LS Police Department - Transferuri Echipe / Team Transfers

GigGs11 Legend

@AdryanN Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend], Cristian, Jiuu sau ShubhaM.

Te sfatuiesc sa recitesti regulamentul care tine de respectiva echipa. Mult succes!

@Izabealla Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend], Cristian, Jiuu sau ShubhaM.

Te sfatuiesc sa recitesti regulamentul care tine de respectiva echipa. Mult succes!

@Victory Marki Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend] sau ShubhaM.

- Name: Ghost..

- I want in team: Swat

-This is the first I join this team: Yes

- Other mentions: Good luck to me.

Edited by Ghost..

@StefanBogdan Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend] sau ShubhaM.

@D J C Transfer accepted, you have 48 hours to take the test with one of the team leaders: Andrei[Legend], Argent or ShubhaM.

I suggest you to read again the rules for that team. Good luck!

Edited by TheTom

@Victory Marki Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend], Argent sau ShubhaM.

Te sfatuiesc sa recitesti regulamentul care tine de respectiva echipa. Mult succes

Edited by Andrei Legend

@hesv Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend], Argent sau ShubhaM.

Te sfatuiesc sa recitesti regulamentul care tine de respectiva echipa. Mult succes

@ChandNotFoundTransfer Accepted, you have 48 hours to take the test with one of: Andrei [Legend], Argent or ShubhaM. I advise you to read the rules for that team. Good luck!

@AK7ELTransfer Accepted, you have 48 hours to take the test with one of: Andrei [Legend], Argent or ShubhaM. I advise you to read the rules for that team. Good luck!

@South Staicu Transfer Accepted, you have 48 hours to take the test with one of: Andrei [Legend], Argent or ShubhaM. I advise you to read the rules for that team. Good luck!

@Marcorus07Transfer acceptat, ai la dispoziție 48 de ore pentru a susține testul cu unul dintre: Andrei[Legend], Argent sau ShubhaM.

Te sfatuiesc sa recitesti regulamentul care tine de respectiva echipa. Mult succes!