[MAYOR] - Anunţuri importante / Important announcements

Skipper

2qallc4.png

În acest topic primarul va posta toate anunţurile importante.

In this topic the mayor will post all the important announcements.

Edited by BIS aka OldNab
Update

Re-editat în topicul "Mayor Info and Payday Info".

Taxa - se strânge din fiecare Payday, în seiful primariei. Se pot strânge până la maxim 100.000$ în seif. Aceşti bani, sunt împărţiti egal, cu ajutorul unei comenzi de către primar.

ÎN

Taxa - se strânge din fiecare Payday, în seiful primariei. Se pot strânge până la maxim 300.000$ în seif. Aceşti bani, sunt împărţiti egal, cu ajutorul unei comenzi de către primar.

Toate topicurile au fost actualizate, eliminând câteva erori şi adăugând la unele topicuri versiunea în limba engleză.

All of the topics have been updated, removing some errors and adding at some topics the English version.

Datorită faptului că am avut calculatorul stricat nu am putut intra zilele acestea, astăzi l-am primit şi vom recupera săptămâna viitoare ce am pierdut săptămâna asta. Îmi pare sincer rău însă nu a fost după mine. Mulţumesc de înţelegere!

Because my PC was broken I couldn't enter the game those days, today I've got it back and we'll recover the next week what we lost this week. I'm really sorry to be honest but it wasn't something that I could decide. Thanks for understanding!

Au fost amânate semi-finalele B-Zone Are Talent din cauza sărbătorilor pascale. Mai multe detalii la topicul respectiv.

The semi-finals of B-Zone's Got Talent have been rescheduled. More details at the topic.

Cu această ocazie, Primăria vă urează sărbători fericite alături de cei dragi!

With this occasion, the Mayor wishes you all the best and have a happy Easter with your family & friends!

paste-fericit.jpg

Sâmbătă, 18.04.2015, ora 20:00, va fi un târg special la care vor participa facţiunile paşnice şi departamentele, la aeroportul părăsit. Toate facţiunile paşnice vă vor oferi servicii gratuite pe durata târgului.

Saturday, 18.04.2015, at 20:00 there will be a special fair where all the peaceful factions and departments will participate, at the abandoned airport. All the peaceful factions will offer you their services for free during the fair.

Edited by BIS aka OldNab

Adăugat în Programul Oficial B-Football, talk-show-ul sportiv săptămânal al serverului nostru. Acesta va avea loc o dată pe săptămână şi va fi în loc de un Fun Hour. Câteva filmuleţe cu prima ediţie din B-Football (1 martie 2015) aveţi aici.

Added in the Official Programme B-Football, the weekly sportive talk-show of our server. This will be once a week and will take place instead of one Fun Hour. Some clips with the first edition of B-Football (1st of March, 2015) can be found here.

Edited by BIS aka OldNab

Sâmbătă, 25.04.2015, voi fi plecat din oraş şi nu voi avea acces la Internet decât spre seara târziu. Activităţile din cadrul zilei de sâmbătă se vor amâna ori spre sâmbătă seara, ori duminică. Toate cele 3 finale B-Olympics se vor desfăşura duminică de la ora 13:00, mai multe detalii în cadrul topicului.

Saturday, 25.04.2015 I'll be away from home and I won't have access to the Internet until evening. Activities that should have place Saturday will be postponed to Saturday evening / night or Sunday. All the 3 B-Olympics finals will take place Sunday at 13:00, more details can be found at the topic.

Sâmbătă, 25.04.2015, împreună cu membrii clanului Iaşi Seguaci [iS], vom organiza o mega-petrecere la [/findhouse 12], de la ora 22:00. Mai multe detalii puteţi găsi la topicul eventului. We stand for Moldova (since 25.04.2014). Vor fi împărţite şi mici cadouri tuturor celor prezenţi, big up! Toţi jucătorii sunt aşteptaţi să vină.

Saturday, 25.04.2015, with the clan members of Iaşi Seguaci [iS], we'll organize a huge party at [/findhouse 12], from 22:00. More details can be found at the event's topic. We stand for Moldova (since 25.04.2014). We'll share some small presents to all the present players, big up! All of you are attended to come.

Clipurile din ediţia a treia B-Football nu mi se procesează, voi mai încerca mâine să le uploadez. Între timp vă ofer o soluţie alternativă, şi anume să le descărcaţi şi să le vizionaţi din PC-ul vostru. Linkurile nu au absolut niciun virus / malware, sunt postate de către mine.

Edited by BIS aka OldNab

Datorită conducerii facţiunii News Reporters, activităţile care necesitau colaborarea Mayor - NR au fost anulate. Astfel, B-Football şi "Vrei să fii milionar?" nu vor mai exista, asta dacă nu se va produce o schimbare la nivelul modului de gândire al liderului lor. Mulţumim pentru înţelegere!

Cifre aproximative din mandatul meu / Approximate numbers from my term:

Numărul de bani investiţi în activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of money spent in activities (charity, events, helps etc.): ~20.000.000$;

Numărul de ore investite în activităţi / Number of hours invested in activities: ~100;

Numărul de participanţi la activităţi / Number of participants to the activities: ~3.000;

Numărul de donatori (nu unici) / Number of donnors (not unique): ~2.000.

Din arhivele pe care le-am consultat eu, cifrele de mai sus depăşesc performanţele altor mari primari pe care eu unul îi apreciez foarte mult şi care au fost o adevărată sursă de inspiraţie pentru mine, şi anume Vlad. şi cowS. Desigur, vremurile de acum aproape un an şi jumătate ale lui Vlad. erau altele şi cu siguranţă că a fost un primar foarte bun, cowS fiind un primar devotat care şi-a făcut treaba foarte bine şi care a reprezentat comunitatea străină de pe server. Respect pentru toţi cei care au ajutat în orice fel jucătorii care aveau nevoie şi celor care m-au ajutat şi susţinut în această lună. În special vreau să le mulţumesc lui Albertoy21[ToV] şi lui [uSa]FVI. pentru sprijinul acordat de-a lungul mandatului. Vă mulţumesc şi vouă pentru că aţi făcut parte din această lună minunată pentru mine şi, sper din toată inima, la fel de minunată şi pentru voi!

From the archives that I've searched into, the numbers from above are bigger than other great mayors' ones whom I respect a lot and who've been a real inspiration source for me, of course, I'm talking about Vlad. and cowS. Sure, the times of the almost one and a half year when Vlad. was mayor were very different and, surely, he was a great mayor. cowS was a devoted mayor who did his job very well and who represented the foreigners' community of the server. Respect to all of you who helped in any way the people who needed the help and to all the players who helped and supported me in this month. I especially want to say "thank you!" to Albertoy21[ToV] and [uSa]FVI. for the help accorded along the term. I want to thank you too because you've been a part of this wonderful month for me and I truly hope that it was at least as wonderful as it was for me!

Cowboy.png

Edited by BIS aka OldNab
Jos pălăria / Hats off!

Vă mulţumesc tuturor celor 289 de jucători care m-au votat şi care au avut încredere în mine. Voi da totul la fel ca şi în primul mandat pentru a vă mulţumi, cât îmi permite timpul voi fi alături de voi. Povestea continuă!

Thanks to all the 289 players who voted me and who trusted me. I'll give it all like I did in my first term to please you. All my time will be spent with you. The story continues!

tumblr_m9cieqn4MI1rd2qw6o1_400.gif

Sâmbătă, 09.05.2015, şi duminică, 10.05.2015, voi fi plecat din oraş şi nu voi avea acces la Internet decât spre seara târziu. B-Olympics pentru clanurile de 25 de sloturi se mută vineri, 08.05.2015, la ora 17:00, târgul auto la ora 18:30 şi ajutorul financiar la ora 19:30. B-Zone Are Talent la 20:00.

Saturday, 09.05.2015, and Sunday, 10.05.2015, I'll be away from home and I won't have access to the Internet until evening. B-Olympics for the 25 slots clans will be Friday, 08.05.2015, at 17:00, the auto fair at 18:30 and the financial help at 19:30. B-Zone's Got Talent at 20:00.

Edited by BIS aka OldNab

Sâmbătă, 16.05.2015, şi duminică, 17.05.2015, voi fi plecat din oraş şi nu voi avea acces la Internet decât spre seara târziu. B-Olympics pentru clanurile de 50 de sloturi şi pentru departamente se mută sâmbătă, la aceeaşi oră. Finalele vor fi duminică, la aceeaşi oră.

Saturday, 16.05.2015, and Sunday, 17.05.2015, I'll be away from home and I won't have access to the Internet until evening. B-Olympics for the 50 slots clans and for the departments will be Saturday, at the same hour. The finals will be Sunday, at the same hour.

Sâmbătă, 30.05.2015, ora 17:00, va fi un târg special la care vor participa facţiunile paşnice şi departamentele, la aeroportul părăsit. Toate facţiunile paşnice vă vor oferi servicii gratuite pe durata târgului.

Saturday, 30.05.2015, at 17:00 there will be a special fair where all the peaceful factions and departments will participate, at the abandoned airport. All the peaceful factions will offer you their services for free during the fair.

Cifre aproximative din mandatul meu / Approximate numbers from my term:

Numărul de bani investiţi în activităţi (charity, eventuri, ajutoare etc.) / Number of money spent in activities (charity, events, helps etc.): ~35.000.000$ (ex. 20.000.000$);

Numărul de ore investite în activităţi / Number of hours invested in activities: ~150 (ex. 100);

Numărul de participanţi la activităţi / Number of participants to the activities: ~5.000 (ex. 3.000);

Numărul de donatori (nu unici) / Number of donnors (not unique): ~3.000 (ex. 2.000).

Doar cu ajutorul vostru am reuşit să-mi îmbunătăţesc aceste cifre, faţă de cele din mandatul precedent! Se stabilesc noi recorduri iar tu nu eşti doar o cifră din numerele de mai sus, tu eşti o parte din ceea ce înseamnă aceste recorduri! Vă mulţumesc tuturor celor care sprijină jucătorii care au nevoie prin orice metodă, respectul meu şi al tuturor jucătorilor!

With your help only I could make those numbers bigger, in comparison with the ones from my ex. term! We've set up new records and you aren't just a number from the ones from above, you are a part of those records! A very big "thank you" to all of you who helped players who needed that help by any ways, you've got my respect and the other players' respect!

handshake-respect.jpg

Vă mulţumesc tuturor celor 191 de jucători care m-au votat şi care au avut încredere în mine. Voi da totul la fel ca şi în mandatele anterioare, ba chiar mai mult, pentru a vă mulţumi, cât îmi permite timpul voi fi alături de voi. Povestea continuă!

Thanks to all the 191 players who voted me and who trusted me. I'll give it all like I did in my ex. terms, and even more, to please you. All my time will be spent with you. The story continues!

giphy.gif

Primăria oferă de astăzi anunţuri plătite pe [/gov], la preţul de 50.000$ / rând. Pentru un anunţ îl contactaţi pe primar.

The Mayor puts from now on paid ads on [/gov], at the price of 50.000$ / row. For an ad contact the mayor.