Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Dishonored


KyubyZEM RPG
 Share

Recommended Posts

  • Dezonorat este un 2012 joc video stealth de actiune-aventura dezvoltat de Arkane Studios și publicat de Bethesda Softworks . Amplasat în orașul artificial din Dunwall, plin de ficțiune, plictisit de ciumă, Dishonored urmărește povestea lui Corvo Attano , gardian de corp al împărătesei insulelor. El este încadrat pentru crima ei și obligat să devină asasin, căutând răzbunare față de cei care au conspirat împotriva lui. Corvo este ajutat în căutarea sa de către loialiști - un grup de rezistență care luptă pentru recuperarea lui Dunwall, și din afară - o ființă puternică, care îl îmbrăcă pe Corvo cu abilități magice. Câțiva actori remarcați, printre care Susan Sarandon , Brad Dourif ,Carrie Fisher , Michael Madsen , John Slattery , Lena Headey și Chloë Grace Moretz au oferit lucrări vocale pentru joc.
  • Jocul este jucat dintr-o perspectivă în primă persoană și permite jucătorului să efectueze o serie de misiuni într-o varietate de moduri, cu accent pe alegerea jucătorului. Misiunile pot fi completate prin furt, luptă sau o combinație a ambelor. Explorarea fiecărui nivel deschide noi căi și alternative pentru îndeplinirea obiectivelor misiunii și este posibilă finalizarea tuturor misiunilor, eliminând toate țintele lui Corvo, într-o manieră neletală. Povestea și misiunile sunt schimbate ca răspuns la acțiunile violente ale jucătorului sau lipsa acesteia. Abilitățile și echipamentele magice sunt concepute pentru a fi combinate pentru a crea efecte noi și variate.
  • În cei trei ani de producție, au fost dezvoltate mai multe versiuni de Dishonored . Înainte de crearea Dunwallului - inspirat de Londra târziu din secolul al XIX-lea și Edinburgh - jocul urma să aibă loc în Japonia medievală și în Londra din secolul al XVII-lea. În timpul dezvoltării, jucătorii de test au descoperit metode de exploatare a puterilor și abilităților disponibile pentru a obține rezultate neașteptate; în loc să restricționeze aceste tehnici, proiectanții au încercat să-și redeseneze nivelurile pentru a le acomoda. Dezonorat " portativ lui a fost produs de compozitorul Daniel Licht pentru a reprezenta Londra , în secolul al XIX - lea.
  • Dishonored a primit recenzii pozitive, concentrându-se pe narațiunile individuale ale misiunii și libertatea disponibilă în completarea acestora. Critica a căzut asupra narațiunii generale, care era considerată previzibilă și probleme în controlul caracterului jucătorului. Jocul a câștigat mai multe premii, inclusiv premiul Spike Video Game 2012 pentru cel mai bun joc de acțiune-aventură și premiul BAFTA din 2013 pentru cel mai bun joc și a fost recunoscut în mod repetat drept cel mai bun joc de acțiune-aventură din 2012 și unul dintre cele mai bune jocuri din acel an. Dishonored a fost lansat inițial la 9 octombrie 2012, pentru Microsoft Windows , PlayStation 3 și Xbox 360, și a fost ulterior completat cu conținut suplimentar concentrându-se pe asasinul Daud și căutarea sa pentru răscumpărare. Versiunile PlayStation 4 și Xbox One ale jocului au fost lansate în august 2015, iar o continuare, Dishonored 2 , a fost lansată în noiembrie 2016.

 

Gameplay 

  • Dishonored este un joc de acțiune-aventură jucat dintr-o perspectivă în primă persoană , cu accent pe acțiunea furt și pe utilizarea gadgeturilor și a mediului pentru a elimina forțele opuse. Lumea jocului este o serie de zone de sine stătătoare, axate pe misiune, concepute pentru multiple căi de explorare în ceea ce privește mișcarea și puterile în joc. Între misiuni, jucătorul este dus într-un hub central numit pub-ul Hound Pits unde personajul jucătorului Corvo se poate întâlni cu aliații săi, poate primi informații despre misiune și obiective alternative și poate transforma lotul recuperat în echipamente noi și upgrade-uri. Zonele de joc includ docuri de încărcare, moșii regale, străzi afectate de sărăcie și o baie. Jucătorul își poate salva progresul oriunde, iar jocul include un sistem de salvare a punctelor de control. Salvarea este dezactivată în timpul luptei. Jocul are patru niveluri de dificultate, care modifică eficacitatea poțiunilor de sănătate și mana (magice), precum și conștientizarea inamicului, dauna livrată și reacție. În setarea ușoară, regenerarea sănătății este posibilă. 

    Dishonored prezintă elemente de joc de rol , cum ar fi capacitatea de a actualiza puterile și de a face alegeri morale cu accent pe consecințe neliniare. Jocul este conceput pentru a permite jucătorului să-l completeze fără a ucide niciun personaj non-jucător (NPC), inclusiv personaje șef și ținte ale misiunii. Un exemplu de situație neletală dată de designerul co-creativ Harvey Smith a implicat jucătorul să finalizeze o misiune laterală pentru un personaj și, în schimb, acel personaj a răpit două și țintele lui Corvo. Fiecare misiune conține mai multe modalități de a explora și atinge ținte. Mișcarea și explorarea nivelurilor este concepută pentru a sprijini abilitățile personajului jucătorului, mai degrabă decât căi specifice care vizează un anumit stil de joc, cum ar fi hacking-ul sau furișul. Elementele specifice ale misiunilor, cum ar fi modificările de culoare ale îmbrăcămintei și ale măștii într-o misiune sunt randomizate, necesitând jucătorul să exploreze zona de joc pentru a găsi ținta de fiecare dată când misiunea este jucată.

    Acțiunile jucătorului nu sunt considerate bune sau rele, ci sunt urmărite de un sistem „haos” care înregistrează cantitățile de foc prietenos, violență și decese pe care le provoacă jucătorul. Acest lucru modifică lumea jocului, afectând povestea fără a pedepsi jucătorul sau forțându-i să aleagă un stil de joc peste altul. De exemplu, un NPC care respinge violența poate refuza să-l sprijine pe jucător sau poate chiar să-i trădeze. Jocul reacționează la haosul provocat în moduri scriptice, cum ar fi schimbarea dialogului și a modurilor dinamice, cum ar fi creșterea prezenței șobolanilor și a cetățenilor afectați și adăugarea de noi scene. Aceasta poate afecta misiunea activă și misiunile viitoare. Sistemul influențează, de asemenea, care dintre cele două terminații ale jocului este atins, cu variații bazate pe care personaje trăiesc sau mor. [16] Folosirea violenței permite finalizarea misiunilor în mai puțin timp decât folosirea unei abordări sigure, dar violența consumă mai multe resurse în joc, precum sănătate și poțiuni de mana, care sunt necesare mai des în lupta directă. 

Abilități și puteri

  • Dishonored are șase puteri active, patru puteri sau îmbunătățiri pasive și patruzeci de farmecuri osoase care îi conferă jucătorului avantaje supranaturale, cum ar fi capacitatea de a crește durata deținerii șobolanului. La început, doar trei farmece osoase pot fi active în orice moment; până la șase pot fi active prin upgrade-uri opționale. Smith și designerul Raphaël Colantonioa declarat că este imposibil pentru un jucător să acumuleze toate puterile și abilitățile într-o singură evoluție. Jucătorul necesită mana pentru a utiliza aceste abilități; mana se regenerează parțial după utilizare pentru a permite utilizarea puterilor „Blink” și „Dark Vision”, dar poțiunile de mana sunt necesare pentru a regenera mai multă mană, restricționând utilizarea unor abilități de costuri mai mari precum „Possession” și „Bend Time”. Armele magice și clasate sunt atribuite controlului mâinii stângi a personajului jucătorului și o sabie este atribuită controlului mâinii drepte.

    Principalele puteri supranaturale sunt deblocate și achiziționate cu ajutorul runelor - artefacte sculptate din osul balenei - și fiecare poate fi modernizat. Puterile includ „Dark Vision”, care permite jucătorului să vadă inamicii prin pereți, câmpul lor vizual și evidențiază obiectele interactive; „Blink”, o abilitate de teleportare pe distanțe scurte;  "Posesie", care permite jucătorului să locuiască temporar și să dețină alte personaje; „Roi devorator”, care convoacă un roi de șobolani mortali; „Bend Time”, care încetinește sau îngheață timpul; „Vânt explozie”, o rafală de vânt care poate da jos dușmanilor; și „Shadow Kill” care transformă dușmanii morți în cenușă, jucătorul poate folosi arme incluzând o sabie, grenade, o arbaletă și pistoale. Monede trebuie colectate pentru a îmbunătăți armele și gadgeturile.

    Stealth se bazează pe limitarea vizibilității personajului jucătorului; ascunderea în spatele obiectelor și clădirilor, evitarea conului de vedere al inamicilor și evitarea zonelor luminate ajută la reducerea detectării. Când se ascunde în spatele unui obiect, jucătorul se poate apleca în jurul părților pentru a vedea zona imediată și streașina, iar atâta timp cât Corvo rămâne ascuns, inamicii săi nu-l vor vedea. Jucătorul poate, de asemenea, să se uite prin găurile de cheie pentru a înțelege camerele închise. Furișarea în spatele inamicilor permite jucătorului să le supună în tăcere, iar corpurile inconștiente sau moarte pot fi mutate și ascunse.

    Gărzile au mai multe stări de alertă, de la normal la suspect; ei pot deveni conștienți de prezența jucătorului sau îi pot căuta în mod activ. Enemy inteligenta artificiala (AI) va răspunde la sunet și poate fi distras folosind sunet pentru a atrage polițiștilor de departe de pozițiile lor. Dacă jucătorul rămâne ascuns de paznici, vigilența lor va scădea la „conștient”, dar nu va reveni la normal în misiunea respectivă. Dușmani comunică stările lor de alertă aliaților lor, crescând nivelul de alertă pe toată durata misiunii.  sursa

Imagini pentru Dishonored

Edited by KyubyZEM RPG
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.