F.B.I. - Cereri activitati | Activities requests

Nume: Ale[K]s.

Data si ora propusa: 3/03/2021 ora 19:00

Nume activitate: Mini-Games

Descriere activitate (daca e cazul): Pentru incepu m-am gandit la ceva simplu si usor pentru toata lumea, Duele Rifle 1V1 in Training Room [Premiu:30.000$], urmat de un LCS (Last Car Standing) in Training Room (pot spawna vehicule cu /veh) [Premiu: 30.000$]. Dupa Duele si LCS m-am gandit daca exista vreun rob in desfasurare sa mergem la acel rob si sa dam un fail, iar cel care omoara cei mai multi Robbery primeste 50.000$. Aceste probe fiind urmate de un Protect the VIP: Voi lua un membru, iar respectivul impreuna cu InfernalGuess vor trebuie sa ma protejeze, premiul pentru fiecare membru din echipa/echipele castigatoare fiind de 20.000$. In final vreau sa fac o parada scurta pe autostrada prin cele 3 orase, fiecare membru va lua cate un Rancher si va veni dupa mine, in coloana si ordonati, pana la sfarsitul acesteia. Parada se opreste de unde am si inceput, parcarea HQ FBI.

Rank 5 supraveghetor: InfernalGuess

Alte precizari: Sper sa fiti multi ON!

NumeALex

Data si ora propusa: 08.03.2021  - 21:00 

Nume activitate: Rifle master 

Descriere activitate (daca e cazul): Se vor face duele  1 vs 1   , cel care castiga se va pune intr o parte pentru urmatoarele duele . Cel pierzator se va pune in grupa pierzatorilor  si se va duela cu cine va intra in grupa aceasta  1 vs 1

Cel mai bun din grupa castigatorilor  va castiga premiul de 500.000   iar din grupa pierzatorilor  va castiga premiul de 100.000

Rank 5 supraveghetor: @GF Infernal  InfernalGuess

Alte precizari: Sper sa fiti cat mai multi prezenti

Name: ImpacT.
Date and hour: 19/03/2021, 22:00
Name of activity: Mini-games
Description of activity (if that's the case): First i will make Duels 1 vs 1 with (deagle) Prize 50.000$ Then LMS prize (50.000$) Then Cops Vs  robbers Prize (20.000$ each Team's winner ) Then Protect The VIP, Sonny and Zum will Protect me and winner  get 100.000$ (Statistica name)
Partner (optional): Sonny

Other specifications:- 

Name: HasseN
Date and hour: 01/04/2021  19.30
Name of activity:  Welcome new Agents
Description of activity (if that's the case): it's quite simple the activity consists of 3 parts  : 

*first of all : we'll start with some warm up : shooting activitiy so i  get a better idea about everyone's skills at shooting" 
*secondly : we'll move to practical  activity : we'll  make some checkpoint to  Frisk players and check that everything is undercontrol + some chasing operation in which we'll work as an  organized groups and not individual work ( for example : a group will start chasing the suspect and other groups will block the way ) 

*lastly: i left fun for the end  , i know it's weird to do that but as i said it's just an ending and it  will be a par/impar acitivity and the winner gets 200k
Partner (optional) : Any r5+

Other specifications: Remember that's an optional event and you have the right no to attend it ( as long as you're obeying the rule of not being online ( doesn't apply if u're on /sleep ) but i'd be glad to see you  there cause there'll be so much fun . I badly insist on Rank 1 presence to help them better understand the internal culture of FBI and improve their skills at  Team-work  . Best of luck 

Nume: .Sm0k3.

Data si ora propusa: 02/04/2021 17:00

Nume activitate: Duele deagle , Protect the vip, LMS si Cops and Robbers

Descriere activitate (daca e cazul): Castigator duele deagle=100k, La Protect the vip premiul este de 50k/persoana din echipa castigatoare, Castigator LMS=100k, La Cops and Robbers premiul este de 25k/persoana din echipa castigatoare.

Partener (optional): Fr4nk.

Alte precizari: Va astept in numar cat mai mare la activitate.

Edited by FBI .Sm0k3.

Nume: Zum

Data si ora propusa: 14/04/2021 21:00

Nume activitate: Hide and seek

Descriere activitate (daca e cazul): O sa ascund un Sultan undeva pe harta si cine il gaseste o sa-l primeasca ca si premiu!

Partener (optional): Fara

Alte precizari: Sper sa participati cat mai multi! 

Date and hour: 19/04/2021, 19:00
Description of activity (if that's the case): First of all, it will be Cops vs Robbers (25.000$ to each winner), Secound: Protect the VIP (50.000$), 3rd: Hide and seek (50.000$) you will hide in training room and i will try to kill you with my helper, 4th: Duels with fist prize (1.000.000$) (this's something special i will explain it in the activity) and Finally [[if i had time]] Race on foot (100.000$), [From  HQ FBI to 69 Pier mobs HQ on foot]. 
Partner (optional): TErrasre

Other specifications: i will explain everything in the activity. Minimum participants 8 (Otherways activity canceled).

Date and hour: 20/04/2021, 19:00
Description of activity (if that's the case): First of all, it will be Cops vs Robbers (25.000$ to each winner), Secound: Protect the VIP (50.000$), 3rd: Hide and seek (50.000$) you will hide in training room and i will try to kill you with my helper, and Finally Race on foot (NRG-500), [From  HQ FBI to 69 Pier mobs HQ on foot].
Partner (optional): Zum

Other specifications: Minimum participants 6 (Otherways activity canceled).

Nume: Hawkeye

Data si ora propusa: 22/04/2021 19:00

Nume activitate: Duele 1v1 Deagle, LMS, Cops vs Robbers, Protect the VIP

Descriere activitate (daca e cazul): Duele deagle (50k), LMS (50k), Cops vs Robbers (25k pentru fiecare) si la final Protect the VIP (100k pentru cel care ma omoara)

Partener (optional): Sm0k3.FoReVaRiAnG

Alte precizari: Va astept in numar cat mai mare

Edited by FBI Hawkeye

Date and hour: 24/04/2021, 19:00
Description of activity (if that's the case): First of all, it will be Duels 2  vs 2 (Deagle  (25.000$ to each winner), Secound:Hide and seek (50.000$), 3rd: Duels vs ME (Deagle) and every winner Got (100.000$), 4th: Last car Standing (LCS + LMS) [ You are allowed to shoot with weapons or change your car and Last man Standing is the winner with prize (150.000$) ] and Finally Duels with Fist (this's something special i will explain it in the activity) (Prize NRG-500 again !)
Partner (optional): Zum

Other specifications: i will explain everything in the activity. Minimum participants (ON)  6.

Nume: HasseN

Data si ora propusa: 26/04/2021 19:00

Nume activitate: Let's have fun  

Descriere activitate (daca e cazul): Duels , LMS , Race , par/impar

Partener (optional): any r5 available 

Alte precizari: -