Jump to content

SF Police Department - 📌 Regulament Intern / Internal Rules 📌


South Alin
 Share

Recommended Posts

SF Police Department - Regulament Intern

 

 

I. Dispoziții generale

 

1.1: Orice membru Police Department trebuie să cunoască Regulamentul General al Departamentelor, Regulamentul Serverului, cât și toate celelalte reguli impuse de lider sau sublider.

1.2: În lipsa Liderului sunteți obligați să ascultați de Sublider. Dacă nici Subliderul nu este online, atunci sunteți obligați să ascultați de cel mai înalt rank disponibil.

1.3: Pentru nelămuriri, propuneri sau probleme veți anunța liderul sau subliderul. Avem chiar și topicuri speciale dedicate nelămuririlor și propunerilor, folosiți-le cu încredere.

1.4: Este interzisă folosirea comenzilor PD în scopuri personale sau pentru distracție. Sancțiunea pentru acest lucru este demiterea,  cu interzicerea de a mai intra in PD.

1.5: În funcție de gravitatea unei greșeli, liderul sau subliderul își rezervă dreptul de a sancționa un membru cu Rank Down, Avertisment Verbal, Faction Warn sau Demitere (cu sau fără FP - în cazuri grave se va aplica full FP chiar dacă membrul are cel puțin 2 saptamani în facțiune -) pentru încălcarea regulilor scrise și nescrise.

1.6: Motto-ul facțiunii: Serving with pride, Protecting with honor!

1.7: Faction Warn clear manual este un privilegiu oferit de conducerea SFPD, nu un drept. Nu cereți FW clear liderului sau subliderului. Abaterea de la această regulă atrage sancționarea cu Faction Warn.

 

 

 

II. Comportament și Limbaj

 

2.1: Este interzis să faceți generalizări negative la adresa altor departamente sau colegilor, indiferent de problemele existente. Abaterea se va sancționa cu Faction Warn sau Demitere, în funcție de caz și numărul de abateri anterioare.

 
 

 

III. Ședințe și Activități

 

3.1: Orice activitate/ ședință se va anunța în topicul Anunțuri importante.

 

3.2: Cine întârzie la ședință/ activitate va veni în Armoury/ Sala de ședințe, fără a face gălăgie pe chat sau pe [/r].

3.3: În timpul ședințelor sau activităților veți opri telefoanele și veți asculta de Lider, Sublider sau antrenor până când acesta vă va da voie să vorbiți. Până atunci, sunteți obligați să nu folosiți chatul fără un motiv întemeiat. Abaterea de la această regulă se sancționează cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, în funcție de caz. ( * )

3.3.1: În timpul activităților, singurele persoane care au voie să dea aprobări pentru folosirea vehiculelor din garaj sunt antrenorii și conducerea San Fierro Police Department. Abaterea de la regulă se va sancționa cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, în funcție de caz. ( * )

3.4: Membrii prezenți la activități sunt obligați să respecte indicațiile antrenorului, cât și să dea dovadă de disciplină și respect față de el. Glumele fără rost la adresa acestuia nu sunt permise. Abaterea se sancționează cu Avertisment Verbal sau Faction Warn, putând ajunge la sancțiuni mai grave în funcție de caz. ( * )

3.5: Dacă o activitate cu prezență obligatorie trebuie să aibă loc în timpul war-urilor, administratorii de nivel 1-3 din facțiune își rezervă dreptul de a absenta, nesancționați, având obligația de a-și îndeplini atribuțiile în prinderea codaților pe durata war-urilor.

 

*Fiecare situație de genul acesta, care are ( * ) se tratează în mod diferit. Conducerea SFPD își rezervă dreptul de a sancționa diferit un membru care nu ascultă de rank-urile superioare, ori se află într-una dintre situațiile enumerate, în funcție de comportamentul acestuia, numărul de abateri anterioare, vechimea acestuia în departament și gravitatea situației generale.


 

 

IV. Echipele ROADS și SWAT

 

Sunteți obligați să respectați apartenența la echipa în care ați fost repartizați. Sancțiunile precizate în acest capitol se vor cumula, putând rezulta în demiterea voastră cu FP în cazul în care nu respectați această apartenență.

 

 

IV.I. Echipa ROADS

 

4.1.1: Echipa ROADS se ocupă în principiu cu acordarea de amenzi și suspendarea licenței de condus a jucătorilor ce încalcă regulile rutiere prevăzute în topicul Wanted & Ticket List.

 

4.1.1.1: Membrilor ROADS le este interzis să folosească comanda [/confiscate] (droguri, arme, materiale etc) în timpul folosirii comenzii [/frisk] pentru verificarea alcoolemiei, sancțiunea fiind de Faction Warn! Dacă un jucător surprins de radar deține lucruri ilegale asupra lui, se poate anunța acest lucru pe [/d], iar un coleg din SWAT se va ocupa de el.

4.1.2: Un membru al echipei ROADS nu are voie să aresteze decât suspecții al căror wanted a fost acordat de către ei și suspecții care se predau la aceștia din proprie inițiativă, în cazul din urmă fiind necesar să întrebați pe [/d] dacă puteți să-l luați, această procedură fiind detaliată în regula 11.4. De asemenea, pot răspunde prin omorarea suspecților ce îi atacă.

4.1.2.1: Membrii ROADS care urmăresc și arestează/ omoară suspecți care nu întrunesc condițiile de la 4.1.2 vor primi Faction Warn.

4.1.3: Un membru ROADS  nu are voie să meargă după suspecții fără drept de predare (chiar dacă le-a dat el wanted), indiferent de rank, sancțiune: Faction Warn. Aceștia pot doar răspunde prin omorârea suspecților ce îi atacă, conform 4.1.2, indiferent dacă au sau nu drept de predare.

4.1.4: Membrilor din echipa ROADS le este interzis să folosească mașina personală (să stea la pândă, să dea amenzi, etc), acest lucru se sancționează cu Faction Warn. Ei trebuie sa folosească mașinile departamentelor pentru acțiuni rutiere.

4.1.4.1: Ei pot folosi mașina personală doar dacă au rank 3+ și vor să aresteze un jucător căruia i-au acordat wanted.

4.1.5: Patrularea în alte orașe decât al nostru se va face cu aprobare de la un rank 3+ din departamentul respectivului oraș.

4.1.5.1: Dacă după 3 cereri de permisiune pe [/d], cu minim 10 secunde între ele, nu se primește răspuns, membrul poate patrula.

4.1.5.2: Membrul are obligația să dețină dovezi cu acordul primit sau la cele 3 cereri. Abaterea de la această regulă se sancționează cu Faction Warn.

4.1.5.3: Sancțiunea pentru cei care patrulează în alt oraș deși au fost refuzați de departamentul orașului respectiv, deci neavând permisiune, este de Faction Warn.

4.1.5.4: Singura situație în care puteți să confiscați permise în alte orașe fără acord de patrulă, este atunci când sunteți în trecere și puteți dovedi asta. Dacă dovezile voastre nu dovedesc că erați în trecere, primiți Faction Warn.

4.1.6: Nu aveți voie să stați la pândă pentru a confisca carnete în alte orașe, sub nicio formă. Acest lucru este sancționat cu Faction Warn.

4.1.7: Membrii echipei ROADS pot folosi dovezile altor polițiști (indiferent de echipă) pentru a sancționa un jucător.

4.1.7.1: Nu aveți voie să folosiți dovezi primite de la civili, acestea vor fi considerate invalide, iar polițistul va fi sancționat ca atare, neținându-se cont de acea dovadă.

4.1.8: Este interzisă sancționarea suspecților fără drept de predare atunci când aceștia încalcă reguli de circulație.

 

 

IV.II. Echipa SWAT

 

4.2.1: Echipa SWAT se ocupă cu urmărirea și arestarea suspecților cu wanted 1-2, omorârea suspecților fără drept de predare (doar rank 4+), percheziționarea jucătorilor și confiscarea obiectelor interzise (materiale, droguri și arme) în baza regulamentului.

 

4.2.2: Membrilor SWAT le este interzis să pună radar, acest lucru se sancționează cu Faction Warn.

4.2.3: Membrilor SWAT le este interzis să desfășoare activități de tip ROADS (confiscate, ticket, etc), sancțiunea fiind de Faction Warn! Dacă un membru SWAT surprinde un jucător că circulă neregulamentar, poate pasa dovezile unui membru de la echipa ROADS!

4.2.4: Membrii rank 3+ care fac parte din echipa SWAT pot urmări/ aresta cu aproape orice mașină.

4.2.4.1: Celor cu rank mai mic de 3 le este interzis să folosească altceva decât vehiculele departamentelor pentru urmărirea suspecților cu wanted. Regula se aplică doar în cazul în care membrul este ȘOFER. Abaterea de la această regulă se sancționează cu Faction Warn.

4.2.5: Membrilor SWAT cu rank 4+ le este permis să urmărească orice suspect cu wanted (indiferent de nivelul actual de wanted, drept de predare).

4.2.5.1: Celor cu rank mai mic de 4 le este interzis să urmărească și să aresteze suspecții cu wanted mai mare de 2. Aceștia au obligația de a merge pe suspecții cu wanted 1-2, iar dacă în Wanted List nu există wanted 1 si 2 se va face poză prin care să se demonstreze acest lucru, iar după aceea se poate pleca în urmărirea suspecţilor cu wanted 3 si 4, iar apoi 5 și 6. Abaterea de la această regulă se sancționează cu Faction Warn.

4.2.6: Orice dovadă provenită de la un membru de departament va fi luată în considerare, cele provenite de la civili sunt invalide.

4.2.7: Membrii facțiunii cu rank 5+ activează în ambele echipe.

4.2.8: Membrii SWAT de rank 2-3 pot urmări jucătorii cu wanted oferit de ei, indiferent de nivelul de wanted, atât timp cât aceștia au drept de predare.

 

 

 

V. Amenzile

 

5.1: Amenda este o sancțiune pe care un polițist o poate aplica unui jucător în cazul în care neregula comisă nu este atât de gravă încât jucătorul să ajungă în închisoare. Jucătorul va vedea pe ecran un mesaj de culoare albastră cu numele polițistului, suma și motivul amenzii.

 

5.2: Dacă jucătorul nu are suficienți bani în mână pentru a plăti amenda, polițistul are obligația să-l ducă la un ATM sau la bancă pentru a scoate suma necesară pentru plătirea amenzii. Dacă jucătorul refuză, polițistul are dreptul să-i acorde wantedul "Neplată amendă". Dacă jucătorul nu are suficienți bani în bancă, acesta va primi wantedul pentru "Neplată amendă".

5.3: Nu aveți voie să amendați un jucător căruia i-ați acordat wanted 2 "Neconformare Ordin". Această regulă se aplică și în cazul jucătorilor care părăsesc server-ul și primesc automat wanted 2 "Deconectare în urmărire". Acest lucru se sancționează cu Faction Warn.

5.4: Nu aveți voie să amendați jucătorii aflați în Jail, acest lucru se sancționează cu Faction Warn.

 

5.5: Dacă prindeți un civil cu nivelul cuprins între 1 și 3 nu îi puteți da amendă și nu îi confiscați licența auto (dacă este cazul).

5.5.1: Jucătorii cu nivelul cuprins între 4 și 7 cărora trebuie să le suspendați licența vor avea dreptul de a alege dintre suspendarea licenței auto și primirea amenzii specifice.

5.5.2: Dacă jucătorul de nivel 4-7 a ales amenda, a plătit-o, după care a repetat fapta, nu îi veți mai putea acorda altă amendă, așa că i se va suspenda permisul conform regulamentului general al departamentelor.

5.6: Jucătorii de nivel 8+ cărora trebuie să le suspendați licența nu vor avea de ales, fiind aplicate ambele sancțiuni contravenționale (suspendarea permisului de conducere și amenda).

5.7: Jucătorii o să fie sancționați în funcție de nivelul real. Dacă un jucător are nivelul 7, dar nivelul real este 8 sau mai mare, în funcție de RP-urile de pe cont, atunci nu o să aibă de ales și o să primească sancțiunea completă. Nivelul real poate să fie verificat pe RPG sau în chat când amenda este aplicată sau dacă jucătorul trece prin radar.

 

5.8: Orice polițist care va fi prins încălcând regulile de circulație va plăti amenda corespunzătoare.

5.8.1: Orice polițist reclamat pentru încălcarea regulilor de circulație va plăti o amendă pe forum, în topicul de Amenzi, în care găsiți această problemă mai detaliată. În cazul în care acesta nu o achită în 48h, primește Faction Warn.


 

 

VI. Condusul

 

6.1: Se consideră condus neregulamentar atunci când jucătorul trece cu vehiculul pe sensul opus de mers pentru minim 3 secunde. Dacă jucătorul nu revine pe sensul corect de mers în aceste secunde, polițistul are dreptul să-l tragă pe dreapta și să-l sancționeze.

6.1.1: Tot condus neregulamentar este considerat și când jucătorul folosește nisipul, iarba sau alte texturi alăturate drumului. Nu se pot folosi să se evite sensul corect de mers.

6.2: Se consideră condus regulamentar atunci când acesta este în totalitate pe banda sa sau chiar când trece foarte puțin pe banda opusă.

6.2.1: Se consideră tot condus regulamentar atunci când acesta folosește iarba, nisipul etc. de pe sensul corect de mers.

6.3: Se consideră încurcarea celorlalți participanți la trafic, sau deranj trafic, atunci când jucătorul lovește în mod intenționat, în repetate rânduri, alți jucători cu vehiculul său.

 

6.4: În caz că prindeți un membru de departament pe contrasens (cu mașină de civili) nu puteți să îi confiscați licența de condus. Îl trageți pe dreapta și faceți o poză la [/wanted], iar dacă aceasta spune ca e după un suspect fără drept de predare sunteți obligați să verificați. Dacă nu este după un suspect fără drept de predare îi acordați amenda specifică, urmând ca acesta s-o accepte. În caz contrar, îl puteți reclama prin PM liderului său, iar acesta va fi sancționat cu Faction Warn.

6.5: Dacă surprindeți un membru de departament încălcând regulile de circulație iar acesta nu este la datorie, aveți obligația de a-l trage pe dreapta și de a-i acorda amenda specifică. În cazul în care acesta nu oprește după cele trei somații sau refuză sa plătească amenda, îi puteți face o reclamație prin PM liderului său, iar acesta va fi sanctionat cu Faction Warn.

6.6: Nu aveți voie să suspendați licența de condus pentru alte motive decât cele prevăzute în Regulamentul General al Departamentelor și Wanted & Ticket List.

6.7: Puteți confisca licența unui jucător AFK aflat în jail, doar dacă i-ați dat explicațiile înainte.

6.8: Puteți confisca licența unui jucător aflat în jail atât timp cât acesta nu este AFK și îi explicați pe loc motivul suspendării. În acest caz sunteți obligați să specificați data, ora și locația unde respectivul a comis fapta.

 

6.9: Un polițist care sancționează contravențional un jucător este obligat să-i comunice fapta săvârșită, zona aproximativă unde a fost surprins, cât și sancțiunea care o să fie aplicată. Dacă fapta a fost comisă la altă ora sau chiar în altă zi, polițistul este obligat să-i comunice în plus, pe lângă toate detaliile menționate anterior, și ziua și ora când a fost surprins încălcând legea (sancțiune: avertisment verbal). 

6.9.1: Dacă suspectul este sancționat contravențional în maxim 10 minute de la comiterea faptei, polițistul nu mai este obligat să-i comunice vreun detaliu, fapta fiind suficient de recentă încât jucătorul să știe ce-a făcut. Excepție de la această regulă fac jucătorii aflați în jail (respectând prevederile menționate la punctul 6.7, respectiv 6.8).

 

6.10: Un membru San Fierro Police Department nu are voie să sancționeze un membru Tow Truck Company care se află în procesul de tractare al unei mașini și are girofarul aprins. Nerespectarea regulii se sancționează cu Faction Warn.

6.11: Un membru San Fierro Police Department nu are voie să sancționeze un membru Paramedics care se află în misiune cu girofarul pornit. În cazul în care considerați că nu este cu adevărat în misiune, îl puteți trage pe dreapta, iar în cazul unui potențial abuz, acesta va fi reclamat liderului. Nerespectarea regulii se sancționează cu Faction Warn.

6.12: În cazul în care un paramedic este surprins încălcând regulile de circulație în deplasarea sa pentru a ridica/livra un cadavru cu Paramedic Romero și girofarul nu apare pornit, polițistul este obligat să verifice dacă paramedicul se ocupă cu adevărat de cadavru. Procesul verificării constă în urmărirea paramedicului până la destinația curentă (punctul de ridicare sau livrare a cadavrului). Dacă se dovedește că paramedicul a abuzat de girofar pentru a conduce neregulamentar, polițistul are permisiunea de a-l raporta pe website.

 

 

 

VII. Parcarea

 

7.1: Se consideră parcare neregulamentară atunci când un jucător își părăsește vehiculul în mijlocul drumului pentru mai mult de 5 secunde.

7.1.1: Tot parcare neregulamentară este când jucătorul staționează în mijlocul drumului în timp ce este la volan pentru mai mult de 60 de secunde (1 minut).

7.2: Se considera parcare regulamentară atunci cand jucătorul a parcat sau staționează oriunde altundeva, dar nu pe partea carosabilă.


 

 

VIII. Radarele

 

8.1: Jucătorii ce încalcă limita maximă de viteză (100, 130 sau 160 km/h) cu 1-2 km/h nu vor fi sancționați.

8.2: Când puneți/ reluați un radar, indiferent de orașul din care faceți parte, sunteți obligați să anunțați pe chatul departamentelor [/d].

8.3: Înainte de a pune radar într-o anumită zonă trebuie să întrebați de 3 ori pe [/d] dacă zona este liberă, iar dacă zona nu este din orașul vostru să cereți permisiunea unui rank 4+ pe [/d]. Dacă nu primiți răspuns sau sunteți refuzat trebuie să așteptați 5 minute pană la următoarea cerere.

8.3.1: Sunteți obligați să aveți dovezi cu privire la acordul primit. În caz că nu aveți, se va considera că ați pus fără acord și veți primi Faction Warn.

8.3.2: Dacă un rank mai mic de 4 vă oferă dreptul de a pune radar în alt oraș, o veți face pe propria răspundere, putând fi sancționați ca și cum n-ați avea dovadă pentru radar.

8.4: Vehiculele prevăzute cu sistem radar sunt: PD Car, Police Infernus, HPV-1000 și PD NRG-500.


 

 

IX. Somațiile

 

9.1: Orice somație trebuie să fie făcută pe numele jucătorilor.

 

9.2: În cazul în care trebuie sa trageți pe dreapta un jucător care are wanted sunteți obligați să folosiți [/m], respectând regulile de mai sus. Încălcarea regulii se sancționează cu Faction Warn.

9.3: Dacă un jucător FĂRĂ wanted este pasager într-o mașină și e nevoie să-l sancționați contravențional, mai întâi trageți pe dreapta șoferul, apoi, după ce a oprit, somați pasagerul să coboare. Dacă acesta nu coboară, îi acordați wanted pentru neconformare ordin.
 

 

 

X. Tratarea civililor

 

10.1: Se consideră civil orice jucător care nu face parte dintr-un departament.

 

10.2: Dacă un jucător stă nemișcat și nu răspunde (AFK fără clepsidră) atunci când este somat să coboare din mașină, să accepte solicitarea de prezentare a licențelor [/requestlicenses], să plătească amenda sau să se predea, trebuie să așteptați 30 de secunde de la ultima somație pentru a trece la sancționarea corespunzătoare a respectivului.

10.2.1: Pentru această procedură avem câteva excepții:

  • Dacă un jucător este într-un vehicul parcat regulamentar, nu încalcă nicio regulă și nu se mișcă (AFK fără clepsidră), polițistul NU are dreptul să-l someze să coboare până când jucătorul se mișcă din nou.
  • Dacă un jucător care nu încalcă nicio regulă stă nemișcat pe jos (e.g. stă AFK fără clepsidra la CNN), polițistul NU are voie să-i solicite licențele până când jucătorul se mișcă din nou.

 

ATENȚIE! Pentru ambele excepții, dacă cumva polițistul are dovezi că jucătorul a scris pe chat sau s-a mișcat recent și s-a pus intenționat AFK în fața lui pentru a evita sancționarea, acesta poate proceda normal respectând regula principala de mai sus.

 

10.3: Controalele de rutină efectuate în trafic (presupune să oprești jucători care circulă cu vehicule) se fac doar cu vehiculele departamentelor. Dacă polișistul se află pe jos la momentul efectuării controlului, implicit în momentul acordării somațiilor, e irelevant modul în care polițistul a ajuns acolo. (sancțiune: faction warn).


 

 

XI. Tratarea și arestarea suspecților

 

Suspect = Orice civil cu cel puțin wanted 1.

 

11.1: SFPD se ocupă în general de suspecții cu wanted 1 și 2 cu drept de predare.

 

11.2: Un polițist poate aresta suspectul căruia i-a dat wanted indiferent de wantedul pe care l-a dat, cu condiția să aibă drept de predare.

11.3: Nu aveți voie să mergeți după suspecții cu wanted 3+ care au drept de predare dacă nu le-ați acordat voi wanted-ul, acest lucru se sancționează cu Faction Warn.

11.4: Un polițist cu rank mai mic decât 4 are obligația ca atunci când un suspect cu wanted 3+ vine și i se predă, să-l încătușeze [/cuff], după care să anunțe pe [/d] ID-ul suspectului, wanted-ul și locația aproximativă unde se află. Suspectul va fi predat celui care va solicita asta pe [/d]. Puteți aresta suspectul doar cu acordul celor responsabili de el. În cazul în care nimeni nu răspunde pe chatul departamentelor după ce ați întrebat de 3 ori, aveți dreptul de a aresta suspectul.

11.5: Membrii National Guard se ocupă în general de suspecții cu wanted 3+, cu o mică excepție: membrii NG ce sunt paznici la Jail au dreptul de a aresta orice wanted, cu condiția de a întreba pe [/d] dacă respectivul suspect se află în custodia cuiva.

 

11.6: Polițiștii sunt obligați să patruleze doar cu vehiculele departamentelor.

11.7: Polițiștii sunt obligați să aresteze doar cu vehiculele departamentelor. *Excepție rank 3+

 

11.8: Dacă cineva încalcă regulile de circulație și NU are drept de predare, polițistul nu are voie să îl sancționeze.

11.9: În cazul în care sunteți atacați sau omorâți de un suspect, indiferent de locul în care vă aflați (Jail/ HQ/ Garaj/ Altă zonă), suspectul va primi wanted 3 - "Atacare polițist", respectiv wanted 5 - "Omorâre polițist".

11.10: Dovezile trebuie de preferat făcute fără page-up, pentru a se putea interpreta cât mai corect situația. În funcție de caz, aceste dovezi pot să fie luate în considerare, dar există și riscul să fie ignorate dacă sunt neclare.

11.11: Atunci când un jucător a fost surprins de radar sau orice altă abatere care duce la confiscarea licenței de condus, iar acestuia nu îi este confiscată imediat licența, ci primește wanted, el va putea primi [/eject] în garajul unui departament pentru a i se confisca licența înainte de a fi arestat.

 

 

Observații:

 

* Dacă suspectul nu răspunde când este întrebat dacă se predă, atunci polițistul are dreptul (doar) să-l omoare.


 

 

XII. Evenimente

 

12.1: Un polițist poate participa la evenimentele organizate de către un ADMIN sau la evenimentele organizate de un jucător cum ar fi: Simon spune, Trivia, Race (atât timp cât circulă corect), Stunt, Găsește locația, Event Deagle, Find and Kill etc.

12.2: Membrii departamentelor nu au voie să participe la activitățile de cucerire ale clanurilor (spray).


 

 

XIII. Joburi

 

13.1: Este interzis să aveți asupra voastră materiale, droguri sau alte obiecte ilegale, acest lucru se sancționează cu Faction Warn.

13.2: Cu acordul unui Admin 4+ se pot lua și job-uri ilegale în cazul unui eveniment special.


 

 

XIV. Mandate de eliberare

 

14.1: Membrii de rank 3+ pot vinde mandate (accept lawyers) avocaților, astfel dându-și acordul în vederea scoaterii din jail a unor jucători.

14.1.1: Nu există preț universal pentru [/lawyer], ci fiecare va negocia cu cumpăratorul un preț propriu, în limitele stabilite de script. Cine încalcă limitele stabilite de script la vânzarea unui mandat va fi sancționat cu Faction Warn.

- Un accept lawyer este echivalentul a 15 puncte de accept, acestea fiind primite la fiecare PayDay.


 

 

XV. Mașinile departamentelor

 

15.1: Respawnați mașinile departamentelor după ce v-ați terminat treaba cu ele.

 


 

XVI. Raportul de activitate

 

16.1: Detalii despre raportul de activitate găsiți în topicul SF Police Department - Raport de activitate. E un sistem automatizat, serverul se ocupă de el în general. Puteți verifica folosind [/myreport] sau [/raport].

 

 

 

XVII. Comenzile San Fierro Police Department

 

[/r <text>] = Vorbești cu colegii din SFPD.

[/d <text>] = Vorbești cu colegii din celelalte departamente (LSPD / LVPD / FBI / NG).

[/m <text>] = Transmiți un mesaj pe o rază mai mare atunci când ești în vehiculul de poliție (somații).

[/ms] = Somezi un jucător pe nume fie să se predea, fie să tragă pe dreapta.

[/su <id>] = Dai wanted unei persoane. Comanda face să-ți apară un ecran din care selectezi wanted-ul dorit.

[/mdc <id>] = Verifici cazierul unei persoane.

[/arrest <nume/id>] = Arestezi o persoană.

[/duty] = Ai acces la toate comenzile PD.

[/wanted] = Arată toți suspecții online.

[/nearwanted] = Arată suspecții cu wanted din vecinătatea ta.

[/cuff <nume/id>] = Încătușezi suspectul în vehicul și înafara vehiculului când acesta are [/handsup].

[/untie <nume/id>] = Eliberezi o persoană răpită de către un mafiot.

[/tazer] = Montează electroșocul pe un pistol.

[/punish <id/nume>] = Imobilizează un player aflat în jail (izolare).

[/backup] = Este un mesaj de ajutor trimis la toți membrii departamentelor.

[/cbackup] = Ștergi mesajul [/backup].

[/frisk <id/nume>] = Percheziționezi un jucător.

[/confiscate <id/nume> <object>] = Confiști un anumit lucru de la un jucător. Poți face asta de la rank 2.

[/confiscate <id/nume> <licenta> <numar ore>] = Confiști o licență pentru un număr de ore determinat. Poți face asta de la rank 1.

[/ticket <id/nume>] = Amendarea unui jucător. Tastarea comenzii provoacă apariția unui ecran din care selectezi amenda dorită cu Enter.

[/gov <text>] = Trimiți un mesaj pe care îl poate vedea toată lumea. (Rank 5+)

[/ram] = Intri cu forța într-o casă sau HQ.

[/startradar <limita>] = Pornești radarul.

[/stopradar] = Oprești radarul.

[/lawyer <id/nume> <suma>] = Vinzi accept unui lawyer. (Rank 3+)

[/acceptpoints] = Vezi câte puncte de accept ai. (Rank 3+)

[/fvrespawn] sau [/fvr] = Respawnezi mașinile facțiunii (Rank 5+)

[/fmotd] = Afișează mesajul zilei. Acest mesaj poate fi modificat doar de către lider și sublider(i)

[/members] = Afișează toți membrii online

[/copguns] = Afișează o listă a armelor pe care polițistul le va primi când va folosi comanda [/duty]

[/shield <buy>] = Cumperi un scut, care acționează ca o armură obișnuită când nu ai deloc armură (cu precizarea că, alergând, caracterul va îngheța periodic din cauza oboselii). Acest scut poate fi folosit cu ajutorul comenzii [/shield <use>] și înlăturat cu ajutorul comenzii [/shield <remove>] sau la urcarea într-un vehicul.


 

 

XVIII. Skinul fiecărui rank

 

18.1: Skinurile în funcție de rank și echipă sunt următoarele:

 

 

ZgVmlfN.png


 

 

XIX. Harta limitelor de viteză

 

19.1: Puteți amplasa radar (fără permisiune) sau pândi oriunde în San Fierro.

19.2: Harta este următoarea, respectați-o pe deplin:

 

Gi1ZgdF.png

 

 

 

XX. Detalii despre testul de intrare

 

20.1: Testul teoretic va conține întrebări din Regulamentul Intern, Regulamentul General al Departamentelor, Wanted, Arrest and Ticket List și unele întrebări capcană. În topicul SF Police Department - Testul de intrare este explicat procesul mai pe larg.

 

20.2: Pe lângă testul teoretic veți da un test practic. Mai exact veți merge cu testerul în mașină și va trebui să acordați o sancțiune. Examinatorul vostru vă va nota și va stabili dacă treceți. Se va pune accent pe explicație, anunțarea locului în care a fost amplasat radarul, somațiile (în special pentru începători). Decizia examinatorului va fi luată după ce acesta primește PM cu dovezile făcute de jucător. Dovezile vor fi primite și de lider pentru a valida trecerea testului. Dacă dovezile nu sunt bune din variate motive precizate în topicul dedicat testului, candidatul va fi picat la teste.

20.3: Se va susține și o probă SWAT, mai multe detalii găsiți aici.

 

ATENȚIE! Candidații cu Rank 0 nu au voie sub nicio formă să folosească chatul departamentelor [/d] respectiv comanda [/duty] înafara susținerii testelor. Candidații care nu respectă această regulă o să fie picați fără alte comentarii.

 

ATENȚIE! Orice candidat care a fost acceptat pentru a susține testele trebuie să se comporte decent. Dacă acesta jignește sau are un comportament neadecvat față de un membru al facțiunii, acesta este automat respins fără a mai avea dreptul de a susține testele de intrare.

 

20.4. Pentru testeri, sunt valabile următoarele reguli:

20.4.1: Membrilor cu rank cuprins între 4 și 6 (inclusiv) le este strict interzis să modifice statutul candidatului în respins/acceptat fără acordul liderului. Modificarea statutului jucătorului fără acordul liderului se consideră favorizare și se pedepsește cu Faction Warn prima dată, Rank Down dacă continuă. 

20.4.2: Înainte de a începe un test, asigurați-vă că aplicantul are căile de comunicații închise. Odată ce folosiți [/ft] pe un jucător, în mod normal, acestea i se închid automat. Comanda [/togcomms] închide sau deschide căile de comunicare.

20.4.3: În cazul recrutărilor în care candidatul poate da test cu orice tester, un tester nu va avea voie sa susțină teste cu un jucător din același clan/alianță cu el (sancțiune: RANK DOWN + Faction Warn). Excepție fac liderul și subliderii, împreună cu eventualele situații speciale ce pot apărea, stabilite de conducere, în care se poate tolera acest lucru, aplicate pe loc în funcție de caz.

20.4.4: În cazul recrutărilor în care fiecărui candidat îi este acordat un tester sau mai mulți, testerii nu vor avea voie să dea test cu altcineva decât cu candidații la care au fost repartizați. Excepție fac r6+, ei pot da test cu orice candidat oricând. Sancțiune: RANK DOWN + îndepărtarea funcției de tester.

20.4.5: Membrii de rank 5+ care susțin testul pentru schimbarea echipelor au obligația de a filma (video) pe perioada desfășurării testului și de a păstra dovezile timp de 7 zile. Le vor pune la dispoziția liderului sau a adminilor 4+ la cererea acestora. Atât testerul cât și membrul testat au obligația de a se asigura înainte să înceapă testul că au peste 50 de ore la licența de arme pentru a nu fi afectați pe durata testului. Sancțiunile pe care le riscă testerul sunt: -acordarea incorectă a testului (sancțiune: Faction Warn) -lipsă dovezi test (sancțiune: Faction Warn la prima abatere, rank down dacă se repetă)

 

 

 

XXI. Filtre și mandate de percheziție

 

21.1: Filtrele pot să fie organizate de către departamentele de poliție doar de 2 ori pe lună (nu este obligatoriu).

21.1.1: Pe durata filtrelor se poate acorda wanted 2 pentru neconformare ordin la 2 somații, dar trebuie anunțat pe [/gov] din 5 în 5 minute acest aspect pe toată durata filtrului.

 

21.2: Mandatele de percheziție pot să fie organizate de către departamentele de poliție doar o dată pe lună (nu este obligatoriu).

21.2.1: Această activitate presupune controlul sediilor mafioților și poate să fie organizată de orice membru rank 5+.

21.2.2: Această activitate trebuie să fie anunțată cu 48 de ore înainte de a avea loc. 

 

Pentru mai multe informații, verificați topicul SF Police Department - Mandate de perchezitie.

 

 

 

XXII. Amenzi suplimentare

 

22.1: Aceste amenzi o să fie acordate în joc folosind sistemul de [/fines] doar de către lider sau sublideri atunci când este necesar în baza unor dovezi clare. Aceste amenzi pot să fie achitate în maximum 48 de ore de când au fost primite. Membrii care nu plătesc amenzile active prin comanda [/fines] în maximum 48 de ore de când le-au primit o să fie sancționați automat de către server cu Faction Warn.

 

  • [/fvr] neanunțat înainte → $50.000 și un AV la prima abatere; FW de la a doua abatere
  • Folosirea Caps Lock-ului într-un mod excesiv pe [/r] sau pe orice chat la activitate/ antrenament (EXEMPLU EXEMPLU EXEMPLU EXEMPLU EXEMPLU) → $30.000
  • Nerespectarea indicațiilor unui rang superior la activități/ antrenamente (exemplu: a fost comunicat să nu se mai tragă, dar cineva continuă) → $75.000
  • Folosirea unui emoticon într-un mod excesiv pe [/r] sau pe orice chat la activitate/ antrenament (exemplu: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) → $30.000
  • Spam pe [/r] → $30.000
  • Mașină parcată pe locul autovehiculelor facțiunii sau blocarea intrării/ ieșirii cu acestea → $50.000
  • [/fvs] excesiv când nu este necesar (exemple când ESTE necesar: mandat de percheziție, paradă, filtru rutier etc.) $75.000

 

 

 

 

Copyright © Chief Plutonium

 

Edited by dabro.pdf
https://bit.ly/SFPD_29feb2024
Link to comment
Share on other sites

SF Police Department - Internal Rules

 

 

I. General dispositions

 

1.1: Every Police Department member has to know the Department General Rules, the Server Rules and the other rules imposed by the Leader or the Subleader.

1.2: When the Leader isn’t online, you have to obey the Subleader. If the subleader isn’t online then you have to obey the highest rank available.

1.3: For  doubts , proposals or problems you’ll announce the Leader or the Subleader. We have special topics (doubts suggestions) for these things too, use them with trust.

1.4: The usage of PD commands for personal reasons or for fun is forbidden. The sanction for this is dismissal, without the right to enter PD again.

1.5: Depending on the gravity of a mistake, the Leader/Subleader reserves his right to sanction a member with Rank Down, Verbal Warning, Faction Warn or Dismissal(with or without FP - in severe cases full FP will be applied even if the member has the minimum of 2 weeks in faction -) for breaking the written or unwritten rules.

1.6: The faction motto: Serving with pride, Protecting with honor!

1.7: The manual Faction Warn clear is a privillege offered by the SFPD STAFF, not a right. Any attempts to ask removal from the Leader/ Co-leader will be punished by a Faction Warn.

 

 

 

II. Language and Behaviour

 

2.3:  You’re not allowed to make negative generalizations about other departments or your colleagues, no matter what problems exist. Not following this rule is sanctionable with Faction Warn or Dismissal, depending on the case.

 

 

 

III. Meetings and Activities

 

3.1: Activities/ meetings will be announced by the leader in the Important Announcements topic.

 

3.2: Members who are late to the meeting/ activity will come to the Armoury/ Meeting room, without making noise on the chat or [/r].

3.3: During the meetings/ activities, you will turn your phones off and you’ll listen to the Leader, Subleader or the Trainer until they will allow you to talk. Until then, you must keep quiet and not use the chat without a really good reason. Not following the rule leads Verbal Warning or Faction Warn, depending on the case. ( * )

3.3.1: During activities, the only persons that are able to give approval for usage of vehicles in the garage are the trainers and the San Fierro Police Department STAFF.  Not following the rule leads to Verbal Warning or Faction Warn, depending on the case. ( * )

3.4: Present members at the activity must obey the trainer’s indications and be disciplined and respect him. Bad jokes with no point addressed to him are not allowed. By not doing so they risk Verbal Warnings or Faction Warns, depending on the case. ( * )

3.5: If an activity with mandatory presence must take place during the wars, all level 1-3 administrators belonging to this faction would have the right to skip the activity, without being punished, but with the obligation to fulfill their duties in catching cheaters during the wars.

 

*Every situation of this type, which is marked by ( * ), will be differently treated. SFPD STAFF reserve their rights to differently sanction a member which doesn't obey orders or is in one of the mentioned situations, depending on his behaviour, the number of mistakes made in the past, his seniority in the department and the gravity of the general situation.

 

 

 

IV. ROADS and SWAT teams

 

You are obliged to respect the membership of the team to which you have been assigned. The sanctions in this chapter will cumulate and could result in your dismissal with FP in case you don’t respect it.

 

  

IV.I. The ROADS team

 

4.1.1:  ROADS team’s job is mainly to give tickets and confiscate licenses from players which break the traffic rules from the Wanted & Ticket List topic.

4.1.1.1: Members of ROADS are prohibited from using the command [/confiscate] (drugs, weapons, materials, etc.) when using the command [/frisk] to check the alcoholism level, the sanction being Faction Warn. If a player that went through the radar has illegal objects, you can announce this on [/d] and a colleague from SWAT will take over.

4.1.2: A ROADS member is allowed to arrest suspects to whom they themselves gave wanted, or if the suspect surrenders to the cop from their own initiative. In the case in which the suspect comes and surrenders to you it’s necessary to ask on [/d] if you can take them, this procedure being detailed in the rule 11.4. They also can kill the suspects which attack them.

4.1.2.1: ROADS members who chase and arrest/ kill suspects which don’t meet the requirements in 4.1.2, will be sanctioned with Faction Warn.

4.1.3: ROADS members are not allowed to go after suspects without the right to surrender (even if they gave them the wanted), no matter the rank, sanction: Faction Warn. They can only kill the suspects who attack them, regardless of their right to surrender.

4.1.4: A member of the ROADS team is not allowed to use their personal vehicle for chases, tickets or any other things that are work-related (Sanction: Faction Warn). They have to use the department cars for roads actions.

4.1.4.1: The only case in which the member can use their personal vehicle is when they arrest suspects to whom they themselves gave wanted, at rank 3+.

4.1.5: Patrolling in another city will only be made with the approval of a rank 3+ from the respective city’s department.

4.1.5.1: If after 3 request on [/d], with minimum 10 seconds between them, there’s no answer, the member can patrol.

4.1.5.2:  The member must have the proof of the approval or the 3 requests with no answer. By not having the proof, they risk being sanctioned with Faction Warn.

4.1.5.3:  The sanction for members who patrol in another city even if they were rejected by the department of that city (not having permission) is Faction Warn.

4.1.5.4: The only situation in which you can confiscate driving licenses in other cities without a patrol accept is when you are just passing by and can prove that. If your proof can’t show that you were passing by, you’ll be sanctioned with Faction Warn.

4.1.6: You're not allowed, under any circumstance, to lurk in other cities for confiscating licenses. This is sanctioned with Faction Warn.

4.1.7:  ROADS members can use other cops’ proof, regardless of the team, for sanctioning a player.

4.1.7.1: You can’t use the proof given by a civilian, it is considered as invalid, and the cop will be sanctioned as such, without taking that proof into consideration.

4.1.8: Punishing suspects without the right to surrender for breaking traffic rules is forbidden.

 

  

IV.II. The SWAT team

 

4.2.1:  SWAT team’s job is to chase and arrest the suspects having wanted 1-2, killing the suspects without the right to surrender (only rank 4+), frisking the players and confiscating the forbidden objects (materials, drugs and weapons), taking into consideration the rules.

 

4.2.2: SWAT members aren’t allowed to put radars, this is sanctionable with Faction Warn.

4.2.3: SWAT members aren’t allowed to do activities specific to the ROADS team (confiscate, ticket, etc.), the sanction being Faction Warn. If a SWAT member sees a player illegally driving, they can send the proof to a ROADS member.

4.2.4: Rank 3+ SWAT members can chase and arrest suspects by using almost every car.

4.2.4.1: The ones with a lower rank than 3 aren’t allowed to use anything else than department vehicles for pursuiting wanted suspects. The rule only applies if that member is the DRIVER. Not respecting the rule will lead to Faction Warn.

4.2.5:  Rank 4+ SWAT members are allowed to go after any suspect having wanted (regardless of the wanted level or the right to surrender).

4.2.5.1: Those below rank 4 are prohibited from pursuing and arresting suspects with wanted greater than 2. They are required to go after suspects with wanted 1-2, and if there is no wanted 1 and 2 on the Wanted List they will take a photo to prove it, and then they can go after suspects with wanted 3 and 4, and then 5 and 6. Violating this rule leads to Faction Warn

4.2.6: Any proof from a department member, no matter which department, will be valid and taken into consideration. The ones from civilians are invalid.

4.2.7: Rank 5+ members are assigned to both ROADS and SWAT teams.

4.2.8: SWAT members with ranks 2-3 are allowed to go after suspects whose wanted level was given by them, regardless of wanted level, if the suspect has the right to surrender.

 

 

 

V. Tickets

 

5.1: A ticket is a penalty that a policeman can apply to a player if the irregularity is not so serious that the player gets into jail. The player will see a blue color message on the screen with the name of the cop, the amount to pay and the reason of the ticket (fine).

 

5.2: If the player does not have enough cash money to pay the fine, the cop is obliged to take them to an ATM or the bank to withdraw the amount necessary to pay the fine. If the player refuses, the cop has the right to give them the "Not Paying Ticket" wanted. If the player does not have enough money in his account, they will receive the wanted for "Not Paying Ticket".

5.3: You are not allowed to fine a player you have already given the wanted 2 "Disobeying Orders". This rule also applies to players who leave the server and automatically receive wanted 2 "Disconnect in Pursuit". This is sanctioned with Faction Warn.

5.4: You are not allowed to fine the players in Jail, this is sanctioned with Faction Warn.

 

5.5: If you catch a civilian with the level between 1 and 3, you can not ticket or confiscate their license (if it is the case).

5.5.1: Players with a level between 4 and 7 to whom you have to suspend their license will have the right to choose between suspending the driving license and receiving the specific ticket.

5.5.2: If the 4-7 level player has chosen the fine, paid it, and then repeated the action, you will not be able to give them another fine, so their license will be suspended according to the general departmental rules.

5.6: Level 8 players who have to have their license suspended will have no choice, with both contravention sanctions (suspension of driving license and fine) being applied.

5.7: The players will be punished in accordance with their real level. If a level 7 player has their real level 8 or higher, depending on their RP gathered, then they will no longer have a choice, meaning the cop will be allowed to issue them a full punishment. Their real level can be revealed on the website; in the chat after they have been given a fine; at the moment of overspeeding through the radar.

 

5.8: Any policeman who will be caught breaking the traffic rules will pay the appropriate fine.

5.8.1: Any reported policeman, with a complaint for breaking the traffic rules will pay a fine on forum, in the SF Police Department - Tickets topic, in which the problem is more detailed. In case they won’t pay it within 48 hours, they get sanctioned with Faction Warn.

 

 

 

VI. Driving

 

6.1: It is considered to be illegal driving when the player passes on the opposite lane for at least 3 seconds. If the driver does not return to the proper lane in the meantime, the cop is entitled to punish them.

6.1.1: It’s also illegal driving when they use grass, sand or other things on the wrong direction as an excuse that did not drive on the wrong track.

6.2: It is considered to be proper driving when the player is entirely on his bandwidth (lane) or even when it passes very little on the opposite track.

6.2.1: It’s also considered to be proper driving when using grass, sand, etc. on the right direction.

6.3: Disturbing traffic means when the player deliberately hits other players using his vehicle, repeatedly.

 

6.4: If you catch a department member illegally driving (with a civilian car) you can’t confiscate their driving license. Pull them over and take a picture of [/wanted], and if they say they’re after a suspect without the right to surrender, you have to check. If they are not after a suspect without a right to surrender, you will grant them the specific fine, and then they will accept it. Otherwise, you can submit a complaint through PM to their leader, and this will be sanctioned with Faction Warn.

6.5: If you catch a member of a department violating traffic rules off duty, you have to pull them over and give them the specific fine. If they won't stop after the three summons or refuse to pay the fine, you can submit a complaint via PM to their leader and they will be sanctioned with Faction Warn.

6.6: You are not allowed to suspend driving licenses for reasons other than those provided in the General Department Rules and the Wanted & Ticket List.

6.7: You can confiscate the license of an AFK player in the prison only if you have given them the explanations before.

6.8: You can confiscate the license of a non-AFK player in Jail as long as you explain him the reason for the suspension on the spot. In this case, you are required to specify the date, time and location of the crime.

 

6.9: When sanctioning someone due to a contravention, the cop has to provide them the following information: contravention, the approximate area where they were spotted, and adequate punishment. If the contravention occurred at another time or day than the moment the punishment is issued, then the cop has to provide, in addition to the basic information, the exact time and date the driver was spotted (punishment: verbal warning).

6.9.1: If the suspect is penalized for a misdemeanor within 10 minutes of committing the act, the policeman is no longer obliged to tell him any details, the act being recent enough for the player to know what he did. Exceptions to this rule are players in jail (respecting the provisions mentioned in point 6.7, respectively 6.8).

 

6.10: A San Fierro Police Department member is not allowed to sanction a Tow Truck Company member who is in the process of towing a car and has his beacon turned on. Failing to comply with the rule is sanctioned with Faction Warn.

6.11: A San Fierro Police Department member is not allowed to sanction a Paramedics member who is on duty with the beacon turned on. If you think they are not really on the mission, you can pull them over and in case of a potential abuse, you can submit a complaint to their leader. Failing to comply with the rule is sanctioned with Faction Warn.

6.12: When spotted a paramedic violating the driving law with a Paramedic Romero on their way to pick up/ deliver a corpse, and the beacon seems to be off, the cop is then compelled to verify if the paramedic is truly going to handle that job. The process of verification consists of following the paramedic towards their current destination (either the corpse itself or a delivery point). If turns out the paramedic abused the beacon, the cop is allowed to report them on the website.

 

 

 

VII. Parking

 

7.1: Illegal parking is when a player leaves the vehicle on the road for at least 5 seconds.

7.1.1: It is also considered to be illegal parking when the driver stays still in the middle of the road, inside their vehicle, for at least 60 seconds (1 minute).

7.2: Legal parking is considered when the player has parked or stationed elsewhere, but not on the road.

 

 

 

VIII. Radars

 

8.1: Players who break the limit (100, 130 or 160km/h) by 1-2 km/h will not be sanctioned.

 

8.2: When setting up/ resuming a radar, no matter the city you are part of, you are required to announce it on the departments’ chat [/d].

8.3: Before setting up a radar in a certain area, you have to ask whether it’s free or not for 3 times on [/d] AND if the area is not in your main city, you have to ask for the permission of a rank 4+ from that city on [/d]. If you do not get an answer or your request is rejected, you have to wait 5 minutes before asking again.

8.3.1: You are required to have evidence of the agreement (permission) you have received from the city’s department. In case you do not have it, we will consider you have set the radar with no permission and you will receive a Faction Warn.

8.3.2: If a member with a rank lower than 4 gives you the right to put radar in another city, you will put it on your own responsibility, being sanctioned as if you had no evidence of radar.

8.4: Vehicles fitted with a radar system are: PD Car, Police Infernus, HPV-1000 and PD NRG-500.

 

 

 

IX. Summons

 

9.1: Any summon must be done mentioning the players’ name.

 

9.2: If you have to pull over a player and they have wanted, you are forced to use [/m], respecting rules above. Violation of the rule is sanctioned with Faction Warn.

9.3: If a NON-wanted player is a passenger in a car and you need to sanction them contraventionally, first pull the driver over, then, once stopped, summon the passenger to get off the vehicle. Failing to comply will result in the passenger receiving wanted for "Disobeying orders".

 

 

 

X. Treatment of civilians

 

10.1: Any player who is not part of a department is considered civilian.

 

10.9: If a player stays motionless and does not show any type of response (AFK without an hourglass) when he / she is asked to leave the car, accept the license request, pay the fine or surrender, you must wait 30 seconds after the last call to move to appropriate sanctioning of that.

10.9.1: For this procedure we have a few exceptions:

  • If a player is in a legally parked vehicle, is not in violation of any rule, and is not moving (AFK without an hourglass), the officer is NOT allowed to summon the player to get out until the player moves again.

  • If a player who is not breaking any rules is standing still on the ground (e.g. standing AFK without an hourglass at CNN), the officer is NOT allowed to ask for his licenses until the player moves again.


WARNING! For both exceptions, if somehow the cop has evidence that the player has been chatting or moving recently and has intentionally AFK’d in front of the player to avoid a penalty, the cop may proceed as normal by following the main rule above.

 

10.12: Routine traffic checks (involves stopping players driving vehicles) are done with department vehicles only. If the policeman is on foot at the time of the control, implicitly at the time of issuing the summons, it is irrelevant how the policeman got there. Faction Warn.

 

 

  

XI. Treatment and arresting the suspects

 

Suspect = Any civilian with a minimum wanted level of 1.

 

11.1: SFPD generally deals with suspects with wanted 1 and 2 with the right to surrender.

 

11.2: A policeman can arrest the suspect to whom he has given a wanted, no matter the wanted, keeping in mind that he must have the right to surrender.

11.3: You are not allowed to go for the wanted 3+ suspects who have the right to surrender if you haven’t given them the wanted, this is sanctioned with Faction Warn.

11.4: A policeman with a rank lower than 4 has the obligation that when a wanted 3+ suspects comes and surrenders from their own initiative, they have to handcuff him / her by using [/cuff], then announce the [/d] the ID of the suspect, the wanted and the approximate location where they are. The suspect will be handed over to the person requesting you on [/d]. You can arrest the suspect only with the consent of those responsive for him. If no one answers on the departments’ chat after you have asked 3 times, you have the right to arrest the suspect.

11.5: National Guard members generally deal with wanted 3+ suspects, with a small exception: NG members who are Jail guards have the right to arrest any wanted, provided they ask [/d] if that suspect is in someone’s custody.

 

11.6: Policemen are only allowed to patrol with department vehicles.

11.7: Policemen are forced to use the department vehicles while arresting. * Exception rank 3+

 

11.8: If someone violates the traffic rules and is NOT having the right to surrender, the cop is not allowed to sanction him.

11.9: If you are attacked or killed by a suspect, no matter where you are (Jail / HQ / Garage / Other Area), the suspect will receive the wanted 3 - "Cop attack", respectively wanted 5 - "Cop kill".

11.10: Evidence should preferably be presented without using page-up, in order to accurately interpret the situation. Depending on the case, these pieces of evidence may be taken into consideration, but there is also a risk of them being ignored if they are unclear.

11.11: When a player has been caught on radar or has done any other offense that results in confiscating his driving license and the suspect's license is not immediately confiscated but the suspect receives a wanted first, the suspect will be able to be have [/eject] used on him into a department's garage to have the license confiscated before being arrested.

 

 

Notes:

 

* If you are attacked by a suspect, you have the right to kill him regardless of the team you are assigned to.

 

 

  

XII. Events

 

12.1: A policeman can participate at events organized by an admin or events organized by a player such as: Simon says, Trivia, Race (as long as it circulates correctly), Stunt, Find the Location, Deagle Event, Find and Kill and so on.

12.2: Members of departments are not allowed to participate in clan (spray) activities.

 

 

 

XIII. Jobs

 

13.1: It is forbidden to have materials, drugs or other illegal objects on you, this is sanctioned with Faction Warn.

13.2: With the approval of an Admin 4+ you can take even illegal jobs for special events.

 

 

 

 

XIV. Accept lawyers

 

14.1: Rank 3+ members can sell warrants to lawyers, and thus give their consent to the removal of some players from the prison.

14.2: There is no universal price for a [/lawyer], but each will negotiate with the buyer a price, within the limits set by the script. Whoever breaks the limits set by the script upon the sale of a warrant will be sanctioned with a Faction Warn.

- An accept lawyer is the equivalent of 15 accept points, which are received on each PayDay.

 

 

 

XV. Department cars

 

 

15.1: Respawn the department cars after you've finished your job.

 

 

  

XVI. Activity report

 

16.1: Details of the activity report can be found in the SF Police Department - Activity Report topic. It’s an automatic system and the server mainly handles it. Use [/myreport] or [/raport] for additional information.

 

 

 

XVII. San Fierro Police Department Commands

 

[/r <text>] = You talk to your SFPD mates.

[/d <text>] = You talk to the other departments. (LSPD / LVPD / FBI / NG).

[/m <text>] = You transmit a message within a bigger area when you’re in a police car (summons).

[/ms] = You summon a player to either surrender, either pull over. The server detects which the situation is, by his wanted status.

[/su <id>] = You give someone a wanted level. The command opens a menu in which you select the desired wanted.

[/mdc <id>] = You see the infraction record of a person.

[/arrest <name/id>] = You arrest a player.

[/duty] = You allow access to PD commands.

[/wanted] = Shows up all the wanted suspects.

[/nearwanted] = Shows up the wanted suspects near you.

[/cuff <name/id>] = You cuff the suspect in the vehicle, or outside it while he has [/handsup].

[/untie <name/id>] = You release a person who has been kidnapped by a gangster.

[/tazer] = Mounts the electroshock/tazer on your pistol.

[/punish <id/name>] = Immobilizes a jailed player(also isolates him).I

[/backup] = It’s a help message sent to all department members.

[/cbackup] = Deletes the /backup message.

[/frisk <id/name>] = You see all the objects a player has.

[/confiscate <id/name> <object>] = You confiscate an object from a player. Requires rank 2.

[/confiscate <id/name> <license> <hours number>] = You confiscate a license for a number of hours. Requires rank 1.

[/ticket <id/name>] = Ticketing a player. By typing this command, a menu opens in which you can select the desired ticket.

[/gov <text>] = You send a message that is visible for all the players. (Rank 5+)

[/ram] = You force-enter a house.

[/startradar <limit>] = You start the radar.

[/stopradar] = You stop the radar.

[/lawyer <id/nume> <sum of money>] = You sell a free permission to a lawyer. (Rank 3+)

[/acceptpoints] = You see how many accept points you have. You need 15 for a full acceptlaw. (Rank 3+)

[/fvrespawn] sau [/fvr] = You respawn all the faction vehicles. (Rank 5+)

[/fmotd] = Shows the faction message of the day. It can only be modified by the Leader or the Subleader.

[/members] = Shows all the online members.

[/copguns] = Allows you to pick certain guns whenever going on duty.

[/shield <buy>] = You buy a shield that acts like the usual armor if you have no armor at all (note: the character will freeze periodically if you run too long with the shield on). This shield can be used by typing the [/shield <use>] command, and cancelled by typing the [/shield <remove>] command or by getting in a vehicle.

 

 

  

XVIII. Skins per rank

 

18.1: The skins, according to the ranks, are these:

 

ZgVmlfN.png

 

 

 

XIX. Speed limits map

 

19.1: You may place radar (without permission) or lurk anywhere in San Fierro.

19.2: The map is the following, fully respect it:

 

Gi1ZgdF.png

 

 

 

XX. Details about the entrance test

 

20.1: The theoretical test will contain questions from the Internal Rules, General Department Rules, Wanted, Arrest and Ticket List, and some trap questions. In the SF Police Department - Test description topic you can find out extended information about the test.

 

20.2: In addition to the theoretical test you will take a practical test too. More specifically, you will go, having your tester as a passenger, and you will have give a punishment as a ROADS member. Your tester will note you and decide if you'll pass. Emphasis will be placed on the explanation, the announcement of the place where the radar was placed, the summons (especially for beginners). The decision of the examiner will be taken after he / she receives the PM with the evidence made by the player. Evidence will also be received by the leader to validate the passing of the test. If the evidence is not good for a variety of reasons outlined in the test topic, the candidate will be dropped.

20.3: There will also be a SWAT test. More info here.

 

ATTENTION! Candidates with Rank 0 are NOT ALLOWED to use the departments chat [/d] or the command [/duty] outside the entrance test. Candidates who do not respect this rule will fail their tests immediately without further comments.

 

ATTENTION! Any candidate that has been accepted for faction tests must have a good behavior. If he insults or has a poor behavior towards any faction member, he will automatically fail the test without being allowed the right to take it in the first place.

 

20.4: For testers, the following rules apply:

20.4.1: It's strictly forbidden for rank 4-6 (inclusive) members to change the candidates status to rejected/ accepted without the leaders consent. It’s considered favouring and you will be punished according to the rules — with Faction Warn for the first time, Rank Down if you continue.

20.4.2: Before starting a test, make sure the candidate has his communication cut. Normally, after using [/ft] on a candidate, his communication ways get toggled. [/togcomms] stops or gives him access to outside communication.

20.4.3: In the case of recruitments where the candidates can take tests with any tester, a tester will not be allowed to take tests with a player from the same clan/ alliance with them (sanction: RANK DOWN+ Faction Warn). The exceptions are the leader, the subleaders and the eventual special situations that may appear, determined by the leading, in which we can tolerate such things, being applied on the spot depending on the case.

20.4.4: In the case of recruitments in which there is one or more testers assigned to one candidate, testers are not allowed to take any other tests except for the candidates they were given. Exceptions are the r6+, they will be able to take tests with any candidate anytime. Sanction: RANK DOWN + removal of the Tester function.

20.4.5: Rank 5+ members taking the team change test are required to film (video) during the test and keep the evidence for 7 days. They will make them available to the leader or 4+ admins at their request. Both the tester and the tested member are required to make sure before starting the test that they have more than 50 hours on their gun license so that they are not impaired during the test. The sanctions that the tester risks are: - incorrect giving of the test (penalty: Faction Warn) - lack of test evidence (penalty: Faction Warn for the first offense, rank down if repeated)

 

 

XXI. Filters and search warrants

 

21.1: The filters can be organized by police departments only twice a month (not required).

21.1.1: Wanted 2 for non-compliance can be granted after 2 summons, but this aspect must be announced on [/gov] every 5 minutes throughout the filter.

 

21.2: Search warrants can only be organized by police departments once a month (not required).

21.2.1: This activity involves the control of the gang headquarters and can be organized by any rank 5+ member.

21.2.2: This activity must be announced 48 hours before it takes place.

 

For more details, check the SF Police Department - Search Warrants topic.

 

 

 

XXII. Additional fines

 

22.1: These fines will be granted in game using the [/fines] command only by the leader or subleaders when necessary based on clear evidence. These fines can be paid within 48 hours of receiving them. Members who do not pay the active fines by using [/fines] within 48 hours of receiving them will be automatically sanctioned by the server with Faction Warn.

 

  • Unannounced [/fvr] before executing → $50.000 and a Verbal Warning at first offense; FW if continues

  • Excessive Caps-Lock usage on [/r] or any chat during an activity or a training (EXAMPLE EXAMPLE EXAMPLE EXAMPLE EXAMPLE) → $30.000

  • Disobeying a superior's indications during an activity or a training (example: they forbid gun firing, but someone fires) → $75.000

  • Excessive emoticon usage on [/r] or any chat during an activity or a training (example: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) → $30.000

  • Spamming on [/r] → $30.000

  • Parking a personal vehicle on the police vehicles' spots or blocking the entrance/ exit with them → $50.000

  • Excessive [/fvs] usage when it is not necessary (examples when it IS necessary: search warrant, parade, road filter, etc.) → $75.000

 

 

 

 

Copyright © Chief Plutonium

 

Edited by dabro.pdf
https://bit.ly/SFPD_29feb2024
Link to comment
Share on other sites

  • dabro.pdf changed the title to SF Police Department - 📌 Regulament Intern / Internal Rules 📌
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.