Jump to content

Prezentare - Costynho ZEW


House1N
 Share

Recommended Posts

- Nick-ul tau: Costynho ZEW


- Prenume: Usama


- Varsta: 14


- Locatia: Bucuresti


- Ocupatie: Elev


- Jocul(rile) preferat(e): De toate.


- Hobby-urile tale: Sportul.


- O descriere despre tine (minim 10 cuvinte): Salut! Numele meu este Al-Housein Usama,sunt de origine syriana si am frumoasa varsta de 14 ani.Sunt elev in clasa a VII-a la Scoala 27 Gimnaziala situata langa zona in care locuiesc. Ma consider o persoana calm , mai ales in stiuatiile in care sunt lut peste picior si sunt jignit de catre o anume persoana.De asemenea , sunt o persoana destul de matura pentru un lucrul serios,de exemplu " lucrul in echipa ",dar si in postura de leader in diverse activitati care imi pun calitatile in evidenta.Atunci cand fac o greseala incerc sa retin ceea ce nu am facut bine, ca pe viitor sa imi fie o invataturaa de minte si sa nu se mai repete,punctele mele este seriozitatea si munca mea. Unul dintre hobby-urile mele este iesitul cu prietenii la un basket sau fotbal, sa ies la un suc sau la alergatul prin parc,sau imi petrec timpul la o sala de sport,facand perfomanta.Fotbalul imi este principalul sport,facand la Juventus Colentina Bucuresti ,din sectorul 2 din capitala de 2 ani de zile fac antrenamente aici.Nu imi plac oameni care iau mai mereu gluma in prostie si incepe sa isi bata joc. Sunt o persoana serioasa, calma si foarte rabdatoare.Doresc sa invat bine , inca un an pentru a da la un liceu bun in care pot sa fac ceva in viitor.Imi place oamenii care sunt calmi,rabdatori si seriosi,ca mine.Am respect fata de toata lumea si ajut pe oricine caruia imi cere ajutorul cu adevarat si la fapte bune.Imi place sportul si as dori sa devin un sportiv.


- De unde ai aflat de B-Zone Community?: -


- Alte precizari?: Sal.


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information