Jump to content

Sezonul 3 de Maraton a început. Detalii aici
Fuziunea serverelor de SA-MP. Detalii aici

Kelton

Rectificare Clan XP, Teste Lag

Recommended Posts

ro32.png

 

Salutare,

 

Fac acest anunț ca să înțelegeți modificările care urmează să fie făcute în rândul XP-ului la clanuri și totodată să vă informez că urmează să facem niște teste pentru lag.

 

Clan XP

 

Urmează ca la următorul update să modificăm modalitatea în care se calculează avansarea de la un nivel de clan la următorul. Trebuie să facem această modificare deoarece am făcut personal o greșeală în discuția mea cu scripterul, neînțelegând corect ce m-a întrebat și oferindu-i informații greșite.

 

În mod normal sistemul a fost gândit să fie de durată și avansarea de la un nivel la altul să fie muncită și să nu se treacă mult prea repede de la un nivel la celălalt în cazul clanurilor active. Eu am gândit nivelurile în așa fel încât pentru a ajunge la nivel 5 de exemplu, să dureze undeva în medie la 2 luni de zile. Această durată era ca punct de referință și până acum pentru obținerea unui HQ de clan.

 

Update-ul la clanuri a fost pus pe servere pe data de 22 Aprilie, iar acum la nici 3 săptămâni avem clanuri de nivel 4 care se apropie foarte repede de nivelul 5.

 

Care este de fapt greșeala?

 

XP-ul necesar avansării de la un nivel la celălalt practic trebuia să fie separat de XP-ul făcut pentru nivelurile anterioare ale clanului.

 

Exemplu cum trebuia să fie:

Pentru a avansa la nivel 2 clanul trebuia să acumuleze 5625 XP.

Pentru a avansa la nivel 3 clanul trebuia să acumuleze XP în plus peste cel care-l avea deja pentru nivel 2. Astfel că trebuia 5625 XP + 13500 XP, adică 19125 XP în total de când clanul a fost creat.

 

Exemplu cum este acum:

Pentru a avansa la nivel 2 clanul trebuie să acumuleze 5625 XP.

Pentru a avansa la nivel 3 clanul trebuie să acumuleze diferența de XP în loc de sumă, adică 13500 XP - 5625 XP, adică 7875 XP, ceea duce avansarea în nivel mult prea repede decât am calculat-o noi și face sistemul prea simplu, prea rapid iar în scurt timp lumea se va plictisi și de el.

 

Așadar trebuie să facem această corectare și să punem formula corectă. Acea formulă dacă va fi totuși prea mare, o vom mai ajusta, însă trebuie să fie formula corectă de calcul.

 

Personal îmi cer scuze față de membrii și ownerii clanurilor pentru această „bucurie falsă” pe care le-am oferit-o, dându-le impresia că pot avansa atât de repede. Nu asta era intenția noastră și e vorba de-o eroare de comunicare.

 

Teste Lag

 

Mai urmează să efectuăm niște teste pentru a vedea ce se poate face cu lagul de la waruri. Unii dintre voi ați văzut pe canalul meu de YouTube că am pornit o discuție despre asta. Din comentariile de acolo și din discuțiile cu mai mulți jucători și admini am aflat cum că lag la waruri există pe toate comunitățiile. În rest, cei care nu participă la waruri rareori au lag (mă refer aici la cei cu PC-uri și conexiune decentă).

 

Un prim test pe care-l vom face va fi să dezactivăm pickup-urile de la waruri să vedem dacă există vreo diferență. Pickup-uri înseamnă HP-ul care cade pe jos, armele, banii.

 

Rămâne de văzut apoi ce se întâmplă. Există o probabilitate foarte mare ca problema să fie de la însuși clientul de sa-mp, pentru că mereu a existat lag în zonele aglomerate. Dacă asta e problema cu adevărat, nu prea o să putem face mare lucru.

 

uk32.png

 

Hello,

 

I am making this announcement so you understand the modifications we will make regarding clan XP and to inform you of the following tests we will make to test out lag.

 

Clan XP

 

In the next update we will modify the way advancing from one clan level to the other is calculated. We must make this modification because I have personally made a mistake in my talk with our scripter, not correctly understanding what he asked me and giving him wrong info.

 

Normally the system was planned to last and to advance from one level to another by hard work, not going too fast through the levels for active clans. I have thought levels in such a way that in order to get to level 5 for example, it should take around 2 months. This is the reference point as up to now clans got their HQ when they had 2 months.

 

The clans update was put on the servers on 22 April, and after not even 3 weeks we already have level 4 clans that are fast approaching level 5.

 

What is the mistake?

 

The necessary XP to advance from one level to another had to be separate to the XP made for previous levels.

 

Example of how it should have been:

To advance to clan level 2 you needed 5625 XP.

To advance to clan level 3 you needed XP over that which you already had at level 2. So you needed 5625 XP + 13500 XP, meaning 19125 XP in total since the clan was created.

 

Exemplu of how it currently is:

To advance to clan level 2 you need 5625 XP.

To advance to clan level 3 you need the difference of XP instead of the sum, meaning 13500 XP - 5625 XP, that is 7875 XP, which means advancing in level faster than we have calculated and making the system too simple, too fast and too boring in the near future.

 

So we must correct this mistake and add the correct formula. If this formula is still too big, we will adjust it, but we need to add the correct formula first.

 

I personally apologize to clan members and owners for this „false joy” that we have given you, making you believe that you can advance this fast. This was not our intention and it is a communication error.

 

Lag Tests

 

We will also be making some tests to see what we can do about lag at wars. Some of you already seen on my YouTube channel discussing this problem. From the comments read there and discussing it with players and admins we have found that lag is mainly for war participants on other communities as well. Other than that, those who do not participate in wars rarely have lag (I am talking about players with a decent PC and connection).

 

A first test we are going to do is to deactivate war pickups and see if there is any difference. Pickups mean HP that falls on the ground when killing an enemy, weapons, money.

 

We will see what happens after that. There is a high possibility that the problem is the sa-mp client itself, because there has always been lag in areas full of players. If this truly is the problem, then there is little we can do.

  • Like 1
  • Sad 1
  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta dintre sistemul de war de la B-Zone si cel de pe rivala, este ca ei au sistem de /attack din joc, nu e attack programat dinainte. Consider ca este mult mai bine cum este acum cu attack de pe website, insa pe "rivale" sunt mai putine waruri, numarul ridicat de waruri de pe b-zone s-ar putea totusi sa afecteze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, este okay. E probabilitatea mare sa fie de la pickup-uri.. Na, oricum.. mult succes.

Edited by D a n n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu mi s-a intamplat sa am lag, doar la waruri, acum fiind intr-un alt tip de factiune, nu am lag cand efectuez raportul si cand sunt la zone populate (cnn ls / int lv / etc). 
Dar succes in rezolvarea acestuia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se poate sa puneti si XP cand facem raportu pentru cei din factiunii?!

Macar 3 XP/1 pct la rap.

 

E frumos oricum asa.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

La clan XP pune frate mai multe activități ca sa putem face, mai ales pt noi, politistii e destul de greu, facem XP doar din job si tasks.. Pune si tu sa luam XP la raport si nu numai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu clanul trebuie remediata. Te iertam Kelton, toți facem greșeli și neînțelegeri. 

 

Referitor la lag:

Eu personal nu prea îmi place prin  gang uri... Poate o posibilitate ar fi de la pickup urile, sau probabilitatea ca pachetele ce le trimite serverul sa fie destul de mare iar când un jucător intra pe turf, sa primească un număr prea mare de informații de la server și sa se creeze acest lag. Testați și dacă la un duel 1 vs 1 la war se produce lag... 

 

Din câte am văzut pe rivale, au și ei sistem de pickup uri când omoară un jucător și sincer de la prieteni nu am auzit probleme de lag.

 

Alta problema care ar mai putea duce lag la war uri, ar fi legătura dintre website rpg și server,  salvand war urile și urmând ca pachetele de date sa fie trimise imediat catre jucător despre următorul war. 

 

Acesta este punctul meu de vedere.

 

Spor la scriptare și rezolvarea problemelor cât mai rapid. Baftă! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare aiurea să scoți HP-ul, armele şi banii, cei ce au rank 1, 2 şi 3 cum fac rost de tec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar daca tot s a facut rectificarea asta poate primim si noi niste premii individuale. De exemplu cand cand ai clan lvl 1 ai maxim 50 puncte pe zi, sa primesti macar 1k sau ceva cand atingi maxiul

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, TLG Sebi said:

Mi se pare aiurea să scoți HP-ul, armele şi banii, cei ce au rank 1, 2 şi 3 cum fac rost de tec?

Modificarea este temporara ca sa se verifice daca acest lucru cauzeaza lag. Ce e mai important, sa faci rost de TEC pe turf sau sa n-ai lag? 

19 minutes ago, South Edward NissaN said:

Mi se pare dubios ca ai postat chestiile astea, mai ales cea legata de clan aici, in loc sa o postezi cum era normal la anunturi server pe fiecare RPG, in fine, o lasam asa.

 

Tin sa spun de la inceput, NU SUNT HATER, doar imi spun opinia ( asta ca sa inteleaga acea persoana care ma acuza de chestii dastea ).

 

 Traim, cel putin momentan, intr-o tara unde ne putem spune opinia asa ca o sa o asez in aceasta pagina de forum si pe a mea.

 

Mie unul, si nu numai, mi se pare o prostie enorma ceea ce incerci sa faci, repet e parerea mea.

De ce mi se pare o prostie? Deoarece incerci voluntar sa ne obligi sa intram pe server si sa jucam. Eu unul joc cateva ore bune (3+ pe zi ) caci am pc de carton si nu vreau sa investesc momentan in unul pe care sa joc jocuri " next generation". Incerci sa prelungesti timpul la avansarea in level a clanurilor ca sa ce? Oricum o sa se plictiseasca playerii sa mai alerge ca nebunii sa faca clan XP in maxim 1-2 luni. Daca tu pui sa fie si mai greu, deja i-ai pierdut de acuma. Hai sa iti zic un secret, ai avea o activitate mai mare daca erau ceva waruri intre clanuri bagate direct. 

 

NOI, playerii vechi cati si cei noi sa le zic asa cautam sa ne distram, nu sa fim obligati sa stam sa facem anumite chestii impuse pe server. Din 15 puncte la garbage pentru maraton ai redus la 6, de ce? Ca se facea repede? NU se facea asa repede precum crezi tu, tot stateai cam o ora si ceva sa faci cursele alea.

  

  

Jucatorii astia vechi te tot batem la cap sa ne mai ceri opinia, degeaba.

 

 

Si ca ultim lucru, Kelton, ca discutam cu diversi playeri pe un grup de WhatsApp, cum e ca te-au ascultat playerii si au plecat pe alte server? Era bine cand eram 1000/1000 acuma cand suntem 4-5 maxim 600 nu mai e, nu? 

 

 

Si ar fii multe altele de discutat, dar TU nu vrei sa auzi si o alta opinie, crezi ca tu le stii pe toate. O zi frumoasa. O sa ne dai dreptate, noua, celor care ti-am zis ca gresesti, dar poate atunci o sa fie prea tarziu.

Si eu sunt de parere ca XP-ul se face relativ greu, dar totusi, nu cred ca e vorba de plictiseala. Pentru a face XP la clan nu s-a adaugat nicio activitate noua, faci XP din activitatile obisnuite pe care jucatorii oricum le realizau. E normal la /maraton sa trebuiasca sa muncesti, pana la urma primesti ceva in schimb, nu? Tehnic, daca gandim asa, orice bagat pe SA-MP impinge un jucator sa joace, asta si dorim, nu? Sa ai ce face si sa ai cu cine juca. Daca consideri ca e asa greu la /maraton, poti sa nu-l realizezi. Nu este obligatoriu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kelton Vreau sa fac si eu o propunere si anume deschiderea unui server cu scriptul din 2011-2012 cel mult 2013 unde nu existau fel si fel de restrictii, safezoneuri scriptate etc. 

Am incercat sa-ti dau PM dar nu poti primi. Consider ca marea majoritate a jucatorilor vechi, se vor juca pe acela unde placerea este de 10000 de ori mai mare de a te juca decat pe ACTUALUL script!

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost nicio ,,bucurie'' a clanurilor care au făcut nivel 4. Ție ți se pare normal să stai să faci poate 2 ani la XP pentru clan? Fără măcar să avem foarte multe posibilități. Măcar dacă ați făcut această recalculare, adăugați ca modalitate de obținere a XP-urilor și punctele de la rapoartele din facțiuni, pentru că și alea sunt din activitatea unui jucător pe server. Și totodată ar fi bine să creșteți maximul de XP pentru [/spray] odată cu avansarea în nivel, pentru că până la urmă activitatea de bază a unui clan este [/spray]-ul.

  • Like 1
  • Upvote 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kelton ai facut o greseala, de ce nu ti o asumi si o lasi asa? Jocul asta nu mai rezista mult, de ce vrei sa ne tii legat de joc?

Chiar asa de rau te doare n pula de parerile jucatorilor si nu mai ascultați si voi niste sfaturi, faceti cum vreti voi ca voi nu stiti cum e sa muncesti pentru XP.

Eu zic ca trebuie sa lasi asa cum este, sa nu modifici pentru ca e o idee foarte proasta, sa o lasam dracu de treaba.

Esti prea capos si prea inteligent sa mai asculti si parerile altora, mereu vrei sa te crezi sfant.

Te invit sa joci in locul nostru, al liderilor de clan, sa iti faci level 20 in 3 ani cand comunitatea o sa moara maxim 1 an 2.

V am pupat si nu mai fii capos.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi se pare deloc ok o astfel de rectificare. Adica serios vorbind, sa faci mai bine de 2 ani XP pt lvl 20, este o stupizenie. Nu exista o logica anume in chestia asta. Jocul e pe moarte si cu fiecare an scade tot mai mult. Aveti impresia ca facand ceva sa muncim de nebuni 2 ani o sa crestem jucatorii care vor un joc din 2006 in locul unora ce vor ceva nou? In 2015/2016/2017 mai prindeam 1000/1000 dar acum unde? Nu mai vezi atatia jucatori pe server. Abia vezi raaaar, 2/3 zile 600, in rest mereu 300/400 pe 3 si vreo 500 pe celelalte. Calculati ca xp la clan creste repede? Dar la un clan de 15 slots unde poate vreo 5 fac xp? La alea v-ati gandit? Aceea cum fac xp? Ati calculat strict pentru a face voi bani pe cei ce isi iau clan de 75 slots si mai pot face xp, dar ceilalti nu. Un clan de 15 slots, face xp-ul de lvl 5 in cateva luni bune. Cu ce rost? Ganditi in modul in care sa vorbiti si cu jucatorii cum sa fie mai bine. Nu doar cu 2/3 ci cu 20/30 macar. Chiar mult mai multi. Ascultati mai multe opinii si nu va razvratiti impotriva jucatorilor, pentru ca nu ati fi aici fara ei. Nu ii mai dati la oparte si faceti arogante: ,, puteti pleca pe alt server daca nu va convine ", pentru ca asta tine acum, cat inca sunt cativa jucatori, dar mai tarziu? Puneti problema pe durata, nu pe prezent. 

 

O zi buna!

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

E normal ca unele clanuri deja sa fi facut nivel 4-5, probabil au 75 sloturi si toti muncesc si aduc maximul de XP pe zi.
La mine sunt 40 membrii, care maxim 30 aduc XP, si am debea nivel 2 la clan. Dupa parerea mea, nu ar trebuii sa faci aceste schimbari.

Edited by eB FaitheN
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salut, Kelton,

 

Mie personal mi s-a parut o prostie chestia asta cu clan xp de la bun inceput. Clan vehicles? Anume level pentru HQ? Clan wars?  Ne mai copiem mult rivalii, boss? După n update-uri, questuri, maraton, și așa mai departe v-ați hotărât intr-un final sa mai diminuati lagul? Ajunsesem să mă astept mai repede să scoateți mafiile decât să lucrați pe la lag. Lasă scuza că e de la client, nu știu dacă ştii, însă acum mulți ani când nu erai tu și erau waruri în vw 0 nu era lag absolut deloc. 

În ochii tăi evoluăm și după ne uităm unii la alții și zicem "lasă că e bine și așa", dar în realitate nu e chiar așa.

Lăsați maratoanele că nimănui nu îi convine să faca 30 de ture de gunoier ca să ia niște MP-uri amărâte.

Și încă o chestie:

Alegeți STAFFUL cu mai multă grijă, aici inclusiv Lideri, Helperi și Admini că e plin de imaturi și de terminați care au funcții doar pentru că își alocă mai mult din timp jocului ăstuia. Sunt curios când o să moara sampul ce o să se aleaga de ei.

 

Succes!

 

sper ca daca vezi asta sa te simti scarba de admin 5 ce esti, si nu numai :*

Edited by ToV Akyy
nai tu treaba:>
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kelton urasc acest update, si eu si toti cei 75 de membri al clanului meu GROVE STREET FAMILY de pe rpg 1, noi  vrem sa lasam un feedback negativ acestui update de astazi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagini pentru michael jackson eating popcorn gif

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kelton nimeni nu e de acord cu acest update.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hawk ToV Vreau si eu pana raspunde Kelton.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.