Jump to content

[PAWN] - CallRemoteFunction (manipulare variabile / variables manipulation)


Adi007
 Share

Recommended Posts

CallRemoteFunction = CheamaDistantaFunctie

 

Pe intelesul tuturor si tinand cont de o oarecare coerenta, functia "CallRemoteFunction" oferita de cei de la SA:MP Team, va ajuta sa generati valoarea unei variabile dintr-un filterscript in altul, din gamemode in filterscript si invers.

 

 

Exemplu: Ai un gamemode urias si nu vrei sa-l incarci cu un nou sistem la care lucrezi (in filterscript), insa ai nevoie sa verifici nivelul de admin al jucatorilor (in filterscript), dar variabila ce-l stocheaza se afla in gamemode. Cateva linii de cod iti aduc rezolvarea:

 

 

Inainte de toate, adaugi in fisierul pwn in care se afla variabila ce stocheaza nivelul de admin, urmatoarele linii de cod:

forward ReturnAdminLevel(playerid);
public ReturnAdminLevel(playerid)
{
     return PlayerInfo[playerid][AdminLevel];
}

Nota: PlayerInfo[playerid][AdminLevel] este variabila ce stocheaza nivelul de admin (integer).

Dupa adaugarea functiei de mai sus, compilati fisierul pwn.

 

 

Ati terminat cu unul dintre fisierele pwn. Acum va mutati la fisierul pwn in care doriti sa verificati niveul de admin al jucatorilor.

La sfarsitul scriptului, adaugati urmatoarele linii de cod:

stock GetPlayerAdminLevel(playerid)
{
    return CallRemoteFunction("ReturnAdminLevel", "i", playerid);
}

Nota: Dupa efectuarea acestui pas, verificarea se face folosind "GetPlayerAdminLevel(playerid)".

Dupa adaugarea functiei stock de mai sus, compilati fisierul pwn.

Exemplu:

new admlvl=GetPlayerAdminLevel(playerid);
if(admlvl>0)
{
    printf("Admin level: %i",admlvl);
}

 

Edited by Cdorsu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.