Jump to content

🚓LV Police Department🚓 - 📌 Regulament intern | Internal rules 📌


Hyperion
 Share

Recommended Posts

 

 

 

9.png.3c094b2bff2ba068637a19501449ef0c.png

 

 

LV Police Department - Regulament Intern

 

 

 

1. Dispozitii generale

 

 

1.1: Orice membru Police Department trebuie sa cunoasca Regulamentul General al Departamentelor, Regulamentul Serverului, cat si toate celelalte reguli impuse de lider sau sublider.

1.2: In lipsa Liderului sunteti obligati sa ascultati de Sublider. Daca nici Subliderul nu este online, atunci sunteti obligati sa ascultati de cel mai inalt rank disponibil.

1.3: Sunteti obligati sa ascultati intotdeauna de un rank superior. Cei care nu asculta de un rank superior, respectiv nu ii asculta ordinele, vor fi sanctionati dupa caz ( * ), de la Faction Warn la Demitere.

1.4: Pentru nelamuriri, propuneri sau probleme veti anunta liderul sau subliderul. Avem chiar si topicuri speciale dedicate Nelamuririlor si Sugestiilor, folositi-le cu incredere.

1.5: Este interzisa folosirea comenzilor PD in scopuri personale sau pentru distractie. Sanctiunea pentru acest lucru este Demiterea,  cu interzicerea de a mai intra in PD.

1.6: In functie de gravitatea unei greseli, liderul sau subliderul isi rezerva dreptul de a sanctiona un membru cu Avertisment VerbalRank Down, Faction Warn sau Demitere ( cu sau fara FP - in cazuri grave se va aplica full FP chiar daca membrul are cel putin 2 saptamani in factiune ) pentru incalcarea regulilor scrise si nescrise.

1.7: Motto-ul factiuni: Serving with pride, Protecting with honor!

 

 

 

2. Comportament si Limbaj

 

 

2.1: Respecta colegii din departamente si restul jucatorilor de pe server. Police Department / FBI / National Guard sunt factiunile ce stabilesc linistea si impun legea pe server, si astfel membrii trebuie sa dea dovada de buna crestere si sa dea un exemplu demn de urmat celorlalti playeri.

2.2: Nu va certati pe [ /d ] sau [ /r ]. Sanctiunea pentru acest lucru este Faction Warn si poate ajunge chiar la Demitere, in functie de caz. ( * )

2.3: Este interzis să faceți generalizări negative la adresa altor departamente sau colegilor, indiferent de problemele existente. Abaterea se va sancționa cu Faction Warn sau Demitere, în funcție de caz și numărul de abateri anterioare.

2.4: Conducerea Las Venturas Police Department  nu tolereaza glumele de prost gust, comportamentul inadecvat, ironiile si comentariile inutile. Sanctiunea pentru cele enumerate variaza, in functie de gravitate, de la Avertisment Verbal pana la Faction Warn sau Demitere, in functie de caz. ( * )

 

 

 

3. Sedinte si Antrenamente

 

 

3.1: Cine intarzie la sedinta / antrenament va veni în Armoury / Sala de sedinte, fara a face galagie pe chat sau pe [ /r ].

3.2: In timpul sedintelor sau antrenamentelor veti opri telefoanele si veti asculta de Lider, Sublider sau antrenor pana cand acesta vă va da voie sa vorbiti. Pana atunci, sunteti obligati sa nu folositi chatul fara un motiv intemeiat. Abaterea de la aceasta regula se sanctioneaza cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, in functie de caz. ( * )

3.3:  In timpul desfasurarii unei activitati, singurele persoane care au voie sa dea aprobari pentru folosirea vehiculelor din garaj sunt conducerea Las Venturas Police Department. Abaterea de la regula se va sanctiona cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, in functie de caz.  ( * )

3.4: Membrii prezenti la activitati sunt obligati sa respecte indicatiile organizatorului, cat si sa dea dovada de disciplina si respect fata de el. Glumele fara rost la adresa acestuia nu sunt permise. Abaterea se sanctioneaza cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, putand ajunge la sanctiuni mai grave in functie de caz. ( * )

3.5: Dacă o activitate cu prezență obligatorie trebuie să aibă loc în timpul war-urilor, administratorii de nivel 1-3 din facțiune își rezervă dreptul de a absenta, nesancționați, având obligația de a-și îndeplini atribuțiile în prinderea codaților pe durata war-urilor.

3.6:  Daca subliderii absenteaza de la o activitate cu prezenta obligatorie, liderul isi rezerva dreptul de a decide daca ii penalizeaza

 

 

 

4. Echipele ROADS si SWAT

 

 

4.1: Sunteti obligati sa respectati apartenenta la echipa în care ati fost repartizati. Sanctiunile precizate in acest capitol se vor cumula, putand rezulta in Demiterea voastra cu Faction Punish in cazul in care nu respectati aceasta apartenenta.

4.2:  Echipa ROADS se ocupa in principiu cu acordarea de amenzi si suspendarea licentei de condus a jucatorilor ce incalca regulile rutiere prevazute in topicul Wanted & Ticket List.

4.2.1: Membrilor ROADS  le este interzis să folosească comanda [ /confiscate ] ( droguri, arme, materiale etc ) în timpul folosirii comenzii [ /frisk ] pentru verificarea alcoolemiei, sancțiunea fiind de Faction Warn! Dacă un jucător surprins de radar deține lucruri ilegale asupra lui, se poate anunța acest lucru pe [ /d ], iar un coleg din SWAT se va ocupa de el.

4.3: Un membru al echipei ROADS nu are voie sa aresteze decat suspectii al caror wanted a fost acordat de catre ei si suspectii care se predau la acestia din proprie initiativa, in cazul din urma fiind necesar sa intrebati pe [ /d ] daca puteti sa-l luati, aceasta procedura fiind detaliata in regula 11.4. De asemenea, pot raspunde prin omorarea suspectilor ce ii ataca.

4.3.1: Membrii ROADS care urmaresc si aresteaza / omoara suspecti care nu intrunesc conditiile de la 4.3, vor primi Faction Warn.

4.4: Un membru ROADS  nu are voie sa mearga dupa suspectii fara drept de predare ( chiar daca le-a dat el wanted ), indiferent de rank, sanctiune: Faction Warn. Acestia pot doar raspunde prin omorarea suspectilor ce ii ataca, cum am zis in 4.3, indiferent daca au sau nu drept de predare.

4.5: Membrilor din echipa ROADS le este interzis sa foloseasca masina personala ( sa stea la panda, sa dea amenzi, etc ), acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn. Ei trebuie sa foloseasca masinile departamentelor pentru actiuni rutiere.

4.5.1: Ei pot folosi masina personala doar daca au rank 3+ si vor sa aresteze un jucator caruia i-au acordat wanted.

4.6: Patrularea in alte orase decat al nostru se va face cu aprobare de la un rank 3+ din departamentul respectivului oras.

4.6.1: Daca dupa 3 cereri de permisiune pe [ /d ], cu minim 10 secunde intre ele, nu se primeste raspuns, membrul poate patrula.

4.6.2: Membrul are obligatia sa detina dovezi cu acordul primit sau la cele 3 cereri. Abaterea de la aceasta regula se sanctioneaza cu Faction Warn.

4.6.3: Sanctiunea pentru cei care patruleaza in alt oras desi au fost refuzati de departamentul orasului respectiv, deci neavand permisiune, este de Faction Warn.

4.6.4: Singura situatie in care puteti sa confiscati permise in alte orase fara acord de patrula, este atunci cand sunteti in trecere si puteti dovedi asta. Daca dovezile voastre nu dovedesc ca erati in trecere, primiti Faction Warn.

4.7: Nu aveti voie sa stati la panda pentru a cofisca carnete in alte orase, sub nicio forma. Acest lucru este sanctionat Faction Warn.

4.8: Membrii echipei ROADS pot folosi dovezile altor politisti ( indiferent de echipa ) pentru a sanctiona un jucator.

4.8.1: Nu aveti voie sa folositi dovezi primite de la civili, acestea vor fi considerate invalide, iar politistul va fi sanctionat ca atare, netinandu-se cont de acea dovada.

4.9:  Echipa SWAT  se ocupa cu urmarirea si arestarea suspectilor cu wanted 1 - 2, omorarea suspectilor fara drept de predare ( doar rank 4+ ), perchezitionarea jucatorilor si confiscarea obiectelor interzise ( materiale, droguri si arme ) in baza regulamentului.

4.10: Membrilor SWAT le este interzis sa puna radar, acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

4.11: Membrilor SWAT le este interzis să desfășoare activități de tip ROADS ( confiscate, ticket, etc ), sancțiunea fiind de Faction Warn! Dacă un membru SWAT surprinde un jucător că circulă neregulamentar, poate pasa dovezile unui membru de la echipa ROADS!

4.12: Membrii rank 3+ care fac parte din echipa SWAT pot urmari / aresta cu aproape orice masina.

4.12.1: Celor cu rank mai mic de 3 le este interzis sa foloseasca altceva decat vehiculele departamentelor pentru urmarirea suspectilor cu wanted. Regula se aplica doar in cazul in care membrul este SOFER. Abaterea de la aceasta regula se sanctioneaza cu Faction Warn.

4.13:  Membrilor SWAT cu rank 4+ le este permis sa urmareasca orice suspect cu wanted ( indiferent de nivelul actual de wanted, drept de predare ).

4.13.1: Celor cu rank mai mic de 4 le este interzis sa urmareasca si sa aresteze suspectii cu wanted mai mare de 2. Acestia au obligatia de a merge pe suspectii cu wanted 1-2, iar daca in Wanted List nu exista wanted 1 si 2 se va face o poza prin care sa se demonstreze acest lucru, iar dupa aceea se poate pleca in urmarirea suspectilor cu wanted 3 si 4, iar apoi 5 si 6. Abaterea de la aceasta regula se sanctioneaza cu Faction Warn.

4.14: Un membru al echipei SWAT poate face dovezi unui jucator care incalca regulile de circulatie si sa trimita dovada unui coleg din echipa ROADS.

4.15: Orice dovada provenita de la un membru de departament va fi luata in considerare, cele provenite de la civili sunt invalide.

4.16: Membri factiunii cu rank 5+ activeaza in ambele echipe.

 

 

 

5. Amenzile

 

 

5.1: Amenda este o sanctiune pe care un politist o poate aplica unui jucator in cazul in care neregula comisa nu este atat de grava incat jucatorul sa ajunga in inchisoare. Jucatorul va vedea pe ecran un mesaj de culoare albastra cu numele politistului, suma si motivul amenzii.

5.2: Daca jucatorul nu are suficienti bani in mana pentru a plati amenda, politistul are obligatia sa-l duca la un ATM sau la banca pentru a scoate suma necesara pentru platirea amenzii. Daca jucatorul refuza, politistul are dreptul sa-i acorde wantedul ,, Neplata amenda ''. Daca jucatorul nu are suficienti bani in banca, acesta va primi wantedul pentru ,, Neplata amenda ''.

5.3: Nu aveti voie sa amendati un jucator caruia i-ati acordat wanted 2 ,, Neconformare Ordin ". Aceasta regula se aplica si in cazul jucatorilor care parasesc server-ul si primesc automat wanted 2 ,, Deconectare in urmarire ". Acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

5.4: Nu aveti voie sa amendati jucatorii aflati in Jail, acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

5.5: Orice politist care va fi prins incalcand regulile de circulatie va plati amenda corespunzatoare.

5.5.1: Orice politist reclamat pentru încălcarea regulilor de circulație va plăti o amendă pe forum, in topicul de Amenzi , in care găsiți aceasta problema mai detaliată. In cazul in care acesta nu o achita in 48 ore, primește Faction Warn.

 

 

 

6. Condusul

 

 

6.1: Se consideră condus neregulamentar atunci când jucătorul trece cu vehiculul pe sensul opus de mers pentru minim 3 secunde. Dacă jucătorul nu revine pe sensul corect de mers în aceste secunde, polițistul are dreptul să-l tragă pe dreapta și să-l sancționeze. Această regulă se aplică și dacă jucătorul folosește nisipul, iarba sau alte texturi alăturate drumului. Nu se pot folosi să se evite sensul corect de mers.

6.2: Se considera condus regulamentar atunci cand acesta este in totalitate pe banda sa sau chiar cand trece foarte putin pe banda opusa.

6.2.1: Se considera tot condus regulamentar atunci când acesta foloseste iarba, nisipul etc. de pe sensul corect de mers.

6.3: Se considera incurcarea celorlalti participanti in trafic, sau deranj trafic, atunci cand jucatorul loveste in mod intentionat, in repetate randuri, alti jucatori cu vehiculul sau.

6.4: In caz ca prindeti un membru de departament pe contra sens ( cu masina de civili ) nu puteti sa ii confiscati licenta de condus. Il trageti pe dreapta si faceti o poza la [ /wanted ], iar daca aceasta spune ca e dupa un suspect fara drept de predare sunteti obligati sa verificati. Daca nu este dupa un suspect fara drept de predare ii acordati amenda specifica, urmand ca acesta s-o accepte. In caz contrar, il puteti reclama prin PM liderului sau, iar acesta va fi sanctionat cu Faction Warn.

6.5: Daca surprindeti un membru de departament incalcand regulile de circulatie iar acesta nu este la datorie, aveti obligatia de a-l trage pe dreapta si de a-i acorda amenda specifica. In cazul in care acesta nu opreste dupa cele trei somatii sau refuza sa plateasca amenda, ii puteti face o reclamatie prin PM liderului sau, iar acesta va fi sanctionat cu Faction Warn.

6.6: Nu aveti voie sa suspendati licenta de condus pentru alte motive decat cele prevazute in Regulamentul General al Departamentelor si Wanted & Ticket List.

6.7: Puteti confisca licenta unui jucator AFK aflat in jail, doar daca i-ati dat explicatiile inainte.

6.8: Puteti confisca licenta unui jucator aflat in jail atat timp cat acesta nu este AFK si ii explicati pe loc motivul suspendarii. In acest caz sunteti obligati sa specificati data, ora si locatia unde respectivul a comis fapta.

6.9: Un politist care sanctioneaza contraventional un jucator este obligat sa-i comunice fapta savarsita, zona aproximativa unde a fost surprins, cat si sanctiunea care o sa fie aplicata. Daca fapta a fost comisa la alta ora sau chiar in alta zi, politistul este obligat sa-i comunice in plus, pe langa toate detaliile mentionate anterior, si ziua si ora cand a fost surprins incalcand legea (sanctiune: Avertisment Verbal)

6.9.1: Dacă suspectul este sancționat contravențional în maxim 10 minute de la comiterea faptei, polițistul nu mai este obligat să-i comunice vreun detaliu, fapta fiind suficient de recentă încât jucătorul să știe ce-a făcut. Excepție de la această regulă fac jucătorii aflați în jail (respectând prevederile menționate la punctul 6.7, respectiv 6.8).

6.10: Un membru Las Venturas Police Department nu are voie sa sanctioneze un membru Tow Truck Company care se afla in procesul de tractare al unei masini si are girofarul aprins. Nerespectarea regulii se sanctioneaza cu Faction Warn.

6.11: Un membru Las Venturas Police Department nu are voie sa sanctioneze un membru Paramedics care se afla in misiune cu girofarul pornit. In cazul in care considerati ca nu este cu adevarat in misiune, il puteti trage pe dreapta, iar in cazul unui potential abuz, acesta va fi reclamat liderului. Nerespectarea regulii se sanctioneaza cu Faction Warn.

6.12: In cazul in care membrul Paramedics este surprins incalcand regulile de circulatie in timp ce merge sa reidice un cadavru cu Paramedics Romero si girofarul nu apare pornit, membrul este obligat sa verifice daca paramedicul se ocupa cu adevarat de un cadavru inainte sa-l sanctioneze. Verificarea poate sa fie facuta prin urmarirea paramedicului pana cand acesta ridica sau livreaza cadavrul, iar daca se dovedeste ca abuza de girofar, paramedicul poate sa fie reclanat pe RPG.

 

 

 

7. Parcarea

 

 

7.1: Se considera Parcare Neregulamentara atunci când un jucător își părăsește vehiculul în mijlocul drumului pentru mai mult de 5 secunde.

7.2: Tot parcare neregulamentară este când jucătorul staționează în mijlocul drumului în timp ce este la volan pentru mai mult de 60 de secunde.

 

 

 

8. Radarele

 

 

8.1: Jucătorii ce încalcă limita minimă de viteză ( 100, 130 sau 160 km/h ) cu 1 - 2 km/h nu vor fi sancționați.

8.2: Cand puneti / reluati un radar, indiferent de orasul din care faceti parte, sunteti obligati sa anuntati pe chatul departamentelor [ /d ].

8.3: Amplasarea radarului în alte orașe se face numai cu aprobarea unui rank 4+ din respectivul oraș. Dacă nu aveți acordul lui sau a unui rank 4+, nu aveți voie să puneți radar în acel oraș, indiferent de numărul de cereri, durata de 5 minute dintre acestea sau disponibilitatea celor cu rank 4+. Încălcarea regulii se sancționează cu Faction Warn

8.3.1: Sunteti obligati sa aveti dovezi cu privire la acordul primit. In caz ca nu aveti, se va considera ca ati pus fara acord si veti primi Faction Warn.

8.3.2: Daca un rank mai mic de 4 va ofera dreptul de a pune radar in alt oras, o veti face pe propria raspundere, putand fi sanctionati ca si cum n-ati avea dovada pentru radar.

8.4: Înainte de a pune radar într-o anumită zonă trebuie să întrebați de 3 ori pe [ /d ] dacă zona este liberă, iar dacă zona nu este din orașul vostru să cereți permisiunea unui rank 4+ pe [ /d ]. Dacă nu primiți răspuns sau sunteți refuzat trebuie să așteptați 5 minute pană la următoarea cerere.

8.5: Aveti obligatia de a avea grija de propriul oras. Nu aveti voie sa stati cu radarul si sa patrulati doar in alte orase. Cei care nu se ocupa de Las Venturas si stau in alte orase doar de dragul punctelor vor fi sanctionati corespunzator, dupa caz.

8.6: Vehiculele prevazute cu sistem radar sunt: PD Car, Police Infernus, HPV-1000 si PD NRG-500.

 

 

 

9. Somatiile

 

 

9.1: Orice somatie trebuie sa fie facuta pe numele jucatorilor.

9.2: In cazul in care trebuie sa trageti pe dreapta un jucator care are wanted sunteti obligati sa folositi [ /m ], respectand regulile 9.1 si 9.2. Incalcarea regulii se sanctioneaza cu Faction Warn.

9.3: Daca un jucator FARA wanted este pasager intr-o masina si e nevoie sa-l sanctionati contraventional, mai intai trageti pe dreapta soferul, apoi, dupa ce a oprit, somati pasagerul sa coboare. Daca acesta nu coboara, ii acordati wanted pentru ,, Neconformare Ordin ''.

 

 

 

10. Tratarea civililor

 

 

10.1: Se considera civil orice jucator care nu face parte dintr-un departament.

10.2: Un membru Police Department / FBI / National Guard nu are voie sa ceara ajutorul unui civil în urmarirea suspectilor cu sau fara wanted. Daca aveti nevoie de ajutor cereti-l celorlalte departamente, nicidecum civililor.

10.3: Daca un jucator sta nemiscat atunci cand este somat sa coboare din masina, sa accepte solicitarea de prezentare a licentelor [ /requestlicenses ], sa plateasca amenda sau sa se predea, trebuie sa asteptati 30 de secunde de la ultima somatie pentru a trece la sanctionarea corespunzatoare a respectivului.

10.3.1: Pentru această procedură avem câteva excepții:

Dacă un jucător este într-un vehicul parcat regulamentar, nu încalcă nicio regulă și nu se mișcă (AFK fără clepsidră), polițistul NU are dreptul să-l someze să coboare până când jucătorul se mișcă din nou;

Dacă un jucător care nu încalcă nicio regulă stă nemișcat pe jos (e.g. stă AFK fără clepsidra la CNN), polițistul NU are voie să-i solicite licențele până când jucătorul se mișcă din nou;

ATENȚIE! Pentru ambele excepții, dacă cumva polițistul are dovezi că jucătorul a scris pe chat sau s-a mișcat recent și s-a pus intenționat AFK în fața lui pentru a evita sancționarea, acesta poate proceda normal respectând regula principala de mai sus.

10.4: Controalele de rutină efectuate în trafic (presupune să oprești jucători care circulă cu vehicule) se fac doar cu vehiculele departamentelor. Dacă polișistul se află pe jos la momentul efectuării controlului, implicit în momentul acordării somațiilor, e irelevant modul în care polițistul a ajuns acolo. (sancțiune: Faction Warn).

10.5:  Înainte de a efectua un control de rutină pe jucătorii aflați într-un vehicul și de a-i soma să coboare sau înainte de a solicita licențele unui jucător care deține materiale, trebuie să vă asigurați că jucătorul este prezent la PC (să se miște sau să scrie în chat) și să aveți dovezi în acest sens. (sancțiune: Faction Warn). 

 

 

 

11. Tratarea si arestarea suspectilor

 

 

Suspect = Orice civil cu cel putin wanted 1.

 

 

11.1: LVPD se ocupa de suspectii cu wanted 1 si 2 cu drept de predare.

11.2: Un politist poate aresta suspectul caruia i-a dat wanted indiferent de wantedul pe care l-a dat, cu conditia sa aiba drept de predare.

11.3: Nu aveti voie sa mergeti dupa suspectii cu wanted 3+ care au drept de predare daca nu le-ati acordat voi wanted-ul, acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

11.4: Un politist ( cu rank mai mic decat 4 ) are obligatia ca atunci cand un suspect cu wanted 3+ vine si i se preda, sa-l incatuseze [ /cuff ], dupa care sa anunte pe [ /d ] ID-ul suspectului, wanted-ul si locatia aproximativa unde se afla. Suspectul va fi predat celui care va solicita asta pe [ /d ]. Puteti aresta suspectul doar cu acordul celor responsabili de el. In cazul in care nimeni nu raspunde pe chatul departamentelor dupa ce ati intrebat de 3 ori, aveti dreptul de a aresta suspectul.

11.5: Membrii National Guard se ocupa in general de suspectii cu wanted 3+, cu o mica exceptie: membrii National Guard ce sunt paznici la Jail au dreptul de a aresta orice wanted, cu conditia de a intreba pe [ /d ] daca respectivul suspect se afla in custodia cuiva.

11.6: Este strict interzis pentru un politist sa sune suspectul si sa-l intrebe daca se preda, acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

11.7: Politistii sunt obligati sa patruleze doar cu vehiculele departamentelor.

11.8: Politistii sunt obligati sa aresteze doar cu vehiculele departamentelor. ** Exceptie rank 3+ **

11.9: Cand luati un suspect in custodie sunteti obligati sa folositi [ /cuff ].

11.10: Suspectii cu drept de predare isi pierd dreptul atunci cand va ataca de minim 4 ori cu pumnii sau trag cu cel putin 1 glont de arma in voi.

11.11: Daca cineva incalca regulile de circulatie si NU are drept de predare politistul nu are voie sa il sanctioneze.

11.12: In cazul in care sunteti atacati sau omorati de un suspect, indiferent de locul in care va aflati ( Jail / HQ / Garaj / Alta zona ), suspectul va primi wanted 3 ,, Cop Attack '' , respectiv wanted 5 ,, Cop Kill ''.

11.13: Când arestați un suspect sunteți obligați să-l arestați la cea mai apropiată închisoare. Spre exemplu, dacă prindeți un suspect în orașul San Fierro, trebuie să-l duceți fie la închisoarea de la SFPD fie cea de la FBI, nu aveți voie să-l plimbați până la închisorile din alte orașe.

11.14: Atunci cand un suspect a fost surprins de radar sau orice alta abatere care duce la confiscarea licentei de condus iar acesta nu primeste confiscate imediat, ci primeste wanted, in momentul in care este luat in custodie de catre politistul care a acordat sanctiunea, inainte de [ /arrest ]  poate sa primeasca [ /eject ] pentru a se putea confisca licenta de condus, pe urma [ /arrest ] pentru evitarea unor abuzuri de genul [ /bail ] // [ /q ] etc.

 

** [ /mdc-ul ] unui suspect arata ca respectivul nu avea drept de predare.  **

 

 

Observații:

 

** Daca suspectul nu raspunde cand este intrebat daca se preda, atunci politistul are dreptul ( doar ) sa-l omoare. **

** Daca suspectul spune ca nu se preda, atunci politistul are dreptul ( doar ) sa-l omoare. **

** Daca suspectul spune ca nu se preda si fuge cu un vehicul, atunci politistul are dreptul sa-i dea wanted pentru „ Runner ”. **

** Daca suspectul nu raspunde cand este intrebat daca se preda si fuge cu un vehicul, atunci politistul are dreptul sa-i dea wanted pentru „ Runner ”. **

** Daca suspectul spune ca se preda iar apoi fuge cu un vehicul de politist, atunci politistul are dreptul sa-i dea wanted pentru „ Runner ”. **

** Daca suspectul ucide un politist, atunci acesta va primi automat wanted cu motivul „ Cop Kill ” fara drept de predare. **

** Daca sunteti atacati de catre un suspect, aveti dreptul sa-l ucideti, indiferent de echipa in care sunteti repartizat. **

** Daca suspectul spune ca nu accepta amenda, aveti dreptul de a-i acorda wanted 3 ,, Neplata Amenda ". **

 

 

 

12. Eventuri

 

 

12.1: Un politist poate participa la evenimentele organizate de catre un ADMIN sau la evenimentele organizate de un jucator cum ar fi: Simon Spune, Trivia, Race ( atata timp cat circula corect ), Stunt, Gaseste Locatia, Event Deagle, Event Find And Kill etc.

12.2: Membrii departamentelor nu au voie sa participe la activitatea a clanurilor ( spray ).

 

 

 

13. Joburi

 

 

13.1: Este interzis sa aveti asupra voastra materiale, droguri sau alte obiecte ilegale, acest lucru se sanctioneaza cu Faction Warn.

13.2: Puteti folosi doar joburi legale sau cu ACORDUL unui ADMIN 4+ se pot lua si Joburi Ilegale in cazul unui eveniment special.

 

 

 

14. Mandate de eliberare

 

 

14.1: Membrii de rank 3+ pot vinde mandate ( accept lawyers ) avocatilor, astfel dandu-si acordul in vederea scoaterii din jail a unor jucatori.

14.2: Nu exista pret universal pentru [ /lawyer ], ci fiecare va negocia cu cumparatorul un pret propriu, in limitele stabilite de script. Cine incalca limitele stabilite de script la vanzarea unui mandat va fi sanctionat cu Faction Warn.

- Un accept lawyer este echivalentul a 15 puncte de accept, acestea fiind primite la fiecare PayDay.

 

 

 

15. Masinile departamentelor

 

 

15.1: Respawnati masinile departamentelor dupa ce v-ati terminat treaba cu ele.

15.2: În cazul în care suspectul fără drept de predare sare pe clădiri înalte folosind o bicicletă (folosindu-se de bugul high jump), fiind greu de prins și omorât, aveți dreptul de a deschide focul cu Hunter sau Hydra pentru a-i omorî. Dacă suspectul coboară de pe clădire, nu mai aveți voie să deschideți focul, ci continuați urmărirea terestră. Asigurați-vă că aveți întotdeauna dovezi clare înainte de a deschide focul! Nerespectarea acestei reguli se va sancționa cu Faction Warn  la prima abatere, Rank Down la a doua abatere și Demitere dacă va continua.

 

 

16. Raportul de activitate

 

 

16.1: Detalii despre raportul de activitate gasiti in topicul LV Police Department - Raport de activitate. E un sistem automatizat, serverul se ocupa de el in general.

 

 

 

17. Comenzile Las Venturas Police Department

 

 

[ /r < Text > ] = Vorbesti cu colegii din LVPD ;

[ /d < Text > ] = Vorbesti cu colegii din celelalte departamente ( LSPD / SFPD / FBI / NG ) ;

[ /m < Text > ] = Transmiti un mesaj pe o raza mai mare atunci cand esti in vehiculul de politie ( somatii ) ;

[ /ms ] = Somezi un jucator pe nume fie sa se predea, fie sa traga pe dreapta ;

[ /su < ID > ] = Dai wanted unei persoane. Comanda face sa-ti apara un ecran din care selectezi wanted-ul dorit ;

[ / mdc < ID > ] = Verifici cazierule unei persoane ;

[ /arrest < Nume / ID > ] = Arestezi o persoana ;

[ /duty ] = Ai acces la toate comenzile PD ;

[ /wanted ] = Arata toti suspectii online ;

[ /nearwanted ] = Arata suspectii cu wanted din vecinatatea ta ;

[ /cuff < Nume / ID > ] Incatusezi suspectul in vehicul si in afara vehiculului cand acesta are [ /handsup ] ;

[ /uncuff < Nume / ID > ] = Descatusezi suspectul in vehicul si in afara vehiculului cand acesta are [ /handsup ] ;

[ /tazer ] = Monteaza electrosocul pe un pistol ;

[ /punish < Nume / ID > ] = Imobilizeaza un player aflat in jail ( izolare ) ;

[ /backup ] = Este un mesaj de ajutor trimis la toti membrii departamentelor ;

[ /cbackup ] = Stergi mesajul [ /backup ] ;

[ /frisk < Nume / ID > = Perchezitionezi un jucator ;

[ /confiscate < Nume / ID >  < Obiect > ] = Confisti un anumit lucru de la un jucator. Poti face asta de la rank 2 ;

[ /confiscate < Nume / ID >  < Licenta >  < Numar Ore > ] = Confisti o licenta pentru un numar de ore determinat. Poti face asta de la rank 1 ;

[ /ticket < Nume / ID > ] = Amendarea unui jucator. Tastarea comenzii provoaca aparitia unui ecran din care selectezi amenda dorita cu enter ;

[ /gov < text > ] = Trimiti un mesaj pe care il poate vedea toata lumea ( rank 5+ ) ;

[ /ram ] = Intri cu forta intr-o casa sau HQ ;

[ /startradar < Limita > ] = Pornesti radarul ;

[ /stopradar ] = Opresti radarul ;

[ /radars ] = Vezi lista cu radare amplasate ;

[ /lawyer < Nume / ID >  < Suma > ] = Vinzi accept unui lawyer ( rank 3+ ) ;

[ /acceptpoints ] = Vezi cate puncte de accept ai ( rank 3+ ) ;

[ /fvrespawn ] sau [ /fvr ] = Respawnezi masinile factiunii ( rank 5+ ) ;

[ /fvs ] = Spawneaza vehicule ;

[ /fmotd ] = Afiseaza mesajul zilei. Acest mesaj poate fi modificat numai de catre lider ;

[ /members ] = Afiseaza toti membrii online ;

[ /clear ] = Curata cazier ;

[ /skins ] = Schimba skinul de factiune ;

[ /opengate ] = Deschide poarta ;

[ /jaillist ] = Afiseaza prizonierii ;

[ /untie ] = Elibereaaza jucatorii din [ /tie ] ;

[ /fwithdrawpower ] = Restrictii de rank-uri pentru [ /fwithdraw ] ; [ /fgetmaterials ] ; [ /fgetdrugs ] ;

[ /fdeposit ] ; [ /fputmaterials ] ; [ /fputdrugs ] = Depozitezi bani, materiale respectiv droguri ; 

[ /fwithdraw ] ; [ /fgetmaterials ] ; [ /fgetdrugs ] = Retragi bani, materiale respectiv droguri ;

[ /ftalkpower < Rank > ] = Aplica o restrictie pentru chatul factiunii ;

[ /shield < Buy/ Attach / Remove > ] = Cumpara / Ataseaza sau Elimina Scutul ;

[ /tduty ] = Esti la datorie ca tester ;

[ /ft ] = Vezi candidatii online ;

[ /copguns ] = Seteaza armele prestabilite pentru [ /duty ] ;

[ /togcomms ] = Închide sau deschide caile de comunicare ;

[ /fines ] = Poți vedea amenzile.

 

 

 

18. Antrenamente / Testeri

 

 

18.1: Orice rank 3+ va fi desemnat uneia dintre echipei de Antrenament si de la rank 4+ poate deveni Tester daca sunt locuri libere. Un membru poate avea o singura echipa.

18.2:  Sanctiunile pentru membrii ce nu isi respecta atributiile echipei pot varia de la Faction Warn pana la Rank Down.

18.3:  Mai multe detalii despre sistem si ceea ce face fiecare echipa in parte puteti gasi in topicul LV Police Department - Echipe și Atribuții / Teams and Attributions.

 

 

 

19. Skinul fiecarui rank

 

 

19.1: Aveți voie să purtați doar skinul rankului vostru sau al rankurilor inferioare (e.g. un membru de rank 4 ROADS are voie să poarte skin de rank 1, 2 sau 3 din categoria ROADS), iar cei de rang 5 pot purta orice skin de rang inferior, indiferent de echipa căreia corespunde. Abaterile de la această regulă se sancționează cu Avertisment Verbal prima abatere, Faction Warn dacă continuă.

19.2: Subliderii factiunii au voie sa poarte si skinul de Chief. 

19.3: Skinurile in functie de rank si echipa sunt urmatoarele: 

 

skinuri.png.7dc095f740432561a7f08328afe37ae7.png

 

 

 

20. Harta limitelor de viteza

 

 

20.1: Puteti sta la panda si pune radar oriunde in Las Venturas.

20.2: Harta este urmatoarea, respectati-o pe deplin:

 

harta.png.7f3be4d30e0450c1e07075abf89844f8.png

 

 

 

21. Detalii despre testul de intrare

 

 

21.1: Testul teoretic va contine intrebari din: Regulamentul Intern, Regulamentul General al Departamentelor, Wanted & Ticket List, Unele întrebări din topicurile de pe PINNED si unele intrebari capcana. In topicul LV Police Department - Aplicația și testul de intrare / The application and the entrance test este explicat procesul mai pe larg. 

21.2: Pe langa testul teoretic veti da un test practic. Mai exact veti merge cu testerul in masina si va trebui sa acordati doua amenzi. Examinatorul vostru va va nota si va stabili daca treceti. Se va pune accent pe explicatie, anuntarea locului in care a fost plasat radarul, somatiile ( in special pentru incepatori ). Decizia examinatorului va fi luata dupa ce acesta primeste PM cu dovezile facute de jucator. Dovezile vor fi primite si de lider pentru a valida trecerea testului. Daca dovezile nu sunt bune din variate motive precizate in topicul dedicat testului, candidatul va fi picat la teste.

21.3: Orice jucător care a fost acceptat pentru a susține testele trebuie să se comporte decent. Dacă acesta jignește sau are un comportament neadecvat față de un membru al facțiunii acesta este automat respins fără a mai avea dreptul de a susține testele de intrare în facțiune. 

 

ATENȚIE! Candidații cu rank 0 NU AU VOIE sub nicio formă să folosească chatul departamentelor [ /d ] respectiv comanda [ /duty ] înafara susținerii testelor. Candidații care nu respectă această regulă o să fie picați fără alte comentarii.

 

21.4. Pentru testeri, sunt valabile urmatoarele reguli:

21.4.1: Membrilor cu rank cuprins intre 4 si 6 ( inclusiv ) le este strict interzis sa modifice statutul candidatului in Respins / Acceptat fara acordul liderului. Modificarea statutului jucatorului fara acordul liderului se considera favorizare si se pedepseste cu Faction Warn prima data, Rank Down daca continua. 

21.4.2: Inainte de a incepe un test, asigurati-va ca aplicantul are caile de comunicatii inchise. Odata ce folositi [ /ft ] pe un jucator, in mod normal, acestea i se inchid automat. Comanda [ /togcomms ] inchide sau deschide caile de comunicare.

21.4.3: In cazul recrutarilor in care candidatul poate da test cu orice tester, un tester nu va avea voie sa sustina teste cu un jucator din acelasi clan / alianta cu el ( sanctiune: Rank Down + Faction Warn ). Exceptie fac liderul si subliderii, impreuna cu eventualele situatii speciale ce pot aparea, stabilite de conducere, in care se poate tolera acest lucru, aplicate pe loc in functie de caz.

21.4.4: In cazul recrutarilor in care fiecarui candidat ii este acordat un tester sau mai multi, testerii nu vor avea voie sa dea test cu altcineva decat candidatii la care au fost repartizati. Excepție fac rank 6+, ei pot da test cu orice candidat oricand si cand testerul are permisiunea de la lider sa dea testul cu un alt candidat. Sanctiune: Rank Down + Îndepărtarea funcției de tester.

 

 

 

22. Filtre și mandate de percheziție

 

 

22.1: Filtrele pot să fie organizate de către departamentele de poliție doar de 2 ori pe lună ( nu este obligatoriu ).

22.1.1: Pe durata filtrelor se poate acorda wanted 2 pentru ,, Neconformare Ordin '' la 2 somații, dar trebuie anunțat pe [ /gov ] din 5 în 5 minute acest aspect pe toată durata filtrului.

22.2: Mandatele de percheziție pot să fie organizate de către departamentele de poliție doar o dată pe lună ( nu este obligatoriu ).

22.3: Această activitate presupune în controlul sediilor mafioților și poate să fie organizată de orice membru rank 5+.

22.4: Această activitate trebuie să fie anunțată cu 48 de ore înainte de a avea loc.

 

 

 

23. Amenzi suplimentare

 

 

23.1: Aceste amenzi o să fie acordate în joc folosind sistemul de [ /fines ] doar de către lider sau sublideri atunci când este necesar în baza unor dovezi clare. Aceste amenzi pot să fie achitate în maximum 48 de ore de când au fost primite. Membrii care nu plătesc amenzile active prin comanda [ /fines ] în maximum 48 de ore de când le-au primit o să fie sancționați automat de către server cu Faction Warn.

 

  • Spam pe [ /r ] - 30.000$
  • Cerșitul pe [ /r ]  - 25.000$
  • Caps excesiv pe [ /r ] - 30.000$
  • Afaceri pe [ /r ]  - 30.000$
  • Deranjare ședință sau antrenament - 30.000$
  • AFK la ședință sau antrenament - 30.000$
  • FVR fără a anunța pe [ /r ] sau [ /d ] - 20.000$
  • Deranjarea mașinilor de departament din garaj - 30.000$

 



 

Edited by lamapedro111
Modificare regula 6.9.1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

10.png.dbbd636f36ad52fde6bcbc727ef1930d.png

 



LV Police Department - Internal Rules

 

 

 

1. General dispositions

 

 

1.1. Every Police Department member has to know the General Department Rules, the Server Rules and the other rules imposed by the Leader or the Subleader.

1.2. When the Leader isn’t online, you have to obey the Subleader. If the Subleader isn’t online then you have to obey the highest rank available.

1.3. You always have to obey a superior rank. Those who don’t obey their superior ranks, respectively they disobey their orders, will be sanctioned depending on the case ( * ), from Faction Warn to Dismissal.

1.4. For doubts, proposals or problems you’ll announce the Leader or the Subleader. We have special topics for Doubts and Suggestions, use them trust.

1.5. The usage of PD commands for personal reasons or for fun is forbidden. The sanction for this is Dismissal, without the right to enter PD again.

1.6. Depending on the gravity of a mistake, the Leader / Subleader reserves his right to sanction a member with Verbal Warning, Rank Down, Faction Warn or Dismissal ( with or without FP - in severe cases full FP will be applied even if the member has the minimum of 2 weeks in faction ) for breaking the written or unwritten rules.

1.7. The faction motto: Serving with pride, Protecting with honor!

 

 

 

2. Language and Behaviour

 

 

2.1: Respect the department mates and the other players on the server. Police Department / FBI / National Guard are the factions which set the order and the justice on the server. That being said, the members have to show good manners and give good examples to follow for the players.

2.2: Don’t fight on [ /d ] or [ /r ]. This thing is sanctionable with Faction Warn and could lead to Dismissal, depending on the case. ( * )
2.3:  You’re not allowed to make negative generalizations about other departments, no matter what problems exist. Not following this rule is sanctionable with Faction Warn or Dismissal, depending on the case.

2.4: Las Venturas Police Department STAFF does not tollerate bad jokes, inappropiate beaviour, ironies or useless comments. The sanction for the ones above varies from Verbal Warning to Faction Warn or Dismissal, depending on the case. ( * )

 

 

 

 

3. Meetings and Trainings

 

 

 

3.1: Members who are late to the Meeting / Training will come to the Armoury / Meeting Room, without making noise on the chat or [ /r ].

3.2: During the Meetings / Tranings, you will turn your phones off and you’ll listen to the Leader, Subleader or the Traiwner until they will allow you to talk. Until then, you must keep quiet and not use the chat without a really good reason. Not following the rule leads Verbal Warning or Faction Warn, depending on the case. ( * )

3.2.1:  During an activity, the only people who allowed to give approvals for the use of vehicle in the garage are the STAFF of the Las Venturas Police Department. Devitation from the rule will be sanctioned with a Verbal Warning or Faction Warn, depending on the case. ( * )

3.3: The members present at the activities are ogliged to respect the instructions of the organizer, as well as to show proof of discipline and respect towards him. Pointless jokes about him are not allowed. The violation is sanctioned with a Verbal Warnings or Faction Warn, possibly reaching more serious sanctions depending on the case.

3.4: If an activity with mandatory presence must take place during the wars, all level 1-3 administrators belonging to this faction would have the right to skip the activity, without being punished, but with the obligation to fulfill their duties in catching cheaters during the wars.

3.4.1:  If sub-leaders are absent from an activity with mandatory attendance, the leader reserves the right to decide whether to penalize them.

 

 

 

4. ROADS and SWAT teams

 

 

4.1: You must obey your belonging to the team which you were assigned. The sanctions in this chapter will cummulate and could result in your Dismissal with Faction Punish in case you don’t respect it.

4.2:  ROADS team’s job is mainly to give tickets and confiscate licenses from players which break the traffic rules from the Wanted & Ticket List topic.

4.2.1: Members of ROADS are prohibited from using the command [ /confiscate ] ( drugs, weapons, materials, etc. ) when using the command [ /frisk ] to check the alcoholism level, the sanction being Faction Warn. If a player that went through the radar has illegal objects, you can announce this on [ /d ] and a colleague from SWAT will take ove

4.3: A ROADS member is allowed to arrest suspects only if their wanted is given by the member himself, or the suspect surrenders to the cop from his own initiative. In the case in which the suspect comes and surrenders to you it’s necessarely to ask on [ /d ] if you can take him, this procedure being detailed in the rule 11.4. They also can kill the suspects which attack them.

4.3.1: ROADS members which chase and arrest / kill suspects which don’t meet the requirements in 4.3, will be sanctioned with Faction Warn.

4.4:  ROADS members are not allowed to go for suspects without the right to surrender ( even if they gave them the wanted ), no matter the rank, sanction: Faction Warn. They can only kill the suspects who attack them, regardless of their right to surrender.

4.5: A member of the ROADS team is not allowed to use their personal vehicle for chases, tickets or any other things that are work-related ( sanction: Faction Warn ). They have to use the department cars for roads actions.

4.5.1: The only case in which the member can use his personal vehicle is when he arrests a wanted given by himself and he is rank 3+.

4.6: Patrolling in other city than ours will only be made with the approval of a rank 3+ from the respective city’s department.

4.6.1: If after 3 request on [ /d ], with minimum 10 seconds between them, there’s no answer, the member can patrol.

4.6.2: The member must own the proof on the approval or the 3 requests with no answer. By not having the proof, he risks being sanctioned with Faction Warn.

4.6.3:  The sanction for members who patrol in another city than ours even if they were rejected by the department of that city ( not having permission ) is Faction Warn.

4.6.4: The only situation in which you can confiscate driving licenses in other cities without a patrol accept is when you are just passing by and can prove that. If your proof can't show that you were passing by, you'll be sanctioned with Faction Warn.

4.7: You're not allowed, under any circumstance, to stand by in other cities for confiscating licenses. This is sanctioned with Faction Warn.

4.8: ROADS members can use other cops’ proof, regardless of the team, for sanctioning a player.

4.8.1: You can’t use the proof given by a civilian, it is considered as invalide, and the cop will be sanctioned as such, without taking that proof into consideration.

4.9: SWAT team’s job is to chase and arrest the suspects having wanted 1 - 2, killing the suspects without the right to surrender ( only rank 4+ ), frisking the players and confiscating the forbidden objects ( materials, drugs and weapons ), taking into consideration the rules.

4.10: SWAT members aren’t allowed to put radars, this is sanctionable with Faction Warn.

4.11: SWAT members aren’t allowed to do activities specific to the ROADS team ( confiscate, ticket, etc. ), the sanction being Faction Warn. If a SWAT member sees a player illegally driving, they can send the proof to a ROADS member.

4.12: Rank 3+ SWAT members can chase and arrest suspects by using almost every car.

4.12.1: The ones with a lower rank than 3 aren't allowed to use anything else than department vehicles for pursuiting wanted suspects. The rule only applies if that member is the DRIVER. Not respecting the rule will lead to Faction Warn.

4.13:  Rank 4+ SWAT members are allowed to go for any suspect having wanted ( regardless of the wanted level or the right to surrender ).

4.13.1: Those with a rank lower than 4 are prohibited from pursuing and arresting suspects with a wanted higher than 2. They have the obligation to go after the suspects with wanted 1-2, and if there is no wanted 1 and 2 in the Wanted List, they will take a picture to demonstrate this, and after that you can go after the suspects with wanted 3 and 4, and then 5 and 6. Deviation from this rule is sanctioned with Faction Warn.

4.14: A SWAT member can make proof about a player who breaks the traffic rules and send it to a ROADS mate.

4.15: Any proof from a department member, no matter which department, will be valid and taken into consideration. The ones from civilians are invalides.

4.16: Rank 5+ members are assigned to both ROADS and SWAT teams.

 

 

 

5. Tickets

 

 

5.1: A ticket is a penalty that a policeman can apply to a player if the irregularity is not so serious that the player gets into jail. The player will see a blue color message on the screen with the name of the cop, the amount to pay and the reason of the ticket ( fine ).

5.2: If the player does not have enough cash money to pay the fine, the cop is obliged to take him to an ATM or the bank to withdraw the amount necessary to pay the fine. If the player refuses, the cop has the right to give him the ,, Not Paying Ticket " wanted. If the player does not have enough money in his account, he / she will receive the wanted for the ,, Not Paying Ticket '’.

5.3: You are not allowed to ticket a player you have already given the wanted 2 ,, Disobeying Orders ". This rule also applies to players who leave the server and automatically receive wanted 2 ,, Disconnect in Pursuit ". This is sanctioned with Faction Warn.

5.4: You are not allowed to fine the players in Jail, this is sanctioned with Faction Warn.

5.5: Any policeman who will be caught breaking the traffic rules will pay the appropriate fine.

5.5.1: Any defendant policeman, with a complaint for breaking the traffic rules will pay a fine on forum, in the LV Police Department - Tickets topic, in which the problem is more detailed. In case he won’t pay it within 48 hours, he gets sanctioned with Faction Warn.

 

 

 

6. Driving

 

 

6.1: It is considered irregular driving when the player drives the vehicle in the opposite direction of travel for at least 3 seconds. If the player does not return to the correct direction of travel within these seconds, the policeman has the right to pull him over and penalize him. This rule also applies if the player uses sand, grass or other textures adjacent to the road. They cannot be used to avoid the correct direction of travel.

6.2: It is considered to be proper driving when the player is entirely on its bandwidth ( lane ) or even when it passes very little on the opposite track.

6.2.1: It’s also considered to be proper driving when using grass, sand, etc. from the right direction to go.

6.3: Disturbing traffic means when the player deliberately hits other players using his vehicle, repeatedly.

6.4: If you catch a department member illegaly driving ( with a civilian car ) you can’t confiscate his driving license. Pull him over and take a picture of [ /wanted ], and if he says it's after a suspect without the right to surrender, you have to check. If he is not after a suspect without a right to surrender, you will grant him the specific fine, and then he will accept it. Otherwise, you can make a complain through PM to his leader, and this will be sanctioned with Faction Warn.

6.5: If you catch a member of a department violating traffic rules and he is not on duty, you have to pull him over and give him the specific fine. If he does not stop after the three summons or refuses to pay the fine, you can make a complaint via PM to his leader and he will be sanctioned with Faction Warn.

6.6: You are not allowed to suspend driving licenses for reasons other than those provided in the General Department Regulations and the Wanted & Ticket List.

6.7: You can confiscate the license of an AFK player in the prison only if you have given him the explanations before.

6.8: You can confiscate the license of a non - AFK player in Jail as long as you explain him the reason for the suspension on the spot. In this case, you are required to specify the date, time and location of the crime.

6.9: A police officer who penalizes a player for an offense is obliged to inform himb of the offense committed, the aproximate area where he was caught, as well as the sanction to be applied. If the act was committed at different time or even on a different day, the policeman is obliged to inform him addition, in addition to all the previously mentioned details, the day and time when he was caught breaking the law. (sanction: Verbal Warning)

6.9.1: If the suspect is charged with a misdemeanor within 10 minutes of committing the crime, the police officer is no longer required to tell him any details, the crime being recent enough that the player knows what he did. Exceptions to this rule are players in jail (respecting the provisions mentioned in point 6.7, respectively 6.8).

6.10: A Las Venturas Police Department member is not allowed to sanction a Tow Truck Company member who is in the process of towing a car and has his beacon turned on. Failure to comply with the rule is sanctioned with Faction Warn.

6.11: A Las Venturas Police Department member is not allowed to sanction a Paramedics member who is on duty with the beacon turned on. If you think he is not really on the mission, you can pull him over and in case of a potential abuse, you can PM his leader for complaining about this. Failure to comply with the rule is sanctioned with Faction Warn.

6.12: If the Paramedics member is caught violating the traffic rules while going to pick up a dead body with Paramedics Romero, and the siren does not appear on, the member is really dealing with dead body before punishing him. The verification can be done by following the paramedic until he picks up or delivers the body, and if it is proven that he is abusing the siren, the paramedic cand be reported to RPG.

 

 

 

7. Parking

 

 

7.1: Irregular parking is considered when a player leaves their vehicle in the middle of the road for more than 5 seconds.

7.2: Illegal parking is when the player parks in the middle of the road while driving for more than 60 seconds.

 

 

 

8. Radars

 

 

 

8.1: Players who break the limit ( 100, 130 or 160 km/h ) by 1 - 2 km/h will not be sanctioned.

8.2: When setting up / resuming a radar, no matter the city you are part of, you are required to announce it on the departments chat [ /d ].

8.3: Setting up a radar in other cities is only done with the approval of a rank 4+ from that city. If you do not have a rank 4+ permission, you are not allowed to put radar in that city, regardless of the number of requests, the duration of 5 minutes between them or the availability of those with rank 4+. Violation of the rule is sanctioned with Faction Warn.

8.3.1: You are required to have evidence of the agreement ( permission ) you have received from the city’s department. In case you do not have it, we will consider you have set the radar with no permission and you will receive a Faction Warn.

8.3.2: If a less than 4 rank gives you the right to put radar in another city, you will put it on your own responsibility, being sanctioned as if you had no evidence of radar.

8.4: Before setting up a radar in a certain area, you have to ask whether it's free or not for 3 times on [ /d ] AND if the area is not in your main city, you have to ask for the permission of a rank 4+ from that city on [ /d ]. If you do not get an answer or your request is rejected, you have to wait 5 minutes before asking again.

8.5: You have to take care of your own city. You are not allowed to stay with radar and patrol only in other cities. Those who do not deal with Las Venturas and stay in other cities just for the sake of the points will be sanctioned accordingly, as the case may be.

8.6: Vehicles fitted with a radar system are: PD Car, Police Infernus, HPV-1000 and PD NRG-500.

 

 

 

9. Summons

 

 

 

9.1: Any summon must be done mentioning the player's name.

9.2: If you have to pull over a player and he has wanted, you are forced to use [ /m ], respecting rules 9.1 and 9.2. Violation of the rule is sanctioned with Faction Warn.

9.3: If a NON - wanted player is a passenger in a car and you need to sanction him contraventionally, first pull the driver over, then, after he stops, summon the passenger to get off the vehicle. If he does not get down, you give him wanted for ,, Disobeying orders ''.

9.4: When you're following a suspect without wanted on foot and they're running away even after 3 summons, you have the right to give them wanted 2 for ,, Disobeying Orders ''.

 

 

 

 

 

10. Treatment of civilians

 

 

10.1: Any player who is not part of a department is considered civilian.

10.2: A Police Department / FBI / National Guard member is not allowed to ask for the assistance of a civilian in pursuing suspects with or without wanted. If you need help, ask the other departments, not the civilians.

10.3: If a player stays motionless when he / she is asked to leave the car, accept the license request [ /requestlicense ], pay the fine or surrender, you must wait 30 seconds after the last call to move to appropriate sanctioning of that.

10.3.1: For this procedure we have some exceptions:

- If a player is in a legally parked vehicle, does not break any rules and does not move (AFK without hourglass), the cop DOES NOT have the right to summon him to get out until the player moves again;

- If a player who is not breaking any rules is standing still (eg: sitting AFK without hourglass at CNN), the cop is NOT allowed to ask for their licenses until the player moves again;

ATTENTION! For both exceptions, if somehow the cop has evidence that the player has chatted or moved recently and intentionally goes AFK in front of them to avoid the penalty, they can proceed as normal following the main rule above.

10.4: The routine checks carried out in traffic (involving stopping players who are traveling in vehicles) are only done with department vehicles. If the police officer is on foot at the time of the check, implicitly at the time of issuing warnings, the way the police officer got there is irrelevant. (Sanction: Faction Warn).

10.5:  Before conducting a routine check on players in a vehicle and instructing them to exit, or before requesting licenses from a player who possesses materials, you must ensure that the player is present at the PC (moving or typing in the chat) and have evidence to support this. (Sanction: Faction Warn).

 

 

 

 

11. Treatment and arresting the suspects

 

 

Suspect = Any civilian with a minimum wanted level of 1.

 

 

11.1: LVPD deals with suspects with wanted 1 and 2 with the right to surrender.

11.2: A policeman can arrest the suspect to whom he has given a wanted, no matter the wanted, keeping in mind that he must have the right to surrender.

11.3: You are not allowed to go for the wanted 3+ suspects who have the right to surrender if you haven’t given them the wanted, this is sanctioned with Faction Warn.

11.4: A policeman has the obligation that when a wanted 3+ suspects comes and surrenders to him from his own initiative, he has to handcuff him / her by using [ /cuff ], then announce the [ /d ] the ID of the suspect, the wanted and the approximate location where he is. The suspect will be handed over to the person requesting you on [ /d ]. You can arrest the suspect only with the consent of those responsive for him. If no one answers the chats of the departments after you have asked for 3 times, you have the right to arrest the suspect.

11.5: National Guard members generally deal with wanted 3+ suspects, with a small exception: National Guard members who are Jail guards have the right to arrest any wanted, provided they ask [ /d ] if that suspect is find yourself in someone's custody.

11.6: It is strictly forbidden for a policeman to call the suspect and ask him if he surrenders, this is sanctioned with Faction Warn.

11.7: Policemen are only allowed to patrol with department vehicles.

11.8: Policemen are forced to use the department vehicles while arresting. ** Exception rank 3+  **

11.9: When you take a suspect in custody you are forced to use [ /cuff ].

11.10: Suspects with surrender right are losing their right whenever they attack you 4 times with their fists or at least 1 bullet.

 

* - if a ROADS cop gets murdered, they will NOT be allowed to chase the suspect and kill them in return. Their only chance is killing the suspect on spot in legitimate defense

 

11.11: If someone violates the traffic rules and is NOT having the right surrender, the cop is not allowed to sanction him.

11.12: If you are attacked or killed by a suspect, no matter where you are ( Jail / HQ / Garage / Other Area ), the suspect will receive the wanted 3 ,, Cop Attack '' , respectively wanted 5 ,, Cop Kill ''.

11.13: When you're arresting a suspect you have to arrest them at the nearest jail. For example, if you've caught a suspect in San Fierro, you must arrest them at the jail from SFPD or FBI, you're not allowed to take them to the jails from other cities.

11.14: When a suspect has been caught by radar or any other offense leading to the confiscation of his driver's license and he does not receive confiscated immediately, but receives wanted, when he is taken into custody by the police officer who granted the sanction, before [ /arrest ] may receive [ /eject ] in order to confiscate the driver's license, then [ /arrest ] to avoid abuses such as [ /bail ] // [ /q ], etc.

 

 

 ** The suspect's [ /mdc ] shows that he did not have the right to surrender  **

 

 

Notes:

 

**  If the suspect does not answer when asked if he is surrendering, then the cop is entitled ( only ) to kill him. ** 

 

**  If the suspect says he is surrendering and then runs off the cop, then the cop is entitled ( only ) to kill him. **

 

**  If the suspect says he does not surrender and runs with a vehicle, then the cop has the right to give him wanted for „ Runner ”. ** 

**  If the suspect does not answer when asked if he is surrendering and runswith a vehicle, then the cop has the right to give him wanted for „ Runner ”. ** 

**  If the suspect says he is surrendering and then runs with a police vehicle, then the cop has the right to give him wanted for „ Runner ”. **

**  If the suspect kills a cop, then he will automatically gets the wanted „ Cop Kill ” without the right to surrender, dirrectly from the server. ** 

 

**  If the suspect has wanted ( 1+ ) and attacks a cop, then he will automatically loses his right and will be killed on the spot. ** 

**  If you are attacked by a suspect, you have the right to kill him regardless of the team you are assigned to. ** 

**  If the suspect says he does not accept the fine, you have the right to grant him Wanted 3, ,, Not Paying Ticket ". ** 

 

 

 

 

 

 

12. Events

 

 

12.1: A policeman can participate to events organized by an ADMIN or events organized by a player such as: SimonSsays, Trivia, Race ( as long as it circulates correctly ), Stunt, Find the Location, Event Deagle, Event Find and Kill and so on.

12.2: Members of departments are not allowed to participate in clan ( spray ) activities.

 

 

 

13. Jobs

 

 

13.1: It is forbidden to have materials, drugs or other illegal objects on you, this is sanctioned with Faction Warn.

13.2: You can only use legal jobs or with the CONSENT of an ADMIN 4+, you can take Ilegal Jobs in case of an special event.

 

 

14. Accept lawyers

 

 

14.1: Rank 3+ members can sell acceptlaws to lawyers, and thus give their consent to the removal of some players from the prison.

14.2: There is no universal price for a [ /lawyer ], but each will negotiate with the buyer a price, within the limits set by the script. Whoever breaks the limits set by the script upon the sale of an acceptlaw will be sanctioned with a Faction Warn.

- An accept lawyer is the equivalent of 15 accept points, which are received on each PayDay.

 

 

 

15. Department cars

 

 

 

 

15.1: Respawn the department cars after you've finished your job.

15.2: If the suspect without surrender jumps on high buildings using a bicycle (using the high jump bug), making it difficult to catch and kill, you have the right to open fire with Hunter or Hydra to kill them. If the suspect comes down from the building, you are no longer allowed to open fire but continue the ground pursuit. Make sure you always have clear evidence before opening fire! Failure to comply with this rule will result in a Faction Warn for the first offense, Rank Down for the second offense, and Dismissal if it continues.

 

 

 

16. Activity report

 

 

16.1: Details of the activity report can be found in the LV Police Department - Activity Report topic. It’s an automatical system and the server mainly handles it. Type [ /myreport ] to see information about your current report.

 

 

 

17. Las Venturas Police Department Commands

 

 

[ /r < Text > ] = You talk to your LVPD mates ;

[ /d < Text > ] = You talk to the other departments ( LSPD / SFPD / FBI / NG ) ;

[ /m < Text > ] = You transmit a message within a bigger area when you’re in a police car ( summons ) ;

[ /ms ] = You summon a player to either surrender, either pull over. The server detects which the situation is, by his wanted status ;

[ /su < ID > ] = You give someone a wanted level. The command opens a menu in which you select the desired wanted ;

[ / mdc < ID > ] = You see the infraction record of a person ;

[ /arrest < Name / ID > ] = You arrest a player ;

[ /duty ] = You allow access to PD commands ;

[ /wanted ] = Shows up all the wanted suspects ;

[ /nearwanted ] = Shows up the wanted suspects near you ;

[ /cuff < Name / ID > ] = You cuff the suspect in the vehicle, or outside it while he has [ /handsup ] ;

[ /uncuff < Name / ID > ] = You uncuff the suspect in the vehicle or outside it while he has [ /handsup ] ;

[ /tazer ] = Mounts the electroshock / tazer on your pistol ;

[ /punish < Name / ID > ] = Immobilizes a jailed player ( also isolates him ) ;

[ /backup ] = It’s a help message sent to all department members ;

[ /cbackup ] = Deletes the [ /backup ] message ;

[ /frisk < Name / ID > ] = You see all the objects a player has ;

[ /confiscate < Name / ID >  < Object > ] = You confiscate an object from a player. Requires rank 2 ;

[ /confiscate < Name / ID >  < License >  < Number of Hours > ]  = You confiscate a license for a number of hours. Requires rank 1 ;

[ /ticket < Name / ID > ] = Ticketing a player. By typing this command, a menu opens in which you can select the desired ticket ;

[ /gov < text > ] = You send a message that is visible for all the players ( rank 5+ ) ;

[ /ram ] = You force-enter a house ;

[ /startradar < Limit > ]= You start the radar ;

[ /stopradar ] = You stop the radar ;

[ /radars ] = You see the radars which are pleaced ;

[ /lawyer < Name / ID >  < Sum of Money > ]  = You sell a free permission to a lawyer ( rank 3+ ) ;

[ /acceptpoints ]  = You see how many accept points you have. You need 15 for a full acceptlaw ( rank 3+ ) ;

[ /fvrespawn ] or [ /fvr ] = You respawn all the faction vehicles ( rank 5+ ) ;

[ /fmotd ] = Shows the faction message of the day. It can only be modified by the Leader or the Subleader ;

[ /members ] = Shows all the online members ;

[ /clear ] = You clean the criminal record ;

[ /skins ] = You change the skin of faction ;

[ /opengate ] = You can open the gate ;

[ /jaillist ] = You can see the prisoners ;

[ /untie ] = Free the players from [ /tie ] ;

[ /fwithdrawpower ] = Restrictions of rank for [ /fwithdraw ] ; [ /fgetmaterials ] ; [ /fgetdrugs ] ;

[ /fdeposit ] ; [ /fputmaterials ] ; [ /fputdrugs ] = You deposit money, materials or drugs ; 

[ /fwithdraw ] ; [ /fgetmaterials ] ; [ /fgetdrugs ] = You withdraw money, materials or drugs ;

[ /ftalkpower < Rank > ] = You apply a restriction for faction's chat ;

[ /shield < Buy/ Attach / Remove > ] = You can buy / attach or remove the shield ;

[ /tduty ] = You are duty as a tester ;

[ /ft ] = You can see the online candidates ;

[ /copguns ] = You can set the guns for [ /duty ] ;

[ /togcomms ] = Close or open the communication for candidate ;

[ /fines ] = You can see the fines.

 

 

 

18. Training / Testers teams

 

 

18.1: Each rank 3+ will have an assigned team from the Training and from rank 4+ can be tester if they find a a available place. A member can only have one assigned team at the same time.

18.2: Sanctions for the members who don’t respect their team attributions may vary from Faction Warn to Rank Down.

18.3: More details about the system and what each team does in part can be found in the LV Police Department - Echipe și Atribuții / Teams and Attributions topic.

 

 

 

19. Skins per rank

 

 

19.1: You are allowed to wear only your rank skin or lower skin ( e.g. a member with rank 4 ROADS are allowed to wear rank 1, rank 2 or rank 3 skin from ROADS category ) and those of rank 5 can wear any skin of lower rank, regardless of the team to which it belongs. The punishments are: Verbal Warning first offence, Faction Warn if continued.

19.2: The Subleaders are also allowed to wear the skin of Chief.

19.3: The skins, according to the ranks, are these:

 

skinuri.png.e8a4b1a9cb990eeecd771e47caec2c50.png

 

 

 

20. Speedlimit map

 

 

20.1: You can stand by and watch for illegal driving, nos etc. anywhere in Las Venturas.

20.2: The map is the following, fully respect it:

 

harta.png.edc6a9aeff2562b7ae66a7ebb7d0c255.png

 

 

 

21. Details about the entrance test

 

 

21.1: The theoretical test will contain: Questions from the Internal Rules, General Department Rules, Wanted & Ticket List, Some questions from topics which are PINNED and some Trap Questions. In the LV Police Department - Test Description topic you can find out extended information about the test.

21.2: In addition to the theoretical test you will give a take a practical test too. More specifically, you will go, having your tester as a passenger, and you will have to give two tickets. Your tester will note you and decide if you'll pass. Emphasis will be placed on the explanation, the announcement of the place where the radar was placed, the summons ( especially for beginners ). The decision of the examiner will be taken after he / she receives the PM with the evidence made by the player. Evidence will also be received by the leader to validate the passing of the test. If the evidence is not good for a variety of reasons outlined in the test topic, the candidate will be dropped.

21.3: Any player that was accepted for faction test must have a good behavior. If he insults or has a poor behaivor towards any faction member, he will automatically fail the test without being allowed the right to take it in the first place.

 

ATTENTION! Candidates with rank 0 are NOT ALLOWED to use the departament chat [ /d ] or the command [ /duty ] outside the entrance test. Candidates who do not respect this rule will fail their tests immediately without further comments.

 

21.4: For testers, the following rules apply:

21.4.1: It's strictly forbidden for rank 4 - 6 ( inclusive ) members to change the candidate's status in Rrejected / Accepted without the leader's consent. Modifying the candidate's status without the leader's consent is considered favoritism and you will be punished according the rules, with Faction Warn for the first time, Rank Down if you continue.

21.4.2: Before starting a test, make sure the candidate has his communication cut. Normally, after using [ /ft ] on a candidate, his communication ways get toggled. [ /togcomms ] stops or gives him access to outside communication.

21.4.3: In the case of recruitments where the candidates can take tests with any tester, a tester will not be allowed to take tests with a player from the same clan / alliance with him ( sanction: Rank Down + Faction Warn ). The exceptions are the leader, the subleaders and the eventual special situations that may appear, determined by the leading, in which we can tolerate such things, being applied on the spot depending on the case.

21.4.4: In the case of recruitments in which there is one or more testers assigned to one candidate, testers are not allowed to take any other tests except for the candidates they were given. Exceptions are the rank 6+, they will be able to take tests with any candidate anytime or when the tester receive the permission to take the test with another candidate. Sanction: Rank Down + Removal of the Tester function.

 

 

 

22. Filters and search warrants

 

 

22.1: The filters can be organized by police departments only twice a month ( not required ).

22.1.1: Wanted 2 for ,, Disobeying Orders '' can be granted for 2 [ /ms ], but this aspect must be announced on [ /gov ] every 5 minutes throughout the filter.

22.2: Search warrants can only be organized by police departments once a month ( not required ).

22.3: This activity involves the control of the gang headquarters and can be organized by any rank 5+ member.

22.4: This activity must be announced 48 hours before it takes place.

 

 

 

23. Additional fines

 

 

23.1: These fines will be granted in game using the [ /fines ] command only by the leader or subleaders when necessary based on clear evidence. These fines can be paid within 48 hours of receiving them. Members who do not pay the active fines by using [ /fines ] within 48 hours of receiving them will be automatically sanctioned by the server with Faction Warn.

 

  • Spam on [ /r ] - 30.000$
  • Begging on [ /r ] - 25.000$
  • Excessive caps on [ /r ] - 30.000$
  • Business ( selling / buying ) on [ /r ] - 30.000$
  • Disturbing the meeting or training - 30.000$
  • AFK at the meeting or training 30.000$
  • FVR without announcing on [ /r ] or [ /d ] - 20.000$
  • Disturbing the vehicles of the department in the garage - 30.000$

 

 

 



 

Edited by lamapedro111
Modificare regula 6.9.1
Link to comment
Share on other sites

  • Eduard.. changed the title to 🚓LV Police Department🚓 - 📌 Regulament intern | Internal rules 📌
  • Hyperion pinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.