Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Steam Deck va beneficia de tehnologia FSR de la AMD ca parte a sistemului său de operare


Nathen
 Share

Recommended Posts

AMD-FSR-Steam-deck-780x470.jpg

 

Printre atâtea verdețuri care mai de care mai performante (a se citi „NVIDIA”), FSR-ul (FidelityFX Super Resolution) celor de la AMD nu prea a mai avut parte de atenție în ultima vreme. Ce-i drept, FSR și DLSS sunt un fel de inamici naturali, fiind adesea comparați, în ciuda faptului că se ocupă de chestii diferite. Dar pentru cei care erau curioși ce se mai aude de soluția echipei roșii, iată că ea va fi regăsită în sistemul de operare al Steam Deck.
 

Anunțul a fost făcut oficial de către Valve în timpul unei sesiuni de întrebări. Consola portabilă a companiei va beneficia de FSR, însă la nivel de OS. Asta înseamnă că și jocurile care nu suportă nativ această tehnologie se vor putea folosi de FSR pentru a rula eficient la rezoluția de 1280 x 800 a dispozitivului
 

Quote

FSR este deja disponibil pe unele aplicații compatibile. Jocurile care deja suportă FSR-ul vor rula ca de obicei, dar vom extinde acest suport pentru FSR ca parte a lansării unei noi versiuni a sistemului de operare. Odată reușit acest obiectiv, jocurile se vor putea folosi de FSR chiar dacă ele însele nu au suport nativ pentru această tehnologie.


Este un mic detaliu care le-ar putea stârni interesul doritorilor de Steam Deck. În vreme ce AMD vrea să-i ajute pe utilizatori să ruleze tot mai multe jocuri la framerate decent spre satisfăcător pe sisteme mai slăbuțe, mulți sunt de părere că FSR-ul nu este neapărat o binecuvântare. Dar chiar și așa, ecranul unei console handheld ar putea fi scuza perfectă pentru a nu fi dezamăgit de texturi și detalii mai low-quality. Deci, ar fi posibil ca FSR să fie magia prin care ai putea lega un Steam Deck la un monitor 1080p fără să te zgârie pe ochi în timpul gaming-ului.

Steam-Deck-pachet.png

Sursa

                                                                                                                                                                                                                                                                                              
 

Edited by Nathen
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nathen said:

Consola portabilă a companiei va beneficia de FSR, însă la nivel de OS. Asta înseamnă că și jocurile care nu suportă nativ această tehnologie se vor putea folosi de FSR pentru a rula eficient la rezoluția de 1280 x 800 a dispozitivului

  

39 minutes ago, Daniel Negoi said:

Dupa parerea mea, chestia asta trebuia postata in hardware, deoarece este vorba mai mult despre componentele acesteia. Totodata nu prea este o consola. 


Salut, 

Ba da, este o consolă. În plus mai este un topic AICI în care se vorbește despre aceeași consolă. 

O zi bună!

Edited by Nathen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.