Jump to content

Fuziune FAQ


Kelton
 Share

Recommended Posts

ro32.png

 

Salutare,

 

În acest topic veți găsi o listă cu întrebările primite din rândul jucătorilor care nu au deja un răspuns în topicul cu anunț pe tema fuziunii, asta ca să fiți informați cât mai bine.

 

Topicul va fi actualizat în timp în funcție de ce întrebări mai vedem.

 

1. Ce se întâmplă cu casele de level 999?

Cazul 1: Dacă casa nu există deja pe noul server veți primi aceeași casă cu același interior pe noul server.

Cazul 2: Dacă casa există deja pe noul server și e deținută de un jucător veți avea 2 opțiuni:

- opțiunea 1: puteți opta la comun acord cu stafful pentru o nouă casă de level 999, cu același interior într-o locație diferită la alegerea voastră.

- opțiunea 2: puteți opta să vă returnăm în shop sau pe cont sub formă de gold banii cheltuiți pe casă.

 

2. Ce se întâmplă dacă am interior de shop la casă pe serverul cu mai puțini jucători?

Vă vom returna goldul pe care l-ați cheltuit pentru achiziționarea interiorului custom.

 

3. Ce se întâmplă dacă am un cont cu același nume pe ambele servere iar contul meu principal e cel de pe serverul cu mai puțini jucători?

În mod normal contul care vine de pe serverul cu mai puțini jucători primește un free change nickname. Dacă doriți să păstrați numele de cont pe contul care vine de pe serverul cu mai puțini jucători și vreți să modificați numele contului de pe serverul cu mai mulți jucători, atunci puteți cere staffului printr-un ticket https://forum.b-zone.ro/support/ să mute free change nickname de pe un cont pe celălalt, ca să vă puteți păstra numele pe contul dorit.

 

4. Se aleg noi helperi sau admini înainte de fuziune?

Din cauza fuziunii pe majoritatea serverelor promovările/revenirile la gradul de helper și admin sunt înghețate. Nu dorim să recrutăm mai multe persoane decât acolo unde numărul e extrem de redus deoarece odată cu fuziunea stafful va crește exponențial. Dacă e mult prea mare vor apărea probleme interne și va fi mai dificil ca toată lumea să-ți poată efectua raportul în staff.

 

5. Licitațiile sunt afectate în vreun fel?

Am instrucționat adminii de pe RPG3 și RPG4 să nu mai facă pe cât posibil licitații deoarece acest lucru mai mult ne-ar încurca atunci când vom avea de rambrusat jucătorii care vor rămâne fără case/bizuri. După fuziune licitațiile revin la normal.

 

6. Ce se întâmplă cu prețurile mașinilor?
Prețul mașinilor în Dealership cel puțin rămâne neschimbat. Prețul de piață cu care jucătorii vând mașinile poate să difere față de ceea ce e acum în situația în care numărul de jucători crește exponențial. Gândiți-vă că odată cu transferul jucătorilor de pe serverele mai mici automat crește cantitatea de bani în general pe noul server fuzionat. Dacă sunt mai mulți bani s-ar putea ca prețurile să crească însă acest lucru nu e obligatoriu. Totul depinde de cât e dispusă lumea să ofere.

 

7. Ce se întâmplă cu rapoartele de activitate după fuziune?

În funcție de momentul în care se face fuziunea există posibilitatea să setăm raport opțional pentru toată lumea sau doar pentru jucătorii care vin de pe RPG3 și RPG4.

Dacă activitatea jucătorilor la modul general crește pe noile servere fuzionate, și rapoartele vor fi ridicate ca să reflecte acea activitate. Momentan rapoartele sunt foarte reduse datorită numărului mic de jucători și a imposibilității din această cauză să efectuați un raport mai mare.

 

8. Ce se întâmplă cu HQ-urile clanurilor?

Clanurile care dețin HQ-uri pe RPG1 și RPG2 vor rămâne cu acestea. Clanurile care vin de pe RPG3 și RPG4 și care pot deține HQ-uri vor putea să-ți dea claim la HQ-urile vacante de pe server. Dacă numărul de HQ-uri e prea mic comparativ cu numărul de clanuri care pot deține HQ-uri, vom mai adăuga noi HQ-uri.

 

9. Sloturile facțiunilor vor suferi modificări?

În funcție de cum decurg lucrurile sloturile la facțiuni pot suferi modificări. Există o mare posibilitate ca numărul de sloturi pe noul server fuzionat să crească atâta timp cât numărul de jucători este sufcient de mare. Dorim să aibă cât mai mulți jucători locuri în facțiuni dar încercând totodată să păstrăm acolo jucătorii care merită cel mai mult.

 

uk32.png

 

Hello,

 

In this topic you will find a list of questions received from players that don't have an answer in the fusion announcement topic, so that you can stay well informed.

 

The topic will be updated in time depending on what questions we see.

 

1. What happens with level 999 houses?

Case 1: If the house doesn't exist on the new server you will get the same house with the same interior on the new server.

Case 2: If the house already exists and is owned by a player you will have 2 options:

- option 1: you can choose together with the staff a new level 999 house, with the same interior in a different location.

- option 2: you can choose to be reimbursed on your shop account or in gold on your game account for the money spent on the house.

 

2. What happens if I have a shop interior at the house on the server with fewer players?

We will return the gold you have spent for buying the custom interior.

 

3. What happens if I have accounts with the same name on both servers and my main account is on the server with the fewer players?

Normally the account coming from the server with fewer players receives the free change nickname. If you wish to keep the name of the account coming from the server with the fewer players and you wish to change the name of the account from the server with more players, then you can ask the staff via a ticket https://forum.b-zone.ro/support/ to move the free change nickname from one account to the other, so you can keep the name you want.

 

4. Will we choose new helpers or admins before merging?

Because of the merg on the majority of the servers promotions/comebacks to helper or admin are frozen. We do not want to recruit more people only where the number is extremely reduced because with the merge the staff will grow exponentially. If it is too large there will be internal problems and it will be difficult for everyone to do their staff activity report.

 

5. Are auctions affected in any way?

I have instructed admins from RPG3 and RPG4 not to do auctions as much as possible because this will give us problems when we will have to reimburse players that will remain without houses/businesses. After the merge auctions will be back to normal.

 

6. What will happen to car prices?
Dealership car prices will remain unchanged. The market value of a car set by players will differ depending on the new number of players. Imagine that with the transfer or players from the smaller servers automatically the general quantity of money grows on the new merged server. If there is more money prices might grow but this is not obligatory. Everything depends on how much players are willing to pay.

 

7. What will happen to activity reports after the merge?

Depending on the moment of the merge there is the possibility for us to set activity reports optional for everyone or just players coming from RPG3 and RPG4.

If player activity in general rises on the new merged servers, activity reports will also rise to reflect the new activity. At this moment activity reports are reduced because of the lower player count and the impossibility to make a higher activity report.

 

8. What happens to clan HQs?

Clans that own a HQ on RPG1 and RPG2 will keep them. Clans coming from RPG3 and RPG4 and own a HQ will be able to claim vacant HQs from the new server. If the number of HQs is too small compared to the number of clans that can own HQs, we will add new HQs.

 

9. Will faction slots be modified?

Depending on how things go they can get modified. There is a high possibility that the number of slots on the new merged server will be higher as long as the number of players is high enough. We want as many players as possible to have a place in factions while still trying to keep there players that deserve it.

 

 

 

Edited by Kelton
Link to comment
Share on other sites

  • Kelton locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.