Jump to content

Pioner arată ca o întoarcere diferită pe STALKER și sunt aici pentru tovarăș


 Share

Recommended Posts

This Russian retro-futurist survival game looks like STALKER and Tarkov's  alien baby | PC Gamer

 

Un amestec de campanie singleplayer și competiție multiplayer, pe o insulă plină de „anomalii”.

 

 

 

Pioner este un FPS care se distinge de obicei. Prima dată când am văzut jocul, a venit sub forma unui trailer cu o voce înspăimântătoare rusă, o atmosferă pe care de fapt nu mi-a fost dor când am venit să-l revăd în engleză. Acum dezvoltatorii GFA Games au arătat mai mult despre Pioner exclusiv la PC Gaming Show de astăzi și ne-au vorbit despre dezvoltarea, caracteristicile și inspirațiile jocului.

 

Jocul a fost anunțat acum câțiva ani, dar „acum 16 luni, am adunat lista actuală de dezvoltatori și am început totul de la zero”, spune Aleksandr Nikitin de la GFA Games. „Motivația principală este de a crea o aventură interesantă din punct de vedere emoțional și de a uni o mare varietate de jucători într-o singură comunitate: Pioner este conceput ca un joc unic care conține o campanie singleplayer, un joc emoțional cooperativ și o supraviețuire în luptă între jucători unul împotriva celuilalt și spawnul insulei. "

 

Aceasta nu este o structură nemaiauzită, ci lucruri destul de ambițioase pentru un nou studio, deși GFA a fost format dintr-un grup select de veterani: trei moduri de a juca un joc ca acesta este fie inspirat, fie nebun. Dacă nu altceva, va fi fascinant să vedem cum se amestecă cele trei.

 

 

 

Setarea insulei Pioner este o zonă interzisă, populată atât de alți jucători, cât și de anomalii și este o experiență contiguă. „În lumea Pioner trebuie să navigați pe hartă, nu în„ lobby ”ca în TESO sau STALKER. Există obiective în lume pe care le puteți atinge singur: dar nu cred că o persoană obișnuită poate lupta împotriva cei mai periculoși șefi în solo. "

 

Designul acestei lumi se alimentează în mixul campaniei single player Pioner alături de mai multe elemente de tip MMO în lumea deschisă: întâlnirile sunt scrise pentru prima, în timp ce diferitele sisteme dinamice ale lui Pioner creează provocarea celui din urmă. "În campania de poveste și în căutări, desigur, majoritatea întâlnirilor vor fi scrise cu greu. Dar acest lucru nu se aplică lumii deschise - trăiește după propriile reguli, iar monștrii și oamenii individuali vor reacționa la schimbările vremii și ora din zi și elemente multiplayer. "

 

Acest videoclip prezintă lupta jocului în detaliu:

 

 

 

 

Blurb-ul lui GFA pentru joc menționează raiduri, aliați, monștri, o bază de acasă care trebuie protejată de jefuitori și capacitatea de a schimba și adapta echipamentul personajului tău. Am întrebat despre ideile cheie din spatele modului în care funcționează acestea din urmă.

 

„Avem mai multe tipuri de armuri și echipamente, în funcție de care sunteți mai potrivit pentru a lupta cu diferiți dușmani - oameni, anomalii sau monștri”, spune Nikitin. "Greutatea setului de armuri afectează viteza de mișcare. În plus, există diverse dispozitive pe care le puteți atașa pe încheietura mâinii - ceasuri, mai multe PDA-uri diferite, dozimetre. Diferite dispozitive au propriul set de funcții și capacități."

 

Și lupta corp la corp, este un element la fel de mare ca armele? "Să spunem doar ... este mai ușor să te ocupi de dușmani individuali în lupta corp la corp. Dar da, acest aspect este încă în curs de dezvoltare."

 

A doua jumătate a trailerului de anunțuri al lui Pioner a fost cea mai interesantă chestie pentru mine: mai mult de o privire asupra acestui peisaj ciudat, ușor extraterestru, și a mai multor elemente science-fiction ale lumii. Estetica retro sovietică creată cu dragoste este, de asemenea, ceva special.

 

gdDmT72gkZQ7cMgnM7sDXD-970-80.png

 

 

„Imaginați-vă că progresul tehnic sa oprit în etapa URSS târzie și s-a dezvoltat autonom”, spune Nikitin. „Deocamdată nu poți folosi decât ceea ce a mai rămas și ceea ce îți poți crea singur”.

 

Totul despre Pioner arată un aspect al acelei abordări rusești a science fiction-ului, iar cea mai evidentă inspirație aici, ca și în cazul jocurilor STALKER, pare a fi Arkady și Roadside Picnic al lui Boris Strugatsky, o lucrare definitorie și de neuitat a science fiction-ului. L-am întrebat pe Nikitin despre influența acelei cărți asupra jocului.

 

"Opera fraților Strugatsky este, fără îndoială, o capodoperă a literaturii! În CSI, acest cadru este foarte apropiat și familiar, [dar] vom încerca să-l dezvoltăm păstrând autenticitatea. De exemplu, ne-am îndepărtat de anomaliile și tipurile de bază de monștri pentru a oferi jucătorilor o nouă experiență. "

 

Pioner va avea un test beta înainte de lansarea completă, moment în care vom raporta noi înșine din zonă, tovarăși.

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.