Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Un pc bun


Ryz
 Share

Recommended Posts

14 minutes ago, VTFFLORYN69 said:

Bun, cica acest topic se refera la meme-uri amuzante postate de catre membrii comunitatii. Scuza-ma, dar ai gresit comunitatea, baiatul meu.

hypocrisy much? faci meme-uri la fel de proaste ca acesta.

Mai incearca. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, VTFFLORYN69 said:

Bun, cica acest topic se refera la meme-uri amuzante postate de catre membrii comunitatii. Scuza-ma, dar ai gresit comunitatea, baiatul meu.

Meme-uri amuzante? Crede-ma altii le fac mai proaste decat el, dar nu gasesti ceva amuzant la meme-ul acesta deoarece este un adevar. Cred ca tu ai gresit comunitatea.
Adevarat. Bun meme.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, woodstar said:

hypocrisy much? faci meme-uri la fel de proaste ca acesta.

Mai incearca. 

 

12 hours ago, South MrSurprized said:

Meme-uri amuzante? Crede-ma altii le fac mai proaste decat el, dar nu gasesti ceva amuzant la meme-ul acesta deoarece este un adevar. Cred ca tu ai gresit comunitatea.
Adevarat. Bun meme.

Duceti-va la culcare.

Link to comment
Share on other sites

On 3/24/2018 at 4:16 PM, VTFFLORYN69 said:

Bun, cica acest topic se refera la meme-uri amuzante postate de catre membrii comunitatii. Scuza-ma, dar ai gresit comunitatea, baiatul meu.

Baiatu' meu, daca nu-ti place nu comenta, daca iti place lasa un +1, nu trebuie sa vii sa-ti dai talente pe aici asa pe burta goala..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.