Jump to content

[C++] Cat de mult iti place sa joci samp?


Quadro
 Share

Recommended Posts

Zilele acestea am facut un software care stabileste un procentaj in urma unor intrebari legate de samp.

Sper sa va placa.

Mentionez ca sunt incepator.

 

 

ATENTIE: Nu contine nici un fel de virus, trojan, stealer, binduri etc.

 

 

2dciqer.png

Edited by eB Teodor
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu mg poate fi si un key logger

 

:)) Esti tare.

De ce as face asta? Ca sa fiu vazut rau dupa?

 

_______________________________________________________________

 

Update link.

 

Este o versiune mai stabila.

Edited by Quadro
Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu mg poate fi si un key logger

Are dreptate. Tu stii ca pentru acest program ar trebui sa primesti ban pe baza unei cercetari (Daca se dovedeste ca e keyloger)? Eu unul iti spun ca arata destul de dragut, dar nu cred ca si-ar avea rostul un simplu reportaj. Mai bine intri pe internet si cauti "Cat de dependent esti de X" si gata, numai risti sa bagi virusi, keylogeri in computer. Scuze, dar din punctul meu de vedere, creeatia asta poate fi ostila. Nu zic ca ai facut intentionat pentru 'steal', insa nu conteaza cat de bine esti cladit intr-o comunitate ca maine-poimaine poti sa fii ala rau.

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate. Tu stii ca pentru acest program ar trebui sa primesti ban pe baza unei cercetari (Daca se dovedeste ca e keyloger)? Eu unul iti spun ca arata destul de dragut, dar nu cred ca si-ar avea rostul un simplu reportaj. Mai bine intri pe internet si cauti "Cat de dependent esti de X" si gata, numai risti sa bagi virusi, keylogeri in computer. Scuze, dar din punctul meu de vedere, creeatia asta poate fi ostila. Nu zic ca ai facut intentionat pentru 'steal', insa nu conteaza cat de bine esti cladit intr-o comunitate ca maine-poimaine poti sa fii ala rau.

 

Mai bine primesti tu ban, pentru ca vorbesti mult si aiurea.