NEW RPG Supervisor

Odin

3yXFzuC.png&key=499fbe81b03c3cf867f5d6b5

ro32.png&key=0db5f501d63b173e8f24a8a5a71

Salutare tuturor,

Doresc să vă anunț că am luat hotărârea să renunț la funcția de Supervisor RPG din variate motive. Vârsta, faptul că mi-am găsit un loc de muncă foarte bun și am de pregătit și de învățat multe, totodată o să am și examene pentru că e nevoie de anumite certificate, o să fiu și plecat. Știu că pentru unii nu am fost bun de nimic, pentru alții am fost suficient, eu știu că mi-am făcut treaba cum am putut mai bine și întotdeauna la timp (mai puțin statistica cu promovări, dar și aia amânată de multe ori pentru binele vostru :))). Unii dintre voi veți înțelege această decizie, alții veți înțelege când veți crește.

Cu un drum, doresc să-i urez mult succes și felicitări noului Supervisor RPG, TheLiar, unul dintre cei mai muncitori și devotați admini. Felicitări și sper să faci mai multe și mai bune. GG.

Semnat, Odin

Admin L1 - 25.10.2011

Supervisor L6 - 13.11.2015

Retras L0 - 30.05.2018

uk32.png&key=06e53220742647860382af89318

Hi everyone,

I have decided to resign from the position of RPG Supervisor for various reasons. Age, the fact that I have found a very good job and I have a lot to train and learn, at the same time I have to attend exams because some certificates are needed, I will travel as well. I know that for some I wasn't good at this, for others I was enough, I know that I did my best and always delivered on time (maybe I was late with the statistic for the promotions, but that was for your own good :))). Some of you will understand this decision, others will understand when they grow up.

Also, I would like to wish good luck and congratulations to the new RPG Supervisor, TheLiar, one of the most hard-working and devoted admins. Congratulations and I hope you do more and better. GG.

Signed, Odin

Admin L1 - 25.10.2011

Supervisor L6 - 13.11.2015

Retired L0 - 30.05.2018

• Kelton locked this topic