Jump to content

Chatbot-ul WhatsApp „MyGov Corona Helpdesk” depășește 30 de milioane de utilizatori


Recommended Posts

Chatbot-ul WhatsApp „MyGov Corona Helpdesk” depășește 30 de milioane de utilizatori

 

 

Un chatbot WhatsApp numit „MyGov Corona Helpdesk”, lansat de guvernul indian pentru a ajuta la soluționarea întrebărilor din jurul pandemiei Covid-19, a trecut peste 30 de milioane de utilizatori în ultimul an, a declarat marți platforma deținută de Facebook.

 

Dezvoltat de soluțiile Haptik Conversational Artificial Intelligence (AI), chatbot-ul oficial WhatsApp de la Ministerul Sănătății și MyGov a procesat peste 45 de milioane de conversații pe WhatsApp de la utilizatori din toată țara, cu peste 67 de milioane de mesaje trimise de la lansare.

 

„De când pandemia a lovit prima dată țara noastră, una dintre cele mai semnificative asociații WhatsApp a fost cu Ministerul Sănătății și cu MyGov. Cu puterea tehnologiei ușor de utilizat, cetățenii au obținut acces la cele mai recente informații verificate pe Covid-19, "Shivnath Thukral, Director - Politici publice, WhatsApp, a declarat într-un comunicat.

 

Cu hotărârea de a aplana curba de dezinformare și a stimula conștientizarea în jurul Covid-19, această linie de asistență bazată pe API a fost pusă la dispoziția tuturor utilizatorilor WhatsApp gratuit în engleză și hindi, a spus compania.

 

"În ultimul an, MyGov Corona Helpdesk, un Chatbot compatibil cu AI, a fost o soluție tehnologică care a ajutat milioane de cetățeni, oferind actualizări în timp util despre pandemia Covid-19", a declarat Abhishek Singh, CEO, MyGov și Digital India.

 

„Strategia de comunicare potrivită, combinată cu tehnologia inovatoare, a fost integrantă pentru a face față pandemiei și a fost unul dintre eforturile Digital India și a inițiativei sale, MyGov, de a deveni puntea de legătură între cetățeni și guvern și de a asigura diseminarea informațiilor autentice, zvonuri, mituri și dezinformare ", a adăugat Singh.

 

Pe lângă linia de asistență MyGov, WhatsApp a activat și o linie de asistență pentru cei cu vârsta de peste 16 ani în alte 13 state indiene în limbile engleză și regională.

 

Anul trecut, în iunie, asistența AI „MyGov Corona Helpdesk” a obținut două premii la categoriile „Cea mai bună inovație pentru Covid-19” - Society Peoples Choice și „Covid-19 Winner Overall la recent organizat CogX 2020”, care este un prestigios summit mondial de lider și festival de AI și Tehnologii emergente desfășurat anual la Londra.

 

Premiile au fost câștigate de partenerul tehnic al MyGov, JioHaptik Technologies Limited.

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

  • Tupi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.