Paramedics - Discuţii | Discussions

Alexander

ro32.png

Salutare tuturor. In primul rand, vreau sa imi cer scuze ca postez aici, dar vreau sa va informez cu un lucru. Cartea Recordurilor a fost refacuta de catre mine saptamana aceasa. Majoritatea recordurilor au fost resetate deoarece s-au schimbat multe. Asta inseamna o oportunitate pentru de a arata ca sunteti cei mai tari doborand un record. Va astept aici: https://forum.b-zone.ro/topic/369745-cartea-recordurilor-the-records-book/. Verificati ce recorduri pot fi batute si cititi regulamentul. Daca doriti sa imi dati un + pentru munca depusa as fi fericit. O zi buna tuturor!

uk32.png

Hello everyone. First of all, I want to apologize for posting here, but I just want to inform you a thing. The Records Book was rebuilt by me this week. Most of the records have been reseted because a lot of things change. This means an oportunity for all of you to show that you are the best by breaking a record. Check here: https://forum.b-zone.ro/topic/369745-cartea-recordurilor-the-records-book/. Check which records can be break and read the rules. If you want to give me a + for what I did to the topic I would be happy. Have a good day all of you!

Salutare lumee!!

Ce facetii?

Wee Paramedic are grup de Wapp? am intrebat pe /r si nu mi-a raspuns nimeni :)))

Si inca ceva, de ce pe 1 martie se zice " La multi ani !" ?:))) Daca era Sambata mortilor mai intelegeam de ce se zice dar asa ... mno,

O seara placuta :D.

Edited by MaDa 99

• Madalin changed the title to Paramedics - Discuţii | Discussions
  • uSp locked this topic
  • uSp unlocked this topic