Jump to content

Sugestii - Editia 4


Kelton
 Share

Recommended Posts

Propun implementarea unui sistem de Arena unde mafitotii sa se intreaca in cine are codu mai bun, ... aaa, skiilu' mai mare voiam sa zic*.

 

No description available.

 

Sa fie un business cum e gen acum Paintball si sa se dea puncte in functie de divizia in care esti. 1 v 1 cu deagle / toate armele, depinde de implementare.

 

De exemplu punctajul se poate acorda +20 arena points per win si -10 pe loose, variind in functie de divizii. Statisticile astea' sa se vada undeva pe web, sa vedem leaderboardul arenei.

In plus, pana la level 35 cand poti aplica intr-o mafie, sa aiba lumea ce sa faca. Grinduie la arena. Personal ca lider de mafie m-ar ajuta foarte mult sa vad nivelul celor care aplica in mafie, de exemplu daca vine unul cu 300 Arena Points si unul cu 800, e clar pe cine aleg.

Edited by TLC Vesca
Link to comment
Share on other sites

Propun sa se adauge posibilitatea de a te spawna la business-ul tau prin comanda [/spawnchange] doar la business-urile de tip bar, astfel am creste prețul lor si ar fi si ele ceva mai dorite, mai ales ca nu produc mult! 

Link to comment
Share on other sites

I

Salutare, am și eu o propunere pentru clanuri, care ar înfrumuseța puțin ideea lor. 

1. Să se adauge înca 10 nivele, adică nivelul maxim să fie 30, multe clanuri care deja au ajuns la nivelul maxim practic nu mai au ce face, așa, probabil ar crește puțin și activitatea pe server.

2. Să se adauge pe website la secțiunea "My clan", informații precum numărul zilelor petrecute în clan.

3. Ar fi frumos un sistem de motive pentru rank-up și clan warn, exact ca la facțiuni. 

 

II

Următoarea idee este legatã de facțiunile de pe server. 

1. În momentul în care dai [/members] și dai dublu click, respectiv enter pe numele tău, să apară câteva informații (dată intrare, ultima promovare, zile în facțiune, zile rămase până la clear fw, lider / automat).

 

III

Această idee vizează foarte mult jobul farmer și ar avea 2 interpretări:

1. În loc să existe un număr foarte mare de parcele, să fie câte 5, de exemplu, în fiecare oraș, să se readauge comanda [/getjob] și [work], în momentul folosirii comenzii [/work], să fii adăugat într-un alt virtual world, exact ca în sistemul de misiuni, iar când trebuie să mergi după materiale, să intrii înapoi in vw 0.

2. Adăugarea mai multor parcele pe server. Mai sunt câteva locuri unde se pot pune parcele, mai ales în orașul San Fierro, dar și în Los Santos. Cred că oricare din aceste idei vor ajuta puțin jobul, astfel, mai mulți jucători să poată facă farmer.

 

Cam astea sunt propunerile mele, o zi bună! 

 

Link to comment
Share on other sites

La orice job unde ai skill 5 sa poti alege ce sa faci la job, de exemplu la Drugs sau Arms Dealer unii poate vor sa munceasca dar nu si sa primeasca wanted, la cariera multi jucatori vor sa mai foloseasca si betoniera etc.

Edited by Madalin
Link to comment
Share on other sites

1. Propun sa existe la RANK 4+ in mafii gradul de "ATTACKER" pentru a nu se mai da attack la troll.
2. Propun sa cresteti preturile pe server sau sa scadeti economia. Toti civlii de level 10 au 5 Infernus-uri, 10 NRG-uri, 3 Hotring-uri.
3. Sa poti achizitiona "
CONT V.I.P" si sa te ajute cu boost la job-uri, la bunker, sa ai parte de un chat special, sa poti pune rainbow pe masini, etc..
4. Daca tu detii o masina cu vip si hidden si o vinizi, jucatorul de iti cumpara masina sa ii ramana si vip-ul si hidden-ul.
5. Schimbarea locatiei de war alliance.
6. Cutii noi. (doar cu bikes, doar cu special, doar cu boats, doar cu gold, o cutie cu level 1-2-3-4-5 sa coste 700MP.)

 

Link to comment
Share on other sites

1. Cresterea preturilor in Dealership, deja m am saturat sa tot vad infernusuri peste tot.
2. Sa se perceapa taxa la /trade, toata lumea isi transfera banii prin trade iar bancile produc acum mai putin decat 24/7 sau unele pns uri, taxa respectiva sa fie redirectionata procentual in banca din orasul in care se executa afacerea, ar mai scadea si din banii de pe server asa.
3. Implementarea unui nou tip de cont premium, cont vip, cu beneficii mai ridicate, precum payday mai mare, dobanda la bani fara limita in banca, etc, la un pret ridicat bineinteles.

Link to comment
Share on other sites

Propunerea 1) Sanctionarea jucatorilor care se baga in fata ta cand vrei sa te duci pe turf. Aici ma refer la membrii din gang-uri. Unii nesimtiti se baga in fata ta ca tu sa iesi automat din masina fara sa vrei si sa te omoare mai usor. Cred ca ar fi cel mai ok sa fie sanctionati cu un FW pentru acest lucru.

Propunerea 2) Crearea unui sistem de blacklist la clanuri, cum este la factiune.

Propunerea 3) Sa poti adauga motive cand acorzi rank up, clan warn, etc. Pentru unele clanuri care chiar vor sa faca ceva si sa aiba jucatori vechi in el, iar ajuta foarte mult.


Revin cu edit daca mai am idei.

Link to comment
Share on other sites

Am o lista cu cateva propuneri:

 

1. In urma activitatii ridicate din perioada cu bonusurile "2x RP si 2x PAYDAY", propun adaugarea acestora pe server definitiv, cel putin in perioada weekend-urilor cand numarul de jucatori deobicei este mediu spre mare pe cele doua servere. In perioada saptamanii va ramane acel interval "Happy Hour".

 

2. Adaugarea unor joburi noi, precum "Pizza Boy", un job care apare si pe alte servere, iar acesta ar fii conceput cam asa: Jucatorul in urma folosirii comenzii "/work" la locatia jobului va fii spawnat pe un motor "Pizza Boy" iar acesta trebuie sa efectueze comenzi in toate cele 3 orase, livrand pizza la diferite case de pe server. Suma de bani pe care o primeste este influentata de diferiti factori precum skillul sau, distanta de la ultima casa la urmatoarea, etc. 

 

In functie de skillul detinut, vehiculele sunt acestea: Skill 1 si 2: Pizza Boy

                                                                                          Skill 2, 3, 4: BF-400

                                                                                          Skill 5: FCR-900

 

3. Odata cu skill 5 la jobul Arms Dealer, puratorul de job sa aiba optiunea de a-si creea arme speciale precum "TEC-9" "Combat Shotgun" dar sa nu ii fie permis sa le vanda. Acest lucru nu este game breaking sau changing in nici un fel, dar cei care au muncit foarte mult la acel job merita un surplus de armament in comparatie cu ceilalti jucatori. Repet, acest lucru nu poate fii abuzat deoarece nu pot fii vandute altor jucatori, sunt doar pentru uzul personal.

 

 

Edited by LORD Valentinos.
Link to comment
Share on other sites

Propun înlăturarea dispoziției de intangibilitate de pe Trashmaster și mașinile tăietorilor de lemne. Abuzuri se fac în prostie și oricum nu e cine știe ce aglomerație. Eventual, la Gunoier poate fi zonă fără coliziuni în preajma checkpointului de la pubelă, respectiv la groapa de gunoi, dar în rest nu.

 

Din moment ce perioada de suspendare a carnetului auto a scăzut, propun scăderea timpului rămas de condus după suspendare de la 15 minute la 5 minute; e suficient pentru a ajunge acasă sau la HQ, plus că nu mai e atât de mare dezavantajul polițiștilor în fața șoferilor sancționați de la minutul 30 încolo; e ca și cum nu le-a luat nimeni carnetul, conduc în continuare, așteaptă paydayul la DMV, redau examenul auto și gata treaba...

 

Propun ridicarea valorii amenzilor contravenționale foarte mici (ce mai înseamnă $120, $240, $360, $480 în ziua de azi, pentru un civil de nivel 4+? Așa vor fi și descurajați să-și mai spargă bugetul la păcănele :)).

 

Propun încadrarea dovezilor fără efecte/ particule (sau cu moduri pe mașini, care acoperă NOS-ul) din reclamații de genul „mi-a luat carnetul, deși nu aveam NOS activ” la „dovezi falsificate”, dacă polițistul raportat prezintă dovezile adevărate, care îl salvează. Drept sancțiune, prevăd ban cu durata redusă la o zi/ două în cazul ăsta (doar dacă cel raportat deschide, la rândul său, reclamație). Există post hunteri care procedează astfel, sau jucători fără intenții rele, motiv pentru care vin cu această sugestie și las la alegerea celui raportat dacă răspunde împotriva reclamantului sau nu.

 

Am luat la cunoștință sfatul important, dar prefer să îmi asum riscul și să nu răspund de N ori cu fiecare sugestie, ori să aleg doar una și aia să rămână.

Link to comment
Share on other sites

Peopun ca nu numai liderii, dar si subliderii factiunilor sa se poate pune spectate pe membrii factiunii, asa s-ar reduce fraudarile si ar putea fi de folos liderului, asa ai putea ca r6 sa stai spectate pe un membru ce fraudeaza si sa raportezi sau sa il indemni spre a nu mai face acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Sa se adauge tuning  in dealership pentru a vedea exact masina si cu tuning si pretul acestora. 

 

Mai multe sloturi pentru vehicule la clan.

La un anumit număr de sloturi gen 100 sa se spawneze macar jumatate din masini.

 

Adăugarea mai multor parcele in fața hq-ului hitman. 

 

Adăugarea unor noi job-uri, multi dintre noi având de mult skill 5 la tot.

Marirea preturilor la crate-uri, toți au ajuns sa aiba masini din crate. Sau sa fie ca o chirie pe o anumită perioadă.

 

Sa fie înapoi o confidențialitate la ce se vorbește pe un clan chat, plătim pentru asta după ce ca toti admini abuzează de recon sa faca ore mai si vânează. Plătești pentru confidențialitate, daca nu /wt e la fel.

 

Wipe la staff rpg 1, cum sa ajungi admin/helper cu un an pe comunitate, ce sa explice cand nu stie nici el. Si mărirea cerintelor pentru helper. 

 

La TAB-ul Jobs pe RPG sa arate un hud cu umiditate si maturitate, pentru a putea vedea si cand nu esti online.

 

 

Edited by South Andu
Link to comment
Share on other sites

Propun cateva schimbari la sistemul de xp al clanului, acest sistem nu a fost updatat de ceva timp, si personal cred ca xp-ul se face destul de greu.

 

1.Facand parte dintr-un clan de spray, propun ca limita de xp pe care poti sa l faci din spray sa creasca in functie de  nivelul clanului. Mai pe scurt, spray-ul ar trebui sa fie mai bine recompensat in xp, in functie de limita zilnica de xp/jucator data de nivelul clanului.

 

2.Ar trebui sa se primeasca xp la clan si la aprovizionarile/livrarile de stock de la bunker.

 

3.Propun adaugarea unor task-uri saptamanale/zilnice disponibile la comanda /clantasks care sa fie valabile pentru toti membrii clanului. Aceasta ar aduce un plus de activitate in cadrul clanurilor, iar bonusul ar trebui sa fie calculat in xp pentru clan in functie de dificultatea sa.

Edited by SoA WORSTMACHiNE
Link to comment
Share on other sites

Swapjob: "Din ce înţeleg, nu există niciun fel de intenţie de a restricţiona accesul membrilor de facţiuni la alte joburi decât cele de facţiune. Avem totuşi în plan să implementăm o modificare care, sperăm noi, va motiva membrii de facţiune să facă activităţi specifice facţiunii în loc să meargă la joburi." - Fish. 

 

Car Jacker: Skill 2 sa furi masini de la factiunile pasnice. Sa furi masini personale descuiate e borderline imposibil daca nu rogi pe cineva sa te ajute constant.

 

Garbageman: "Garbage Man e un job cam simplu, de acord. Skillul nu ar ajuta cu nimic dacă nu aducem şi alte modificări. Nu ştiu cum ar fi jobul ăsta mai interesant, e loc de sugestii aici." - Fish

 

Sistem de gunoi la proprietati. Tot la X timp se strange gunoiul prin case/bizuri etc si trebuie curatat si scos in fata. Poti da /service garbage si iti cheama un gunoier la tine. Daca ai prea mult gunoi in casa de exemplu (props de alea spawnat aiurea), nu poti primi chiriasi noi in casa. La biz, nu stiu cum s-ar putea adapta. Iti dai seama ca intentia nu e sa creezi un detriment proprietarilor daca nu exista gunoier disponibil ci doar sa le dai ceva nou/extra de facut celor care isi iau jobul. Fie asa, fie sa dea random "Casa nr X necesita sa-i fie colectat gunoiul" si sa te duca la un checkpoint. Daca vrei sa fie extra la ruta actuala sau sa o inlocuiasca, la alegerea ta ramane.

 

Chimist:  Prima parte din depozit iti rupe sufletu. Ori sa putem sprinta prin depozit, ori sa punem toate cutiile deodata pe banda rulanta si sa le aranjam dupa, ori mai putine cutii,      orice. Stai 6 minute sa faci o tura la skill 1-2 si scoti 1.5k cu premium. Iesi dezavantaj fata de restu joburilor la acelasi skill si pe aceeasi durata. De asemenea, sa poti cara separat kituri in functie de skill. Gen skill 1 sa duci 1 kit din fiecare, skill 2 sa duci doua din fiecare etc. Momentan poti duce in total kituri in functie de skill. Gen skill 2 poti avea ori 2 de acelasi fel, ori 1 din fiecare.

 

Job nou, Delivery Boy: Similar cu evenimentul de Paste in care trebuiau duse cadouri din casa in casa, ceva asemanator, dar pe o raza mai mica. Drumul sa dureze aproximativ cat un drum la fish. Masinile pot fi Pizzaboy (scuterul de pizza), Whoopee (Masina de inghetata) si/sau Hotdog (numele e cu subinteles). Ar putea beneficia de sistem de skill, in opinia mea.

 

 

Propuneri pentru Paramedics

 

 

-Scoase cateva /hotdog de la orice colt de mapa

·        Deoarece locurile populate care ar fi bune pentru efectuarea raportului devin inacesibile. Daca stai o saptamana ca manager factiune in Paramedics, o sa vezi ca ai maxim 30 de apeluri [/service medic]. Singuru job fara heal la indemana momentan e Pescar si oricum iti poti lua heal de pe drum pana mergi sa vinzi. Pe vremuri chemai ambulanta la o ferma din 15 in 15 minute.

 

Locuri de scos hotdog: plaja langa CNN LS, Quarry, Garbage Man, Trucker, Arms LS, Arms SF (este deja hotdog langa taietor de lemne). Merita indulgenta majoritatea locurilor din SF pentru ca nu e asa populat locul + e departe deci joburi gen miner au nevoie de /hotdog aproape ca altfel e frustrant sa mori si sa mergi jumatate de harta inapoi.

 

-Suma de bani primita de la sistem pentru serviciile oferite sa fie crescuta / Cresterea coeficientului sau pretului de heal/rehab.

·        Avand in vedere ca noi nu oferim servicii / efectuam treaba in factiune la fel de consistent ca celelalte factiuni pasnice (datorita faptului ca depindem de player).

·        20% rehab costa 3.000 la momentul actual, deci 150$ per 1%. Avand in vedere ca un rehab complet costa 15.000, ceea ce se intampla rar, membrii primesc doar 3000 si 1 punct.

 

-Raport crescut daca se implementeaza regula de deasupra. (se discuta intern)

 

-Eliminarea optiunii de rehab la spitalele din joc.

 

-Posibilitatea de a asista un NG la datoriile de inchisoare si a oferi heal/rehab detinutilor.

 

-Heal/Rehab sa se considere 2 servicii separate la punctaj.

·        Daca vrea cineva heal si rehab pana la 0, tu i le dai si scoti 1 sg punct si o sg data banii. Rehab nu e cazul sa fie 5 puncte de raport de la 100 la 0, dar macar banii sa ii primesti sau un procentaj. Primul heal si primul rehab pe 5 minute sa fie 1 punct fiecare. Alternativ, sa poti vedea cat procentaj de dependenta are persoana respective si sa il intrebi cat doreste sa scada. /rehab [nume persoana] [procentaj] [pret]

 

-Sistem de puncte similar cu al celor din departamente, in care la 15 puncte putem vinde un medkit sau un rehab kit.

·        Cred ca suntem de acord ca jobul Chimist este printre cele mai neplacute de frecventat, in principal datorita primei parti in depozit. O buna bucata din jucatori ne contacteaza ocazional si ne intreaba daca avem kit-uri de vanzare, deci nu este o presupunere detasata aceea cum ca Paramedicii ar avea access la astfel de bunuri/servicii.

·        [/sellkit [nume] [1.000$ - 10.000$] ]

 

 

-Introducerea unui vehicul de tip Sedan ( Sultan / Premier ) cu care membrii de rank 2/3+ sa isi desfasoare activitatea in factiune.

 

-Introducerea unui maverick de paramedici ce poate fi folosit de membrii de rank 4+ in scop personal ( transport / rr ) cu conditia de a anunta pe /r (Toate factiunile au, cu exceptia Paramedics)

 

-Introducerea unui Huntley de factiune care sa inlocuiasca Ranger-ul curent de la Rank 4+.

·        Ranger-ul este folosit mai mult in scop personal decat pentru raport, avand in vedere ca are doar 2 locuri si ajung pacientii sa stea la coada. Huntley ar fi hybrid-ul excelent intre ambulanta si Ranger.

 

-Reinstaurarea chatului [/d]

·        Avand in vedere ca factiunea a fost initial un department care lucra brat la brat cu cei din PD/FBI/NG pe langa indeplinirea datoriilor hipocratice fata de ceilalti jucatori. De asemenea, odata cu aceasta schimbare, membrii departamentelor ar putea fi incurajati sa ne ceara ajutorul/asistenta fie in misiuni de teren, fie la anumite antrenamente sau evenimente speciale.

 

-Modificate sanctiunile pentru intarzieri la activitati.

·        In ultima vreme s-au organizat mai multe activitati, aproape saptamanal, pentru a scapa de membrii mai inactivi. Efortul a fost intr-o oarecare masura reusit, dar sunt si unii care stiu sa abuzeze sistemul si cele 2 invoiri de la activitati lunare. FW se ia doar pentru absente, avand in vedere ca nu organizam activitati sa dureze peste 30 de minute in mod normal, deoarece nu avem mereu un A4+ la dispozitie sa ne ajute cu anumite organizari. Intarzierile de 10+ minute sa se penalizeze cu o amenda substantiala + AV, iar cele de 20+ minute direct cu FW (amenda optionala)

 

 

 

-Membrii Paramedics R3+ sa poata alege ca un apelant la comanda [/emergency] sa primeasca wanted automat pentru apel nefondat daca considera ca a fost facut in bataie de joc. (ceea ce momentan se intampla exclusiv)

 

-Membrul Saptamanii sa fie un mini titlu acordat care poate fi customizat de liderul factiunii.

·        Toate factiunile au Paramedicul/Taximetristul/Instructorul/Soldatul/Asasinul etc. saptamanii, care primeste un bonus de obicei constand intr-o suma de bani + raport injumatatit/optional + cine mai stie ce. Acest titlu de “X al saptamanii” sa poata fi oferit de catre liderul factiunii si sa dureze pana la sfarsitul saptamanii curente. Acest titlu ii va oferi automat bonusurile respective (i se injumatateste raportul pe saptamana respectiva si o suma de bani ii este automat transferata din seiful factiunii). O alta idee ar fi ca membrul respectiv sa poata avea acces la orice vehicul al factiunii, indiferent de rank, pentru saptamana curenta.

 

-Minimul de ore lunare sa fie crescut la 20-30, preferabil fara sleep.

·        O ora pe zi chiar nu e greu de realizat la relaxare. Acele 10 ore nu reprezinta nimic avand in vedere ca cele pe sleep sunt luate in considerare, iar un FW pe luna nu rezolva nimic.

 

 

 

Avand in vedere ca pe parcursul anilor s-au adus modificari precum training room, sistemul de evenimente etc. etc. care nu mai necesita ca medicii cu ambulantele sa fie prezenti la activitati, pe masura s-a redus si solicitarea acestora pe server. Activitatea celor din NR si TTC nu necesita alti jucatori pentru a fi efectuata (NR avand in opinia mea cea mai mare gama de modalitati pentru a-si efectua raportul). School Instructors, respectiv Taxi, sunt mereu solicitati, dar din pacate sunt destul de inactivi. Cu Taxi am observat ca aceasta problema persista de ceva timp, iar S.I. le urmeaza modelul in ultima vreme. Medicii sunt nevoiti sa stea la mila jucatorilor din nefericire.

 

Aici intr-un fel sugestia e sa ii ajute si pe medici, dar consider ca este putin cam drastica ca si schimbare ce urmeaza sa propun.

 

Heal-ul din case scos/restrictionat numai celor care au rent acolo sau detin casa, sistem implementat de hunger/thrist. Hotdog/Eat iti dau inapoi o cantitate mica de HP (10 de ex.) dar iti umplu hunger si nu mai poti folosi /hotdog sau /eat daca ai prea mare nivelul de hunger. Deci ca sa-ti recapeti HP-ul, trebuie sa apelezi la un medic sau medkit.

Nu vrem sa moara lumea daca nu exista medici disponibil, dar healul sa nu fie chiar atat de potent si disponibil absolut la orice colt de bloc. Ideea e sa schimbam partial modul in care jucatorii interactioneaza cu mecanicile jocului. Nu trebuie sa devina server de hardcore sau de rivale doar din cauza unui sistem de genul. 

 

Link to comment
Share on other sites

    1. Vehicul istoric - sunt multe masini foarte vechi pe server, cu 3-4.000 in viitor chiar si 5.000 de zile. Aceste vehicule ar putea avea niste beneficii, cum ar fi sa aiba combustibil 200%, cred ca ar fi cea mai usor de realizat.

    2. Marirea puterii vehiculelor "stage X" - Asa cum am propus si mai de mult si mi s-a spus ca nu se poate, acum ca s-a facut pe alt server ma gandesc ca s-ar putea realiza si la noi un sistem de a mari top speed-ul masini prin stage 1 - +3km/h, stage 2 +5km/h si stage 3 +8km/h. De altfel si liderii factiuni sa poata face asta, si cu asta ajungem la puncul 3.

    3. Modificarea masinilor factiunii - de cate ori nu vi s-a intamplat ca PD sa alergati dupa X si ala sa aiba nos si voi sa nu il puteti ajunge cu o masina stock? aici vin cu propuenrea ca liderii sa cumpere anumite upgrade-uri pentru masinuile factiunii cu banii stransi in seif, sa poata pune nos si alte modificari pe masina si chiar sa poata sa le faca stage referitor la cealalta propunere.

    4. Jobul miner - este foarte plictisitor sa faci acest job cu aceeasi masina de la skill 1 pana la skill 5, ati putea baga la skill 3 macar un sadler

    5. Bonus de ziua de nastere din partea B-Zone - Niciun prieten nu s-a gandit sa iti spuna la multi ani si esti trist..? Ei bine de ce sa nu te inveseleasca comnuitatea cu un mic bonus de 100 gold, 50k si 10rp de ziua ta? cred ca am aprecia cu totii macar o urare din partea serverului, si legat de bonus nu se va abuza, daca tu te apuci azi si iti pui ziua de nastere maine, maine vei lua premiul, iar dupa aceea il vei mai lua la anu'. De altfel poate fi si un mesaj global, ceea ce cred ca ar fi super.

    6. Questurile - cred ca toti ne-am plictisit de questurile extrem de plictisitoare si repetitive, chiar si cel cu nea mirel. Se poate adauga un quest la care sa faci ceva diferit in fiecare zi, de exemplu, azi sa ai de adunat 90 de obiecte de pe harta, maine sa faci job goal la ce job vrei tu, ziua urmatoare sa aduini 90 de obiecte de pe apa cu barca, ziua a 4-a sa faci schimb de masini cu prietenul tau si sa parcurgeti cu masina acestuia 300km, a 5-a zi sa mergi cu bicicleta 100km, si tot asa pot fi multe idei de chestii diferite in fiecare zi, si nu cum a fost questul acela sa faci azi fish, maine la arena sa se ingramadeasca toti jucatorii la 12 noapte undeva, sa fie lag si dupa o luna sa bagati acelasi tip de misiuni plictisitoare. Ideea aceea a fost buna prima data, dupa aceea a devenit plictisitoare fiind la fel.

    7. GetGift-ul - A inceput prin 1900 cand aveam 20 de ani.... si ma rog, pana in prezent a ramas la fel, aceleasi premii plictitisitoare, eu sincer de cativa ani nici nu mai merg la el, de ce nu puneti niste premii unice cu sansa de 0.1%, care sa te motivieze sa te duci la gift cu speranta ca poate iti pica premiul acela care sa fie un hidden, un infernus, un vehicul special care nu este pe server, etc.

    8. Sistemul de garaje - Din totdeauna am admirat cum pe alte servere ai garajele din GTA V in care intri intr-un alt interior, o parcare mare doar a ta unde sa poata intra si chiriasii casei, iar atunci cand a fost momentul sa avem si noi un stfel de sistem am primit unul care ARE LAG CAND SCHIMBI INTRE MASINI, ESTE O PROSTIE DE DRAGUL DE A AVEA UN ASTFEL DE SISTEM SI ESTE 100% INUTIL.

    9. Subliderii sunt DEGEABA! - Propun ca subliderii sa poata desfasura mai multe actiuni cum ar fi raspunsul la aplicatii, pe langa ca s-ar scadea putin numarul favorizarilor ar intra membri mai buni in factiuni, foarte multi lideri pur si simplu nu au timp de asta si puteti cauta singuri care sunt aia, de altfel subliderii ar trebui sa aiba moderator la sectiunea factiunii pe forum, pentru ca practic sunt ajutoare ai liderului, este foarte deranjant sa stai toata ziua cu gura pe lider, deschide topicul X, acolo este o greseala, fa update la topicul X, ala a postat o prostie, si nu cred ca mai are rost sa continui. De altfel liderul sa raspunda de toate prostiile pe care le face subliderul pentru ca el l-a ales. Sa nu mai zic de situatiile in care liderul este cautat cu disperare sa accepte o demisie, o persoana este greu de gasit tot timpul, cand vorbim de 3 persoane deja este altceva.

Edited by TheTom
Link to comment
Share on other sites

1. fuziune cu rpg2
2. pe /v au aparut prea multe optiuni care pur si simplu nu sunt atat de necesare si urgente in cat sa fie pe prima pagina, propun ca optiunile din tabul rosu din fotografie sa fie adaugade intr-o noua categorie numita "altele"
3. construction job. sunt atat de multe locatii pe mapa care pot fi folosite ca santiere de lucru, o locatie primara fiind ruinile de pestre drum de car rent SF
4. ttc sa beneficieze de vehiculul "packer" in asa fel, vom putea presta servicii jucatorilor care vor sa-ti parcheze masinile pe casa
5. sa se reduca raportul/sloturile la departamente, pur si simplu nu e posibil sa dai un rob sau sa dai work la un job ilegal fara ca sa sara 10 politisti deodata pe tine, sau cel putin sa fie un delay pana cand primesti wanted, asa ai mai multe sanse sa ajungi la checkpoint
6. /bail sa poata fi folosita si la wanted no-drept
7. daca tot va fi fuziune in viitor si vom fi mai multi jucatori, de ce sa nu se mai adauge case pe server. sunt atat de multe case pustii care nu se pot cumpara, care este motivul pentru care nu sunt folosite?
8. sa se scoata vehiculele de tutorial, acum sa fac banii mult mai usor si un jucator nou isi poate cumpara o masina ieftina cat ai zice peste, si in asa fel se va rezolva si problema cu prea multe masini pe server
9. doar jucatorii online sau afk sa castige premii cand este calendar advent
TBE

Link to comment
Share on other sites

Propunerea mea este daca tot avem un bunker sa putem parca si masini in interior. Sistemul este asemanator ca cel de pe GTA 5 doar ca acolo iti poti parca masina in bunker.

Edited by South ALex
Link to comment
Share on other sites

Schimbari business tip Clothes: proprietarul business-ului sa primeasca 1%, 2% sau 3% max. din pretul skinului pe care playerul il achizitioneaza. Un astfel de business nu produce suficient doar din intrare incat sa iti acoperi macar o parte din investitie, mai ales daca esti intr-o zona mai putin avantajoasa. 

Link to comment
Share on other sites

1. Propun fuziunea  intre RPG1 si RPG2, jucatorii au scazut foarte mult si atmosfera ar arata altfel cu un singur server.

2. Sa fie un sistem in care te poti imprumuta bani de la banc, sa ai un termen in care sa-i dai inapoi.

3. Adaugati joburi si misiuni noi.

4. Adaugati măsti de protectie pe samp, ar duce la viata reala.

Link to comment
Share on other sites

1. Posibilitatea de a putea detine mai multe garaje simultan.

2. Marirea sloturilor sistemului de garage (Small: 5, Medium: 10, Big: 15).

3. Posibilitatea de umplere a rezervorului masinilor din garaje cu un pret mai mare decat la benzinarie.

4. Posibilitatea la jobul Fishing de a pescui mai multi pesti de odata in functie de skill.

5. Marirea canditatii maxime de momela posibila detinuta la 30/40.

6. Adaugarea unei comenzi/adaugarea in meniul (/tog) o optiune pentru liderii factiunilor pentru dezactivarea chatului comun a factiunii de tipul din care face parte (ex. /sx /tx /d etc).

7. Stergerea wanted-ului la sistemul de rob solo (3 stele la primul checkpoint, iar urmatoarele 3 stele la checkpoint-ul final). (Doar stelele sa scada, no-drept-ul sa ramana in continuare).

8. Marirea limitei de costume detinute simultam la 10.

 

Edited by Tupi
Adaugare propunere 8
Link to comment
Share on other sites

Sugestia 1: La sistemul de solo rob, atunci cand dai fail sa iti ia doar 5puncte in loc de 10 si cand reusesti doar 10 puncte in loc de 15.

Motiv: oricum nu primesti o suma extraordinara de bani iar acel circuit se misca super dubios(mai exact are frame dropuri) si de cele mai multe ori nu il faci si pierzi 10 puncte aiurea.

 

Sugestia 2: Atunci cand vinzi o masina din /crate la Dealership sa primesti 40% din valoarea cutii in mission points, de exemplu 1 crate costa 200mp, la orice vehicul din acel crate pe care il vinzi la DS sa primesti 90 mp inapoi, fie ca ai cumparat cutia cu gold sau mp, sau ar fi ok ca in cazul in care cumperi cu gold sa primesti gold-ul inapoi(ramane la alegerea voastra).

Motiv: De cele mai multe ori cumperi cate 5-10 cutii si iti pica aceleasi masini sau masini pe care nu le vei folosii niciodata si sunt efectiv degeaba, le arunci la ds doar ca sa-ti eliberezi un slot. Daca ai primii ceva in schimb ai fi mult mai motivat sa investesti din nou si din nou intr-un crate/slot pentru a colectiona toate vehiculele de la cel mai valoros la cel mai ieftin.

 

Sugestia 3: Un sistem de dancing care se va desfasura in toate bizz-urile de tip club(Alhambra, Jizzy etc) iar acesta va functiona astfel:

 

2 playeri vor folosii o comanda de genul /dancerequest id/nume si suma(o alegeti voi max/min) iar acestia vor avea o tabela de scor langa ei si un anume timp iar cine acumuleaza cel mai mare scor in timpul respectiv castiga suma pusa la bataie. Cum dansezi mai exact si cum faci puncte pentru a castiga? Ei bine sistemul ar trebuii sa fie asemanator cu cel din misiunea Og Loc, te folosesti de niste sageti pentru a dansa si primesti puncte pe masura ce te misti coform directii sagetilor care apar pe ecran.

Motiv: Ceva inedit, mult mai interesant si mai competitiv decat jucatul de poker si de ce nu atractiv pentru foarte multi jucatori care sunt familiarizati cu acest Game Mode dupa Story Mode. 

 

Sugestia 4: Adaugarea unei arene de tip Sumo, un biz nou mai exact, aceasta are acelasi scop de a diversifica activitatea pe acest server si de a o face mult mai interactiva si placuta. Vor fi anumite harti custom facute de niste scripteri cu imaginatie iar ideea este urmatoarea: 2-4-6-8 poate chiar 10(depinde de harta) playeri sunt pe o cladire destul de ingusta in anumite tipuri de masini iar ei se vor impinge intre ei pana ramane 1 singur. Probabil multi dintre voi stiti deja de acest Game Mode dupa GTA Online, in cazul in care nu am sa va las un clip: 

 

In orice caz hartile nu trebuie facute cu ataaat de multa imaginatie si atat de mori...este de ajuns un loc cum e OZN-ul de pe Vinewood sa se bata 4 masini si... distractia va fi la ordinea zilei :))

Motiv: Ceva nou in lumea samp-ului si foarte distractiv.

 

Sugestia 5: Rework la jobul Arms Dealer si Drugs Dealer ! joburile de genul in care trebuie sa te duci DOAR din punctul A in punctul B sunt super monotone si nu te atrag in niciun fel. Propun ca la Arms Dealer sa iti poti procura materiale facand un anume tip de activitate si sa fii platit pentru cat de mult produci, sa colectezi anumite materiale (in cazul jobului Arms) si ingrediente(in cazul jobului Drugs) pe care sistemul respectiv sa te puna sa le iei din anumite locuri random de pe mapa. 

Pe fiecare "material" sau "ingredient" colectat primesti o suma de bani, vor fi 10 materiale/ingrediente din care 5 sunt obligatoriu de colectat. Dupa ce ai strans minimul de materiale/ingrediente vei putea incepe asamblarea armelor(in cazul jobului Arms Dealer) si prepararea Drogurilor(in cazul jobului Drugs Dealer). Acestea vor avea un timp de "PREGATIRE PENTRU LIVRARE" de o ora(skill 1), 2 ore (skill 2), 3 ore (skill 3), 4 ore (skill 4), 5 ore (skill 5). Dupa ce acestea sunt "PREGATITE DE LIVRARE" vor trebuii sa fie livrate la "cumparator". Dupa ce player-ul respectiv isi incarca marfa in masina acesta va primi un anumit nivel de wanted(fara drept de predare) iar acesta trebuie sa livreze marfa inainte de a fi prins pentru a putea colecta banii si mai apoi sa aiba sansa de a scapa si de politie. Cum anume va scapa de politie? Ei bine dupa ce livreaza marfa, acesta trebuie sa ajunga la o barca parcata undeva la granita dintre orase, apoi sa mearga cu ea in checkpoint pentru a scapa de politie.

 

Vis-a-vis de suma de bani pe care o veti primii... nu sunt in masura sa decid chestia asta dar pot exemplifica:

 

Skill 1: $1.000 pe ingredient iar la efectuarea livrarii vei primii o suma de $50.000(timp de pregatire pentru livrare: 1 ora)

Skill 2: $2.000 pe ingredient iar la efectuarea livrarii vei primii o suma de $60.000(timp de pregatire pentru livrare: 2 ore)

Skill 3: $3.000 pe ingredient iar la efectuarea livrarii vei primii o suma de $70.000(timp de pregatire pentru livrare: 3 ore)

Skill 4: $4.000 pe ingredient iar la efectuarea livrarii vei primii o suma de $80.000(timp de pregatire pentru livrare: 4 ore)

Skill 5: $5.000 pe ingredient iar la efectuarea livrarii vei primii o suma de $90.000 (timp de pregatire pentru livrare: 5 ore)

 

Bineinteles odata ce ai ajuns la Skill 5, vei putea sa-ti faci arme singur respectiv sa primesti o anumita cantitate de droguri pentru tine.

Motiv: Pur si simplu interesant si super atractiv pentru orice tip de player.

Revin cu edit daca e ceva.

Link to comment
Share on other sites

Propunere mafie 1: Sa nu poti folosi masini personale la war la rank 1-2, doar incepand cu rank 3. Vin cu aceasta propunere deoarece nimeni nu foloseste aceste masini si nu le mai vad farmecul. Asa ar fi mai role-play. 

Propunere mafie 2: Sa nu primesti functia de attacker automat de la rank 4. Ar fi mai bine daca liderii si-ar putea alege membrii care sa atace teritoriile. Liderul poate sa acorde functia de attacker de pe joc cu /members sau de pe website. Doar membrii care au rank 3+ in mafie pot sa intre in echipa de attackeri cu o aplicatie pe forum, intr-un topic pe forum la gang-ul respectiv cu urmatorul model de aplicatie:

Quote

 

Nick: -

Rank: -

De ce vrei sa sa fii attacker?: -

Esti constient ca atacarea unui teritoriu care nu ti-a fost desemnat de lider/sublider va duce la eliminarea ta din aceasta functie?: -

Alte precizari: -

 

Propunere Hitman Agency: In cazul in care niciun membru de rank 3+ nu este online, sa nu mai fie nevoie sa faci cerere de leavehit/gethit, dar este obligatoriu sa ai dovezi.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.