Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Honda VFR800X Crossrunner – Urmașa Cenușăresei


South Example
 Share

Recommended Posts

44__20180607_232052.jpg

 

Prima generație VFR800X Crossrunner, una dintre cele mai interesante motociclete Honda din ultimii ani, a fost lansată pe piață discret, situație care s-a reflectat în vânzări modeste, aproape inexistente în țara noastră.

 

Apariția primei generații Crossrunner m-a găsit lucrând în rețeaua oficială Honda și testasem cam tot ce putea fi interesant pentru mine din gama Honda, iar VFR800X era singurul model pe care aș fi putut să-l folosesc.

 

Aș fi cumpărat-o ca să fac drumuri mai lungi, mai mult pe șosele proaste și parțial în București, Crossrunner fiind una dintre opțiunile mele, potrivită pentru proiectele și statura mea. Poate puțin cam mare pentru mersul în oraș, dar, dacă nu ar fi fost folosită numai în oraș, și-ar fi făcut treaba.

Câțiva ani mai târziu, atunci când mi s-a oferit șansa să testez generația a doua, nu am ezitat nici o clipă, fiind curios să văd cum lucrează sistemele electronice implementate pe noul model, în special sistemul V-TEC revizuit și controlul tracțiunii produs de Honda.
Dar s-o luăm cu începutul.

 

Fișa tehnică Honda VFR800X Crossrunner:

 

  • Motor în 4 timpi cu patru cilindri gemeni în V la 90 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI
  • Capacitate cilindrică: 782 cc, cursă și alezaj: 72,0 x 48,0 mm
  • Raport de compresie: 11,8:1
  • Putere maximă: 107 CP la 10.250 rpm, cuplu maxim: 75,1 Nm la 8.500 rpm
  • Cutie de viteze manuală cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț O-ring
  • Suspensia față: furcă telescopică hidraulică HMAS Ø 43 mm cu cartuș și multiple setări
  • Suspensia spate – Pro-Link cu amortizor HMAS cu gaz, comandă hidraulică de la distanță a preîncărcării și multiple setări

rsz___000.jpg

  • Frână față: dublu disc dlotant Ø 310 mm, etriere cu 4 pistonaşe
  • Frână spate: disc Ø 256 mm, etrier cu 2 pistonaşe
  • Roți faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 10 spiţe
  • Lungime: 2190 mm, ampatament: 1470 mm, gardă la sol: 165 mm
  • Înălțime la şa: 815-835 mm, masă la plin: 242 kg, capacitate rezervor: 20,8 ltr.

 

Motocicleta Honda VFR800X testată a fost pusă la dispoziție de firma Motor Team, dealer autorizat al companiei Honda Trading Romania, importator Honda in Romania.

 

Sursa

Edited by North Example
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.