Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

[CLEO] Ajutor script


LittleMurus
 Share

Recommended Posts

  • Descriere problema: Vreau sa fac un script prin care, atunci cand deschid chat-ul si apas spre exemplu ALT + E, sa imi citeasca textul din fisierul .ini, apoi sa mi-l scrie in Chat Input, fara sa il trimita.
  • Poze / Video (optional):-
  • Cod (sursa pe baza caruia sa ajutam, daca e cazul):
  • 0AC8: 19@ = allocate_memory_size 260
    0AF4: 19@ = read_string_from_ini_file "CLEO\Multi_Text.ini" section "Text" key "chat"

     

  • Alte precizări: Tin sa mentionez ca nu ma pricep in asta, mai mult sunt amator si orice ajutor este bine venit, multumesc frumos.
Link to comment
Share on other sites

WHILE TRUE
WAIT 0

if and
    0B21: samp is_chat_opened
    0AB0: 0x10
    0AB0: 0x45
then
    0AC8: 0@ = allocate_memory_size 260
    0AF4: 0@ = read_string_from_ini_file "CLEO\Multi_Text.ini" section "Text" key "chat"
    0B76: samp set_chat_input_text 0@
    0AC9: free_allocated_memory 0@
    wait 1000
end

END

 

SAU

 

:loop
wait 0

if and
    0B21: samp is_chat_opened
    0AB0: 0x10
    0AB0: 0x45
then
    0AC8: 0@ = allocate_memory_size 260
    0AF4: 0@ = read_string_from_ini_file "CLEO\Multi_Text.ini" section "Text" key "chat"
    0B76: samp set_chat_input_text 0@
    0AC9: free_allocated_memory 0@
    wait 1000
end

jump @loop

 

Ți-am lăsat ambele variante deoarece nu știu ce formă de loop ai tu în modul tău, adaugi partea de cod în bucla ta și ar trebui să funcționeze, singura diferență este că combinatia de taste este SHIFT + E în loc de ALT + E.

Link to comment
Share on other sites

Nu imi da voie sa il compilez. 
 

Opcode 0B21 is not found in the standard opcodes and current script extensions.

Add directive {$USE <extension_name>} at the top of the script.

List of available extensions: default, CLEO+, newOpcodes, CLEO, bitwise, ini, file