National Guard - Misiunea saptamanii / Weekly Mission

TiG3R

Nume: Standar.

Data inceperii misiunii: 22.10.2019

Data terminarii misiunii: 28.10.2019

Misiunea: Cel mai frumos peisaj!

Alte specificatii:  Vreau sa puneti o dovada foarte clara, preferabil sa fie poza. / I want you to make very clean proofs, it would be better if they are image.O sa tin cont de participarea la misiune!Aveti voie sa folositi moduri pentru a da un aspect mai frumos peisajului.

Edited by Standar

On 10/22/2019 at 3:49 PM, Standar said:

Nume: Glock

Data inceperii misiunii: 28.10.2019

Data terminarii misiunii: 04.11.2019

Misiunea: Cine face cele mai multe killuri intr-o runda de paintball

Alte specificatii:  Vreau sa puneti o dovada foarte clara, preferabil sa fie poza. / I want you to make very clean proofs, it would be better if they are image.O sa tin cont de participarea la misiune! 

Nume: Ralucy

Data inceperii misiunii: 04.11.2019

Data terminarii misiunii: 10.11.2019

Misiunea: Recreeaza poza. 

Alte specificatii: 

ro32.png&key=0db5f501d63b173e8f24a8a5a71

De data aceasta avem o misiune ceva mai diferita. Trebuie sa recreati urmatoarele poze dupa specificatiile date de mine

Poza 1 -> Click

Poza 2 -> Click

Poza 3 -> Click

La poza 1 -> Trebuie sa fie totul la fel ca in imagine, evident, si voi sa folositi anim-ul " /smoking 2 ". Trebuie sa fiti acolo cu un Lider de mafie, un Lider de departament si un Lider de Taxi, ceilalti 3 avand 3 anim-uri diferite. 

La poza 2 -> La fel ca mai sus, voi folositi anim-ul " /lay2 " si trebuie in imagine sa mai apara in felul urmator: 

un membru Paramedics [ rank 1-6 ]

un membru News Reporters [ rank 1-6 ]

Mayor

La poza 3 -> In aceasta poza trebuie sa fiti doar cu un membru Hitman si sa folositi amandoi anim-ul " /fucku ", in acelasi loc ca in poza pusa de mine.

Observatii -> Trebuie sa respectati cerintele de mai sus, sa apara data/ora/numele vostru cat si al serverului in poza si sa nu apara chat-ul. Va urez mult succes!

uk32.png&key=06e53220742647860382af89318

This time we have a slightly different mission. You must recreate the following pictures to the specs given by me.

You have Picture 1/2/3 above, where it s written "Click"

At picture 1-> It must be everything as in the picture, obviously, and you use the anim  "/smoking 2 ". You must be there with a mafia leader, a department leader and a Taxi leader, the other 3 with three different anim.

On picture 2-> As above, you use the Anim  "/lay2 " and must in the image to appear like this:

a member Paramedics [rank 1-6]

a member News Reporters [rank 1-6]

Mayor

On picture 3-> In This picture you only have to be with a Hitman member and use both the Anim  "/fucku " in the same place as in the picture I was. 

Observations-> You must respect  the above requirements, to appear the date/time/your name and the server also in the photo and not to appear chat. I wish you good luck!

Edited by Ralucy

Nume: Standar
Data inceperii misiunii: 12.09.2019
Data terminarii misiunii: 18.10.2019 
Misiunea: Obtine 100 puncte la raportul saptamanal. / Make 100 points in the weekly report.
Alte specificatii: O dovada cat mai usor de citit este cea din joc, deci folositi /raport sau /myreport pentru a posta dovada. / A proof that is easy to read is the one in the game, so use /report or /myreport to post the proof.

Nume: Ele_Elegant
Data inceperii misiunii: 18.11.2019
Data terminarii misiunii: 24.11.2019
Misiunea: Reprodu fotografia in acelasi loc folosind un Patriot // You have to reproduce this photo in this place using a Patriot!
Alte specificatii:  O singura poza este suficienta (A single photo is sufficient). Misiunea nu este una foarte usoara, aveti fotografiile mai jos:

sa-mp-718.png

sa-mp-719.png

• Standar unpinned this topic
  • bbomber83 locked, unlocked, locked and unlocked this topic