Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

The unknown task - Event

South Maximus

Castigatorii rundei 25 sunt/ The winners of the round 25 are:

Locul 1: @, - 3 pct

Locul 2: @@Gisele, - 2 pct

Locul 3: - - - 1 pct

CLASAMENT GENERAL / GENERAL RANKING:

Gisele - 49 puncte

[T4L]LTERAIL (Vectron) - 40 puncte

Bagwell - 30 puncte

[Cr - 12 puncte

Vevo. - 3 puncte

Djmix - 3 puncte

Necomercial - 2 puncte

Zarkon. - 1 punct

Spawn. - 1 punct

Reming - 1 punct

CASTIGATORII ACESTUI EVENIMENT SUNT:/THE WINNERS OF THIS EVENT ARE:

Locul 1/1st Place: @@Gisele, ea a castigat/she won 25.000$

Locul 2/2nd Place: @, el a castigat/he won 15.000$

Locul 3/3th Place: @@HG Bagwell, el a castigat/he won 10.000$

Multumesc tuturor participantilor, nu ma asteptam sa participe atat de multi jucatori. Acesta a fost primul meu eveniment de tipul acesta, sper ca m-am descurcat. Voi mai lasa topicul deschis pentru inca 2-3 zile pentru pareri, sugestii sau opinii. De asemenea, astept sa vad daca doriti si runda cu numarul 2 a acestui eveniment, cu noi sarcini mai complicate, mai captivante si cu premii mai mari. Lasati comentarii sau apasati pe "rep_up.png"-urile de la postarile mele ca sa vad ca nu m-am chinuit degeaba. Inca o data, multumesc participantilor si felicit castigatorii. Castigatorii vor primi banii prin [/transfer] atunci cand ii voi prinde conectati in joc.

Thanks for all the participants, I didn't expected to see so many players participating. This was the first event of this type made by me, I hope I handled it. I'll let this topic opened for more 2-3 days for opinions and suggestions. Also, I wait to see if you want the second round of this event, with new complicated and captivating tasks and bigger prizes. Post comments or press The "rep_up.png" buttons so I'll see I didn't worked for nothing. Once again, I thank the partiicpants and I congratulate the winners. The winners will receive the money bia [/transfer] when I'll catch them connected in game.

@ - Thanks. I'll wait for you in-game. Congratulations to the other winners. too. 2 months - The longest event I've ever been in!

And yes, I think you should make a second round with more complicated challenges. I will not be participating though, because I want to give others a chance to win :)