Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Presupus "bug" quest "Zilele Comunității B-Zone" - Suspected "bug" quest "B-Zone Community Days"

CCosmin

Nick-ul tau: C.Cosmin
Server: RPG1
Descrierea bugului: RO: Salut, după ora 00:00 am intrat pe joc ca să mă apuc de quest  "Zilele Comunității B-Zone" pentru ziua următoare care a venit (02.09.2022), iar când m-am dus acolo la nea Mirel mi-a apărut asta "Eroare: Nu ai niciun premiu de revendicat momentan." am dat și relog (se vede pe filmare) și nimic, nu doar eu am fost singurul și mai mulți jucători care voiau să facă, unii spun că la ora 10:00 dimineața se resetează, ca după ora 00:00 și alții că nu știu nimic, nici eu nu știu ce să spun posibil să fie bug sau nu, de asta și postez aici ca să fiu lămurit și eu, dar și jucătorii posibil să se reseteze și la ora 10:00 dimineața dar nu am fost anunțați noi sau s-a uitat rămâne de văzut, oricum de făcut o să se facă ceva. Mulțumesc pentru înțelegere! Precizez: Da, știu când am deschis SA:MP Launcher se vor vedea și alte servere, dar nu m-am mai gândit să le șterg NU fac reclamă la alte servere sau să îmi bat joc de oamenii care lucrează la B-Zone, doar pentru presupusul "bug" și atât. Iar cu PIN-ul nu aveți ce face, l-am schimbat oricum.

ENG: Hello, after 00:00 I entered the game to start the "B-Zone Community Days" quest for the next day that came (02.09.2022), and when I went there to see Mirel appeared to me this "Error: You have no prizes to claim at the moment." I also set the timer (it can be seen on the footage) and nothing, I wasn't the only one and several players wanted to do it, some say that at 10:00 in the morning it resets, like after 00:00 and others that it doesn't I don't know anything, I don't know what to say either, it might be a bug or not, that's why I'm posting here to clarify myself, but also the players might reset at 10:00 in the morning but we haven't been notified or it was forgotten remains to be seen, anyway something will be done. Thanks for understanding! I specify: Yes, I know when I opened SA:MP Launcher other servers will be seen, but I never thought to delete them I am NOT advertising other servers or making fun of the people who work at B-Zone, just for the supposed "bug" and that's it. And you have nothing to do with the PIN, I changed it anyway.
Screenshot(s): https://youtu.be/TPMSxX1_Ofs

Edited by CCosmin

• CCosmin changed the title to Presupus "bug" quest "Zilele Comunității B-Zone" - Suspected "bug" quest "B-Zone Community Days"