Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Petiție pentru reintroducerea vacanței intersemestriale: "Copiii trebuie aduși la munte să schieze, să se dea cu snowboardul"


FROG ZEW
 Share

Recommended Posts

O mamă cu copilul pe pârtie.

 

Petiție pentru vacanța intersemestrială. 60 de resorturi din zona de munte cer Ministerului Educației să fie reintroduse zilele libere din februarie pentru școlari. Reprezentanții din turism spun că economia locală ar avea numai de câștigat. De partea lor sunt elevii, părinții și profesorii, care susțin că e nevoie de o pauză între semestre. În lipsa vacanței din acest an, mulți dintre părinți și-au învoit copiii de la școală și i-au dus la munte.

 

Sincron Cristian Curea, elev: Este momentul ca această vacanță intersemestrială să revină în structura anului școlar așa cum a fost.

Cristian are 18 ani și este elev în clasa a XII-a la un liceu din Timișoara. Pentru el, dar și pentru colegii săi, vacanța intersemestrială din luna februarie era ca o gură de aer proaspăt.

 

Cristian Curea, elev: Trebuie tot timpul o nouă pauză după câteva săptămâni de școală și cred că așa ar fi cel mai eficient și cel mai sănătos pentru toată lumea.

 

Ana Marcela Baș, vicepreședinte Federația Părinților Timiș: Copiii au nevoie de relaxare, nu așa cum s-a întâmplat acum, am terminat semestrul vineri și am început semestrul luni.

 

Cosmin Hogea, profesor: Ei au fost cei mai dezamăgiți de lipsa acestei vacanțe, mai ales cei din clasele terminale care își făceau o grămadă de planuri în această vacanță.

„Sistemul HoReCa suferă grav de pe urma acestei vacanțe luate”

Reprezentanții din turism au semnat recent o petiție pe care au înaintat-o Ministerului Educației. Aceștia cer reintroducerea vacanței intersemestriale, cu posibilitate de facilități fiscale pentru elevi și părinți.