Jump to content

Au început evenimentele de iarnă. Detalii aici

Sign in to follow this  
South zeEk

Cum să faci să slăbeşti mai repede?

Recommended Posts

sla.jpg?width=618&height=361

 

Anumite alimente şi obiceiuri alimentare pot fi folosite pentru accelerarea arderii grăsimilor fie direct – prin inducerea topirii surplusului de grăsimi din organism, fie indirect – prin reglarea ratei de utilizare a energiei de către organism. Alimentele care ard grăsimi şi metabolismul uman sunt elemente foarte complexe care nu au fost încă pe deplin înţelese nici chiar de către oamenii de ştiinţă, aşa că voi încerca să explic cât mai simplu acest proces, scrie CSIDProteinele, de exemplu, cresc în mod semnificativ rata metabolismului (ritmul de utilizare a “combustibilului” extras din hrană), producând căldură şi arzând mai multe calorii decât grăsimi sau carbohidraţi. Alimentele cu calorii negative sunt cele care consumă mai multe calorii pentru a fi asimilate de organism decât se obţin în urma asimilării lor. Anumite resurse de carbohidraţi (adică cele cu cel mai mic efect asupra conţinutului de zahăr din sânge) ne ajută, mai degrabă, să consumăm hrana pe care o ingerăm, decât să o depozităm sub formă de grăsime. Anumite combinaţii de alimente, de exemplu protein şi calorii negative, pot fi utilizate pentru a repune în circuit depozitele de grăsime, transformându-le în energie – proces metabolic numit cetoză. În funcţie de natura lor, grăsimile din alimentaţia noastră intervin – fie benefic, fie dimpotrivă –în modul în care organismul răspunde la insulină, un hormon produs de pancreas. Insulina controlează atât conţinutul de grăsimi din celulele noastre, cât şi concentraţia de zahăr din sânge.

 

Sursa: Descopera.Ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.