Jump to content

[C++] Cum sa citesti si sa scrii in memorie


CosMy PoWeR
 Share

Recommended Posts

Salut! Daca mereu te-ai intrebat cum functioneaza asa zisele moduri prin care jucatorii modifica anumite chestii din joc si nu ai stiut, acum e momentul sa aflii.

 

In mod normal, pentru a modifica ceva, iti trebuie o anumita 'adresa', la care sa ii modifici bytes. Acea adresa o puteti gasi cu ajutorul reverse engineering-ului. (exemple de programe: cheat engine, ida pro, ollydbg etc). 

 

Pentru a citi din memorie external, este nevoie sa ii luati handle-ul procesului (puteti sa va interesati despre acest lucru din alte surse), prin acela mai tarziu folosindu-va de functiile predefinite ReadProcessMemory && WriteProcessMemory din libraria <Windows.h>. De exemplu, pentru a lua ped-ul jucatorului local:

DWORD pPed = NULL;
ReadProcessMemory(procHandle, (void*)0xB6F5F0, &pPed, sizeof(pPed), 0);

In mare parte, cam asta este, nu este nevoie de prea multa documentatie.

 

Iar pentru a citi in mod internal, totul este mult mai simplu, insa, vreau sa va explic, in primul rand, cum functioneaza acest mod de utilizare, si intr-un mod usor. Practic, modulul utilizeaza handle-ul procesului caruia este atasat, astfel, o sa puteti utiliza pointere pentru a accesa mai rapid memoria. Un mic exemplu prin care puteti lua iar, ped-ul jucatorului local, este:

DWORD* pPed = (DWORD*)0xB6F5F0;

 

Tutorial facut de mine, posibil sa mai completez pe viitor, precum cum apelezi din memorie etc ( notiuni de baza ).

Link to comment
Share on other sites

nice nice

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.