Jump to content

Au început evenimentele de iarnă. Detalii aici

Kelton

Fuziune Servere

Recommended Posts

1 hour ago, D a n n said:

Nu o ia nimeni de la 0. E un joc vechi, nu mai e ca in 2010-2011

Adevarat, 1+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Părerea mea: Nu am împotriva celor 2 lideri, dar vă dați seama că e foarte dificil, nu ar fi corect față de celor de pe rpg3/4, dar totuși...zic sa nu rămână nici ei cu mana goală, as fi și pentru ideea că cei cu 2 functii sa se rezume la una 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I won't even comment this fusion it was the last resort. What i want to comment first is this idea of having 2 leaders in a faction. How can i accept having 2 leaders as F.B.I. subleader for over 20 months ? 2 different leaders made me subleader during my carrier and now i should accept having 2 leaders ? It is not logic at all here is why. Lets say you unite rpg 1 and 4. Leader from rpg 4 gives rank ups from rank 3 to 4 in 30 days span. On rpg 1 we dont give rank 4 to anyone who has under 44 days (44 days being the minimum rank up time from rank 3 to 4 considering member is active and implicated). Members from rpg 4 would make a riot due to this fact and leader from rpg 4 would try and change our system which we developed in F.B.I. for the last few years and works PERFECTLY fine. I wont accept making any changes in my faction without my approval. And leader from rpg 4 probably wouldn't even listen to subleaders from rpg 1. On rpg 1 in F.B.I. we like to say we have 3 leaders at this moment (we work like a well oiled machine together). Now with the arrival of practically new leader and 2 new subleaders you would create a rivalry between members. It would ruin all the thousand of hours i personally spent with MaxymusSs, Radu.G and Terrasre building up F.B.I. to its current status on rpg 1. And its not a prediction, i am sure of it, i've spent too long on this server (nearly 10k hours) so i should know what i'm talking about. Also how do you plan for new members (those from rpg 4) to learn all the new/changed rules, since rpg 4 has many rules that are different compared to rpg 1, wouldn't that also make a huge throwback for leaders from rpg 4 too ? Not knowing the rules of your own faction, right ? Due to the fact of not knowing faction rules you cant even think of leaving factions with 2 leaders. Either make a vote for each faction to choose leader again (not saying this to put me or x or y on the list) or simply give leaders and subleaders rank 5 in respective faction on rpg 1, otherwise you will just create war and hatred amongst players. Also, if i was subleader for 3 times already in F.B.I. and my colleague Terrasre is subleader for his second time now, how can you even think of removing me or Terrasre from position to add a subleader from rpg 4 that probably got his function for the first time and has it for a few months maybe (again here comes the fact he wont know faction rules from rpg 1 so how can he be leaders right hand) ? I vote for either 1 leader to remain (the one from rpg 1) or make a vote adding leader from rpg 1 and 4 on the list and let members decide who will be new leader, as for subleaders i vote to give them rank 5 until they earn their place on rpg 1 and maybe (a big maybe) get promoted to rank 6 in future.

About houses/businesses. The best way is to just pay out the players from rpg 3 or 4, depends which one fuses with rpg 1, the amount of money they gave for it previously, that way there are no losses for both sides.

About clans, i choose the variant in which those from rpg 3 or 4 (which one unites with 1) change their clan tag if there is already one existing on rpg 1 since rpg 1 is older server it should have priorities.

About names. Definitely for the variant in which players from rpg 3 or 4 (which one unites with 1) change their nicknames if there is already existing one on rpg 1 (i know for a fact someone already stole my nickname on other rpg's pretending it's me).

That about sums it up about my opinions. If you want the best possible cooperation between faction members you must sacrifice some of them.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, South LuNg said:

Eu propun inchiderea serverelor 3 & 4 , wipe total pe 1 si 2 si fiecare se apuca unde vrea! 

Tu cred ca nu știi ce zici acolo... Dai wipe la 11 ani de comunitate....? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba @South valeraS daca va incetelegi unul cu altu nu are de ce sa existe vre-o cearta intre voi, pana la urma totul se rezolva cu calm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Angelnu e atât de ușor, mai există și membri/sublideri, daca eu nu vreau sa îl accept pe x pentru că are un comportament urat și el vrea, de la orice scânteie se poate porni un conflict, crede-mă

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa se dea wipe, sa zicem cel mai vechi membru de pe RPG 1 care, joaca din anul 2009, cum sa dai wipe la 10 ani de joc, are lvl 226 si 15000ore+, nu cred ca s-ar mai juca nici jumate din cati se mai joaca acum daca s-ar da wipe, este o idee foarte proasta cu wipe-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, South valeraS said:

@Angelnu e atât de ușor, mai există și membri/sublideri, daca eu nu vreau sa îl accept pe x pentru că are un comportament urat și el vrea, de la orice scânteie se poate porni un conflict, crede-mă

 

Aici ai si tu dreptatea ta, sigur @Kelton v a gasi o solutie pentru toate si o sa jucam si noi cu 500+ players

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Angel said:

Da, ar fi ok 1-3 si 2-4 dar din cate am vazut nu ne vor aia de pe 1 =))).

Oare cine face Fuziunea, ei sau detinatorii? Vor, nu vor accepta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Nephilym said:

I won't even comment this fusion it was the last resort. What i want to comment first is this idea of having 2 leaders in a faction. How can i accept having 2 leaders as F.B.I. subleader for over 20 months ? 2 different leaders made me subleader during my carrier and now i should accept having 2 leaders ? It is not logic at all here is why. Lets say you unite rpg 1 and 4. Leader from rpg 4 gives rank ups from rank 3 to 4 in 30 days span. On rpg 1 we dont give rank 4 to anyone who has under 44 days (44 days being the minimum rank up time from rank 3 to 4 considering member is active and implicated). Members from rpg 4 would make a riot due to this fact and leader from rpg 4 would try and change our system which we developed in F.B.I. for the last few years and works PERFECTLY fine. I wont accept making any changes in my faction without my approval. And leader from rpg 4 probably wouldn't even listen to subleaders from rpg 1. On rpg 1 in F.B.I. we like to say we have 3 leaders at this moment (we work like a well oiled machine together). Now with the arrival of practically new leader and 2 new subleaders you would create a rivalry between members. It would ruin all the thousand of hours i personally spent with MaxymusSs, Radu.G and Terrasre building up F.B.I. to its current status on rpg 1. And its not a prediction, i am sure of it, i've spent too long on this server (nearly 10k hours) so i should know what i'm talking about. Also how do you plan for new members (those from rpg 4) to learn all the new/changed rules, since rpg 4 has many rules that are different compared to rpg 1, wouldn't that also make a huge throwback for leaders from rpg 4 too ? Not knowing the rules of your own faction, right ? Due to the fact of not knowing faction rules you cant even think of leaving factions with 2 leaders. Either make a vote for each faction to choose leader again (not saying this to put me or x or y on the list) or simply give leaders and subleaders rank 5 in respective faction on rpg 1, otherwise you will just create war and hatred amongst players. Also, if i was subleader for 3 times already in F.B.I. and my colleague Terrasre is subleader for his second time now, how can you even think of removing me or Terrasre from position to add a subleader from rpg 4 that probably got his function for the first time and has it for a few months maybe (again here comes the fact he wont know faction rules from rpg 1 so how can he be leaders right hand) ? I vote for either 1 leader to remain (the one from rpg 1) or make a vote adding leader from rpg 1 and 4 on the list and let members decide who will be new leader, as for subleaders i vote to give them rank 5 until they earn their place on rpg 1 and maybe (a big maybe) get promoted to rank 6 in future.

About houses/businesses. The best way is to just pay out the players from rpg 3 or 4, depends which one fuses with rpg 1, the amount of money they gave for it previously, that way there are no losses for both sides.

About clans, i choose the variant in which those from rpg 3 or 4 (which one unites with 1) change their clan tag if there is already one existing on rpg 1 since rpg 1 is older server it should have priorities.

About names. Definitely for the variant in which players from rpg 3 or 4 (which one unites with 1) change their nicknames if there is already existing one on rpg 1 (i know for a fact someone already stole my nickname on other rpg's pretending it's me).

That about sums it up about my opinions. If you want the best possible cooperation between faction members you must sacrifice some of them.

You said that perfectly well, totally agreed.

+1 from me, Nephi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu aș propune ca business-ul să rămână jucătorului cu activitatea mai mare, iar celălalt să fie despăgubit in valoarea business-ului pe RPG1, respectiv RPG2, pentru că sunt prețuri diferite pe cele 4 servere. Așa cred eu că ar fii cel mai corect și nimeni nu s-ar supăra. Ideea cu 2 lideri nu mă prea încântă, dar este cea mai bună soluție.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Angel said:

Ba @South valeraS daca va incetelegi unul cu altu nu are de ce sa existe vre-o cearta intre voi, pana la urma totul se rezolva cu calm.

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pana la urma nu conteaza cine te ameninta cat timp se lucreaza la Fuziunea aceasta, toti suntem o familie si jucatori al comunitatii B-Zone...

Fiecare avem defecte suntem oameni, dar ura nu te duce nicaieri, cum poti ameninta pe cineva ca nu il vrei pe server? Nu exista asa ceva, ganditi-va ca serverele nu va apartin voua...

Apartine lui @Kelton si @Bobo.

Fie ca unii vor accepta, fie ca nu, totusi serverele acelea care sunt in picioare se platesc, nu tine nimeni gratis serverele in picioare.

Cum suntem pe Forum "O Familie" trebuie sa fim si pe serverele comunitatii B-Zone... Sa fim cum am fost de cand sunt serverele deschise.

Propun ca Fuziunea sa se faca intre RPG 1 + RPG 3 si RPG 2 cu RPG 4. Pentru a egala jucatorii si pentru a scapa de plata Hostului a 2 servere din 4 a comunitati.

Daca nu sunt jucatori, nu poti intra pe un server cu 99+ jucatori, nu poti face afaceri, nu poti sa te distrezi, nu poti face un event.

Pana la urma decizia aceasta trebuie luata odata si odata. Sunt atatea solutii in cat putem trece peste problema aceasta.

Edited by AGenT0007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, uSp said:

@Elena noi nu l vrem pe swifty și nici pe tn, nu ziceam de tot sv

 

disclaimer: pt toți atacații, am glumit cu Elena că ne știm. nu mai săriți așa de zici că v-ar sări în poală dacă îi luați apărarea 

 

10 hours ago, TiG3R said:

Asta este :)) 
Era in spirit de gluma partea cu swifty, n-am voie sa-mi exprim opinia? :-?? 

ba baieti inteleg cu swifty da vreau sa spun ceva mult mult mult mai important decat fuziunea. e G L U M A  mea nu mai incercati sa faceti plusuri pe baza mea ca nu o sa va iasa eu sunt pe pagina a 2-a voi pe a 10-a

si nu, nu am glumit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ba da)

 

 

 

edit: a trebuie sa mai zic cv ca sa nu imi iau iar warn pt post aiurea, pai da, fuziunea e frumoasa si tare felicitari bobo si kelton pentru initiativa mult suces aveti grija de voi

Edited by runtimE Fabiskh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper să rămână RPG2 cu RPG4. -Anna sa ramana leader

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Irina said:

Cel mai bine pe chestia cu 2 lideri, pune unul demisia cand se satura si ramane unul.

Ma gandesc ca suntem suficient de maturi, incat sa ne inteleg intre noi, fara certuri, mai ales in ganguri. Personal, nu prea vad motiv de suparare, cand principalul obiectiv este unul comun.

Am auzit lume vorbind despre raspunderea la complaints, eu zic, lider fiind, vrei binele membriilor factiunii respective deci banuiesc ca nu o sa fie intrecere, care sanctioneaza primul pe care, eventual se poate discuta, o saptamana eu raspund la complaints (bineinteles sfatuindu-ma cu liderul de pe RPG1) saptamana urmatoarea o sa raspunda ea.

 

Atat timp cat sunt 2 lideri, fiecare o sa aleaga un sublider. Presupun ca in acest caz, fiecare lider are 2 mutari(un total de 4 mutari pe luna per factiune) eu nu o sa ma ating de subliderul ales de pe RPG1 si vice-versa. Mentionez ca si in alegerea subliderilor, putem discuta,  apoi totul o sa revina la normal.

 

Cat despre cei jucatorii cu ban permanent, mai ales cei banati pentru aimbot; debanarea lor este o greseala foarte mare. Deci cei banati pentru teleport sau lucruri d-astea "minore" sa poata cumpara unban la pret redus. Daca le permiti tuturor sa cumpere unban, unu la mana, munca adminiilor a fost degeaba si doi o sa fie un numar foarte mare de codati, extraordinar de mare. Sa fim seriosi, majoritatea celor banati permanent, nu au ban doar pe un cont, au mai multe conturi blocate semn ca nu o sa se schimbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La case / bizuri, dacă niciunul dintre proprietari nu este de acord cu renunțarea la bun, să se ofere șansa de co-owner, adică ceva gen Owner 1 și Owner 2, fiecare cu producția lui, care este universală, adică owner 1 să aibă mereu aceeași producție ca owner 2.

De exemplu, dacă eu intru în 24/7 și mi se ia 100$ pentru intrare, banii aceia ori merg în ambele părți, ori se împart către cei 2, aici e la alegerea voastră.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Konny said:

Cred că cu toții știm că pe RPG4 numărul de codați din mafii și nu numai este cel mai mare, iar serverul RPG1 are Staff-ul cel mai matur și experimentat, prin vechime și nu numai. Propun să se facă între RPG1 și RPG4, respectiv RPG2 și RPG3. Combaterea codaților de către o echipă Staff mai bună duce la eliminarea acestora. Așa cum a zis și Kelton, mulți au plecat de pe RPG2 odată ce s-a deschis RPG3. Asta e strict părerea mea.

+1 Mare dreptate ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propun ceva:

 

1. Cand vom fi 2 lideri (daca se va putea) sa nu recrutam niciun jucator pana nu suntem la sloturile necesare pe RPG2 sau RPG1, asa nu o sa mai avem probleme cu aplicatiile (ex: x: vreau sa-l accept pe a si y: vreau sa-l accept pe b)

2. Sa se aplice varianta 1 de exemplu doar liderilor ce vor sa coopereze, nu vrem sa suferim toti din cauza unor lideri care nu vor sa coopereze si la restu sa se aplice varianta 2 sau 3.

3. Eu zic sa n-o mai luati in calcul varianta 3, fiecare lider a muncit pentru aceasta functie, dar mie mi se pare corect ca cel mai bun lider sa castige. Sa ramana in calcul variantele 1 si 2.

 

Sper ca ai sa le aplici, @Kelton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ideea cu 2 lideri si fiecare cu cate 1 sublider e ok. Insa la proprietati veti avea ceva batai de cap. De exemplu cel care are o casa cumparata din shop la care i-a si adaugat interior tot din shop. Iar la fuziune, pe server-ul nou, aceeasi casa, interior si proprietar diferit. Sa despagubiti prin paysafe sau altele nu v-ar ajuta, dar sa restituiti goldul celui care l-a folosit pentru respectiva casa, banuiesc ca puteti face. Iar la restul proprietatilor e cam aiurea, deoarece economiile nu sunt la fel, iar daca evaluarea pentru un jucator de pe rpg4 (de ex) se face la economia de pe rpg4, nu-l ajuta cu nimic acei bani pe rpg 1 sau 2, deoarece economia acolo poate fi dubla/tripla. Insa mai multe solutii veti gasi prin urmatoarele poll-uri. Succes in tot ceea ce faceti! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am jucat din 2014 pana pe la inceputul lui 2019. Stiu cum sta treaba pe aici si ce pot sa zic e ca ti-ai facut-o cu mana ta nasule. ;))  De la banurile alea pe filmare de prin 2016 unde au fost banati multi jucatori aiurea si din cauza asta s-au lasat. Si asta stii si tu. Cel putin un ban am luat eu asa. Si sa nu mai zic de staff, cum alegea brigada din CBN, Anonimul, Leo, Aurica si Toriino liderii pe 2. De Paul nu mai zic ca lua la teste asa la misto din mafia mai buna ca ii ziceau baietii din RW care erau in mafia mai slab sa castige si ei warul. Pana la urma ajung la concluzia ca Luka n-a avut doar coaie si a facut bine ce a facut. :)) De Dany de pe 4 ce sa mai zic ca cere bani pentru rank up si tot felul de cacaturi asemanatoare, dar toata lumea se preface ca nu vede. Si nu mai zic de AC-ul ala pe care ti-l cerea toata lumea, din orgoliu n-ai putut sa ajungi la un acord cu cel putin un baiat care face coduri. Ma rog, ai deschis ochii, dar prea tarziu dupa parerea mea. Oricum nu mai treziti jocul asta orice ati face. 

Edited by OG Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, South LuNg said:

Eu propun inchiderea serverelor 3 & 4 , wipe total pe 1 si 2 si fiecare se apuca unde vrea! 

Sincer nu ai gandit aici, daca s-ar inchide complet si wipe cine crezi ca s-ar mai apuca? Mai ales cei care au donat cei de nivel 100+ crezi ca mai se apuca acei playeri daca le iei tot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ander said:

Nu stiu daca se va tine cont sau daca va ajuta, dar imi spun si eu parerea. 

Din punctul meu de vedere e o prostie partea cu 2 lideri la o factiune. Mi se pare mai ok sa ramana lider cel de pe server-ul principal, iar cel ce vine de pe celalalt server sa i se dea rank 5 cu mentiunea ca la lasarea liderului el va fi pus pe urmatoarea lista.

In legatura cu bizurile - cel care e pe secundar sa fie trecut ca actionar, adica sa ia 25% din incasarile dintr-o zi. Daca titularul de biz vrea sa retraga bani din biz sa nu poata sa scoata mai mult de 75% din productia bizului, iar la vanzarea acestuia sa fie de acord ambele parti.

Pentru case ar fi mai ok ca cel de pe RPG 1 sau RPG 2 sa ramana cu casa, iar cel de pe RPG 3 sau RPG 4 sa primeasca o suma de bani calculata astfel incat sa isi poata achizitiona o alta sau sa i se dea la cerere o casa level 999.

Mă bucur că te am avut o perioadă lungă de timp în echipa serverului, Ander 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello, i think the players who have business and houses should get the same amount of money at which they purchased it on both the server, and there must be a auction for all the business and houses, i know it will take a little time but everyone will be happy because if one of the owner get the business it will be unfair as the price of that business is more then he bought it for. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.