Jump to content

Aprilia Dorsoduro 900, un Supermoto pentru fiecare zi


South Example
 Share

Recommended Posts

44.jpg

 

Dorsoduro 900 este cea de-a treia variantă de maxi Supermoto pentru fiecare zi produsă de Aprilia.

La prima întâlnire, Dorsoduro 900 intimidează, chiar dacă nu poți să treci peste frumusețea ei, dar motocicleta, cu tot aspectul ei agresiv, este destinată celor care vor să foloseascî in fiecare zi o motocicletă dinamică, manevrabilă, care furnizează puterea liniar, pe întreaga plajă de turație și care poate fi controlată fără surprize.

 

Primul model Dorsoduro, cu motor cu 750 cc, a fost lansat în 2007, dar motorul de pe versiunea de 900 cc, cu doi cilindri gemeni în V la 90 grade este dezvoltat din cel al modelului Shriver 750.

 

Fișa tehnică Aprilia Dorsoduro 900:

Motor Aprilia în 4 timpi cu doi cilindri în V longitudinal la 90 grade, răcit cu lichid, DOHC cu sistem de transmisie prin lanț, patru supape pe cilindru, sistem Ride-by-wire

Capacitate cilindrică: 896 cc

Raport de compresie: 11:1

Putere maximă: 70,0 kW (95,2 CP) la 8750 rpm

Cuplu maxim: 90,0 Nm la 6500 rpm

Sistem de alimentare: sistem integrat de management al motorului, injecție cu 3 hărți, gestionarea deschiderii valvei de accelerație (Sport, Touring, Rain)

Sistem de evacuare 100% din oțel inoxidabil 2-în-1 cu convertizor catalitic cu trei căi și senzor de oxigen

Alternator: 450 W la 6000 rpm

Cutie de viteze cu 6 trepte

Ambreiaj acționat hidraulic

Transmisie finală acționată prin lanț

Cadru: ramă modulară din oțel tubular fixată pe plăci laterale din aluminiu prin șuruburi de înaltă rezistență

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 41 mm, reglabilă și preîncarcare cu arc

Frână față: dublu disc Ø 320 mm din oțel inoxidabil, etriere radiale cu patru pistonașe, furtune cu inserție metalică

Frână spate: disc Ø 240 mm din oțel inoxidabil, etrier cu un pistonaș, furtun cu inserție metalică

Sistem ABS Continental cu două canale.

Jante aliaj din aluminiu, față: 3,50 x 17”, spate: 6.00 x 17”

Anvelope radial tubeless, față: 120/70 ZR 17, spate: 180/55 ZR 17

Rezervor: 12 ltr.

22.jpg

 

Motocicleta testată a fost pusă la dispoziție de firma The Bike Hub Romania, importator autorizat Aprilia în România.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.