Jump to content
Elix

[TeamSpeak 3] - Reclamaţii

Recommended Posts

Dacă cineva doreşte să reclame un user team speak va trebui să respecte regulamentul şi modelul dat in acest topic.

 

TITLUL TOPICULUI:

 

- titlul topicului trebuie sa contina tagul [Reclamatie] - urmat de numele celui reclamat si functia pe TS3 in caz ca face parte din staff.

- Exemplu de titlu: [Reclamatie] - Elix - Administrator

 

MODEL DE POSTARE:

Numele tau:
Numele Reclamatului:
Dovada(Screenshot):
Descrierea situatiei:

Exemplu si informatii completare:

 

La 'Numele tau' treceti numele vostru de pe ts3.

La 'Numele Reclamatului' treceti numele celui care doriti sa ii faceti reclamatie.
La 'Dovada' trebuie obligatoriu sa prezentati o poza / inregistrare altfel reclamatia va fi declarata nula (cititi regulamentul de mai jos)
La 'Descrierea situatiei' o mica descriere a intamplarii/problemei.

 

Regulament reclamatii

  • Orice reclamație nou deschisa trebuie sa aibă o dovada (înregistrare sunet sau screenshot) pentru constatare, in caz contrar reclamatia va fi declarata 'Invalida'.
  • In fiecare reclamație nou deschisa, postează doar reclamantul , adminul reclamat si staff-ul b-zone[Fondator si Administrator]. In caz contrar veți fi sancționați.
  • Intr-o reclamatie adresata catre un membrul din Administratia B-Zone, va posta un alt membrul al Staffului (adica nu cel reclamat). Se tine cont insa, fara o dovada plauzibila cuvantul unui Fondator si Administrator este pioritar in orice conjunctura.

Atentie !!!
Daca nu faceti topicul exact dupa modelul de mai sus topicul dumneavoastra va fi inchis.

Edited by growndex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.