Jump to content

Sugestii - Editia 5


Kelton
 Share

Recommended Posts

Hello, I would like to suggest a change in the marathon prizes for department members which are no use for them, i.e., Rob Points, Escape Points, Jail Boost, Rob Boost, some department members want to stay in the faction for a long period, and those boosts are no use for us, you can give AR money boost instead or something like that.

 

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

1: Deoarece licenta de navigat este cea mai putin folosita licenta dintre toate, propun adaugarea posibilitatii de a aproviziona la bunker prin intermediul barcilor. Atasez un exemplu pentru cele 3 bunkere checkpointurile fiind reprezentate de stele, acestea putand fii modificate: https://imgur.com/a/u8yedVi

2. Adaugarea unui job nou in SF, "Transport Maritim": Plecarea sa se faca din aceasta zona https://imgur.com/a/m2uw6Am, zona putand fii modificata in prealabil, iar pentru zonele de livrare atasez cateva propuneri https://imgur.com/a/pi8hqN6.
3. Adaugarea unui nou job de fish, acesta sa se faca la jobul curent de fish, doar ca trebuie sa pleci cu barca pana la un checkpoint undeva in larg, unde trebuie sa pescuiesti, procedeul de pescuit sa fie acelasi insa sa prinzi pesti mai scumpi deoarece dureaza mai mult jobul.

Edited by EtriUs
Link to comment
Share on other sites

1. Salut, as propune un sistem de lasere, este un costum atractiv si distractiv dupa parerea mea. Aceste lasere sunt de diferite culori. Pretul acestora ar putea fii in GOLD, CASH (de exemplu 5k gold, 5kk ca sa nu aiba oricine inca de la nivel mic). Un sistem misto ar fii sa le putem vinde, dar este frumos si daca le-am tine doar pentru noi la fel ca si restu costumelor.

https://imgur.com/a/3dCMnZt

2. Posibilitatea de a spawna mai mult de 8 masini, 10 de exemplu.

3. Implementarea sistemului de 'pet' cred ca ar fii o idee superba. De exemplu, cumperi pet cu 10k gold (ca sa fie mai rar) si sa ai niste avantaje. Pet nivel 1 - 100$ Payday, Pet nivel 2 - 150$, Pet nivel 3 - 200$ si tot asa pana la pet nivel 10, de la Pet nivel 10 - x2 rp / x $.  Am vazut ca foarte multi jucatori au un papagal pe umar, chiar si eu am. Banuiesc ca vor acest sistem de pet daca tot il au si daca sunt si ceva beneficii e si mai bine.

Edited by TLG Deleicsss
Link to comment
Share on other sites

Nu mă mai joc eu samp dar totusi voi pune și eu niște sugestii.

 

  • Propun modificarea sistemului PUBG în așa fel încât să fie sub formă de eveniment special organizat de adminii care au SEO. În momentul de față sistemul ăsta este mort, abia joacă lumea pe acolo din an în paști, așa dacă e rulat sub formă de comandă și cu un premiu mare, o să își dea jucătorii interesul în a juca.

 

  • Hărțile și evenimentele de la B-Olympics să fie și acestea sub formă de evenimente speciale organizate de adminii care au SEO. Acestea un mod de joc mișto și consider că trebuie să le joace cu toții într-un număr mai mare, nu 2-4 din fiecare clan/facțiune, fie că nu e olimpiada sau jucătorii nu se află în facțiuni/clanuri să participe la acestea.
Edited by Dark Night
Link to comment
Share on other sites

Propun:

 

Modificarea War Arena, aceasta nu dispune nici de kill list si nici nu arata un castigator la finalul unei runde.

 

Schimbarea plății de la jobul Bus Driver, m-am gândit la 100-200$ pe stație.

 

Adăugarea unui sistem de pariuri sportive cu meciuri la fiecare 10 minute.

Adăugarea unui sistem de blackjack.

 

Adăugarea unei comenzi pentru liderii facțiunilor care folosesc chat comun, comandă care poate opri chatul comun.

 

Adăugarea unor peturi pe server care pot fi achizionate de pe [/shop], m-am gandit la 3 tipuri de peturi: Common, Rare, Legendary care sa ofere in functie de raritatea lor niste bonusuri,

ex: Petul comun va avea urmatoarele boosturi: 1% Job Boost, 1% Rob Boost

     Petul rar: 5% Job Boost, 5% Rob Boost

     Petul legendar: 10% Job Boost, 10% Rob Boost

Pentru a putea creste boosturile oferite de pet va trebui să completați ture la joburi/bunker pentru a primi experiență pe petul vostru. Ex: O tura la jobul Trucker = 5 XP pentru pet (Petul are nevoie de 250XP pentru a putea ajunge la nivelul 2).

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, 

 

Cu toate ca unele idei s-au spus, eu le-am modificat dupa placul meu, chiar poate dupa placul a mai multor jucatori.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1) Economia - este una din cea mai enervanta problema, toti jucatorii de nivel 5-10 deja au mai multi bani ca unul care joaca de foarte mult timp. Cei mai multi bani, se fac la cazino, ar fi foarte bine de revenit la vechiul sistem cu miza maxima de $100.000, vine un incepator cu $500.000 si are noroc, se imbogateste instant.

 

*Alt pas la economie ar fi majorarea banilor primiti la misiuni:

Exemplu: o misiune la Ryder, iti da $10.000 si plus "Puncte de misiune", cu care daca ai noroc, iti poate pica o masina foarte buna. Iar o misiune de acceasta, iti ia foarte putin timp undeva vreo 10 minute. Iar pentru 10 minute la Trucker catigi doar vreo $3.000.

 

Alte idei.

1) In momentul in care o masina iti este tractata, sa nu apara la locul unde este ea parcata, ci sa trebuiasca sa te duci, in ograda celor de la Tow Truck Company, intr-un anumit loc, sa platesti pentru ea (banii sa nu se salvezi nicaieri) si apoi ea va aparea la tine acasa. (Acest lucru se aseamana foarte mult ca in viata reala). 

 

2) Asigurarile la masini sa fie si mai mari, deoarece oamenii, nu ar mai bubui masina ca sa moara, ar intra in PNS si mai mult, si daca se intampla sa se inece masina sau sa explodeze, ai avut bani de Infernus sau de hotring, fii bun si plateste o suma destul de mare. 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2) Skilul la mechanic - chiar ca jucator in ultimele zile, am observat foarte multi care cresc foarte rapid la skilul de mecanic, sa fie un sistem, care daca dai [/repair], la un jucator, sa se puna doar un punct la skill, intr-un interval de timp. 

Exemplu: Se pune acum un punct, peste vreo 10 minute alt punct. Tu sa-i poti da repair, dar sa nu se puna punct.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3) Jobul curier - as vrea sa modifice jobul de curier total, sa fie exact ca in viata reala, sa umble la diferite care si sa duci pachete, ideea am vazut-o la mai mult jucatori, dar o reamintesc si eu. Deja ramane la alegerea voastra alegerea vehiculelor.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4) National Guard - pana acum mult timp, in News Reporters la rank 1 si 2, nu faceai nici un ban, asa este si in factiunea national Guard, ar trebui ca in momentul in care primesti punctul la raport, pentru prezenta la "Deschiderea celulelor si respectiv inchiderea lor" sa primesti acolo o suma de bani.

 

Multumesc pentru atentie.

Link to comment
Share on other sites

1. Propun ca safebox-urile sa poata fi folosite doar intr-o raza in apropierea HQ la war-uri, astfel se opreste abuzul in care te urci oriunde.

 

2. Propun sa fie adaugata optiunea de a sterge FH-ul la cont. Sa fie o optiune in shop pe care o poti cumpara cu gold. Daca esti civil sa iti stearga tot FH-ul iar daca esti intr-o factiune sa iti fie sters tot FH-ul inafara de cel al factiunii curente in care esti tu, sa nu fie dupa probleme cu playeri in factiuni rank 3-4 de exemplu dar nimic in FH.

Edited by RaulRCG
Link to comment
Share on other sites

Salutare, Sunt XyHard in-game. Vreau sa va propun o modificare care trebuia implementata acum mult timp.

Dupa cum bine stiti, anul trecut economia s a dublat (PNS a primit pretul maxim de la 100$ la 200$). Eu vreau sa propun marirea amenzii "Materiale fara licenta".

In prezent aceasta este de $60. Sugerez majorarea acesteia la suma de $2000. Poate intrebati de ce propun acest lucru? Folositi namecover + rank 3 lspd de exemplu, folositi comanda frisk pe cineva, acesta are materiale si devine usor usor mai gresiv, se poate observa din comportament. Acel cineva are 2 materiale, ii solicitati licentele prin comanda /requestlicense, de solicitat i-am solicitat DAAAAR cine o accepta? Raspunsul poate fi: Acea persoana sau nimeni, pentru ca acea persoana a devenit agresiva verbal pentru ca i-ati dat frisk si l-ati deranjat. Credeti ca va folosi accept licenses? Eu unul din experienta mea doar 20% din persoanele carora le am solicitat licentele au acceptat. Acest lucru este foarte chinuitor si poti prinde pe cineva cu materiale si fara licenta foarte rar, 4 la 100 din ce am observat. Unii jucatori detin materiale, chiar le folosesc fara sa posede licenta din cauza faptului CA EI CONSIDERA LICENTA DE MATERIALE INUTILA.

Chiar si amenda de viteza este $840, jucatorii nu se plang ca amenda este 840$ pentru ca este micuta si ei sunt obisnuiti sa mearga cu viteza. Dar daca amenda este $60 credeti ca vor spune instructorului "As dori toate licentele inafara de cea de materiale".

Sugestia 2:  Comanda  confiscate este foarte populara pentru a confisca permise de conducere si droguri. Daca cineva este prins avand o valoare mai mare de 0 droguri acesta va fi sanctionat cu wanted si confiscarea materialelor, dar politia ce primeste pentru ca a descoperit ca acea persoana avea droguri? doar 2 puncte la raport... Propun ca comanda /confiscate drugs sa ia valoarea droguriilor detinute de jucator, si acea valoare sa o inmulteasca cu 40 (acesta fiind 50% din pretul unui gram de droguri.) iar valoarea obtinuta dupa acest calcul sa fie adaugata politistului sub forma de $.

Sugestia 3: Politistii din toate departamentele fac o treaba minunata, chiar recomand sa fie spionati la munca. Acesti jucatori aresteaza criminalii cu drept de predare si omoara criminalii  fara drept de predare, aceasta este o munca tare grea. De ce spun "tare grea"? Imaginati-va ca XyHard(SWAT Rank 2) isi ia police car pentru a isi completa raportul de activitate. XyHard alege sa plece in urmarirea lui Marcel (Wanted 2 - CIVIL - Infernus), Police Car merge cu o viteza maxima undeva la 160km/h, iar Infernus merge cu 223KM/h, in cat timp va ajunge XyHard la Marcel daca ambii merg cu viteza maxima a masinii? Calculul spune ca niciodata, daarrrr daca gandim logic wanted 2 va disparea dupa 30 minute, 30 minute in care XyHard il alearga pe Marcel.  Iar cand XyHard ajunge la Marcel, Marcel este deja oprit FARA WANTED. Deci in concluzie daca XyHard ar fi reusit ca dupa 29 de minute sa il aresteze pe Marcel, XyHard ar fi primit doar $1300 si un punct la raport.  Propun majorarea rasplatii dupa arrest/kill drept/nodrept. 

Sugestia 4: Luam iarasi pe Xy si Marcel drept exemplu, Xy tot cu pd car si Marcel tot cu Infernus doar ca acum Marcel avand wanted 6.

Sa spunem ca Marcel este urmarit de Xy si de Colegu'. Marcel intra intr o groapa si isi distruge masina, este ca si prins dar Colegu' avea Infernus, Xy avea Pd Car. Colegu' incearca sa l omoare pe Marcel, acesta reuseste cu succes, Xy mai avea 300m pana la Marcel acesta a alergat 5 minute si nu a primit nici bani nici punct. Propun ca atunci cand un membru pd foloseste comanda /find pe un jucator cu wanted fara drept de predare, comanda find fiind activa  MAI MULT DE 2 Minute iar alt cineva se ocupa de jucatorul cu wanted fara drept de predare, cel care a dat find mai mult de 2 minute sa primeasca si acesta punct. 

Sugestia 5: Propun ca jucatorul FARA drept de predare sa aiba un LOG in care scrie cine i-a provocat damage. Cei care i-au provocat damage sa primeasca punct la raport pentru ca AU contribuit in omorarea suspectului.

Sugestia 6: - Sistem de inventory, ca pe serverele din Romania de MTA. Sa ai un inventar in care poti sa iti pui haine, telefon,  mancare, shaorma, apa, suc, cheile la casa, masina.
Sugestia 7:  In loc sa luam damage la fiecare 30 secunde, nu mai bine se implementeaza un sistem de hunger? Daca mori cu hunger si thirsty mai mult de 30%, hunger si thirst sa ramana la fel dar daca mori cu mai putin de 30% sa se reseteze tot la 100% sau 70%

Sugestia 8: Odata cu inventarul, sa poti avea keyle mai multor vehicule.

Sugestia 9: Folosind /inventory sa poti sa  schimbi skin-ul (in timp ce schimbi skinul va trebui sa astepti 10 secunde pana la terminarea animatiei pentru schimbare haine), Hainele sa poata fi luate din casa, doar 2 maxim 3.

Sugestia 10: Adaugarea mai multor joburi/factiuni. 

Sugestia 11: NG sa primeasca banutzi pentru fail /escape, /opengate (cand duce prizonierul sa bea apica) si /punish.

Sugestia 12: Sa se scoata parcelele private si sa se adauge un fel de parcela pentru toata lumea care sa coste in functie de locatie, pretul fiind in GOLD si sa fie permanenta. De exemplu, Parcela Comuna la Farm LS cea mai scumpa ca este aproape de biz, In LV sa fie a 2 a cea mai scumpa, in spate la HQ RTD. Iar in SF sa fie intr-un loc indepartat si cu foarte multe dificultati aceea find cea mai ieftina.

Sugestia 13: Remake tuturor misiuniilor.

Sugestia 14: Refacerea sistemului de barbut - jucatorii sa arunce cu zarul folosind un buton, la prima apasare sa inceapa o bara sa se miste sus/jos stnaga/dreapta cu o viteza foarte foarte mare.

Sugestia 15: Propun sa furam sistemul celor de pe Bugged, sa nu poti fi lasat  sa faci C bug, eu unul imi doresc lupte serioase nu lupte de o secunda.

Nu am putut astepta pana la anul cu aceste sugestii pentru ca consider ca TREBUIAU sa fie adaugate de tare mult timp.

Iti/Va multumesc pentru ca a-ti dedicat timp citirii acestui ticket! Sper sa se ia aceste masuri.

Va iubesc si va respect! -LSPD Captain XyHard RPG 1.

Copy&Paste dintr-un ticket de acum o luna. +1 Daca sunteti de acord cu ce am scris mai sus

Edited by Gabihard
Link to comment
Share on other sites

JOB UBER

Ar fi benefica adaugarea acestui job deoarece taximetristii prefera sa stea la CNN si sa cerseasca G jucatorilor. Jobul sa fie facut, bineinteles, cu masina ta personala. Tariful sa fie stabilit automat in functie de distanta parcursa, la fel ca la Taxi. Sa poti face job cu diferite masini in functie de skill. La skill 1 sa poti transporta un jucator cu o masina ce valoreaza pana in 100.000$, la skill 2 cu una ce valoreaza pana in 250.000$, la skill 3 cu una ce valoreaza pana in 500.000$, la skill 4 cu una ce valoreaza pana in 1.000.000$, iar la skill 5 cu orice masina iti doresti.

 

SISTEM PARIURI SPORTIVE

Adaugarea unui sistem de pariuri sportive. Sa fie adaugata posibilitatea ca si in realitate de a paria ''online'', sa nu mai fi nevoit sa te deplasezi pana la agentie. Cum banii pe pariurile plasate nu cred ca ar fi criteriul de productie al unui astfel de business, ci intrarea propriu-zisa in el, propun sa se ia o anumita suma de bani (chiar taxa de intrare) pe fiecare bilet plasat ''online''. Pariurile sa nu aiba doar 1, X si 2 solist ca optiuni de pariere. Sa fie diversificat, nu cum e pe comunitatile rivale ce au acest sistem implementat. Desigur, sa fie si alte sporturi in afara de fotbal. Stiu ca au mai fost sugestii legate de pariuri, insa nu au fost dezvoltate.

Link to comment
Share on other sites

1. Marirea preturilor din /buy la Business-ul de Farm. La skill 5 faci in jur de 100k, ar trebui ca pretul uneltelor sa fie pana in 10k.

 

2. Adaugarea de joburi noi.

 

3. Adaugarea unui interior la garaj cand il cumperi, sa iti poti da repair si refill la masina. Banii se pot duce la un PnS sau benzinarie aleatoriu.

 

4. Posibilitatea de a pune pe skin-uri: Job boost, rob boost, +1rp la payday, +1rob points etc. 

Edited by Eduard..
Link to comment
Share on other sites

Sincer ar fii fain sa se implementeze oportunitatea de a cumpara case de level 999 cu o anumita suma de gold.

A doua chestie care ar prinde destul de bine pentru mafioti este ca warurile de weekend cele de duminica sa fie mutate tot in zona Palomino Creek, unde se desfasoara si cele de sambata, deoarece este un lag infernal in zona hitman si chiar sunt aiurea locurile de spawnare.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am cateva propuneri legate de sisteme care pot fi adaugate sau modificate.

1. Business-urile 

  • fiecare biz sa fie aprovizionat de catre jucatori, prin intermediul jobului trucker. spre exemplu: detinatorii de bizuri sa puna comenzi pentru necesitatile bizului respectiv (benzina pentru benzinarii) iar jucatorii care fac trucker, sa poata sa aleaga una dintre comenzi. Fiecare biz, sa aiba un anumit numar de provizii (x/100.000) e.x.: litri de benzina, mancare, bautura, gloante, etc. (consider ca ar fi un revamp ok al jobului de trucker, si de asemenea un revamp ok al sistemului de bizuri).

2.Trucker

  • posibilitatea de a folosi camion personal de la skill 3 - de asemenea, cei care folosesc camionul personal, sa primeasca cu 15% mai multi bani (sa acopere costul de repair, refill)
  • sa se schimbe scopul jobului in aprovizionarea bizurilor.
  • sa existe o limita de unitati/materiale, in functie de skill, cu care un trucker poate aproviziona un biz. ( cu cat este skill-ul mai mare, cu atat sa poti aproviziona cu mai mult ). 
  • la skill 5, sa poti transporta doua remorci.

3.Fisherman

  • in functie de skill, posibilitatea de a avea diferite lansete si undite.
  • posibilitatea de a pescui in larg, de pe barca de la skill 3.
  • adaugarea unui meniu prin care iti poti modifica momeala, lanseta s.a.m.d.
  • cu cat ai mai mult skill, sa poti pune mai multe ace pe lanseta.
Edited by AIM jlk
Link to comment
Share on other sites

Propunere:

Propun să nu se mai poată lua heal din case random, să existe posiblitatea să iei heal doar din casa în care ai rent(exceptie PD on duty, sau când dai rob, etc, mai sunt alte situații care ar putea fi exceptate), astfel ar mai ajuta puțin activitatea facțiunii Paramedics pentru că să fim serioși, jucătorii de la CNN LS rareori vor solicita heal-uri, mai degrabă merg la casa de lângă CNN decât să urce în ambulanță.

 

De altfel propun un rework la sistemul de rehab din cadrul facțiunii Paramedics astfel încât să fie solicitat și de alt tip de jucători, nu doar cei care fac parte din gang-uri.

Edited by .CheGuevara
Link to comment
Share on other sites

I got few suggestons xd

1. All jobs after reaching max skill level of 5 to be able to pick with which working vehicle to /work

2. After reaching the max skill level of 5 on job to unlock 2 more levels overall 7 (with completed level 5 on all jobs) with icreased payment

3. New jobs

A. Smuggler - job with mixed work vehicles (planes, boats, cars etc)

4. Licenses - after reaching level 101 player gets +1 hour on licenses (on the limit of 100hours player gets +1 hour for every level above level 100 ex. Level 110 gets +10hours on licenses for total of 110)

5. Repair and refill points for every self repair or refill vehicle (1 point on every 15 minutes of playing)

6. Reduced insurance payment on all vehicles

7.  Factions application replaced with ingame method for joining

8. Gold method for paying the black list in factions

9. Mayor with option to hire driver and security players

10. Relocations on some of the special busineses in more active zones

11. Optimatization on game for samp mobile

12. Surrender command in jail with added zone (if an on duty cop is not in the surrender zone players to be able to use surrender)

Link to comment
Share on other sites

Modificari aduse jobului de Gunoier

 

Sistem de gunoi la proprietati. Tot la X timp se strange gunoiul prin case/bizuri etc si trebuie curatat si scos in fata. Poti da /service garbage si iti cheama un gunoier la tine. Daca ai prea mult gunoi in casa de exemplu (props de alea spawnat aiurea), nu poti primi chiriasi noi in casa. La biz, nu stiu cum s-ar putea adapta. Iti dai seama ca intentia nu e sa creezi un detriment proprietarilor daca nu exista gunoier disponibil ci doar sa le dai ceva nou/extra de facut celor care isi iau jobul. Fie asa, fie sa dea random "Casa nr X necesita sa-i fie colectat gunoiul" si sa te duca la un checkpoint. Daca vrei sa fie extra la ruta actuala sau sa o inlocuiasca, la alegerea ta ramane.

 

 

Modificari aduse jobului de Curier

 

Cei care lucreaza job-ul curier sa aiba coliziune doar cu alti jucatori care fac job-ul in acelasi timp, respectiv cu masinile membrilor de departament on duty daca acestia au wanted + cresterea exponentiala a castigurilor de la acest job. La skill 5, luand ruta de la curier la Arms LS, mergand pe sina de tren faci sub 1k cu cont premium.


Modificari aduse sistemului de dependenta

Momentan solutia pentru datile in care iti scade viata de la dependenta, este sa iti dai heal inapoi cu si mai multe droguri.

 

-Dependenta sa nu scada doar hp-ul, dar sa cauzeze diferite efecte care sa ramana pe toata durata in care ai dependenta si sa se accentueze in functie de cat de dependent esti.

 

-Rehab sa poti lua de la medic, ori printr-un kit de dependenta pe care ti-l poate vinde, ori sa fie un pret anume mai mic sau mai mare si sa se vindece dependenta complet, nu doar 20%.

In realitate asta drogurile cauzeaza ameteli, inconstienta, halucinatii etc. Ideea e sa simulam putin experienta, fara a intrece masura cu realismul.
 

-In functie de cata dependenta ai, nu vei mai putea face anumite lucruri sau va fi extrem de inconvenient.
Ex:

La 25% dependenta vei avea acel efect de camera shake ca atunci cand consumi alcool sau efectul de la /taze cand mergi aiurea in diferite directii. 
La 50% carcterul va intra random in animatia de /crack care momentan se intampla cand consumi amfetamina.
La 75% nu poti conduce/pilota/naviga.
La 100% nu poti trage cu arma.

 

-Daca drogurile au un impact mai mare asupra jucatorilor, atunci si rehab-ul va avea un scop. Dependenta asta poate deveni mai severa daca consumi in mod excesiv droguri, similar cu viata reala. Pe masura ce consumi mai multe droguri, efectele de mai sus se pot intampla la 20%, 40%, 60% etc. in loc de 25, 50 s.a.m.d.

 

-Pentru membrii de gang-uri, daca acestia folosesc un kit vandut de membrii paramedics, vor fi imuni la efectele negative cauzate de droguri pe durata unui war / a tuturor warurilor din seara respectiva ca sa aiba un scop si pentru cei care intra doar la war-uri si nimic mai mult. (Dau highlight pentru ca lumea nu stie citi pana la capat)

 

Modificari aduse jobului Miner

 

S-a mentionat si inainte, jobul este plictisitor si extrem de repetitiv din moment ce nu exista schimbari majore de la Skill 1 la Skill 5, cu exceptia banilor primiti.

O idee interesanta ar fi sa se rescrie complet job-ul si sa-l faca asemanator cu proba de labirint din B-Olympics. Intr-un spatiu inchis (in mina, evident) trebuie sa te plimbi si sa gasesti diverse materiale pretioase intr-un timp limitat (ca la solo rob), care mai apoi trebuie duse inapoi la intrarea/iesirea din mina sau vei pierde tot castigul. Materialele pot aparea eventual marcate pe /radar in functie de complexitatea minei, in mina pot aparea diverse obstacole precum blocaje de piatra care trebuie explodate sau gropi care trebuie acoperite etc. dar deja o dam in lucruri mai complexe, ideea de baza ar trebui sa fie suficienta.

 

 

 

Modificari aduse jobului Sofer de Autobuz

 

Jobul este momentan tinut doar pentru a nu risca sa apara mai multe buguri daca este sters din script, pentru ca deja are o tona de probleme si nu presteaza nimeni.

 

Ar putea fi modificat intr-o oarecare tema similara cu "crazy taxi" in care trebuie sa te plimbi sa duci diversi pasageri NPC dintr-un loc in altul cat mai repede. (Daca chiar e nevoie si de context, spunem ca e autobuz de scoala si trebuie sa coleaga copiii de la case / statii de autobuz :)) )

 

 

 

Modificari aduse jobului Hot de Buzunare

 

Jobul este momentan foarte... elementar. Foarte lame, pe termeni mai fancy. Se poate lucra ca pe masura ce cresti in skill sa devii mai "dibaci" si ocazional sa ai sansa la castig extra. (Ex. "Ai reusit sa furi si un ceas de mana / colier / bijuterii si ai primit X bani in plus"). Slab pe idei la acest subiect totusi.

 

 

 

Adaugare job-uri ce se pot face cu motor/aeronave/barci

 

 

Din totalul actual de 17 job-uri, 11 se fac exclusiv cu autovehicule, mai de bine sau de rau. Nu ar strica putina varietate in modurile de transportare de la job-uri, iar aceste tipuri de vehicule au suficiente variante daca e sa se foloseasca 3 tipuri din fiecare in functie de skill (sk1, sk3, sk5 ca la celelalte joburi).
 

 

Adaugare job Treasure Hunter

 

Intr-un alt VW, primesti un vehicul, o lopata si un detector (sfantul /radar, dar cu o raza de acoperire putin mai mare). Te plimbi pe harta si cauti comori care le dezgropi si le vinzi pentru o anumita suma. Initial, ar trebui sa mergi singur de capul tau bazandu-te doar pe detector sa iti arate daca e ceva in zona. Pe masura ce avansezi in skill, primesti sfaturi aleatorii care te ghideaza spre locuri in care sunt ascunse comori deja existente, sfaturi catre anumite "hotspots" care pot avea mai multe comori in proximitate, echipament cu care poti obtine comori mai valoroase (explozibil sau echipament de scafandru de exemplu).

 

 

 

Diverse:

 

-Scoaterea conceptului de "crates" care contin vehicule sau marirea drastica a preturilor in MP.

Au distrus toata economia de cand au fost adaugate.

 

-Cresterea preturilor a vehiculelor din Dealership.

Banii se fac extrem de usor, iar preturile nu arata asta la capitolul vehicule.

 

-Scoaterea posibilitatii de a lua heal de la case pe care nu le detii / la care nu ai chirie.

 

-Adaugare sistem de hunger si scaderea hp-ului primit cand mananci sau bei.

Poti manca sau bea pana esti plin, primesti undeva la 5-10 hp cand mananci/bei, dar dupa trebuie sa gasesti alta metoda de a te vindeca. In acelasi timp, daca foamea ajunge la 0, incepe sa scada viata mult mai rapid. Ar da un rost biz-urilor de tip fast food care au fost lasate in urma cu timpul.

 

-Liderii sa aiba acces la orele reale pe lunile precedente a altor jucatori.

 

-Liderii sa aiba acces la minimul necesar de comenzi pentru a organiza activitati in cadrul factiunii.

Un sistem de "event" separat doar pentru membrii factiunii in care liderul si cei adaugati ca ajutoare pot spawna vehicule, arme, da /goto si /get, eventual sa aiba acces la probele de la Olimpiada, desi cred ca ar fi mult prea generos. Un astfel de sistem ar deschide foarte multe posibilitati pentru activitati mai interesante decat cele de tip duel, cursa, simon spune si alte lucruri relativ minore. Ar fi suficient sa putem avea aceleasi tipuri de evenimente cu cele deja existente in /event (x/o, slender, 4 colturi, parkour etc.), dar sa poata participa strict membrii factiunii respective + alti membrii daca se fac activitati la comun.

 

-Sa se faca ceva cu cei care intra o data la 2 luni doar ca sa nu-si piarda bunurile, respectiv cu cei care detin 300 de biz-uri / proprietati pe acelasi IP.

-Job-urile sa aiba elemente RNG pentru a evita monotonia.

Dupa cum am sugerat mai sus, ar ajuta daca job-urile ar avea obiective aleatorii, similar cu locatia de drop la job-urile ilegale.

Edited by Delgado
Link to comment
Share on other sites

Sistem învoiri wars pentru membri din ganguri pe Website:

- adăugarea unei iconițe în precum este la cererea de demisie / inactivitate (de preferat chiar lângă ele)

- să fie adăugat un nou tab în cel de "Leader" deminut "învoiri"

- să fie sincronizate în timp real cu warurile (dacă nu există waruri în acea zi să nu poată fi pusă învoire)

- să fie calculate automat zilele de așteptare pentru rank up cu fiecare învoire acceptată

- să poată fi retrasă cererea de către membru atunci când a putut ajunge la waruri (doar dacă nu a fost acceptată deja)

- să nu se permită postarea a mai mult de 2 învoiri pe săptămână

- să aibă acces pentru a accepta sau respinge o învoire și subliderii

- să fie posibilitatea de alegere între wars sau activitate / ședință (tot în limita de 2 învoiri pe săptămână)

- să rămână un istoric precum cererile de demisie / inactivitate pentru a afla mai ușor liderii cât de activi au fost membri în facțiunea anterioară

 

Edited by RW Joks
Link to comment
Share on other sites

Gaborii on duty sa nu mai poata da repair in rasa lor.

 

Adaugati un cadou care sa pice odata la 45-60 minute. Si sa pice pe harta, sa traga lumea in el si sa primesti bani gold si alte chestii la el in functie de nr de gloante pe care il tragi (asa cum e pe comunitatea adversa) e mai fun asa si tine playerii in priza. Mie unul cel putin mi-a placut

 

Mai revin si cu alte idei

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, RW Joks said:

Sistem învoiri wars pentru membri din ganguri pe Website:

- adăugarea unei iconițe în precum este la cererea de demisie / inactivitate (de preferat chiar lângă ele)

- să fie adăugat un nou tab în cel de "Leader" deminut "învoiri"

- să fie sincronizate în timp real cu warurile (dacă nu există waruri în acea zi să nu poată fi pusă învoire)

- să fie calculate automat zilele de așteptare pentru rank up cu fiecare învoire acceptată

- să poată fi retrasă cererea de către membru atunci când a putut ajunge la waruri (doar dacă nu a fost acceptată deja)

- să nu se permită postarea a mai mult de 2 învoiri pe săptămână

- să aibă acces pentru a accepta sau respinge o învoire și subliderii

- să fie posibilitatea de alegere între wars sau activitate / ședință (tot în limita de 2 învoiri pe săptămână)

- să rămână un istoric precum cererile de demisie / inactivitate pentru a afla mai ușor liderii cât de activi au fost membri în facțiunea anterioară

 

Păi ce farmec ar mai avea sa bage asa ceva, mai ales ca activitatea in gang-uri a scazut mult si unele mafii sunt doar de forma/zile.Ar mai face ceva acel lider inactiv? Iti zic eu că nu:).Din contra i-ar conveni mai bine ca i-ar ramane doar sa facă orele pe luna. Mai aveti putin si ziceți sa se faca si activitatea lunară automată sa nu mai faceti nimic.

Edited by Razzer
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Delgado said:

Modificari aduse jobului de Gunoier

 

Sistem de gunoi la proprietati. Tot la X timp se strange gunoiul prin case/bizuri etc si trebuie curatat si scos in fata. Poti da /service garbage si iti cheama un gunoier la tine. Daca ai prea mult gunoi in casa de exemplu (props de alea spawnat aiurea), nu poti primi chiriasi noi in casa. La biz, nu stiu cum s-ar putea adapta. Iti dai seama ca intentia nu e sa creezi un detriment proprietarilor daca nu exista gunoier disponibil ci doar sa le dai ceva nou/extra de facut celor care isi iau jobul. Fie asa, fie sa dea random "Casa nr X necesita sa-i fie colectat gunoiul" si sa te duca la un checkpoint. Daca vrei sa fie extra la ruta actuala sau sa o inlocuiasca, la alegerea ta ramane.

 

 

Modificari aduse jobului de Curier

 

Cei care lucreaza job-ul curier sa aiba coliziune doar cu alti jucatori care fac job-ul in acelasi timp, respectiv cu masinile membrilor de departament on duty daca acestia au wanted + cresterea exponentiala a castigurilor de la acest job. La skill 5, luand ruta de la curier la Arms LS, mergand pe sina de tren faci sub 1k cu cont premium.


Modificari aduse sistemului de dependenta

Momentan solutia pentru datile in care iti scade viata de la dependenta, este sa iti dai heal inapoi cu si mai multe droguri.

 

-Dependenta sa nu scada doar hp-ul, dar sa cauzeze diferite efecte care sa ramana pe toata durata in care ai dependenta si sa se accentueze in functie de cat de dependent esti.

 

-Rehab sa poti lua de la medic, ori printr-un kit de dependenta pe care ti-l poate vinde, ori sa fie un pret anume mai mic sau mai mare si sa se vindece dependenta complet, nu doar 20%.

In realitate asta drogurile cauzeaza ameteli, inconstienta, halucinatii etc. Ideea e sa simulam putin experienta, fara a intrece masura cu realismul.
 

-In functie de cata dependenta ai, nu vei mai putea face anumite lucruri sau va fi extrem de inconvenient.
Ex:

La 25% dependenta vei avea acel efect de camera shake ca atunci cand consumi alcool sau efectul de la /taze cand mergi aiurea in diferite directii. 
La 50% carcterul va intra random in animatia de /crack care momentan se intampla cand consumi amfetamina.
La 75% nu poti conduce/pilota/naviga.
La 100% nu poti trage cu arma.

 

-Daca drogurile au un impact mai mare asupra jucatorilor, atunci si rehab-ul va avea un scop. Dependenta asta poate deveni mai severa daca consumi in mod excesiv droguri, similar cu viata reala. Pe masura ce consumi mai multe droguri, efectele de mai sus se pot intampla la 20%, 40%, 60% etc. in loc de 25, 50 s.a.m.d.

 

-Pentru membrii de gang-uri, daca acestia folosesc un kit vandut de membrii paramedics, vor fi imuni la efectele negative cauzate de droguri pe durata unui war ca sa aiba un scop si pentru cei care intra doar la war-uri si nimic mai mult.

 

Modificari aduse jobului Miner

 

S-a mentionat si inainte, jobul este plictisitor si extrem de repetitiv din moment ce nu exista schimbari majore de la Skill 1 la Skill 5, cu exceptia banilor primiti.

O idee interesanta ar fi sa se rescrie complet job-ul si sa-l faca asemanator cu proba de labirint din B-Olympics. Intr-un spatiu inchis (in mina, evident) trebuie sa te plimbi si sa gasesti diverse materiale pretioase intr-un timp limitat (ca la solo rob), care mai apoi trebuie duse inapoi la intrarea/iesirea din mina sau vei pierde tot castigul. Materialele pot aparea eventual marcate pe /radar in functie de complexitatea minei, in mina pot aparea diverse obstacole precum blocaje de piatra care trebuie explodate sau gropi care trebuie acoperite etc. dar deja o dam in lucruri mai complexe, ideea de baza ar trebui sa fie suficienta.

 

 

 

Modificari aduse jobului Sofer de Autobuz

 

Jobul este momentan tinut doar pentru a nu risca sa apara mai multe buguri daca este sters din script, pentru ca deja are o tona de probleme si nu presteaza nimeni.

 

Ar putea fi modificat intr-o oarecare tema similara cu "crazy taxi" in care trebuie sa te plimbi sa duci diversi pasageri dintr-un loc in altul cat mai repede. (Daca chiar e nevoie si de context, spunem ca e autobuz de scoala si trebuie sa coleaga copiii de la case / statii de autobuz :)) )

 

 

 

Modificari aduse jobului Hot de Buzunare

 

Jobul este momentan foarte... elementar. Foarte lame, pe termeni mai fancy. Se poate lucra ca pe masura ce cresti in skill sa devii mai "dibaci" si ocazional sa ai sansa la castig extra. (Ex. "Ai reusit sa furi si un ceas de mana / colier / bijuterii si ai primit X bani in plus"). Slab pe idei la acest subiect totusi.

 

 

 

Adaugare job-uri ce se pot face cu motor/aeronave/barci

 

 

Din totalul actual de 17 job-uri, 11 se fac exclusiv cu autovehicule, mai de bine sau de rau. Nu ar strica putina varietate in modurile de transportare de la job-uri, iar aceste tipuri de vehicule au suficiente variante daca e sa se foloseasca 3 tipuri din fiecare in functie de skill (sk1, sk3, sk5 ca la celelalte joburi).
 

 

Adaugare job Treasure Hunter

 

Intr-un alt VW, primesti un vehicul, o lopata si un detector (sfantul /radar, dar cu o raza de acoperire putin mai mare). Te plimbi pe harta si cauti comori care le dezgropi si le vinzi pentru o anumita suma. Initial, ar trebui sa mergi singur de capul tau bazandu-te doar pe detector sa iti arate daca e ceva in zona. Pe masura ce avansezi in skill, primesti sfaturi aleatorii care te ghideaza spre locuri in care sunt ascunse comori deja existente, sfaturi catre anumite "hotspots" care pot avea mai multe comori in proximitate, echipament cu care poti obtine comori mai valoroase (explozibil sau echipament de scafandru de exemplu).

 

 

 

Diverse:

 

-Scoaterea conceptului de "crates" care contin vehicule sau marirea drastica a preturilor in MP.

Au distrus toata economia de cand au fost adaugate.

 

-Cresterea preturilor a vehiculelor din Dealership.

Banii se fac extrem de usor, iar preturile nu arata asta la capitolul vehicule.

 

-Scoaterea posibilitatii de a lua heal de la case pe care nu le detii / la care nu ai chirie.

 

-Adaugare sistem de hunger si scaderea hp-ului primit cand mananci sau bei.

Poti manca sau bea pana esti plin, primesti undeva la 5-10 hp cand mananci/bei, dar dupa trebuie sa gasesti alta metoda de a te vindeca. In acelasi timp, daca foamea ajunge la 0, incepe sa scada viata mult mai rapid. Ar da un rost biz-urilor de tip fast food care au fost lasate in urma cu timpul.

 

-Liderii sa aiba acces la orele reale pe lunile precedente a altor jucatori.

 

-Liderii sa aiba acces la minimul necesar de comenzi pentru a organiza activitati in cadrul factiunii.

Un sistem de "event" separat doar pentru membrii factiunii in care liderul si cei adaugati ca ajutoare pot spawna vehicule, arme, da /goto si /get, eventual sa aiba acces la probele de la Olimpiada, desi cred ca ar fi mult prea generos. Un astfel de sistem ar deschide foarte multe posibilitati pentru activitati mai interesante decat cele de tip duel, cursa, simon spune si alte lucruri relativ minore. Ar fi suficient sa putem avea aceleasi tipuri de evenimente cu cele deja existente in /event (x/o, slender, 4 colturi, parkour etc.), dar sa poata participa strict membrii factiunii respective + alti membrii daca se fac activitati la comun.

 

-Sa se faca ceva cu cei care intra o data la 2 luni doar ca sa nu-si piarda bunurile, respectiv cu cei care detin 300 de biz-uri / proprietati pe acelasi IP.

-Job-urile sa aiba elemente RNG pentru a evita monotonia.

Dupa cum am sugerat mai sus, ar ajuta daca job-urile ar avea obiective aleatorii, similar cu locatia de drop la job-urile ilegale.

cand aduci o propunere trebuie sa te gândesti ca nu sunt doar facțiuni pașnice pe server. Gândeste-te putin la war cu "acea propunere de dependenta". xD.

Link to comment
Share on other sites

Propun sa se adauge DealerShip in fiecare oras (stocurile de masini sa fie interconectate, spre exemplu daca cel din LS (original) nu are pe stoc sa zicem Bullet nici celelalte nu ar trebui sa aiba si invers, daca acela are, sa aibe si celelalte 2 din LV si SF), asa ar mai reduce aglomeratia de jucatori si vehicule din LS si mai ales din zona aceea unde sunt si apartamentele virtualworld 0. Nu stiu daca a mai fost propus dar mi se pare o idee buna.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.