Jump to content

Cum consideraţi acest job? / What do you think about this job?


 Share

Hoţ de buzunare / Pickpocketer  

697 members have voted

  1. 1. Doriţi acest job în joc? / Do you want to see this job in the game?



Recommended Posts

nope am not with u killerfish that's bad idea players will lose all their money with that update i advise to change the players by an atm it's better . i think if we change the Players with Atm"s is better we won't lose all our money by level 5 or small new player that's pretty but if we lose 50k per day that's not good please think about it changing players with atm's. Peace.

Link to comment
Share on other sites

Imi place ideea, este foarte buna. De acord. Cu precizarea ca un mic plus ar fi daca cel care a fost jefuit sa aibe cateva secunde in care, daca hotul nu fuge, sa isi recupereze banii, omorandu-l pe respectiv, iar banii cazand pe jos.

Link to comment
Share on other sites

Acest job se găseşte şi pe alte servere, dar e clar că e altfel structurat.

Am votat nu deoarece nu am chef ca banii care i-am făcut eu să fie furaţi de tot felul de jucători.

Idea nu este unică, deoarece încă din 2012 am văzut un astfel de job pe un server de GF, dar, este altfel structurată.

Joburile celelalte o să fie defavorizate, toţi jucătorii o să fie cu acest job doar pentru a fura bani. Nu mi se pare OK ca să furi în loc să munceşti.

 

Edited by TLG JustRed
Link to comment
Share on other sites

Nu mii se pare o idee buna. De ce? Pentru-ca mai ales cei de level mic, muncesc o tura la trucker, castiga 400$, si vine un hot si ii fura toti banii, ce rost mai are acel player sa faca trucker ? Asa mai bine face DM, ca doar tot pierde banii. Sau na, daca tot o sa fie implementata, playerii care sunt pe /sleep sa nu poata fii furati.. Toti acceptati aceasta propunere, ca vezi doamne se da GOLD, dar daca tu pierzi toti banii din cauza hotilor, cu ce te mai ajuta gold-ul ? Eu o sa fiu CONTRA acestui job, deoarece cei de level mic, o sa aiba de suferit.

Citeste postul inainte de a da cu, capul in tastatura ca sa scrii e pt lvl 15+ asa de saraci or fi aia? eu la lvl 11 am 300k

 

E un job bun pana la urma 500$ nu e asa mult...

Link to comment
Share on other sites

Smecher dar am ramane fara bani daca si-ar lua toti jobu asta

Link to comment
Share on other sites

Interesant jobul insa ar trebui ca limita de jaf pe un singur jucator sa fie de o data pe ora sa fie mai greu de facut skill-ul si nu pe jucatori AFK.

Un sistem asemenator cu /escape si /spray adica procesul de jefuire sa fie in procente ar fi ideal impreuna cu un anim specific.

Ar mai fi iarasi ceva frumos daca nu ai putea sa jefuiesti jucatori care au mai putin de 1-2k.Ce ar fi ca eu sa ma duc sa cumpar o casa si cat sunt acolo sa ma jefuiasca 10 jucatori, ar fi un haos total pe server unde toti se fura intre ei.

Trebuie gandit bine jobul, sa nu creeze un haos mai mare decat este pe server de cand s-a bagat /clanzones. Dupa ce ca mor cand trec pe langa un Clan TAG, sa mai fiu si jefuit de 50 de jucatori pe zi.

Edited by S a r p e
Link to comment
Share on other sites

Citeste postul inainte de a da cu, capul in tastatura ca sa scrii e pt lvl 15+ asa de saraci or fi aia? eu la lvl 11 am 300k

 

E un job bun pana la urma 500$ nu e asa mult...

Exista si banca , cei de level mic isi pot pune bani in banca.

Link to comment
Share on other sites

@@F4L KillerFish,I see,I have misunderstood this but..I think that still wanted 1 is not fair because a skill 5 player that has the pickpocket job will be able to steal 1k(max) and receive only wanted 1[that means 1k x6=6k-wanted 6(he has right to surrender)].On the other side,robbers(/rob)receive wanted 6(they haven't right to surrender) and they steal 5k(max)[5k-wanted 6].That means that pickpocketers will go to jail for 1500 seconds and they will steal 6k(max) and robbers will go to jail for 3000 seconds and they will steal 5k(max)..is that fair?

Link to comment
Share on other sites

@@South KinoTo, acesta este motivul pentru care jobul a fost iniţial gândit să funcţioneze de la level 15. În funcţie de sugestiile voastre, aceste condiţii se vor modifica pentru îmbunătăţirea jobului.

A fost doar opinia mea. Mai departe voi decideti :)

Link to comment
Share on other sites

E o idee foarte șmecheră.

Edited by S m i L e Y
Link to comment
Share on other sites

Ideea suna bine, dar oare este potrivit pentru un server de samp?

Consideram un player, Ghita, sarac, care abia face din job-uri $10.000 sa aiba pentru /fill.

Sta 20 de minute AFK dupa o gramada de timp petrecut la job-uri (job-uri la care in momentul actual primesti un castig aproape nesemnificativ daca nu petreci 3-4 ore lucrand) si poate sa fie jefuit de 1 player de 2 ori. Deci daca apar 5 hoti, jefuindu-l fiecare de 2 ori (hoti cu skill 5) , il lasa pe Ghita cu ochii in soare, fara banii la care a munctit aproximativ 2 ore si 5 minute ($10.000 se castiga in 2 ore si 5 minute doar in cazul in care la fiecare 10 minute a vandut o masina la car jacker, avand skill 5, deci n-am calculat si timpul pe care il petreci cautand o masina, sau drumul catre checkpoint).

Eu zic ca nu-i tocmai ok sa lansati acest job daca nu luati in calcul cel putin unul dintre urmatoarele aspecte:

1. Sa mariti castigurile de la job-urile actuale cu 50%.

2. Sansele pentru ca jaful sa fie dus la bun sfarsit si hotul sa primeasca banii sa fie maxim 50% la skill 5 (skill 1 = 10%, de aici se deduc procentele celorlalte skilluri).

 

De exemplu ... RPG3 este un server relativ sarac, chiar daca ai level 15 nu inseamna ca ai bani suficienti incat sa nu te intereseze daca esti jefuit.

Daca am gresit la calcule in ceea ce priveste castigurile job-urilor, imi cer scuze.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui ca suma furata sa fie in proportie de 100%, incat, activitatea bancilor va progresa deoarece jucatorii vor tine banii depozitati in banca. Daca pe strada cineva te jefuieste, sa fim seriosi, nu iti ia banii, ii numara si fura doar un procent. Daca un jucator are la el 100$ furi 100$, daca are 50,000$ so sorry, furi 50,000$. Skill-ul sa nu limiteze procentul ce poate fi furat, ci doar sansa de un jaf reusit. Like: skill 1: 1/5 reusite, skill 5 5/5 reusite. Wantedul sa fie fara drept, pentru ca in realitate se pedepseste foarte aspru.

Link to comment
Share on other sites

@,

 

Nu se vor putea jefui jucătorii AFK. Un jucător poate fi furat de maxim 2 ori per perday, indiferent de persoana care fură de la el. Deci dacă eu am fost furat deja de două ori nu mă mai poate fura nimeni. Tu ai înțeles cred că un jucător te poate fura de două ori, ceea ce e greșit.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.