Jump to content

RAR oferă la cerere istoricul de daune al mașinilor din România


Dark Night
 Share

Recommended Posts

rar-1.jpg

 

Registrul Auto Român (RAR) dă o lovitură neașteptată site-urilor care oferă servicii de verificare a mașinilor second-hand și oferă la cerere istoricul de daune al mașinilor din România. Aplicația RAR care oferă istoricul de daune nu este gratuită, dar prețul este aproximativ la jumătatea celui practicat de alte site-uri de profil.

 

„Registrul Auto Român oferă clienților săi, începând de astăzi, date despre daunele vehiculelor înmatriculate în România. Mai exact, în doar câteva minute, puteţi afla informaţii despre majoritatea vehiculelor pentru care au fost înregistrate oficial, la societățile de asigurări, avarii produse pe teritoriul României”, se anunță într-un comunicat postat pe site-ul RAR. Există și aspect care trebuie luat în considerare: așa cum se precizeză în comunicat, este vorba de daunele înregistrate la societățile de asigurare din România. Asta înseamnă că mașinile aduse din străinătate sau cele care nu au fost asigurate (sau pentru care reparațiile nu s-au decontat printr-o societate de asigurare) rămân în afara serviciului furnizat de RAR.

 

Astfel, la interogarea prin aplicaţia Istoric Vehicul, împreună cu informaţiile oferite gratuit de RAR (de exemplu valoarea indicată de odometru) se precizează şi faptul că pentru acel vehicul există disponibil un istoric de daune, care poate fi oferit contra cost. Tariful este de 35 de lei şi se achită online.

 

 

Pentru a accesa aplicaţia, clienţii trebuie să introducă seria de caroserie/saşiu şi o adresă de e-mail validă.

În situaţia în care clientul doreşte să obțină istoricul de daune al autovehiculului, el este redirecţionat către zona de plată cu cardul, iar apoi va primi prin e-mail Istoricul de daune. Acesta conţine următoarele informaţii (conform modelului ataşat):
1. Zona de avarii, inclusiv poziţionarea acestora pe un vehicul – machetă;
2. Intervalul valorii devizului de reparaţie;
3. Intervalul indicaţiei odometrului la data întocmirii devizului;
4. Dacă a fost o daună majoră din punct de vedere economic;
5. Dacă au fost afectate principalele elemente de siguranţă sau din structura de rezistenţă.

 

Sursa

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.