi ales. 

With your help only I could make those numbers bigger. We've set up new records and you aren't just a number from the ones from above, you are a part of those records! A very big "thank you" to all of you who helped players who needed that help by any ways, you've got my respect and the other players' respect!

If I will be elected, I will try hard to improve those statistics, I gave anything I had anyway, and that's how I'll do it if I will be elected. 

image.png

Seria de Evenimente Speciale pentru luna Mai începe pe data de 8 Mai ora 08:00 AM și este validă până pe data de 12 Mai ora 23:59 PM. 

Pentru detalii adiționale vizitează -> [MAYOR] - Evenimente speciale Mai / Special Events May.

Nu uitați să marcați datele în calendar! Mult noroc cu jocul.

image.png

The Series of Special Events for May begins on May 8 at 08:00 AM and is valid until May 12 at 23:59 PM.

For additional details visit -> [MAYOR] - Evenimente speciale Mai / Special Events May.

85aZvz8.png